راهنمای کامل بازدید از محله ژاپنی ها در سائوپائولو

وقتی وارد محله ژاپنی ها در سائوپائولو می‌شوید با فضایی پرجنب‌وجوش، پرانرژی و دوست‌داشتنی مواجه خواهید شد. این محله با نام لیبرداد نیز شناخته می‌شود و در واقع محله‌ای در منطقه سه شهری سائوپائولو و محل زندگی مهاجران ژاپنی است و به همین دلیل به نام محله ژاپنی‌ها شناخته می‌شود. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک با محله ژاپنی ها در سائوپائولو آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

معرفی محله لیبرداد

محله ژاپنی ها در سائوپائولو

لیبرداد یا محله ژاپنی ها یکی از معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین محله‌های سائوپائولو است. ساکنین این محله شامل ژاپنی‌ها، چینی‌ها، تایوان‌ها و کره‌ای‌ها هستند. معمولا جوانان پرجنب‌وجوش در محله ژاپنی‌ها پاتوق می‌سازند. سبک معماری این محل به شکلی است که به محض ورود به یاد ژاپن می‌افتید. پس اگر به فرهنگ ژاپن علاقه دارید و دوست دارید در محله‌های قدیمی سائوپائولو بگردید به محله لیبرداد بروید.

آدرس محله لیبرداد

محله ژاپنی‌ها در امتداد خیابان د مایو شهر سائوپائولو واقع شده است.

شکم‌گردی در محله ژاپنی ها در سائوپائولو

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهایی که در محله ژاپنی ها در سائوپائولو پیدا خواهید کرد نودل است. معمولا سرآشپزها را می‌توانید هنگام تهیه رشته نودل از پشت شیشه آشپزخانه ببینید. سعی کنید برای خوردن نودل تا قبل از ساعت 11 ظهر خودتان را به رستوران برسانید زیرا بعد از این زمان با صف‌های طولانی مواجه خواهید شد. 

سوشی و ساشیمی از دیگر غذاهای ژاپنی است که در رستوران‌‌های محله لیبرداد تهیه می‌شود. منوی رستوران‌های این محله گسترده‌تر است و شامل تپانیاکی، تمپورا، رامن، یاکیسوبا و موارد دیگر نیز می‌شود که برای علاقه‌مندان به غذاهای ژاپنی بسیار لذت‌بخش است. رستوران سوشی ایسائو یکی از بهترین رستوران‌های سنتی ژاپنی در محله لیبرداد است که همیشه ماهی تازه، صدف، میگو و اختاپوس تهیه می‌کند. این رستوران سلف سرویس است که در سائوپائولو رودیزیو خوانده می‌شود و می‌توانید با پرداخت ورودی هر غذایی که دوست دارید امتحان کنید.  

چنانچه می‌خواهید غذاهای برزیلی مثل پاستیز پنیر سفید، مرغ، موزارلا یا گوجه فرنگی را امتحان کنید رستوران یوکا گزینه مناسبی در محله ژاپنی ها در سائوپائولو است. همچنین اگر می‌خواهید نودل سنتی ژاپنی بخورید رستوران آسکا گزینه بهتری برای شماست که بهترین نودل‌های ژاپنی مثل نودل چاشو با سس شویو را در سائوپائولو تهیه می‌کند. 

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب این منطقه رستوران ناگویا است که به یک خانواده ژاپنی تعلق دارد و انواع سوشی خوشمزه تهیه می‌کند. همچنین اگر به دنبال یک وعده غذایی مقرون‌به‌صرفه هستید از غذاخوری‌ها و دکه‌های خیابانی غذا تهیه کنید. 

جاهای دیدنی محله ژاپنی ها در سائوپائولو

محله ژاپنی ها در سائوپائولو

یکی از دیدنی‌های محله ژاپنی ها در سائوپائولو بازار آزاد لیبرداد است که روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر برقرار است. از دیگر دیدنی‌های محله لیبرداد می‌توان به موزه تاریخی مهاجرت ژاپن، معبد بوشینجی و معبد کوانین اشاره کرد. 

خرید در محله ژاپنی ها

محله ژاپنی ها در سائوپائولو فروشگاه‌های متعددی برای خرید دارد که لباس‌های سنتی، لوازم شخصی و حتی آثار دکوراتیو و تزیینی مانند ظروف سرامیک‌ و عتیقه‌های هنری ژاپنی برای فروش عرضه می‌شود. 

خرید سوغاتی ژاپنی 

اگر دوست دارید طی سفر به سائوپائولو برای عزیزانتان هدیه و سوغاتی ژاپنی تهیه کنید این محله بهترین انتخاب خواهد بود. در دکه‌ها و فروشگاه‌های متنوع سوغاتی‌فروشی می‌توانید یک هدیه زیبا به سبک ژاپنی تهیه کنید. 

شرکت در تور پیاده‌روی لیبرداد

تور پیاده‌روی محله لیبرداد شامل پیاده‌روی 2 ساعت و سی دقیقه‌ای در سراسر محله ژاپنی‌هاست که منجر به شناخت تاریخ، فرهنگ، آداب‌ورسوم و غذاهای مردم ژاپن می‌شود. می‌توانید با ژاپنی‌ها هم‌صحبت شوید و از خاطرات گذشته آن‌ها بشنوید و همراه تور یک ناهار خوشمزه نوش‌جان کنید. 

بازدید از کلیسای سنت آگوستین 

محله ژاپنی ها در سائوپائولو

کلیسای سنت آگوستین در محله ژاپنی ها در سائوپائولو واقع شده است. این کلیسا در 27 آگوست سال 1911 به کمک اسقف اعظم وقت سائوپائولو ساخته شد. همچنین اولین کشیش این کلیسا ومینگوس سرگواردو بود که در سال 1929 به این درجه رسید. 

بازدید از موزه مهاجرت ژاپن 

یکی از جاذبه‌های دیدنی محله لیبرداد موزه مهاجرت ژاپن است که به داستان مهاجرت ژاپنی‌ها به برزیل اشاره دارد. در این موزه با آثار دست‌ساز ژاپنی، فرهنگ این مردم و داستان صنعتی شدن کشاورزی برزیل آشنا خواهید شد. موزه مهاجرت ژاپن را در طبقه هفتم، هشتم و نهم انجمن فرهنگ ژاپنی در سائوپائولو پیدا خواهید کرد. برای بازدید از این موزه می‌توانید از راهنمای صوتی و تصویری موجود در قسمت ورودی موزه کمک بگیرید. همچنین ساعت کاری موزه از 1:30 بعدازظهر تا 5 عصر است. 

دکه قهوه‌فروشی 89 درجه 

در قلب محله لیبرداد یک دکه قهوه‌فروشی وجود دارد که در دسامبر 2017 افتتاح شده است و دلیل این نام‌گذاری به این موضوع برمی‌گردد که از نظر ایتالیایی‌ها دمای 89 درجه برای تهیه یک قهوه اسپرسوی خوش‌طعم بهترین دماست. در منوی این دکه قهوه‌خوری انواع شیرینی‌های مدرن ژاپنی و اروپایی دیده می‌شود. 

سخن پایانی سه کلیک درباره محله ژاپنی ها در سائوپائولو

در این مقاله سعی کردیم جزئیات بازدید از محله ژاپنی ها در سائوپائولو را بررسی کنیم. بهترین و مهم‌ترین دیدنی‌های این محله را معرفی کردیم و به بازدید از موزه مهاجرت ژاپنی‌ها دعوتتان کردیم. حالا شما بگویید که اگر به سائوپائولو سفر کنید به دیدن این محله قدیمی و زیبا خواهید رفت؟

نظرات کاربران