7 تا از بهترین مراکز خرید سائوپائولو برای گرفتن سوغاتی!

سائوپائولو یکی از مهم‌ترین شهرهای برزیل است که به موزه‌های بزرگ و پیشینه فرهنگی غنی شهرت دارد. این شهر زیبا برای یک سفر چند روزه بسیار مناسب است زیرا علاوه‌بر تفریحات متنوع، مراکز خرید لوکسی دارد که برای تمام علاقه‌مندان به خرید از برندهای مطرح جهانی گزینه مناسبی است. در این مقاله از مجله گردشگری س کلیک همراه ما باشید تا با مراکز خرید سائوپائولو بیشتر آشنا شویم.

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

مرکز خرید باغ شهر (Cidade Jardim)

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

این مرکز خرید در حدفاصل پل باغ شهر و پل مورومبی واقع شده است. این مرکز خرید یکی از زیباترین مراکز خرید در سائوپائولو است که می‌توانید برندهای لوکس بین‌المللی مانند گوچی، والنتینو، کارولینا هرا و برندهای محبوب برزیلی مانند کریس باروس، الکساندر بیرمن، لاروژ، کروز، لو لیز بلان و برند کفش اوزا را در آن پیدا کنید. 

این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید سائوپائولو است یک تراس بزرگ دارد که با منظره شهر توانسته نظر گردشگران زیادی را جلب کند. چند رستوران عالی مانند رستوران گاسترنومی نمکی (Sal Gastronomia)، آدگا سانتیاگو، خوان پوبره و رستوران دوه کوچی نیز در این مرکز خرید واقع شده است تا بعد از خرید خودتان را به یک ناهار یا شام لاکچری دعوت کنید. 

آدرس: سائوپائولو، پل باغ شهر یا سیداده جارجیم، خیابان مَگلهیس دِ کاسترو 

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه 10 صبح تا 10 شب و یکشنبه‌ها 2 بعدازظهر تا 8 شب.

سایت مرکز خرید: shoppingcidadejardim.com

مرکز خرید جی کی ایگواتمی

مرکز خرید جی کی ایگواتمی یکی دیگر از مراکز خرید سائوپائولو است که فروشگاه برندهای محبوب بین‌المللی مانند شانل، لویی ویتون و والنتینو و برندهای برزیلی مانند آگوا د کوکو برای ملزومات و لباس شنا، برند NV و برند کپنهاگ برای شکلات را در خود جای داده است. منوی رستوران‌های مرکز خرید جی کی ایگواتمی نیز برای خوردن یک ناهار باکیفیت و یا وعده شام پیشنهاد می‌شود. 

آدرس: سائوپائولو، خیابان پرس جوسلینو کوبیچک

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه ساعت 12 تا 10 شب و یکشنبه‌ها ساعت 12 تا 20

سایت مرکز خرید: iguatemi.com.br

مرکز خرید مورومبی؛ یکی از مراکز خرید سائوپائولو

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

این مرکز خرید در منطقه بروکلین پائولیستای سائوپائولو واقع شده است و حدود 480 فروشگاه دارد که محصولات متنوعی از برندهای روز دنیا را عرضه می‌کنند. محبوب‌ترین برندهای موجود در این مرکز خرید عبارت است از:

  • برند آریزو برای کفش 
  • برند بلو بیچ و برند سیا ماریتیما برای لباس و ملزومات شنا
  • برند کامیکادو برای دکوراسیون منزل
  • برند آُ بوتیکاریو برای عطر و لوازم آرایشی

آدرس: سائوپائولو، خیابان وکه پترونی جونیور

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه 4 بعدازظهر تا 10 شب

سایت مرکز خرید:  morumbishopping.com.br

مرکز خرید هیجینو پولیس (Higienópolis Shopping)

مرکز خرید هیجینو پولیس در منطقه ممتاز سائوپائولو واقع شده است و 305 فروشگاه مختلف دارد. در قسمت ورودی این مرکز خرید با درختان بلندی روبرو می‌شوید که منظره‌ای زیبا ساخته است. همچنین رستوران‌های خوبی در این مرکز خرید وجود دارد. 

آدرس: سائوپائولو، خیابان دکتر ویگا فیلهو، پلاک 133

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه 12 ظهر تا 10 شب

مرکز خرید الدورادو؛ یکی از بهترین مراکز خرید سائوپائولو

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

این مرکز خرید در منطقه غربی سائوپائولو واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سائوپائولو شناخته می‌شود. برندهای محبوبی مثل شولدر که لباس زنانه تولید می‌کند در مرکز خرید الدورادو وجود دارد. این مرکز خرید در سال 1981 افتتاح شده است و به همین دلیل یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید سائوپائولو نیز شناخته می‌شود. 

آدرس: سائوپائولو، خیابان ربوکاس

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه 12 ظهر تا 10 شب

سایت مرکز خرید: shoppingeldorado.com.br

مرکز خرید پاسیو پائولیستا

مرکز خرید پاسیو پائولیستا در خیابانی به همین نام در سائوپائولو واقع شده است. برندهای محبوب بین‌المللی و برزیلی در این مرکز خرید وجود دارد که برای علاقه‌مندان به خرید لباس و لوازم شخصی می‌تواند بسیار جذاب باشد. اگر طی سفر به سائوپائولو قصد دارید از برندهای مطرح جهانی خرید کنید بازدید از مرکز خرید پاسیو پائولیستا را در برنامه خود قرار دهید. 

آدرس: سائوپائولو، خیابان پاسیو پائولیستا

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه 12 ظهر تا 10 شب

سایت مرکز خرید: shoppingpatiopaulista.com.br

مرکز خرید دهکده المپیا

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

مرکز خرید دهکده المپیا در محله‌ای به همین نام در سائوپائولو قرار دارد و یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شهر است. در مرکز خرید دهکده المپیا می‌توانید از برندهای محبوب دنیا و برزیل خرید کنید و در نهایت خودتان را به یک ناهار یا شام خوشمزه دعوت کنید. 

آدرس: سائوپائولو، دهکده المپیا، پلاک 360

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه 12 ظهر تا 10 شب، یکشنبه ساعت 12 ظهر تا 8 شب

سایت مرکز خرید: shoppingvilaolimpia.com.br

سخن پایانی سه کلیک درباره بهترین مراکز خرید سائوپائولو

در این مقاله 7 تا از بهترین مراکز خرید سائوپائولو را معرفی کردیم که هم برای خرید و هم برای گردش مناسب است. در این مراکز خرید می‌توانید از بهترین برندهای دنیا خرید کنید و سوغاتی بخرید. در نهایت برای خوردن یک شام برزیلی و حتی بین‌المللی به رستوران‌های داخل مراکز خرید بروید و یک غذای جدیدی را امتحان کنید. 

نظرات کاربران