Seville in summer

سویل در تابستان؛ تجربه طلایی و به یاد ماندنی!

رمانتیک، هنری، رنگارنگ و دلربا، پایتخت اندلس سویا، یک شهر بسیار جذاب است و هنگامی که در آن قدم می‌زنید حس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید. تاریخ سویل از جمله تاثیر گذارترین تاریخ اسپانیا در سطح جهانی است. مورها به مدت 700 سال بر این بخش جنوبی اسپانیا حکومت کردند و تأثیراتی را از خود به جای گذاشتند که از هزاران کلمه اسپانیایی و عربی به هنر، موسیقی و معماری در شبه جزیره ایبری سرچشمه گرفته است. سویل یکی از بهترین جواهرات پنهان در اروپا است و به همین دلیل، باید بخشی از سفر شما به جنوب اسپانیا باشد. از آنجایی که بسیاری از گردشگران در فصل تابستان قصد سفر می‌کنند؛ به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم درباره فعالیت‌ها و کارهایی که باید در سویل در تابستان انجام دهید بیشتر صحبت کنیم. 

Tour europe

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

چگونه برای تابستان در سویل آماده شویم؟

Seville in summer

برای آماده شدن و رفتن به سویل در تابستان لازم است که نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

  • یک چتر جمع و جور بیاورید. بنابراین می توانید شهر را با سایه مناسب بالای سر خود همیشه بررسی کنید. اگر یکی از تورهای پیاده روی سویا را در ساعات اوج گرما انجام دهید، وجود چتر کوچک نیز ضروری است.
  • از ساعات اوج گرما بین ساعت 13 تا 5 بعدازظهر خودداری کنید. این زمانی است که شهر داغ و سوزان می‌شود. صبح زود و اواخر عصر بهترین زمان برای بیرون رفتن است.
  • عینک آفتابی خود را فراموش نکنید. اگر به نور حساسیت دارید یا در اطراف سویا رانندگی می‌کنید، عینک آفتابی می‌تواند از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور مستقیم و غیر مستقیم خورشید محافظت کند.
  • از ضد آفتاب غیر چسبنده استفاده کنید. این گونه ضد آفتاب‌ها چسبنده نیستند و سفیدی از خود باقی نمی‌گذارند. استفاده از ضد آفتاب در هنگام اقامت در سویا در طول تابستان ضروری است. آفتاب در سویا بسیار تند است. بنابراین از پوست خود در برابر اشعه خورشید محافظت کنید.
  • کلاه آفتابی را در نظر بگیرید. اگر نمی خواهید چتر در دست بگیرید، یک کلاه آفتابی بهترین راه برای محافظت از صورت شما در برابر سوختگی توسط آفتاب است. این کلاه‌ هم زیبا و هم کاربردی است.
  • برای جلوگیری از تشنه شدن‌های مداوم در فصل گرم تابستان پیشنهاد می‌شود که حتماً یک شیشه آب سرد همراه خود داشته باشید. 

بهترین زمان برای بازدید از سویل

بهترین زمان‌هایی که می‌توانید از سویل بازدید کنید عبارتند از:

  • زمستان: هوا سردتر است، اما بهترین زمان استراحت است و یافتن مکانی در اروپا که در زمستان خاکستری و بارانی نباشد، سخت است. اما با این حال سویا بهترین شهر اروپا برای بازدید در طول زمستان است.
  • پاییز و بهار: بهترین زمان برای رفتن به سویل است زیرا هوا خیلی گرم یا سرد نیست.

بدترین زمان برای بازدید از سویا

Seville in summer

سویل در تابستان کم جمعیت‌تر و خلوت‌تر است. دلیلش این است که اسپانیایی‌های محلی در ماه‌های تابستان از سویا دور می‌شوند. در عوض، آنها به شهرهای ساحلی اسپانیا مانند کادیز می‌روند. اما ما گردشگران هنوز هم در طول تابستان به سویا می‌رویم، معمولاً به دلیل روزهای تعطیل و همچنین به این دلیل که مهم نیست در چه زمانی از سال می‌روید، سویا همچنان مقصدی جذاب برای بازدید است. بنابراین، در حالی که تابستان بدترین زمان برای رفتن به سویا است، اما شما هنوز هم می‌توانید لحظات باورنکردنی را در اینجا داشته باشید تا زمانی که بدانید در ماه‌های تابستان در سویل چه کاری انجام دهید و چگونه برنامه ‌ریزی کنید.

کارهایی که باید در تابستان در سویل انجام دهید

وقتی هوا در سویا خیلی گرم است، چه باید کرد؟ وقتی نمی‌توانید در امواج گرمای سویل راحت باشید؟ خوب، در اینجا چند کار سرگرم کننده و خلاقانه برای انجام دادن در سویا برای خنک ماندن و زنده ماندن از گرما وجود دارد:

از موزه های بسیاری در سویا دیدن کنید

Museo de Bellas Artes

چه راه بهتری برای غلبه بر گرما از حضور در یک موزه مجهز به تهویه مطبوع پر از هنر و تاریخ وجود دارد تا اقامت خود در سویا را بهتر بشناسید؟ در اینجا بهترین موزه‌ها برای بازدید آمده است:

  • Museo de Bellas Artes (موزه هنرهای زیبا) 
  • Centro Andaluz de Arte Contemporáneo (موزه هنر معاصر)
  • Museo de Baile Flamenco (موزه فلامنکو)
  • Museo Arqueológico de Sevilla (موزه باستان شناسی)
  • Castillo San Jorge (موزه تفتیش عقاید) – در مورد تفتیش عقاید.
  • Archivo General de Indias (بایگانی عمومی هند) – حاوی اطلاعات و سوابق زیادی در مورد تبارشناسی و سایر تاریخچه‌ها / تحقیقات است.

کاخ آلکازار را کاوش کنید

اگر فقط یک کار می‌توانید در تابستان در سویل انجام دهید، بازدید از این کاخ باید باشد. Real Alcázar de Sevilla یک قصر زیبا است که به عنوان یک قلعه در سال 913 ساخته شد و چندین بار در قرن چهاردهم بازسازی شد. تأثیرات معماری اسلامی و مسیحی در مجموعه‌ای خیره‌ کننده از اتاق‌ها و باغ‌های مختلف برای کاوش قرار می‌گیرد. یک کافه در فضای باز نیز وجود دارد که می‌توانید از غذا یا قهوه لذت ببرید. حتما صبح زود بروید تا از گرمای ظهر دوری کنید یا یک تور شبانه بگیرید.

رفتن به یک نمایش فلامنکو

Museo del Baile de Flamenco

سویا زادگاه فلامنکو است. بنابراین دیدن یک نمایش یک فعالیت فرهنگی است که باید در زمانی که اینجا هستید انجام دهید. می‌توانید نمایش‌های محلی فلامنکو را هم در یک صحنه حرفه‌ای (Museo del Baile de Flamenco) و هم به صورت رایگان در یک مکان محلی (La Carboneria) تماشا کنید. اما اینها را از قبل برنامه ریزی یا رزرو کنید زیرا در طول فصل توریستی به سرعت پر می‌شوند. هر شب چندین نمایش فلامنکو در سراسر سویل برگزار می‌شود. به یاد داشته باشید که سبک‌های فلامنکو می‌توانند بسیار متفاوت باشند، بنابراین بیش از یک نمایش را بررسی کنید. در اینجا برخی از آنها را توصیه می‌کنیم:

  • Tablao El Arenal + شام و تاپاس
  • Museo del Baile Flamenco – زیباترین، جذاب‌ترین و حرفه‌ای ترین موزه است.
  • La Carboneria – رایگان و بسیار آرام.
  • Casa de la Memoria – بیشتر روی ریتم پا متمرکز است

در کلاس‌های موسیقی و رقص فلامنکو شرکت کنید

حالا که در مورد موضوع فلامنکو بحث کردیم، شما می‌توانید برای کلاس‌های رقص فلامنکو یا موسیقی در سویل نیز ثبت نام کنید. چه راه بهتری برای گذراندن بعد از ظهرهای آفتابی فوق العاده گرم، جز در فضای داخلی یک استودیو رقص دارای تهویه مطبوع وجود دارد؟ تعداد زیادی مربی و کلاس در سویا برای دوره فلامنکو وجود دارد، مانند مربیان La Carboneria و Museo del Baile Flamenco.

به کایاک سواری و پارو سواری بروید

Kayaking in Seville

در صبح زود یا عصر، با کایاک سویل به یک تور با کایاک بروید یا در یک تور Paddle Surf با راهنما با تنها 35 دلار رزرو کنید. شما همچنین می‌توانید به سادگی تجهیزات را اجاره کنید و خودتان به تنهایی بروید. به یاد داشته باشید که از ساعات اوج گرما خودداری کنید.

در تور قایق یا سفر دریایی شام استراحت کنید

برای داشتن یک برنامه جذاب در سویل در تابستان، می‌توانید با یک قایق محصور در رودخانه گوادالکیویر حرکت کنید و آن را با غذا یا نوشیدنی ترکیب کنید، یا به سادگی بنشینید و از سواری  لذت ببرید. چندین برگزارکننده تور وجود دارند که این بلیط ها را می‌فروشند، اما مقرون به صرفه‌ترین بلیط‌ها به صورت حضوری در بندر سویا خریداری می‌شوند. با این حال، اگر برای این کار وقت ندارید یا نمی‌خواهید در معرض خطر فروختن مکان‌ها باشید، می‌توانید سفر دریایی خود با قایق شام را از قبل در اینجا رزرو کنید.

در برخی از تورهای غذای اسپانیایی یا آموزش آشپزی شرکت کنید

Spanish food tours

چه راه بهتری برای ادغام خود با فرهنگ محلی اسپانیایی از شرکت در برخی کلاس‌ها در مورد غذاهای معروف محلی وجود دارد؟ می‌توانید در یکی از کلاس‌های آشپزی گروهی، درست کردن سنگریا، پائلا، تاپاهای مختلف و موارد دیگر را بیاموزید. این یک تجربه سفر فراموش نشدنی برای شما خواهد بود و ما آن را به شدت توصیه می‌کنیم. در سویل یک تور گروهی غذا وجود دارد که می‌توانید رزرو کنید. یا یک کلاس آشپزی کامل را با گشت و گذار در بازار محلی Triana رزرو کنید .

چتر متروپل را در شب ببینید (Setas de Sevilla)

در Plaza de La Encarnacion بهترین راز سویل یعنی Setas de Sevilla نگهداری می‌شود. این سازه معماری چوبی تا نیمه شب باز است که برای سفرهای تابستانی سویا شما عالی است. با هزینه کمی (حدود 5 یورو) می‌توانید وارد شوید تا مناظر پانوراما را از بالا تماشا کنید.

سفرهای یک روزه از سویا و اطراف آن انجام دهید

سویا

سویا در مرکز اندلس قرار دارد و به همین دلیل، می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب اصلی برای بازدید از چندین مقصد نزدیک مانند کادیز، جرز، مالاگا، گرانادا، روندا، هوئلوا و کوردوبا باشد.

در استخر شنا خنک شوید

شنا در سویا چندان رایج نیست زیرا استخرهای زیادی برای مسافران وجود ندارد. با این حال با 10 یورو می‌توانید به دانشگاه سادوس سر بزنید و در استخر روباز زیبای آن‌ها خنک شوید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره سویل در تابستان صحبت کردیم. در کل کارهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در فصل تابستان در سویل انجام دهید. درست است که تابستان می‌تواند فصل بسیار گرمی برای سفر به سویل باشد؛ اما با این حال قطعاً لذت بردن از جشن‌ها، فضاهای شگفت انگیز و برنامه‌های سرگرم کننده نسبت به گرمای آن ارزش دارد.

نظرات کاربران