مرکز خرید پارس کیش
1 اسفند 1401
کیش

مرکز خرید پارس کیش؛ تجربه خریدی به صرفه و به روز

مرکز خرید پارس کیش، مرکزی قدیمی و مدرن برای تجربه یک خرید آسان و به روز در کنار تفریح و استراحت است. اگر از آن دسته افرادی هستید که کیش را به خاطر مراکز خرید متنوع و با کیفیت برای سفر انتخاب کرده‌اید، پس حتما باید این مرکز خرید را هم به لیست بازارگردی‌های خود اضافه کنید چون در جزیره پرطرفدار کیش یکی از بهترین‌ها است و با کیفیت بالای کالاهای خود میزبان گردشگران و مسافران زیادی می‌شود. در ادامه به معرفی این بازار می‌پردازیم.

رزرو تور کیش

تور کیش را رزرو کرده اید؟

مرکز خرید پارس کجا قرار دارد؟

مرکز خرید پارس کیش

مرکز خرید پارس کیش با سه دهه قدمت خود، در سال 1370 ساخته شد و یک سال بعد با داشتن یک طبقه و 160 غرفه، فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین مراکز خریدی است که برای رسیدن به آن باید ابتدا به شهرک صفین کیش بروید و در ابتدای میدان سعدی، وارد خیابان میرمهنا شوید. کنار اسکله میرمهنا، می‌توانید مرکز خرید پارس کیش را ببینید. وقتی به مرکز خرید پارس می‌رسید، با یک نگاه به اطراف خود متوجه می‌شوید که اینجا در منطقه بومی جزیره قرار گرفته است. اگر شما هم از آن دسته گردشگرانی هستید که علاقه خاصی به آداب و فرهنگ مردم کیش دارید و دنبال فرصتی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ جزیره هستید، پس بازدید از این بازار و گردش در خیابان‌های اطراف آن را از دست ندید.

یک دنیا محصول برای هر نوع سلیقه‌!

همیشه یادگاری نگه‌داشتن از مسافرت خاطره‌انگیز است. کمتر پیش می‌آید به شهری سفر کنیم و خرید نکنیم. خب کاملا منطقی است. خرید بخشی از لذت سفر است. به خصوص اگر دستمان در انتخاب باز باشد. از سخت پسند تا خاص پسند، همه می‌توانند به مرکز خرید پارس کیش بیایند؛ چون غرفه‌هایی پر از کالاهای با کیفیت و متنوع منتظر آن‌ها است. 

با کیفیت ولی مقرون به صرفه 

مرکز خرید پارس کیش

گاهی پیش می‌آید که بعد از کلی گشتن و سر زدن به فروشگاه‌های مختلف در نهایت به خاطر قیمت بالای کالاها با ناراحتی و اعصاب خرد از خرید کردن پشیمان می‌شوید. مشکل شما به راحتی حل خواهد شد اگر از ابتدا مراکز خریدی را در لیست خود قرار دهید که کالاهای با کیفیت و درجه یک را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. با این کار حتی در زمان خود صرفه جویی می‌کنید. مرکز خرید پارس جزیره کیش یکی از همین مراکز خرید است که برندهای معروف را با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به مراکز دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

غرفه‌ای اختصاصی برای سیسمونی در مرکز خرید پارس!

قدم نو رسیده مبارک! حتما برای کوچولوی خود سیسمونی مناسبی تهیه کرده‌اید. نه؟ اگر هم تا همین الان نتوانستید جای نگرانی نیست. چون می‌توانید در حالی که از غرفه‌های مختلف مرکز خرید پارس کیش خرید می‌کنید، سری هم به غرفه سیسمونی نوزاد بزنید و اقلام کوچک تا بزرگ را همین جا تهیه کنید. با یک تیر دو نشان! هم به گشت و گذار و مسافرت آمده‌اید و هم وسایل سیسمونی کوچولوی عزیز خود را تهیه کرده‌اید.

ساعت‌های مارک‌دار چشم انتظار شما

ساعت‌های مارک‌دار

از ساعت آفتابی زرتشتیان گرفته تا ساعت‌های مچی که مردم امروزه استفاده می‌کنند، همه و همه نشان می‌دهند، زمان همواره برای بشر اهمیت خاصی داشت. چرا راه دور برویم؟ عبارت “وقت طلاست” به گوش همه ما آشنا است که این موضوع را به ساده‌ترین روش ممکن توضیح داده است. اگر دوست دارید ساعت خوب دیگری به ساعت‌های دیگر خود اضافه کنید باید به اینجا بیایید. ساعت‌های برند و چشم نوازی که حتی دل سخت پسندان را هم می‌برد.

محصولات ایرانی و خارجی در مرکز خرید پارس کیش

یکی از دغدغه‌های همه ما خریدن لوازم خانگی قابل اعتماد است که نسبت به پولی که صرف خرید آن می‌کنیم، دوام، کیفیت و البته زیبایی را با هم داشته باشد. مرکز خرید پارس با داشتن برندهای مختلف داخلی و خارجی یکی از پیشنهادهای مورد اعتماد برای خریدن لوازم خانگی است که با قیمت‌های اقتصادی خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد! البته خرید کردن فقط شامل لباس و لوازم خانگی نمی‌شود؛ این بازار غرفه‌هایی تخصصی برای فروش گوشی‌های موبایل و لوازم رایانه‌ای دارد که می‌تواند برای شما گزینه ی‌خوبی باشد تا موبایل قدیمی خود را با یک موبایل جدید و به روز عوض کنید.

شکم گردی در مرکز خرید پارس کیش

شکم گردی در مرکز خرید پارس کیش

بعد از یک خرید عالی و رفتن از این مغازه به آن مغازه قطعا شما هم به این فکر می‌افتید که خوردن یک وعده ی‌غذایی می‌تواند ایده ی‌خوبی باشد. پس حتما سری به 4 رستوران مرکز خرید پارس بزنید و با انواع غذاهای اصیل ایرانی و بین‌المللی از خود پذیرایی کنید! طرفداران غذاهای فست فودی نگران نباشید! در فست فودی مرکز خرید پارس کیش می‌توانید از پیتزاهای خوشمزه لذت ببرید.

در آخر

همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره شد، مرکز خرید پارس در منطقه ی‌بومی جزیره کیش واقع شده است. با بودن هتل‌های فانوس کیش، هتل امیرکبیر کیش، هتل میرمهنا و هتل آفتاب شرق در نزدیکی مرکز خرید پارس کیش، آن را به یک انتخاب ایده آل برای مسافران تبدیل می‌کند تا حتما بازدید از این بازار را در برنامه ی‌گردش خود در کیش قرار دهند. 

اگر از خرید کردن خسته شده‌اید، می‌توانید به سواحل پارک زیبای کیش بروید و از یک ویوی دلپذیر لذت ببرید تا خستگی خرید در رود. حتی می‌توانید به پارک و اسکله میرمهنا بروید و از امکاناتی مانند آلاچیق و باربیکیو بهره ببرید و یا دوچرخه سواری در سواحل خلیج فارس را تجربه کنید. 

همین حالا بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید!

پاسپورت دومینیکا
نظرات کاربران