مرکز خرید پالادیوم
8 اردیبهشت 1402
تهران

بهترین مراکز خرید تهران؛ از شرق تهران تا غرب!

وقتی صحبت از خرید و بهترین مراکز خرید تهران به میان می‌آید ذهن بسیاری از افراد به سمت بازار بزرگ تهران و بازار تجریش می‌رود، دریغ از اینکه در گوشه‌ و کنار این شهر درندشت مراکز خرید مدرن و متفاوتی وجود دارد که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند. تهران به عنوان بزرگترین کلانشهر ایران جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که می‌توان ساعت‌ها در هر یک از آنها سرگرم شد. خرید در هر شهری به تنهایی یک جاذبه‌ی گردشگری به شمار می‌رود و همین امر باعث پیشرفت روز افزون مراکز خرید شده است. مراکز خرید دیگر تنها به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها خلاصه نمی‌شوند و بسیاری از مراکز خرید به باشگاه ورزشی، رستوران، فودکورت، شهربازی، سینما و غیره مجهز هستند. بازدیدکنندگان ضمن خرید کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند از این امکانات استفاده کنند و حتی اگر قصد خرید ندارد سرگرم شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بعضی از بهترین مراکز خرید تهران آشنا شویم.

رزرو بلیط هواپیما تهران با سه کلیک خوبه!

بهترین مراکز خرید تهران در شرق

سیوان سنتر

سیوان سنتر

سیوان سنتر یکی از بهترین مراکز خرید تهران است که در سال 1398 در تهرانپارس افتتاح شد. این مجموعه دارای 5 طبقه‌ی تجاری و 4 طبقه پارکینگ می‌باشد. بسیاری از اهالی تهرانپارس و محله‌های اطراف برای خرید به این مجتمع تجاری می‌روند. در این مجتمع تجاری کالاهایی مثل پوشاک، کیف‌ و کفش، لوازم بهداشتی، ساعت، زیورآلات و اسباب‌بازی به فروش می‌رسد. علاوه بر این برندهای معتبر و شناخته‌‌شده‌ای در این مجتمع شعبه دارند. از جمله امکانات دیگر این مجموعه می‌توان به فودکورت و هایپرمارکت اشاره کرد.

آدرس: تهرانپارس، بین فلکه‌های دوم و سوم، نبش١٨٠ غربی

تلفن: ۰۲۱۴۰۷۷۴۸۶۰

سون سنتر از معروف‌ترین مراکز خرید تهران

سون سنتر یکی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید تهران در شرق است که به کیفیت بالای کالا، اصل بودن و قیمت مناسب شهرت دارد. و همین باعث شده در بین مراکز خرید تهران محبوبیت زیادی داشته باشد. هر چه نیاز داشته باشید را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید و ممکن است از تنوع کالا و برندهایی که در این مجموعه می‌بینید سردرگم شوید. از جمله برندهایی که در این مرکز خرید شعبه دارند می‌توان به زرسام، هواوی، سامسونگ، نایک و آدیداس اشاره کرد. یک طبقه‌ی کامل از این مرکز خرید به فروش طلا و جواهرات اختصاص دارد و آنقدر تنوع مدل‌ها زیاد است که اگر قصد خرید طلا دارید مطمئن باشید دست خالی برنمی‌گردید.

آدرس: میدان هفت حوض، نبش خیابان رضوان غربی

تلفن: ۰۲۱۷۷۹۷۶۰۱۹

الماس ایران

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران مجتمع الماس ایران است که در شمال شرقی شهر و در بلوار نیروی زمینی قرار دارد. اگر به پاساژگردی علاقه دارید این مجموعه با فضای باز زیبا و نمای بیرونی دیدنی مقصد مناسبی برای شماست. توجه داشته باشید که قیمت اجناس در این مجتمع کمی بالاست. برندهایی مثل آدیداس، بنتون، اسپریت و مانگو در این مرکز خرید شعبه دارند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به فست فود، یک فروشگاه بزرگ برند نان سحر، یک شهر کتاب بزرگ و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس: بلوار ارتش، مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی

دنیای نور یکی از بهترین مراکز خرید تهران در شرق

دنیای نور

یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید تهران در شرق مرکز خرید دنیای نور است. این مرکز خرید بسیار بزرگ 10 طبقه دارد. کالاهایی مثل پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. یک کافی‌شاپ، چند رستوران و یک شهربازی از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

آدرس: بزرگراه رسالت، بین امام علی و صیاد شیرازی، مرکز خرید دنیای نور

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۳۹۵۹۵

بهترین مراکز خرید تهران در غرب

ایران مال یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید تهران

مجتمع ایران مال در حال حاضر یکی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید تهران است. این مجتمع تجاری تفریحی بسیار لوکس و زیبا در منطقه‌ی 22 قرار دارد. افتتاح این مجموعه تاثیر زیادی بر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال و جذب گردشگر در شهر تهران داشته است. مرکز خرید ایران‌ مال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران و خاورمیانه است و بیش از 700 واحد تجاری دارد. از دیگر امکانات این مجموعه‌ی تجاری تفریحی بسیار بزرگ می‌توان به هایپرمارکت، 4 فودکورت بزرگ، چندین رستوران، شهربازی سرپوشیده، پردیس سینمایی، مجموعه‌ی ورزشی و هتل اشاره کرد. در این مجموعه‌ی بزرگ می‌توانید ساعت‌ها بگردید و از انواع امکانات تفریحی و گردشی آن استفاده کنید. تنوع بسیار بالای محصولات، امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و معماری زیبا و منحصربه‌فرد باعث شده این مجموعه در بین بهترین مراکز خرید تهران جایگاه ویژه‌ای بین مردم و گردشگران داشته باشد.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان شهید خرازی، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر

تلفن: 0212929

مرکز خرید کوروش یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران در غرب

کوروش یکی از مشهورترین و بهترین مراکز خرید تهران است که در غرب تهران و در زمینی به وسعت 9500 مترمربع ساخته شده است. مجتمع تجاری کوروش با معماری مدرن و تجهیزات کامل روزانه میزبان مشتریان و گردشگران بسیاری است. این مجتمع در کل 18 طبقه دارد که 9 طبقه‌ی آن زیر زمین قرار دارد و به پارکینگ اختصاص دارد. از جمله امکانات رفاهی مجتمع کوروش می‌توان به فودکورت، رستوران، کافی‌شاپ، پردیس سینمایی و شهربازی اشاره کرد. 

آدرس: اتوبان شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کورش مال

تلفن: ۰۲۱۴۴۰۰۰۰۱۰

باملند یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید تهران

باملند

مجتمع تجاری باملند یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری و از بهترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید در کنار دریاچه‌ی چیتگر قرار دارد. مجاورت این دریاچه با دریاچه‌ی چیتگر باعث شده تا بازدیدکنندگان علاوه بر خرید و گردش در باملند از این دریاچه‌ی زیبا نیز دیدن کنند و چند ساعتی را در فضای سرسبز و دلنشین اطراف آن تفریح کنند. بالمند که در حال حاضر یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران است میزبان بعضی برندهای معروف و بین‌المللی پوشاک و کفش است. علاوه بر فروشگاه‌های جذاب و دیدنی می‌توان به چندین کافه و رستوران و فودکورت اشاره کرد.

آدرس: اتوبان ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، انتهای بلوار صدف

تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۸۰

مگامال

مگامال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در فاز 2 شهرک اکباتان قرار دارد. مگامال اولین مرکز خرید در سراسر ایران است که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و مجهز بودن به بهترین امکانات رفاهی و دسترسی آسان آن را به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل کرده است. مگامال امکانات متنوعی دارد مثل فودکورت، شهربازی، تالار، پارکینگ سرپوشیده، هایپرمارکت و پردیس سینمایی. این مجموعه‌ی بسیار بزرگ پنج طبقه دارد و برندهای معروف و معتبر زیادی را در خود جای داده است. شاید قیمت اجناس در این مرکز خرید کمی بالا باشد اما می‌توانید نسبت به کیفیت و اصالت آنها مطمئن باشید.

آدرس: بزرگراه شهید ستاری، فاز دوم شهرک اکباتان، میدان شهید صارمی

تلفن: ۰۲۱۴۴۶۳۴۲۹۰

بهترین مراکز خرید در شمال

تهران پالادیوم یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید تهران

پالادیوم را می‌توان به عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید تهران در صدر فهرست قرار داد. این مرکز خرید زیبا و دیدنی در محله‌ی زعفرانیه قرار دارد و برندهای اصیل و معتبری در آن شعبه دارند. معماری زیبا و منحصربه‌فرد در کنار تنوع محصولات باعث شده این مرکز تجاری در بین مردم طرفداران زیادی داشته باشد. این ساختمان 13 طبقه 150 واحد تجاری، 120 فروشگاه، 25 رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت دارد.

آدرس: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰

مجتمع تجاری ارگ تجریش یکی از بهترین مراکز خرید تهران در شمال شهر

مجتمع تجاری ارگ تجریش

مجتمع تجاری ارگ تجریش یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید شمال تهران است. این پاساژ مجلل 10 طبقه دارد که 5 طبقه‌ی آن زیر زمین است و به پارکینگ اختصاص دارد. این مرکز خرید حدود 1000 واحد پارکینگ دارد که همین موضوع باعث شده بین مردم منطقه‌ی شلوغ و پر رفت و آمد تجریش جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. از جمله کالاهایی که در این مرکز به فروش می‌رسد می‌توان به انواع  پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، گوشی، لوازم خانگی و طلا و جواهر اشاره کرد. امکانات ارگ تجریش تنها به پارکینگ و واحدهای تجاری محدود نمی‌شود و امکاناتی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت و روف‌گاردن نیز در ارگ تجریش در دسترس هستند.

آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۹۶۸۹۲

اطلس مال نیاوران

اطلس مال تهران یکی از مدرن‌ترین و بهترین مراکز خرید تهران است که در منطقه یک و در مجاورت پارک نیاوران احداث شده است. این مرکز خرید پیشرفته و بسیار بزرگ با توجه به موقعیت جغرافیایی اجناس بسیار لوکس و با کیفیتی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. اطلس مال 19 طبقه دارد که 4 طبقه‌ی آن تجاری است و 6 طبقه به پارکینگ اختصاص دارد. در اطلس مال کالاهایی مثل پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و لوازم بهداشتی به فروش می‌رسد. فودکورت، چندین رستوران و کافی‌شاپ، گیم سنتر، سالن ورزشی و نمازخانه از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند.

آدرس: خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران

آواسنتر یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید تهران

آواسنتر یکی از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید زیبا در خیابان اقدسیه در شمال تهران قرار دارد و ساخت آن 2 سال طول کشیده است. معماری منحصربه‌فرد این مرکز خرید اولین چیزی است که توجه را به خود جلب می‌کند و در سال 2018 در مسابقات بین‌المللی معماری در خاورمیانه عنوان ساختمان تجاری سال را بدست آورد. این مرکز خرید 16 طبقه بیشتر به فروش طلا و جواهرات تمرکز دارد اما کالاهای دیگری مثل پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی هم در آن به فروش می‌رسد. فودکورت، رستوران، سوپرمارکت، گالری‌های هنری، خشک‌شویی و آرایشگاه از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

آدرس: خیابان اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۲۲۴۲۶

بهترین مراکز خرید تهران در مرکز و جنوب شهر

مرکز خرید لاله یکی از بهترین مراکز خرید در مرکز تهران

مرکز خرید لاله

مرکز خرید لاله را می‌توان در فهرست بهترین مراکز خرید تهران قرار داد. این مرکز خرید کوچک در مرکز شهر و در خیابان فاطمی قرار دارد و محصولات متنوعی در آن به فروش می‌رسد. از جمله این محصولات می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، طلا و جواهر و اسباب بازی اشاره کرد. در این  مرکز خرید امکانات دیگری مثل کافه، رستوران و پارکینگ نیز در دسترس است.

آدرس: خیابان فاطمی، رو به روی پارک لاله

تلفن: ۰۲۱۸۸۹۵۸۴۹۰

لوتوس مال یکی از جدیدترین مراکز خرید تهران در جنوب

لوتوس مال یکی از بهترین مراکز خرید تهران در جنوب شهر است و در محله‌ی نازی‌آباد قرار دارد. این مجتمع تجاری وسیع واحدهای تجاری بسیاری دارد که انواع کالاهای مورد نیاز مردم در آنها به فروش می‌رسد. از جمله کالاهایی که در لوتوس مال به فروش می‌رسند می‌توان به مواردی چون انوع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک و زیورآلات، لوازم دیجیتال و لوازم صوتی و تصویری اشاره کرد. مجتمع لوتوس مال امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری دارد، مثل فودکورت، مجموعه‌ی ورزشی، پردیس سینمایی، شهر کتاب، فروشگاه رفاه و پارکینگ.

آدرس: نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی

کلام پایانی

خرید در زندگی امروزه نه فقط به عنوان عملی برای رفع نیاز بلکه نوعی تفریح به حساب می‌آید و همین موضوع باعث شده مراکز خرید توسعه پیدا کنند و در کنار رفع نیاز مردم برای خرید کالاهای ضروری به انواع امکانات تفریحی و رفاهی نیز مجهز شوند و این توسعه و پیشرفت در کلانشهرها نسبت به شهرهای دیگر سرعت بیشتری دارد. در این مقاله‌ی کوتاه سعی کردیم شما را با بعضی از بهترین مراکز خرید تهران آشنا کنیم تا در صورت نیاز با مراجعه به این راهنما مقصد خود را برای خرید و تفریح حین خرید انتخاب کنید.

نظرات کاربران