مراکز خرید در کیپ تاون

18 تا از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون به سبک های مدرن و مینیمالیستی

کیپ‌تاون شهری واقعا جهانی است که شور و نشاط آفریقایی را با مهارت اروپایی ترکیب می‌کند و این ویژگی جهانی در مغازه‌ها و بوتیک‌های شهر به‌طور کامل به نمایش گذاشته می‌شود. از مرکز شهر تا کنار دریا، محوطه‌های خرید کیپ‌تاون و حومه‌های آن، بدون توجه به این‌که به‌دنبال برندهای معروف باشید یا محصولات خلاقانه محلی، فرصت بی‌پایانی برای خرید فراهم می‌کند. اگر نمی‌دانید بهترین مراکز خرید در کیپ تاون کدام است یا از کدام فروشگاه دیدن کرده و سوغاتی‌های خود را بخرید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Merchants on Long

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی از فروشگاه ‌های کیپ تاون Merchants on Long است. این فروشگاه، ادای احترامی به بهترین‌های قاره، در سال ۲۰۱۰ در ساختمانی تاریخی در لانگ استریت به‌عنوان نمایشگاهی از طراحی پان-آفریقایی افتتاح شد. این فروشگاه که همه چیز از لباس و کفش تا لوازم خانگی را در بر می‌گیرد، گفته می‌شود اولین فروشگاه مفهومی است که بر وسعت مد و طراحی آفریقا در زیر یک سقف نور می‌تاباند؛ شامل فروشگاه لباس شنا کیپ‌تاون به‌نام Akina، برند مد اتیوپی Lemlem و برند کنیایی Zuri و بسیاری دیگر می‌شود. برای پیدا کردن اقلامی نفیس مانند صندل‌های الهام گرفته از زولو، بافتنی‌های متمایز MaXhosa اثر Laduma Ngxokolo و سبدهای بافته شده‌ زیبا که با استانداردهای دقیق توسط صنعتگران، هنرمندان و طراحان ساخته شده اند، به این بازار بروید.

آدرس: 

6139 Breakwater Blvd, Victoria & Alfred Waterfront, Cape Town, 8001

بلیط هواپیما

تلفن:

21-286-4178

Mungo

یکی از بهترین پاساژ های کیپ تاون Mungo است. Mungo بوتیک درون‌شهری برای کارخانه نساجی خانوادگی در مسیر گاردن است. کیکویی‌ها، حوله‌ها و ملحفه‌های آن‌ها زینت‌بخش بسیاری از لژها و هتل‌های سافاری پیشرو در آفریقا است. طرح‌های منحصربه‌فرد نساجی Mungo، بافندگی آفریقا را منعکس می‌کند، در عین حال الگوهای بافندگی اولیه آمریکا و رنگ‌های مدیترانه‌ای را نیز در خود جای داده است. Mungo منحصرا با الیاف طبیعی کار می‌کند و در سال ۲۰۲۰ اولین کارخانه بافندگی نساجی در آفریقای جنوبی شد که توسط استاندارد جهانی سخت‌گیر نساجی ارگانیک، گواهی ارگانیک دریافت کرد. هم‌چنین شما می‌توانید این محصولات را برای سوغات تهیه کنید. 

سایت:

https://www.mungo.co/shop

AAFRICAA

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی از بهترین بازار های کیپ تاون در آفریقای جنوبی  aafricaa است. مجموعه‌ای مجلل از طراحی‌های معاصر آفریقایی با مدیریت دقیق، در مرکز اسکله V&A قرار دارد که کالکشن‌هایی با کیفیت بالا و گاهی با قیمت‌های متناسب ارائه می‌دهد. اگر عاشق طراحی و خلاقیت محلی هستید، عاشق فضای خرده فروشی ۴۵۰ متر مربعی AAFRICAA خواهید شد. تمرکز اصلی روی آثار دست‌ساز و هنرمندانه است که خلاقیت مردم آفریقا را نشان می‌دهد. هم‌چنین مجموعه لباس‌های رنگارنگ و سبدهای بافته‌شده با دست به‌طور خاص شما را وسوسه می‌کند تا برای دوستان‌تان یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

آدرس:

 Shop 9, Alfred Mall, Dock Rd, Victoria & Alfred Waterfront, Cape Town, 8001

تلفن: 

21-300-0639

سایت:

https://aafricaastore.com/?v=e4dd286dc7d7

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

 Veldskoen

یکی از بهترین فروشگاه‌ های کیپ تاون  Veldskoen محسوب می‌شود. ترکیبی از موزه و خرده فروشی با برند محلی محبوب است. Veldskoen کفشی سنتی است که از چرم خام روی زیره‌ای لاستیکی ساخته می‌شود. این کفش نماد آفریقای جنوبی است و قدمتی دیرینه در کنار مردمان این سرزمین دارد، از جمله برایی‌ها که گوشت را روی آتش کباب می‌کنند، بیلتونگ گوشت خشک‌شده. Veldskoen با ظاهری شیک و به روز، به این کفش کلاسیک روحی تازه می‌بخشد. در فروشگاه-موزه این برند می‌توانید درباره تاریخچه پرفراز و نشیب مشهورترین کفش آفریقای جنوبی اطلاعات جامعی کسب کنید. از سال ۲۰۱۶ که این برند مجموعه‌ای از Veldskoen با زیره‌های رنگی را عرضه کرد، جهانی شد؛ شاهزاده هری با پوشیدن جفتی از آن‌ها دیده شد و Matthew McConaughey طرفدار این برند است. امروزه به‌طور سالانه تا ۱۵۰ هزار جفت کفش و لباس والدسکین از انبار خارج می‌شود. می‌توانید طیف کفش‌های این برند را مرور و تحسین کنید، زیرا اگر می‌خواهید به گشت‌وگذار در کیپ‌تاون و آفریقای جنوبی بپردازید، بهتر است این کار را با پوشیدن یک جفت Veldskoen انجام دهید.

سایت:

https://www.veldskoen.com

Mungo & Jemima

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین پاساژ های کیپ تاون Mungo & Jemima است. از سال ۲۰۰۸ که Kirsty Bannerman و Marian Park-Ross برای اولین‌بار درهای بوتیک درون‌شهری خود را باز کردند، Mungo & Jemima ویترینی از طرح‌های پیشرو مد آفریقای جنوبی را ارائه کرده‌اند و در این فرآیند به الهام‌بخشی برای ظاهری ریلکس، آرام و راحت آفریقای جنوبی تبدیل شده‌اند. برای تماشای لباس‌هایی با اصالت و طراحی و دوخت توسط برخی از محبوب‌ترین طراحان آفریقای جنوبی به این بازار بروید. قفسه‌های فروشگاه پرچم‌دار جدید آن‌ها در اسکله V&A  با برندهایی مانند Dyad، Ora، A Bird Named Frank، Verse، Lichen & Leaf، Yellow، Lorne و موارد دیگر پر شده است. فراتر از مجموعه لباس‌ها، جامه‌های سرهمی و ژاکت‌ها، مجموعه‌ای چشمگیر از اکسسوری‌ها نیز وجود دارد.

سایت:

https://www.mungoandjemima.com

Hemelhuijs

مرکز خرید hemelhuijs  یکی از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون محسوب می‌شود. خانه خلاقانه‌ ژاک اراسموس، طراح، سرآشپز و رستوران‌دار مشهور است. Hemelhuijs علاوه‌بر شهرت به‌عنوان رستورانی دلپذیر در قلب شهر، مکانی ایده‌آل برای صرف صبحانه و ناهاری بی‌نظیر است. اما این رستوران جذاب، دارای بخش خرده‌فروشی ارزشمندی نیز هست که بازدید از آن را به شدت توصیه می‌کنیم. اول از همه، برای غذا خوردن به این‌جا سر بزنید. Erasmus چهره‌ای محبوب در صحنه‌ی رستوران‌های روز شهر است؛ او به‌خاطر سس Eggs Benedict و آب‌میوه‌های تازه شهرت دارد. این مکانی است که در آن به جزئیات، از دستمال سفره تا بشقاب‌ها، توجه زیادی می‌شود و خوشبختانه، می‌توانید بخش زیادی از آن را به لطف بخش خرده‌فروشی کوچکی که مجموعه‌ سفارشی اراسموس از لوازم خانگی زیبا را می‌فروشد، بخرید.

سایت:

https://www.hemelhuijs.co.za

Skinny laMinx

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از مغازه‌ های کیپ تاون در آفریقای جنوبی  Skinny laMinx است. سالنی برای نمایش درون‌شهری برای مجموعه‌ رنگارنگ پارچه‌های خیره‌کننده‌ی خلق‌شده توسط طراح Heather Moore است. طرح‌های او در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده‌اند، اما قلب تپنده‌ همه چیز در این مغازه است. این سالن نمایش جذاب و خاص در نزدیکی خیابان بری، کل مجموعه‌ آفرینش‌های دنیای Skinny laMinx را نمایش می‌دهد. در این فروشگاه، طاقه‌های پارچه‌های رنگارنگ در کنار مجموعه‌ای چشم‌نواز از محصولاتی که با ظرافت از این پارچه‌ها خلق شده‌اند، به نمایش گذاشته شده و برای فروش و ارسال به سراسر جهان آماده عرضه هستند. انتخاب از میان انبوه کوسن‌های رنگارنگ، پیشبندهای منحصربه‌فرد، کیف‌های خاص و غیرمعمول، لباس‌های دل‌نشین بچه‌گانه و ساک‌های کاربردی کتاب، کار آسانی نخواهد بود. بازدید از این مکان برای یافتن سوغاتی‌های ماندگار و به‌یادماندنی، به شدت توصیه می‌شود.

سایت:

https://skinnylaminx.com

Sealand Experience Store

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون  sealand است. شرکتی در آفریقای جنوبی که کیف، کوله‌پشتی، ساک دستی و لوازم جانبی از بادبان‌های قایق تفریحی بازیافتی، بادبادک‌های بادبانی، پنبه‌ پایدار و نایلون بازیافتی تولید می‌کند. جک جانسون، با اشتیاقش به «سه اصل R » کاهش، استفاده مجدد، بازیافت، عاشق این محصولات خواهد بود. Sealand، با تعهد به پایداری و حفاظت از اقیانوس، کیف‌ها و لوازم جانبی لوکس خود را در حومه ساحلی Hout Bay تولید می‌کند. اما برای تجربه‌ای کامل از این برند منحصربه‌فرد، بازدید از فروشگاه Sealand در De Waterkant، واقع در نزدیکی مرکز شهر، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این فروشگاه، می‌توانید طیف گسترده‌ای از کیف‌های جذاب، لباس‌ها و لوازم جانبی Sealand را از نزدیک ملاحظه و خریداری نمایید.

سایت: 

https://sealandgear.co.za/pages/list-of-stores

Afraid of Mice

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون afraid of mice است. بوتیکی با دقت چیده‌مان شده در خیابان بوتنکانت که لباس‌های وینتیج برندهای معروف و اشیاء کلکسیونی دست‌دوم را با قیمت‌های منصفانه می‌فروشد. به گفته‌ مالکان، ایده‌ این مغازه‌ کوچک این است که پر از وسایلی باشد که ای کاش مادرتان برای‌تان نگه داشته بود. این مغازه در روزهای دوشنبه تا شنبه باز است. پیدا کردن Afraid of Mice چندان سخت نیست؛ شما میتوانید با کمی صبوری و گشتن، اجناس فوق‌العاده باکیفیتی از برندهای مطرح مد مانند سالواتوره فراگامو، دیان فون فورستنبرگ، اسکار دلا رENTA، مالبری، نینا ریچی یا پرادا، و چند برند دیگر را پیدا کنید.

Watershed, V&A Waterfront

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون  Watershed, V&A Waterfront محسوب می‌شود. اسکله‌ V&A مکانی است که بازار تایم اوت کیپ‌تاون را نیز پیدا می‌کنید. این بازار با بیش از ۲۴ میلیون بازدیدکننده در سال، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری آفریقا است. در حالی که در آن‌جا رستوران‌ها و فعالیت‌های بی‌پایانی وجود دارد، هم‌چنین دارای خرده فروشی با صدها فروشگاه است. اما برای این‌که واقعا از خلاقیت کیپ‌تاون بهره ببرید، باید از The Watershed شروع کنید. هم‌چنین برخلاف برندهای جهانی در سایر مراکز خرید V&A، The Watershed نمایشگاه با افتخار آفریقای جنوبی از خلاقیت محلی است. در این‌جا بیش از ۱۵۰ مغازه وجود دارد که اکثرا مشاغل کوچک، صنعتگران و سازندگانی هستند که لوازم خانگی منحصربه‌فرد، سرامیک، مد، جواهرات و اکسسوری به نمایش می‌گذارند.

سایت:

https://www.waterfront.co.za/area/watershed

Kat van Duinen

یکی دیگر از بهترین بازار های کیپ تاون  cat van است. خانه‌ای با طراحی لوکس که روی لباس‌های فاخر و چرم‌های غیرمعمول برای کیف‌های سفارشی خود تمرکز می‌کند. توجه به تعهدات  کارکنان و صنعتگران تحسین برانگیز است. Kat van Duinen از معدود مراکز عرضه کیف، کیسه پول و ساک دستی چرم شترمرغ است که در آن به حفظ محیط‌‌‌‌‌‌ زیست و به حقوق افراد دخیل در فرآیند تولید، توجهی ویژه می‌شود.

سایت:

https://www.katvanduinen.com

House of Chommies Concept Store

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون در آفریقای جنوبی house of chommies است. در اصطلاح آفریقای جنوبی، «chommie» به معنی بهترین دوست، پشتیبان و صمیمی‌ترین یار شماست. این کلمه را می‌توان برای هر سگ وفاداری هم به کار برد. پس جای تعجبی ندارد که «House of Chommies Concept Store» لوازم جانبی سفارشی برای اعضای پشمالوی خانواده‌ی شما را می‌فروشد. chommie با مجموعه‌ای از قلاده‌ها، گردنبند، تشک مسافرتی و سایر وسایل، جرعه‌ای از تجملات رنگارنگ را به دنیای لوازم جانبی حیوانات خانگی اضافه می‌کند. تک‌تک این محصولات توسط صنعتگران محلی درکیپ‌تاون با الهام از رنگ‌ها، بافت‌ها و الگوهای جسورانه‌ آفریقایی، به‌صورت دست‌ساز ساخته شده‌اند.

سایت: 

https://www.chommies.com

Quagga Rare Books & Art

یکی از بهترین فروشگاه‌ های کیپ تاون فروشگاه Quagga Rare Books & Art است. گنجینه‌ای از کتاب‌های چاپ اول و کمیاب، آفریکانا «کتاب‌ها و اسناد تاریخی مرتبط با آفریقا»، نقشه‌های قدیمی و اشیاء و یادگارهای گذرا در این مکان یافت می‌شود. فرقی نمی‌کند به‌دنبال چاپ اول قدیمی باشید یا فقط در حال گشت‌وگذار در خیابان اصلی رنگارنگ خلیج کلک باشید، بازدید از «Quagga Rare Books & Art» به شما علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی پیشنهاد می‌شود. این فروشگاه خانوادگی که بیش از ۲۵ سال سابقه دارد، در زمینه‌ اشیاء تاریخی و اسرارآمیز، رازآلود، کهنه و مرموز فعالیت می‌کند. از کتاب‌های قطور صحافی‌شده با چرم تا نقشه‌های دریایی چند قرنه، نقاشی‌ها و چیزهای عجیب‌وغریب‌، quagga ماجراجویی دلپذیر در میان انبوه اشیاء نادر و شگفت‌انگیزی است که آفریقا ارائه می‌دهد. خدمات آن‌ها شامل یافتن تک‌شاخ رویایی شما و یا دعوت به گشت‌وگذار در غار عجایب شگفت‌انگیزشان می‌شود.

سایت:

https://quaggabooks.co.za

Anpa

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون anpa است. بوتیک جواهرات دست‌ساز که در روستای ماهی‌گیری دل‌نشین خلیج کلک قرار دارد و این فرصت را به شما می‌دهد تا مستقیما با جواهرساز در مورد قطعات سفارشی مشورت کنید. Anpa با تمرکز بر کارهای ارگانیک و با روکش دست‌ساز، به خاطر قطعات بیانیه‌ی مجسمه‌سازی‌شده‌اش که از طلا، نقره، تانزانیت، زمردهای آفریقایی و بی‌شمار سنگ‌های قیمتی استفاده می‌کند، شناخته شده است. این بازار در روزهای سه‌شنبه تا شنبه میزبان مشتریان خود است. طرح‌های منحصربه‌فردی که با الهام آفریقایی آمیخته شده‌اند یا جواهرات سفارشی با ارزش بالایی که می‌توان آن‌ها را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کرد، دلیلی است که شما را به anpa می‌کشاند.

سایت:

https://anpa.co.za

KLûK CGDT

یکی از بهترین مغازه‌ های کیپ‌تاون  KLûK CGDT است. این بوتیک پدرخوانده‌ «OG مخفف Original Gangster به معنی پیشکسوت» دنیای  Haute Couture «کوتور یا مد درخشان» آفریقای جنوبی که جوایز داخلی و بین‌المللی گواه بر این ادعا است. این فروشگاه پرچم‌دار آن‌ها در خیابان بری، طرح‌های الهام‌گرفته از فشن‌شو را برای موقعیت‌های کاری، تفریحی و مراسم خاص نمایش می‌دهد که دستیابی به آن‌ها آسان است. این فروشگاه در روزهای دوشنبه تا شنبه فعالیت می‌کند. طراحی‌های سفارشی فقط با وقت قبلی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به این دلیل که این مغازه توقفگاهی برای تمام مدگراها است، از آن بازدید کنید. در حالی که KLûK CGDT به‌خاطر لباس‌های بلند سفارشی و دست‌دوز شناخته شده است، قفسه‌های لباس‌های آماده‌ پوشیدن همگی با پارچه‌های باکیفیت و چیره‌دستی ماهرانه ساخته شده‌ است.

سایت:

https://klukcgdt.com

Carole Nevin

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در ‌کیپ‌ تاون Carole Nevin است. استودیو و فضای خرده فروشی‌ای نزدیک به حومه‌ ساحلی مویزنبرگ، جایی که خریداران می‌توانند هنرمندان با استعداد را در حین خلق طیف وسیعی از پارچه‌های نقاشی ‌شده با دست که باعث شهرت «Carole Nevin» در کیپ‌تاون شده است، تماشا کنند. شما می‌توانید برای بازدید از پارچه‌های لوکس، از رومیزی و سفره تا روکش کوسن، با یک لمس منحصربه‌فرد چه برای خانه خودتان یا سوغاتی از «Mother City» لقب کیپ‌تاون بروید. Carole Nevin با سابقه‌ای بیش از دو دهه در صنعت پارچه، با خلق مجموعه‌ای از پارچه‌های نقاشی‌شده با دست، جلوه‌ای بدیع از رنگ‌ها و نقوش آفریقا را به نمایش می‌گذارد.

سایت:

https://carolenevin.com

Stefania Morland

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون Stefania Morland  است. مد سرگرم‌کننده و لوکس توسط طراح کارکشته‌ای که امتحان خودش را پس داده است. فروشگاه خیابان کلوف شیک و مطابق با فلسفه‌ طراح برای خلق لباس‌های زیبا و ماهرانه‌دوز بدون این‌که پرسروصدا یا عجیب‌وغریب باشد، عمل می‌کند. در حالی که لباس‌های آماده‌ پوشیدن افراد شیک‌پوش را به خود جذب می‌کنند، Stefania Morland به‌خاطر لباس‌های عروسی سفارشی، ظریف و سنتی، کت‌وشلوارهای رسمی «تاکسیدو» و لباس‌های مهمانان عروسی شناخته شده است. منتظر مجموعه‌ای منحصربه‌فرد ازوسایل مد سرگرم‌کننده و ماندگار در این مغازه باشید.

سایت:

https://stefaniamorland.com/password

Pichulik

مراکز خرید در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیپ تاون Pichulik است. کارگاه جواهرات که الهامات پان-آفریقایی را با زیبایی‌شناسی جهانی ترکیب می‌کند. شما می‌توانید برای خرید جواهرات مجسمه‌سازی جذاب که مطمئنا باعث شروع بحث می‌شود، به این مکان بروید. هنگامی که ابرهتل فوق مجلل دبی، آتلانتیس رویال، در سال ۲۰۲۳ با اجرای سرگرم‌کننده‌ بیانسه افتتاح شد، دستبندهای امنیتی برای این رویداد پرستاره توسط هیچ‌کس جز Pichulik ساخته نمی‌شد. این نشان‌دهنده‌ اعتبار برند در خارج از کشور است، بنابراین لذت بردن از آن در بوتیک شیک نزدیک خیابان بری، تجربه‌ای منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

سایت:

https://int.pichulik.com/pages/contact

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین مراکز خرید در کیپ تاون

کیپ‌تاون، به‌عنوان پایتخت مد آفریقا، طیف وسیعی از مراکز خرید را برای هر سلیقه و بودجه‌ای ارائه می‌دهد. از اسکله V&A گرفته تا بوتیک‌های تخصصی و بازارهای محلی، کیپ‌تاون مکانی عالی برای خرید هر چیزی است که به‌دنبالش هستید. ما در این مقاله درباره‌ بهترین مراکز خرید در کیپ تاون به مطالعه پرداختیم. حال با خیالی راحت چمدان خود را ببندید و آماده سفر به کیپ‌تاون شوید. شما نیز تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران