بهترین کافه های کیپ تاون

بهترین کافه های کیپ تاون؛ به‌صرف نوشیدن یک فنجان قهوه!

کیپ‌تاون شهری در آفریقای جنوبی است که به‌دلیل داشتن مناظر جذاب و مکان‌های تاریخی، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از فرهنگ‌های قدیمی میان مردمان بومی این شهر، خوردن قهوه است. کافی‌شاپ‌ها و کافه‌های زیادی در سرتاسر این شهر به چشم می‌خورد که قهوه را با سبک قدیمی و طعمی بی‌نظیر به مشتریان خود عرضه می‌کنند. برخی از این کافه‌ها علاوه‌بر انواع نوشیدنی، بستنی و کیک منوهای جذابی برای وعده‌های ناهار، شام و صبحانه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. همچنین جذاب‌ترین و بهترین کافه های کیپ تاون را می‌توانید در کنار سواحل مشاهده کنید که همیشه شلوغ و پررفت‌وآمد است. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بهترین کافی ‌شاپ های کیپ تاون را بشناسید و در سفر به این شهر زیبا از خوردن انواع نوشیدنی و قهوه در این کافه‌های زیبا لذت ببرید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط ارزان قیمت هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

truth coffee roasting

بهترین کافه های کیپ تاون

یکی از جذاب‌ترین کافه های کیپ تاون truth coffee roasting نام دارد. این کافه جذاب در واقع یک کلیسا است که در تهیه قهوه و برشته‌کردن دانه‌های آنمهارت بسیار بالایی دارد. معماری این مکان قدیمی توسط هالدن مارتین که یک طراح داخلی مشهور است انجام شده و قسمت انباری این کلیسا که قدمت آن بالای یک قرن است، شباهت زیادی به یک سرزمین فانتزی دارد و تمام وسایل استفاده‌شده در طراحی این مکان از جنس چرم است. همچنین انواع شیرینی‌های محلی در این کافه جذاب وجود دارد تا همراه با قهوه نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. در سفر به کیپ‌تاون خوردن یک فنجان قهوه در این مکان که یکی از بهترین کافه های آفریقای جنوبی است را فراموش نکنید. نوش جان!

آدرس:

36 Buitenkant St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

بلیط هواپیما

شماره تماس:

7000 201 21 27+

origin coffee roasters

یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های کیپ تاون origin coffee roasters است. این کافه دارای فضایی جذاب است که به سبک یک انباری طراحی شده و در منطقه جهانی دو اکانت قرار دارد. قهوه‌های این کافه به‌صورت دستی تهیه می‌شود و طعم‌ و مزه بی‌نظیری دارد. همچنین منوی این کافه وعده‌های غذایی سبک را در طول روز به مشتریان خود ارائه می‌کند و سرآشپزهای ماهری در آشپرخانه این مجموعه مشغول کار هستند. در سفر به آفریقای جنوبی به این کافه که یکی از بهترین کافه رستوران های کیپ تاون است بروید و ساعاتی را در کنار عزیزانتان خوش بگذرانید. 

آدرس:

28 Hudson St, De Waterkant, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

1000 421 21 27+

Deluxe

یکی دیگر از کافه رستوران های کیپ تاون Deluxe نام دارد. این کافه زیبا در سال 2009 با برشته‌کردن دانه‌های قهوه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مکان‌ها برای فروش دانه‌های قهوه در این شهر است. جالب است بدانید امروزه Deluxe دارای 5 کافی‌شاپ در سراسر کیپ تاون و یک کافه در لندن است که در تمام شعبه‌های آن دانه‌های برشته‌شده قهوه و قهوه دم‌کرده با بالاترین کیفیت و بهترین طعم به فروش می‌رسد. هنگام قدم‌زدن در خیابان چرچ خوردن یک قهوه در این کافه را از دست ندهید.

شماره تماس:

3519 767 76 27+

The House of Machines

بهترین کافه های کیپ تاون

یکی دیگر از مشهورترین کافی شاپ های کیپ تاون The House of Machines است. این کافه سفیدرنگ در خیابان چرچ واقع شده و در منوی آن انواع نوشیدنی، کیک و دسر وجود دارد. همچنین قهوه‌های این کافی‌شاپ بی‌نظیر است و افراد زیادی در طول روز برای خوردن قهوه‌ به این کافه زیبا مراجعه می‌کنند. در سفر به کیپ تاون حتما سری به این کافه بزنید و طعم نوشیدنی‌ها و کیک‌های آن را امتحان کنید. مطمئنا پشیمان نمی‌شوید.

آدرس:

84 Shortmarket St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, South Africa

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Rosetta Roastery

یکی دیگر از بهترین کافه های کیپ تاون Rosetta Roastery نام دارد. این کافه زیبا در رستوران پان‌آسیایی The Yard قرار دارد و محلی جذاب برای امتحان کردن طعم انواع قهوه در این شهر است. شما می‌توانید پس از خوردن یک پرس کباب که از غذاهای مشهور این رستوران است، در قسمت کافی‌شاپ این مجموعه یک قهوه نوش جان کنید و از طعم آن لذت ببرید. همچنین این کافه روبه‌روی موزه هنرهای معاصر آفریقایی قرار دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن بازدید و هنر و جذابیت موجود در آن را تماشا کنید. 

آدرس:

Silo District, V&A Waterfront, South Arm Road, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

1157 879 21 27+

Jason Bakery

یکی دیگر از کافی شاپ های کیپ تاون Jason Bakery است. این کافه جذاب در گذشته یک نانوایی بود که به‌دلیل فروش یک نوع نان خمیر ترش با عطر و بوی بی‌نظیر شهرت داشت. امروزه این کافه علاوه‌بر نان‌های جذاب و محلی که می‌فروشد در تهیه رول‌های خرچنگ، نوشیدنی‌های خوش‌طعم، دسر و قهوه تخصص دارد. Jason Bakery یکی از قهوه‌های مشهور این مجموعه است و طرفداران زیادی دارد. نانوایی اصلی این مجموعه از کافه جدا شده و در مسیر اصلی گرین پوینت قرار گرفته و تمام روزهای هفته فعالیت دارد. خوردن قهوه و نان‌های مشهور این کافی‌شاپ که یکی از معروف‌ترین کافه های آفریقای جنوبی است را از دست ندهید.

آدرس:

83 Main Rd, Green Point, Cape Town, 8005, South Africa

شماره تماس:

0538 433 21 27+

Giovanni’s Deliworld

بهترین کافه های کیپ تاون

یکی دیگر از کافه رستوران های کیپ تاون Giovanni’s Deliworld نام دارد. این کافه به‌ سبک ایتالیایی ساخته شده و در جاده‌ای شلوغ در گرین پوینت قرار دارد. این مجموعه به‌طرز عجیبی میان مردم محلی محبوب است و انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای گیاهی و سالادهای جذاب را به مشتریان خود عرضه می‌کند. قهوه‌های اسپرسو در این مکان بسیار خوش‌طعم و عالی است و طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید سفارشات خود را داخل کافه نوش جان کرده و یا آن را به‌صورت بیرون‌بر دریافت کنید و هنگام قدم‌زدن کنار سواحلی که در نزدیکی کافه وجود دارد بخورید و لذت ببرید. در سفر به کیپ تاون خودتان را به خوردن یک فنجان اسپرسو در کنار ساحل دعوت کنید.

آدرس:

103 Main Rd, Green Point, Cape Town, 8051, South Africa

شماره تماس:

6893 434 21 27+

Park Café

یکی دیگر از کافه رستوران های کیپ تاون Park Café است. پارک شهری گرین پوینت بخشی از محوطه وسیع‌ در استادیوم کیپ‌تاون را تشکیل می‌دهد که در آخر هفته‌ها مملو از جمعیت است. Park Café در قلب این پارک واقع شده، جایی که میزهای آن در تراس قرار دارد و مشرف به چمن‌زارها و فانوس دریایی Mouille Point است. کارکنان این کافه بسیار خوش‌برخورد هستند و منوی آن مجموعه‌ای عالی از شیرینی‌های تازه، انواع دمنوش‌ها و قهوه‌ها را به مشتریان عرضه می‌کند. با رفتن به این کافه که یکی از بهترین کافه‌ های کیپ تاون است سفر خود را جذاب‌تر کنید.

آدرس:

1056 Bill Peters Dr, Green Point, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

4652 759 87 27+

Ground Art Caffé

یکی دیگر از جذاب‌ترین کافی شاپ های کیپ تاون Ground Art Caffé نام دارد. این کافه در یک محله شیک واقع شده و در تهیه قهوه خلاقیت بالایی دارد. قهوه‌های سفارشی این مجموعه از دانه‌های عربیکا به‌ دست می‌آید و طعم‌ و مزه شگفت‌انگیزی دارد. همچنین منوهایی ویژه صبحانه و ناهار در این رستوران وجود دارد که علاوه‌بر طعم‌های جذاب تنوع بالایی دارد. زمانی که در این کافه زیبا بنشینید می‌توانید از مناظر زیبای کوهستانی پیش روی خود لذت ببرید. علاوه‌بر قهوه، پنینی‌ و نان‌های محلی بسیار خوش‌مزه‌ای در این کافه وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را امتحان کنید. سفر خود را با رفتن به این کافه که یکی از جذاب‌ترین کافه رستوران های کیپ تاون است خاطره‌انگیز کنید.

آدرس:

160 Strand St, De Waterkant, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

1331 481 21 27+

Espresso Lab Microroasters

بهترین کافه های کیپ تاون

یکی دیگر از خاص‌ترین کافه های کیپ تاون Espresso Lab Microroasters است. این کافه شیک و سفیدرنگ به‌قدری پرطرفدار است که در برخی از ساعت‌های روز برای خرید قهوه از آن باید در صف بایستید. Espresso Lab Microroasters یک منوی پرطرفدار در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که به دنیای قهوه معروف است و هر نوع قهوه‌ای که فکرش را می‌کنید در این منو وجود دارد. میزهای این کافه در حیاطی سرپوشیده قرار دارد و خدمه آن برخورد بسیار خوبی با مشتریان دارند. سفر به کیپ تاون بدون خوردن قهوه‌های این کافه که یکی از بهترین کافه رستوران های کیپ تاون است بی‌فایده است.

آدرس:

375 Albert Rd, Woodstock, Cape Town, 7925, South Africa

شماره تماس:

0845 447 21 27+

Starlings

یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های کیپ تاون Starlings نام دارد. این کافه فوق‌العاده جذاب در اطراف شهر، پشت پرچین‌های سربه‌فلک‌کشیده در جاده‌ای شلوغ در شهر کلرمونت پنهان شده است. این کافی‌شاپ منویی جذاب برای وعده‌های ناهار، شام و صبحانه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. همچنین قهوه‌های این مجموعه بسیار معروف است و به‌طرز ماهرانه‌ای تهیه می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر برای وعده ناهار و شام به این کافه رفتید، تخم‌مرغ بندیکت و گوشت چرخ‌کرده روی نان تست آن را امتحان کنید. اگر تصمیم گرفتید به این کافه که یکی از بهترین کافه های کیپ تاون است بروید، میز خود را از قبل رزرو کنید.

آدرس:

94 Belvedere Rd, Claremont, Cape Town, 7708, South Africa

شماره تماس:

0491 051 72 27+

I Love Coffee

یکی دیگر از کافه رستوران های کیپ تاون I Love Coffee است. این کافه دنج محلی عالی برای خوردن یک قهوه است. جالب است بدانید I Love Coffee آموزش مهارت‌ها و فرصت‌های شغلی را برای جامعه ناشنوایان شهر ارائه می‌دهد و 70 درصد پرسنل شاغل در اینجا ناشنوا یا کم‌شنوا هستند. این مجموعه علاوه‌بر قهوه‌، نان‌های بسیار جذاب و خوش‌مزه‌ای را عرضه می‌کند که عطر و بوی خاصی دارد. همچنین مرغ کره‌ای این کافه یک انتخاب عالی برای وعده ناهار یا شام است که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

آدرس:

103 Garfield Rd, Claremont, Cape Town, 7708, South Africa

شماره تماس:

0008 671 21 27+

Four & Twenty

بهترین کافه های کیپ تاون

یکی دیگر از پرطرفدارترین کافه های کیپ تاون Four & Twenty نام دارد. این کافه زیبا در قلب دهکده تاریخی چلسی قرار دارد و تریسی لی جنریکس، یک سرآشپز معروف آفریقایی در این مجموعه فعالیت می‌کند. منوی این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای صبحانه و ناهار را به مشتریان خود ارائه می‌کند و تخم‌مرغ بندیکت و Shake-a-leg Shakshuka دو غذای مشهور این کافه است. همچنین مجموعه‌ای وسوسه‌انگیز از کیک و شیرینی در منوی این کافی‌شاپ وجود دارد که امتحان کردن آن‌ها لذت‌بخش است. 

آدرس:

 23 Wolfe St, Wynberg, Cape Town, 7800, South Africa

شماره تماس:

 0975 762 21 27+

Hans & Lloyd

یکی دیگر از کافی شاپ های کیپ تاون که مشتریان زیادی دارد Hans & Lloyd است. این کافه آرام در ساحل مویزنبرگ قرار دارد؛ جایی که فرهنگ موج‌سواری و قهوه با هم برخورد می‌کند. دکوراسیون جذاب این کافه طوری است که می‌توانید با پاهای شنی داخل آن قدم بزنید و از خوردن غذا یا نوشیدنی دل‌خواه خود لذت ببرید. منوی صبحانه این کافه را از دست ندهید، غذاهایی که برای وعده صبحانه در این مکان وجود دارد بسیار متنوع است و همگی از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود. ما بیکن باتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که طعم بسیار جذاب دارد و افراد زیادی Hans & Lloyd را برای خوردن این غذای بی‌نظیر انتخاب می‌کنند. در سفر به این شهر حتما وعده‌های غذایی این کافه که یکی از جذاب‌ترین کافی شاپ های کیپ تاون است را امتحان کنید.

آدرس:

13 York Rd, Muizenberg, Cape Town, 7950, South Africa

شماره تماس:

1731 053 21 27+

Bootlegger Coffee Company

یکی دیگر از کافه های کیپ تاون Bootlegger Coffee Company نام دارد. این کافه دارای چندین شعبه در کشور آفریقای جنوبی است که به زنجیره قهوه معروف است. قهوه‌های این مجموعه طعم بسیار خاص و جذابی دارد و افرادی که به خوردن قهوه علاقه دارند قطعا طعم آن را می‌پسندند. این کافه یک منوی جذاب و متنوع برای وعده صبحانه دارد که در تمام طول روز قابل سفارش است. ناگفته نماند بهترین شعبه Bootleggers در بالای ساحل باکوون در ساحل اقیانوس اطلس قرار دارد. در سفر به کیپ‌تاون یک صبحانه جذاب در این کافه که یکی از بهترین کافه رستوران های کیپ تاون است نوش جان کنید و لذت ببرید.

Ground Zero

بهترین کافه های کیپ تاون

یکی دیگر از کافی شاپ های کیپ تاون که طرفداران زیادی دارد Ground Zero است. این کافه جذاب دارای دیوارهای زیبا و رنگارنگ و اتاق‌های مخفی است که با وسایل کمیاب و عتیقه تزیین شده است. این کافی‌شاپ در تهیه قهوه و لقمه‌های گیاهی تخصص دارد که قیمت آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به کیپ‌تاون لقمه‌های گیاهی و سالم این کافه که یکی از بهترین کافه های کیپ تاون است را امتحان کنید.

آدرس:

122b Lower Main Rd, Observatory, Cape Town, 7925, South Africa

شماره تماس:

4942 300 76 27+

Sonder Café

یکی دیگر از کافه های کیپ تاون Sonder Café نام دارد. این کافه دنج مملو از کتاب‌ها، یافته‌های قدیمی و هنرهای محلی است و افرادی که به خواندن کتاب و تماشای هنرهای تاریخی علاقه داشته باشند می‌توانند ساعت‌ها در این کافه زیبا حضور داشته باشند و لذت ببرند. قهوه‌های این مکان بسیار مشهور است و می‌توانید آن را هم داخل کافه نوش جان کنید و هم به‌صورت بیرون‌بر دریافت کرده و هنگام قدم‌زدن در خیابان‌ها آن را میل کنید. ناگفته نماند انواع غذاهای تازه و خانگی در این کافه وجود دارد که می‌توانید برای وعده‌های ناهار و شام آن‌ها را امتحان کنید و طعم بی‌نظیر‌شان را بچشید. در سفر به آفریقای جنوبی غذاهای این کافه که یکی از بهترین کافی شاپ های کیپ تاون است را از دست ندهید.

آدرس:

79 Lower Main Rd, Observatory, Cape Town, 7925, South Africa

شماره تماس:

 7662 094 79 27+

کلام آخر سه کلیک در مورد کافه های کیپ تاون

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از معروف‌ترین کافه های کیپ تاون را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که خوردن قهوه از فرهنگ‌های قدیمی شهر کیپ‌تاون است، کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی در سراسر این شهر زیبا وجود دارد. همچنین این کافه‌ها علاوه‌بر قهوه، انواع کیک‌، دسر و غذاها را برای تمامی وعده‌های غذایی به مشتریان خود عرضه می‌کنند که طعم بی‌نظیر و کیفیت بالایی دارد. پس از خواندن این مقاله آیا دوست دارید که نوشیدنی و غذاهای کافه‌های این شهر را امتحان کنید؟ تجربیات خود را از سفر به کیپ‌تاون با ما در میان بگذارید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران