نمایشگاه خزندگان کیش
10 اسفند 1401
کیش

نمایشگاه خزندگان کیش؛ مار پرنده و سایر اقوام

جدا از مراکز خرید پرطرفدار، ساحل‌های منحصر به فرد و تفریحات لذت بخش، سفر به کیش جنبه‌های دیگری هم دارد. حیف است به کیش بروید و از تمام تفریحات آن لذت نبرید. تماشای خزندگان عجیب و غریب از پشت قاب تلویزیون گرچه جالب است اما توفیقی ندارد. پس بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش را از قلم نیندازید. مهم نیست که کودکی کنجکاو باشید یا بزرگسالی بالغ، نمایشگاه خزندگان کیش می‌تواند برای همه کسانی که به خزندگان علاقه دارند جذاب و ارزشمند خواهد بود. 

رزرو تور کیش

راستی! بلیط هواپیما کیش را رزرو کرده اید؟

چقدر خزندگان را می‌شناسید؟

نمایشگاه خزندگان کیش

خزندگان جانورانی مهره‌دار و خون‌سرد هستند که بارزترین ویژگی‌ آن‌ها پوست فلس‌دار و دست‌وپای کوتاه است. حتی در مواردی دیده می‌شود خزندگان دست و پا ندارند؛ مانند تمساح، سوسمار، مار، و لاک‌پشت. این خزندگان شکمشان را  روی زمین می‌کشند و حرکت می‌کنند. در نمایشگاه خزندگان کیش از نزدیک این موجودات شگفت‌انگیز را خواهید دید.

نمایشگاه خزندگان کیش کجاست؟

اول از همه به مهم‌ترین سوال شما جواب می‌دهیم. نمایشگاه خزندگان کیش کجاست؟ وقتی حاضر و آماده از اقامتگاهتان خارج شدید، اول از همه خودتان را به ساحل شرقی کیش برسانید. با پیدا کردن خیابان فردوسی مطمئن خواهید شد که به مقصد نزدیک هستید چون دقیقا در همین خیابان ساختمان هنر جزیره کیش را می‌بینید. نمایشگاه بخشی از همین ساختمان است. 

گونه‌های مختلف خزندگان منتظر شما هستند

وقتی وارد این نمایشگاه می‌شوید، خزنده‌های مختلفی از پیتون و مار بوآ غول‌پیکر تا عقرب سیاه آفریقایی و سوسمار ماداگاسکاری را ملاقات خواهید کرد و سر جمع حدود ۱۰۰ گونه از خزندگان را خواهید دید. تنوع خزندگان کوچک و بزرگ نمایشگاه خزندگان کیش به همین‌ جا ختم نمی‌شود. عنکبوت کبوتر خوار برزیلی و همچنین مار پرنده تایلندی در نمایشگاه خزندگان کیش منتظر شما هستند. 

احتمالا با شنیدن اسم بعضی از این خزندگان کنجکاویتان برانگیخته شود و سوالاتی درباره این موجودات زیبا و البته وحشی داشته باشید. خب کافی است به اطلاعاتی که درباره هر خزنده در نزدیکی هر قفسه قرار دارد مراجعه کنید. 

اگر می‌خواهید عکس یادگاری بگیرید یادتان باشد…

نمایشگاه خزندگان کیش

در مورد عکاسی در نمایشگاه خزندگان کیش نکته‌ای که وجود دارد این است که سعی کنید فلاش دوربین خود را خاموش کنید و عکس بگیرید چون فلاش دوربین شما می‌تواند حیوانات را بی‌قرار کند. 

اگر کمی از این خزندگان می‌ترسید، که البته قابل درک است، نگران نباشید. هر چقدر هم این جانوران خطرناک باشند نمی‌توانند به شما آسیب بزنند چون داخل محفظه‌های مخصوص قرار دارند. با این حال بهتر است به محفظه‌ها و قفسه‌ها دست نزنید.

با کودک خود به نمایشگاه بیایید

چه اشکالی دارد؟ کوچولوی خود را هم به نمایشگاه خزندگان کیش بیاورید. کودکان از حس کنجکاوی سیری ناپذیری برخوردار هستند. اتفاقا همین کنجکاوی‌ها و جست و جو به دنبال جواب است که باعث می‌شود، کودک بهتر دنیای اطراف خود را بشناسد. حتی شناخت بیشتر حیوانات و دیدن آن‌ها، باعث می‌شود که کودک به اهمیت این حیوانات پی ببرد و حیوانات را دوست بدارد. چه خوب می‌شود که فقط به دیدن تغییر رنگ آفتاب پرست از پشت قاب تلویزیون بسنده نکنیم و از این فرصت استفاده کنیم تا این موجود عجیب و سایر اقوامش را همراه کودکان کنجکاومان از نزدیک ببینیم.

پس از پایان نمایشگاه کجا برویم؟

پارک هنگام کیش

اگر با حوصله و علاقه به بازدید از نمایشگاه خزندگان کیش بپردازید احتمالا ۲ ساعتی از وقتتان را صرف خواهید کرد. حال اگر سفر به درون نمایشگاه خزندگان کیش را به پایان رسانده‌اید، می‌توانید به اتفاق همراهان خود به آکواریوم آبی، پارک هنگام کیش و پارک آهوان منحصر به فرد که اتفاقا در نزدیکی نمایشگاه است سری بزنید. 

شاید هم دلتان یک محیط سبز و بکر بخواهد که از بودن در کنار آبشار و برکه و طبیعت لذت ببرید. پس در این صورت بعد از نمایشگاه به پارک آبشار کیش بروید. پایاب ۲ هزار ساله کیش، مرکز خرید میکامال کیش، بازار پردیس ۱و۲ از دیگر گزینه‌های نزدیک به نمایشگاه است.

شکم گردی بعد از نمایشگاه

هیچی بهتر از خوردن یک وعده غذایی خوشمزه خستگی یک روز پرهیاهو را کم نمی‌کند. اگر بعد از نمایشگاه دلتان خواست که غذایی بخورید، حتما به رستوران میرمهنا و رستوران غذاهای دریایی عمو اکبر سر بزنید. در نزدیکی نمایشگاه خزندگان کیش حتی چند کافه خوب هم وجود دارد که می‌توانید در آن جا خودتان را مهمان یک نوشیدنی خنک کنید.

در آخر

تا این‌جا با هم نمایشگاه خزندگان را شناختیم. با توجه به حرف‌هایی که زدیم خیلی عالی می‌شود که بازدید از این نمایشگاه را در لیست بازدیدهای مد نظر خود قرار دهید. در مورد محل اقامت هم نگران نباشید. نمایشگاه خزندگان کیش در نزدیکی هتل‌های خوب و پرطرفداری چون هتل داریوش کیش، هتل شایگان و هتل آرامیس قرار گرفته است.

پاسپورت دومینیکا

همین حالا تور ارزان کیش را رزرو کنید.

نظرات کاربران