کوش آداسی

تفریحات کوش آداسی؛ از قایق رانی در دریای اژه تا اسب سواری !

کوش آداسی

کسی هست که از دیدن سواحل بکر با شن‌های سفید، جنگل‌های سرسبز و طبیعت چشمگیر، تفریحات آبی تمام نشدنی، غذاهای خوشمزه با بهترین مناظر؛ لذت نبرد؟. با سفر به کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی بینظیر ترکیه تمام لذت‌های یک سفر خاص را بچشید. آنجا مملو از زیبایی‌هاست؛ از طبیعت گرفته تا آب و هوا، همه چیز در عالی‌ترین حالت خود قرار دارد. تفریحات کوش آداسی تمامی ندارد؛ حتما می‌پرسید مگر این تفریحات چه هستند؟

کارهای که باید در کوش آداسی انجام دهید

اگر می‌خواهید سفرتان به کوش آداسی با خاطراتی شیرین همراه شود؛ انجام دادن این کارها را در لیست سفرتان قرار دهید:

استراحت در سواحل معرکه کوش آداسی

قایق در دریای اژه

در سفر به این شهر زیبا باید با سواحل کوش آداسی شروع کنید. اینجا بهشت سواحل بکر، تمیز و دیدنی است. شما می‌توانید در حالی که یک نوشیدنی سرد در دست دارید بر روی تخت‌های کنار ساحل دراز بکشید و ساعاتی از شلوغی‌ها و استرس‌های زندگی دور شوید. در کوش آداسی تعداد زیادی ساحل وجود دارد که یکی از دیگری بهتر و زیباتر هستند. هر کدام از این سواحل (مارینا، پیگلا کوشتور، پاموچاک، بانوان، ساحل سبز و…) امکانات ویژه و خاصی دارند که هیچ وقت حوصله‌تان سر نمی‌رود. با این حال، استراحت سواحل زیبای کوش آداسی و تماشای غروب باشکوه آن، یکی از دلچسب‌ترین تفریحات کوش آداسی است.

بهترین سواحل کوش آداسی را بشناسید. (لینک مقاله)

لذت گردش با قایق در دریای اژه

قایق در دریای اژه

تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و هیجان‌انگیز را برای خودتان و عزیزانتان با کرایه قایق رقم بزنید. در بندر کوش آداسی انواع قایق‌های تفریحی وجود دارد که می‌توانید با کرایه آنها لحظات خوشی را سپری کنید. بر روی عرشه دراز بکشید و حمام آفتاب بگیرید؛ در آب شیرجه بزنید و در دریای اژه شنا کنید؛ با موسیقی، نوشیدنی‌های خنک و غذاهای دریایی در وسط آب خوش بگذرانید. اگر از تورهای قایق استفاده می‌کنید حواستان باشد که در ساحل پوزیدون ساموس توقف داشته باشد.

روستای شیرینجه، بهشت کوش آداسی

روستای شیرینجه

چشم‌اندازهای سرسبز، معماری قدیمی این روستا آن را به یکی از مقاصد گردشگری کوش آداسی تبدیل کرده است. خانه‌های سفید با درب و پنجره‌های چوبی در کنار درختان و گیاهان سرسبز نمایی بی‌نظیر از این روستا را در جلوی چشمانتان قرار می‌دهد. گشت و گذار در شیرینجه که در میان کوه‌ها قرار گرفته با آب و هوایی خنک، از دلنشین‌ترین تفریحات کوش آداسی است. چیزهای که برای لذت بردن در این روستا وجود دارد؛ فرهنگ، تاریخ، طبیعت دیدنی، قهوه ترک و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. البته در سفر به شیرینجه حتما کمی آدرنالین را با زیپ لاین آن به رگ‌هایتان جاری کنید.

چتربازی بر فراز افسوس

چتربازی

در نزدیکی کوش آداسی شهر تاریخی افسوس قرار دارد که جاذبه‌های تاریخی عظیم و باورنکردنی، آن را به یکی از بهترین مکان‌های باستانی در ترکیه تبدیل کرده است. با دیدن این شهر در گذشته قدم خواهید گذاشت. اگر هم به دنبال تفریحات کوش آداسی در اینجا می‌گردید؛ چتربازی بر فراز افسوس می‌تواند یک تجربه خارق‌العاده باشد یا می‌توانید با ژیروکوپتر بر فراز افسوس و کوش آداسی پرواز کنید. هیجان آن تا آخر عمرتان فراموش نمی‌شود؛ پس نترسید و به سراغش بروید.

لذت زندگی شبانه در کوش آداسی

لذت زندگی شبانه در کوش آداسی

لذت بردن از زندگی شبانه یکی از تفریحات کوش آداسی است که گزینه‌های زیادی برای شما به همراه دارد. می‌توانید به خیابان بار یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های کوش آداسی بروید و به مکان‌های دیدنی آن و کافه‌های زیبایش سر بزنید. در خیابان و داخل قلعه کوش آداسی، شاهد اجرای برنامه‌های زنده باشید یا به ساحل بروید تا سپیده دم در مهمانی‌های شبانه آن به جشن و پایکوبی بپردازید.

اسب سواری و سافاری در کوش آداسی

اسب سواری و سافاری در کوش آداسی

از جذاب‌ترین و بهترین تفریحات کوش آداسی اسب سواری و سافاری در این شهر زیبا است. می‌توانید در میان جنگل و جاده‌های کوهستانی اسب سواری خود را شروع کنید و به سواحل زیبای آن برسید. این ماجراجویی قطعا بهترین تجربه سفر خواهد بود. البته اگر اسب سواری بلد نیستید، سافاری با جیپ را انتخاب کنید تا هیجان را لمس کنید. در واقع، گزینه‌های سافاری زیادی در کوش آداسی وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید یک هفته را در کوش آداسی سپری کرده و هر بار مسیرهای مختلف سافاری را امتحان کنید.

پارک‌های آبی را فراموش نکنید

پارک‌های آبی را فراموش نکنید

پارک‌های آبی یکی از بهترین تفریحات کوش آداسی هستند. اینجا برای هر سنی انواع مختلف سرگرمی هیجان‌انگیز وجود دارد. پارک های آبی زیادی در کوش آداسی وجود دارد، اما دو مورد از آنها یعنی آکوا فانتزی و آدالند برجسته هستند. جالب است بدانید که آدالند یکی از بزرگترین پارک‌های آبی اروپا است. اینجا با بازی‌های متنوع برای تمام سنین از جمله مادربزرگ ها مناسب است.

از خوردن صبحانه ترکی غافل نشوید

صبحانه ترکی

شاید از نظر شما خوردن صبحانه از تفریحات کوش آداسی به شمار نیاید. ولی برای شکموها غذاخوردن هم یک نوع تفریح است؛ آن هم صبحانه معروف ترکی. در کوش آداسی، شما این شانس را خواهید داشت که انواع مختلفی از زیتون، سبزیجات تازه، شیرینی‌های سرخ شده، پنیر محلی و میوه را امتحان کنید. تنوع میز صبحانه به حدی زیاد است که یک وعده غذایی کامل به حساب می‌آید. به هر حال، حتما آن را امتحان کنید.

تفریحات هیجان‌انگیز آبی

تفریحات هیجان‌انگیز آبی

بدلیل قرارگیری در کنار زیباترین دریای جهان این شهر تفریحات آبی هیجان‌انگیزی خواهد داشت. دنیای زیر آب را با غواصی کشف کنید و آدرنالین را با موج سواری و کایاک سواری به خونتان جاری کنید. در اینجا حتی شنا و آبتنی هم حس و حال وصف نشدنی دارد.

خرید در کوش آداسی

خرید در کوش آداسی

از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر و تفریحات کوش آداسی، تجربه خرید در مراکز خرید متنوع این شهر است. در اینجا مراکز خرید گوناگونی وجود دارد که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید. از انواع برندهای مطرح دنیا گرفته تا محصولات با کیفیت داخلی را می‌توانید در پاساژهای زیبای این شهر پیدا کنید. البته هر پاساژ پر است از تفریحات و سرگرمی‌های مختلف و همچنین رستوران و کافه که لحظات خرید را برای شما راحت‌تر می‌کنند. پاساژهای AVM، اسکالا نوا، نوادا اوت لت سوکه، کیپا، آکدوغان و بازار بزرگ آن تنها بخشی از مراکز خرید کوش آداسی ترکیه هستند.

با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنا شوید. (لینک مقاله)

در آخر

سفر به ترکیه برای ما ایرانی‌ها جذاب و پرطرفدار است. اما بیایید این بار یک جای جدید را کشف کنید و به منحصربفردترین شهر آن یعنی کوش آداسی بروید و تجربه سفری فوق‌العاده با عزیزانتان داشته باشید. تفریحات و سرگرمی‌های این شهر از بهترین بخش‌های سفر شما خواهد شد. از ما گفتن بود؛ تصمیم با شماست!

نظرات کاربران