ThemeParkCenter

تم پارک سنتر کیش؛ اتاق وارونه و چند چیز دیگر

سفر به کیش بدون تجربه تفریحات آن غیرممکن است. در جزیره هم می‌توانید سراغ تفریحات آبی بروید هم تفریحات غیر آبی. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قرار است به تم پارک سنتر کیش که یکی از تفریحات غیر آبی جزیره است بپردازیم. در مجموعه تم پارک سنتر که یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تفریحی جزیره است می‌توانید دایناسورهای بزرگ و ترسناک و کم‌یاب‌ترین حیوانات جهان را ببینید و برای عکاسی به پارک جادویی بروید. 

پاسپورت دومینیکا

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

تم پارک سنتر کیش کجاست؟

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مجموعه‌های تفریحی کیش است که در جنوب‌غربی جزیره و روبروی کشتی یونانی قرار دارد. این مجموعه در ساختمان نماد کیش واقع شده است. برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید با تاکسی به جاده جهان، روبروی کشتی یونانی بروید. 

معرفی بخش‌های تم پارک سنتر

این مجموعه با مساحت 3 هزار و 200 متر یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی جزیره است که دو پارک مختلف دارد؛ پارک ژوراسیک یا دراگون پارک و مجیک پارک. در پارک ژوراسیک با دایناسورها بیشتر آشنا می‌شوید. در دراگون پارک یا پارک اژدها نیز مجسمه‌های بزرگی را خواهید دید که اژدهای مختلف را به تصویر می‌کشد. همچنین در مجیک پارک یا پارک جادویی می‌توانید عکاسی کنید و خاطره سفر به جزیره را ثبت کنید. در ضمن برای بازدید از هر یک از این پارک‌ها باید حدود 45 دقیقه تا یک ساعت زمان اختصاص دهید. 

پارک ژوراسیک

در پارک ژوراسیک دایناسورهای بزرگی را خواهید دید که بعضی از آن‌ها متحرک هستند و صداهای عجیبی از خود درمی‌آورند. یکی از این دایناسورها حدود 6 متر ارتفاع دارد زیرا این دایناسور گیاهخوار بوده و برای تغذیه از درختان گردن بلندی داشت. یادتان باشد که هنگام بازدید دایناسورها راهنمای مجموعه اطلاعات زیادی درباره دایناسورها به شما می‌دهد. در قسمتی دیگر از ژوراسیک پارک یک ماشین جیپ قدیمی به چشم می‌خورد که برای عکاسی بسیار مناسب است. بعد از آن می‌توانید به تماشای فیلم جنگ دایناسورها بروید و شاهد جنگ این حیوانات درنده باشید. 

رزرو تور کیش

مجیک پارک یا پارک جادویی

تم پارک سنتر کیش

پارک جادویی با پارک ژوراسیک متفاوت است. این پارک برای نوجوانان و کودکان بسیار جالب و سرگرم‌کننده است. در مجیک پارک بخش‌های مختلفی از جمله بخش نقاشی‌های سه بعدی، آیینه‌ها، اتاق وارونه، اتاق سلفی، اتاق چشم‌انداز (perspective) و اتاق سیاه و سفید وجود دارد که هر یک در نوع خود برای عکاسی بسیار مناسب است. اتاق سیاه و سفید و اتاق وارونه دو تا از پرطرفدارترین بخش‌های این مجموعه است. 

تور کیش سه کلیک را از دست ندهید!

هتل‌های نزدیک تم پارک سنتر

در نزدیکی تم پارک سنتر چندین هتل وجود دارد. اگر در این هتل‌ها اقامت دارید بلیط تم پارک سنتر را تهیه کنید و از تفریحات آن لذت ببرید. 

  • هتل آفتاب شرق
  • هتل ترنج
  • هتل ستاره طلایی

رستوران‌های نزدیک تم پارک سنتر

اگر بعد از بازی و گردش در تم پارک سنتر گرسنه شدید و به دنبال یک رستوران خوب در نزدیکی تم پارک سنتر بودید به این فهرست سر بزنید. 

  • رستوران ساحلی شاندیز صفدری
  • رستوران کلبه درویش
  • رستوران بام رویایی
  • رستوران پدیده شاندیز کیش

قوانین مجموعه

تم پارک سنتر کیش

در مجموعه تم پارک سنتر کیش قوانینی وجود دارد که از این قرار است:

  • در مجموعه تم پارک سنتر تنها کودکان بالای دو سال اجازه بازی دارند. 
  • ترانسفر برگشت از مجموعه تم پارک به مقصد هایپر مارکت کیش، میدان پردیس، ایوان مروارید و ایستگاه ونوس وجود دارد. 
  • هزینه و مسئولیت رفت به مجموعه تم پارک سنتر بر عهده مهمانان است و تنها سرویس برگشت به صورت رایگان وجود دارد. 
  • به محض ورود یک بن هدیه خدمات عکاسی به ارزش 50 هزار تومان به مهمانان داده می‌شود.
  • حداکثر زمان تاخیر در زمان شروع حرکت سرویس برگشت 15 دقیقه است. 

ساعت کاری و شماره تماس

مجموعه تم پارک سنتر کیش هر روز از ساعت 11 تا 19 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است. برای تماس با مجموعه نیز می‌توانید با شماره پشتیبانی 44487000 -076 تماس بگیرید. 

قیمت بلیط

قیمت بلیط تم پارک سنتر کیش برای هر نفر 350 هزار تومان است. می‌توانید به سایت‌های خرید بلیط تفریحات کیش مراجعه کنید و با تخفیف بلیط این مجموعه را تهیه کنید.

برای رفتن به کیش رزرو هتل فراموش نشه!

امکانات مجموعه

تم پارک سنتر کیش

در مجموعه تم پارک سنتر کیش امکانات زیادی از جمله فروشگاه، کافه، رستوران، نمازخانه، پارکینگ، غرفه عکاسی و سرویس بهداشتی وجود دارد. 

سخن پایانی

در این مقاله با تم پارک سنتر کیش و بخش‌های مختلف آن آشنا شدیم. این مجموعه برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب خواهد بود به همین دلیل توصیه می‌کنیم در سفر بعدی به جزیره کیش به این پارک جادویی بروید و از ثبت عکس‌های زیبا لذت ببرید. 

نظرات کاربران