بهترین برگرهای کیپ تاون

بهترین برگرهای کیپ تاون به همراه پیاز کاراملی و چیپس دوبل

کیپ‌تاون شهری در آفریقای جنوبی است که با تفریحات جذاب و متنوع، مکان‌های تاریخی و پارک‌های شگفت‌انگیز گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. همچنین رستوران‌های زیبایی در سبک‌های مختلف در این شهر وجود دارند که غذاهای خوش‌مزه و باکیفیتی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. کیپ‌تاون که به‌خاطر مناظر خیره‌کننده و فرهنگ پرجنب‌وجوشش معروف است، بهشتی برای دوستداران برگر نیز به شمار می‌آید. از رستوران‌های کلاسیک آمریکایی گرفته تا قهوه‌خانه‌ها مدرن، این شهر طیف وسیعی از رستوران‌های همبرگر را ارائه می‌کند که همه سلیقه‌ها و ترجیحات را برآورده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که هوس یک غذای گوشتی کرده باشید یا یک غذای گیاهی، بهترین برگرهای کیپ تاون سبک‌ها و طعم‌های متنوعی دارند که با هر نوع سلیقه‌ای سازگار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تعدادی از رستوران‎‌های آفریقای جنوبی که بهترین همبرگرهای کیپ تاون را با کیفیت بالا تهیه می‌کنند آشنا شوید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Clarke’s Bar and Dining Room

بهترین برگرهای کیپ تاون؛ Clarke’s Bar and Dining Room

یکی از رستوران‌هایی که بهترین برگرهای کیپ تاون را به مشتریان عرضه می‌کندClarke’s Bar and Dining Room نام دارد. این رستوران زیبا در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است. این غذاخوری دو منو دارد که یکی مخصوص روز و دیگری مخصوص شب است، در هر دو منوی این رستوران همبرگر از بهترین و پرطرفدارترین غذاها به شمار می‌آید. برگرهای این رستوران از گوشت تازه گاو تهیه می‌شود و همراه با پنیر محلی روی نان بریوش که یک نان شیرین و معروف در آفریقای جنوبی است سرو می‌شود. همچنین گزینه‌های خوش‌مزه و بدون گوشت مانند چیپس دوبل سرخ‌شده مخصوص افرادی که گوشت دوست ندارند هم در منوی این رستوران وجود دارد. در سفر به کیپ تاون خوردن برگرهای این رستوران که از بهترین همبرگرهای کیپ تاون است را فراموش نکنید.

آدرس:

133 Bree St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8001, South Africa

بلیط هواپیما

شماره تماس:

0165 470 87 27+

Dog’s Bollocks at YARD

یکی دیگر از غذاخوری‌هایی که بهترین ساندویچ های کیپ تاون را می‌فروشد Dog’s Bollocks at YARD است. این رستوران با میزهای نیمکتی چوبی خود که در یک کوچه قدیمی و سیمانی قرار گرفته است، شاید معماری و دکوراسیون جذابی نداشته باشد ولی برگرهای بی‌نظیری را به مشتریان خود عرضه می‌کند. برگرهای مشهور این مجموعه شامل گوشت گاو آب‌دار، پیاز کاراملی‌شده، کاهوی تازه و تکه‌های گوجه‌فرنگی است که روی‌هم قرار گرفته و طعم بی‌نظیری دارد. همچنین Pizza Warehouse یکی از بهترین پیتزاهای کیپ‌تاون است که در این رستوران سرو می‌شود. شما می‌توانید گزینه‌های خوشمزه دیگر به‌جز برگرهای معروف آن مانند استیک، بال مرغ و ساندویچ را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. سفر به آفریقای جنوبی با خوردن بهترین ساندویچ ‌های کیپ تاون در این رستوران معنا پیدا می‌کند.

آدرس:

6 Roodehek St, Gardens, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

7843 440 83 27+

Jerry’s Burger Bar

بهترین برگرهای کیپ تاون؛ Jerry’s Burger Bar

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیپ تاون در آفریقای جنوبی Jerry’s Burger Bar نام دارد. این رستوران که در حومه ساحلی پرجنب‌وجوش بلوبرگ قرار دارد، محیطی آرام و منویی پر از همبرگرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می‌کند که با همه سلیقه‌ها سازگاری دارد. تمام مواد اولیه این رستوران تازه و محلی است و به‌ همین دلیل تمامی ساندویچ‌ها، پیتزاها و برگرهای آن طعم بی‌نظیری دارد. هنگام خوردن غذا در این غذاخوری می‌توانید از منظره اقیانوس که پیش روی شما قرار دارد لذت ببرید. همبرگرهای این رستوران همگی از گوشت خالص گاو تهیه می‌شود که در سس چسبناک جک دنیلز با پیاز کاراملی و بیکن ترد مخلوط شده است و کنار تمامی غذاها در این مجموعه سیب‌زمینی سرخ‌شده وجود دارد.  شک نکنید که برگرهای Jerry’s Burger Bar بهترین همبرگرهای کیپ تاون است.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

SHOP G82, Willowbridge Centre, 39 Carl Cronje Dr, Tyger Valley, Cape Town, 7530, South Africa

شماره تماس:

3883 914 21 27+

burger & lobster

یکی دیگر از معروف‌ترین رستوران‌های آفریقای جنوبی که بهترین برگرهای کیپ تاون را دارد burger & lobster است. دکوراسیون این غذاخوری بسیار شیک بوده و کارکنان آن برخورد بسیار عالی‌ای با مشتریان دارند. این رستوران رول خرچنگ‌های بی‌نظیری را سرو می‌کند که در کره سرخ‌ شده و بسیار خوش‌طعم است.  برگر کلاسیک B&L با ترشی و سالاد تازه درست شده و از غذاهای مشهور این رستوران است. اگر دوست دارید هر دوی این غذاها را کنار هم نوش جان کنید، برگر The Wolf را سفارش دهید. این همبرگر شامل یک تکه گوشت گاو آب‌دار 180 گرمی است که با خرچنگ، خامه و ادویه‌های مخصوص ترکیب شده و طعم شگفت‌انگیزی دارد. در سفر به این شهر بهترین همبرگرهای کیپ تاون را در این رستوران جذاب و رویایی نوش جان کنید و لذت ببرید. نوش جانتان!

آدرس:

105 Bree St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

4297 422 21 27+

Rick’s Café Americain

بهترین برگرهای کیپ تاون؛ Rick’s Café Americain

قطعا بهترین همبرگرهای کیپ تاون را می‌توانید در رستوران Rick’s Café Americain نوش جان کنید. این رستوران که در قلب کیپ‌تاون در خیابان کلوف واقع شده، در یک ساختمان ویکتوریایی جذاب قرار دارد و یادآور فیلم نمادین «کازابلانکا» است. شما می‌توانید انتخاب کنید که غذای خود را در بالکن یا پشت‌بام نوش جان کنید و یا در فضای داخلی. در فصل‌های گرم سال به شما پیشنهاد می‌کنیم فضای باز را انتخاب کنید تا از تماشای مناظر اطراف، کوه تیبل و غروب آفتاب لذت ببرید. برگرهای این رستوران بسیار معروف است و با گوشت گاو ارگانیک تهیه می‌شود و روی آن ترشی و مربای پیاز قرمز قرار می‌گیرد. همچنین خرچنگ و برگر مرغ سرخ‌شده از دیگر غذاهای جذاب این رستوران به شمار می‌آید که طعم بی‌نظیری دارد. شک نکنید که این رستوران بهترین برگرهای کیپ تاون را به شما عرضه می‌کند.

آدرس:

103 kloof street Crn, Weltevreden St, Gardens, Cape Town, 8001, South Africa

شماره تماس:

1100 822 21 27+

Redemption Burgers

بهترین ساندویچ‌ های کیپ تاون را می‌توانید در رستوران Redemption Burgers میل کنید. این رستوران واقع در گوشه‌ای از کارخانه بیسکویت قدیمی این شهر است و فضایی با طراوت و دوستانه دارد که کاملاً با برگرهای خوشمزه آن سازگار است. همبرگرهای این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و خانگی تهیه می‌شود و عطر و طعم بی‌نظیری دارد. میان برگرهای این غذاخوری The Straight Ace می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این همبرگر دارای 200 گرم گوشت گاو تازه است که روی آن چدار ارگانیک، گوجه‌فرنگی خانگی، خربزه و خردل شیرین قرار گرفته و طعمی ساده و در عین حال جذابی دارد. همچنین یکی دیگر از خوش‌مزه‌ترین برگرهای Redemption Burgers، برگر شترمرغ است که روی آن پنیر خامه‌ای، ترشی گوجه‌فرنگی و مایونز سیر تازه قرار می‌گیرد و طعم متفاوتی دارد. یک همبرگر گیاهی به نام Redemption Burgers مخصوص گیاه‌خواران در این رستوران نیز وجود دارد که همراه با سیب‌زمینی سرخ‌شده سرو می‌شود. قطعا در این رستوران می‌توانید بهترین برگرهای کیپ تاون را نوش جان کنید.

آدرس:

Block B, Old Biscuit Mill, 375 Albert Rd, Salt River, Cape Town, 7925, South Africa

شماره تماس:

3648 476 79 27+

Royale Eatery

بهترین برگرهای کیپ تاون؛ Royale Eatery

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیپ تاون در آفریقای جنوبی Royale Eatery نام دارد. این رستوران یک همبرگر معروف به‌نام کلاسیک رویال را به مشتریان خود عرضه می‌کند که طعم آن بی‌نظیر و فوق‌العاده است. این همبرگر شامل 160 گرم گوشت گاو خالص با سس مخصوص رویال است و همراه با کاهو، گوجه‌فرنگی، پیاز کاراملی‌شده، غوره‌، سالاد و سیب‌زمینی سرخ‌کرده سرو می‌شود. شک نکنید که بهترین ساندویچ های کیپ تاون را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.

آدرس:

20 Vineyard Rd, Claremont, Cape Town, 7708, South Africa

شماره تماس:

6336 206 21 27+

free bird

یکی دیگر از رستوران‌هایی که بهترین برگرهای کیپ تاون را می‌پزد free bird است. این رستوران جذاب خوش‌مزه‌ترین همبرگرهای مرغ را در این شهر درست می‌کند که بسیار نرم و ترد است. همچنین کنار این غذا چیپس‌هایی سرو می‌شود که به‌صورت روزانه در همین رستوران همراه با ادویه‌های مخصوص سرخ شده و بسیار خوش‌طعم است. یکی دیگر از برگرهای معروف این غذاخوری برگر کره‌ای نام دارد؛ در تهیه این برگر از گوشت استفاده شده که روی آن سس فلفل کره‌ای گوچوجانگ، سالاد آسیایی و تعدادی از چاشنی‌های خوش‌طعم دیگر اضافه می‌شود و طعم شگفت‌انگیزی دارد. با خوردن یکی از بهترین همبرگرهای کیپ تاون در این رستوران لذت سفر خود را چندبرابر کنید. 

Hudsons

بهترین برگرهای کیپ تاون؛ Hudsons

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیپ تاون در آفریقای جنوبی Hudsons نام دارد. این غذاخوری محبوب از سال 2009 غذاهای کبابی شعله‌ای را با تأثیر زیادی از فرهنگ غذاخوری‌های آمریکایی سرو می‌کند و طرفداران زیادی در این شهر دارد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا بوده و منوی گسترده آن دارای بیش از 14 نوع برگر است که می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. رویال کلاسیک اورجینال با بیکن و پنیر و پتی آبدار واگیو که روی آن پیاز کاراملی‌شده و ترشی خانگی قرار می‌گیرد از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این شهر غذاهای این رستوران را امتحان کنید و طعم بهترین ساندویچ های کیپ تاون را بچشید. 

Jack Black Taproom

بی‌شک بهترین همبرگرهای کیپ تاون را می‌توانید در رستوران Jack Black Taproom نوش جان کنید. این رستوران در منطقه صنعتی و دوست‌داشتنی حومه جنوبی کیپ تاون قرار دارد و همبرگرهای جذابی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. همبرگرهای معروف این رستوران از گوشت گاو یا گوشت خوک تهیه شده که از قبل در Ale Butcher Block پخته می‌شود. همچنین همبرگرهای گیاهی جذابی نظیر همبرگر گیاهی بادمجان و هویج برشته‌شده در این رستوران طبخ می‌شود که طعم شگفت‌انگیزی دارد. اگر جزو افرادی گیاه‌خوار هستید و هوس همبرگر کرده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید در این رستوران بهترین برگرهای کیپ‌ تاون را بخورید و لذت ببرید. نوش جانتان!

آدرس:

10 Brigid Rd, Diep River, Cape Town, 7945, South Africa

شماره تماس:

4151 447 21 27+

کلام آخر سه کلیک در مورد بهترین برگرهای کیپ تاون

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از رستوران‌های معروف آفریقای جنوبی که بهترین برگرهای کیپ تاون را به مشتریان خود عرضه می‌کند به شما معرفی کنیم. کیپ‌تاون بهشتی برای دوست‌داران همبرگر به شمار می‌آید و انواع رستوران‌ها را در سبک‌های مختلف در خود جای داده است. فرقی نمی‌کند که شما جزو افراد گوشت‌خوار باشید یا گیاه‌خوار، در این رستوران‌ها برگرهای گوشتی و گیاهی متنوعی وجود دارد که بسیار خوش‌مزه است. آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید که یک برگر جذاب در شهر کیپ‌تاون امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید؟

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران