ماه عسل در پوکت

ماه عسل در پوکت، خاطره ای برای تمام عمر

پوکت یکی از دیدنی‌ترین و بزرگترین جزایر تایلند است. این جزیره زیبا با سواحل شگفت‌انگیز و مناظر چشم‌نواز یکی از قطب‌های گردشگری در تایلند به شمار می‌رود. هر ساله گردشگران بسیاری این جزیره را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. در این بین جزیره پوکت بین زوج‌های جوان طرفداران بسیاری دارد. وجود اقامتگاه‌های دنج و زیبا و سواحل رویایی پوکت را تبدیل به مقصد مناسبی برای ماه عسل کرده است. اگر قصد دارید برای ماه عسل در پوکت برنامه‌ریزی کنید باید تا حدی با این جزیره آشنا باشید و مکان‌های دیدنی و رمانتیک آن را بشناسید. در ادامه با ماه همراه باشید تا ببینیم برای ماه عسل در پوکت چه کارهایی می‌توان انجام داد.

رزرو تور ارزان با سه کلیک خوبه!

بهترین زمان برای گذراندن ماه عسل در پوکت

ماه عسل در پوکت

از آنجا که تایلند در منطقه‌ای استوایی قرار دارد تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب می‌شود. وزش بادهای موسمی در این فصل می‌تواند جلوی برنامه‌های هیجان‌انگیزی که برای ماه عسل در پوکت داشتید را بگیرد. مثلا نمی‌توانید به غواصی بروید یا با خیال راحت در سواحل استراحت کنید. بنابراین بهترین زمان سفر به پوکت برای ماه عسل فصل زمستان و از ماه‌های دسامبر تا مارس است.

چرا سفر به پوکت برای ماه عسل؟

مناظر خیره‌کننده

پوکت نقاط مرتفع زیادی دارد و از بالای بعضی از این تپه‌ها مناظر فوق‌العاده زیبا و پانورامای جزیره را می‌توانید ببیند. تصویر شما با پس‌زمینه‌ای از صحنه‌ی خیره‌کننده غروب خورشید و تلالو نارنجی رنگ آن بر روی آب یکی از زیباترین عکس‌های شما از ماه عسل در پوکت خواهد بود.

سواحل زیبا برای بازدید در سفر ماه عسل به پوکت

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از زوج‌های جوان پوکت را برای ماه عسل انتخاب می‌کنند وجود سواحل زیبا و دیدنی است. سواحل بهترین نقاط برای گذراندن ماه عسل در پوکت هستند. سواحل پوکت کلبه‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی بسیار دنج و زیبایی دارند که برای یک ماه عسل رمانتیک در پوکت فوق‌العاده هستند. روی شن‌هایی که بر اثر تابش آفتاب هنوز گرم هستند قدم بزنید و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. اگر می‌خواهید کمی هیجان به سفر خود اضافه کنید سراغ تفریحات آبی بروید. این سواحل امکانات خوبی برای ورزش‌های آبی دارند و می‌توانید به غواصی یا اسنورکلینگ بروید یا فقط در آب شنا کنید. از جمله سواحل مناسب برای ماه عسل در پوکت می‌توان به ساحل کارون، ساحل کاتا و ساحل نای هارن اشاره کرد که در ادامه هرکدام را معرفی می‌کنیم.

بازدید از ساحل کارون در ماه عسل در پوکت

ساحل کارون در ماه عسل در پوکت

ساحل کارون یکی از معروف‌ترین و زیباترین سواحلی است که در سفر ماه عسل به پوکت حتما باید آن را ببینید. این ساحل برای گذراندن ماه عسل در پوکت بین زوج‌های جوان طرفداران بسیاری دارد. این ساحل که سومین ساحل طولانی پوکت است فضایی پر جنب‌وجوش و زنده دارد و صرف یک وعده غذای خوشمزه تایلندی در فضای رمانتیک رستوران‌های ساحلی در ساحل کارون یکی از ساده‌ترین کارهایی است که در ماه عسل در پوکت باید انجام دهید. این ساحل چندین استراحتگاه بزرگ دارد که دسترسی خوبی به سواحل شنی و بکر دارند و برای غواصی مناسب هستند.

ساحل کاتا

با فاصله کمی از ساحل کارون به ساحل کاتا می‌رسید. ساحل دوست‌داشتنی کاتا یک مقصد محبوب برای گذراندن ماه عسل در پوکت است. علاوه بر زوج‌های جوان زوج‌های مسن‌تر نیز به این ساحل می‌روند تا از آرامش محیط و مناظر فوق‌العاده آن لذت ببرند. در ساحل کاتا انواع فعالیت‌های آبی مثل غواصی، شنا و اسنورکلینگ را می‌توانید انجام دهید. 

ماه عسل در پوکت و گردش در ساحل نای هارن

ساحل نای هارن یکی دیگر از زیباترین سواحلی است که نباید در سفر ماه عسل به پوکت از دست بدهید. این ساحل با فضاهای سرسبز و درختان استوایی احاطه شده و یکی از محبوب‌ترین سواحل پوکت برای ماه عسل است. ساحل نای هارن برخلاف سواحل توریستی دیگر مثل پاتونگ و کارون فضایی بسیار آرام و دلنشین دارد و بسیاری از زوج‌های جوان برای تجربه‌ای آرام از ماه عسل در پوکت این ساحل را انتخاب می‌کنند.

جزایری که در سفر ماه عسل به پوکت حتما باید ببینید

ماه عسل در پوکت

جزیره پوکت خود یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن یک ماه عسل رمانتیک است. اما اطراف پوکت چند جزیره جذاب و دیدنی وجود دارد که بسیاری از زوج‌ها آنها را برای گذراندن ماه عسل در پوکت انتخاب می‌کنند. از جمله این جزایر می‌توان به جزیره فی‌فی، جیمزباند و راچا اشاره کرد.

با سه کلیک میتوانید به راحتی به رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید.

جزیره فی‌فی

فی‌فی یکی از زیباترین جزایر پوکت است که به خاطر آب‌های شفاف و صخره‌های آهکی شگفت‌انگیزش شهرت دارد. گردش در جزیره فی‌فی یکی از بایدهای یک سفر رمانتیک به پوکت است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنیای زیر آب و موجودات دریایی علاقه دارید غواصی در این جزیره را از دست ندهید. کاوش در صخره‌های آهکی زیر آب می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. جزیره فی‌فی سواحل بکر و مخفی بسیاری دارد قدم زدن در آنها می‌تواند ماه عسل در پوکت را تبدیل به سفری خاطره‌انگیز کند. 

بازدید از جزیره جیمز باند در سفر ماه عسل به پوکت

جزیره جیمز باند یکی دیگر از دیدنی‌ترین جاهایی است که در سفر ماه عسل به پوکت نباید از دست بدهید. این جزیره زیبا در امتداد خلیج فانگ نگا قرار دارد. از وقتی که دو فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند در این جزیره ساخته شد نام آن را به جیمز باند تغییر دادند و از آن پس زوج‌های بسیاری در سفر ماه عسل به پوکت برای سفری یک روزه و مفرح این جزیره را انتخاب می‌کنند. برای رفتن به خلیج فانگ نگا و جزیره جیمز باند باید از قایق‌های تندرو استفاده کنید که معمولا از اسکله دلفین سی‌آی حرکت می‌کنند.

جزیره راچا

جزیره راچا پوکت

یکی دیگر از جاهایی که در سفر ماه عسل به پوکت باید ببینید جزیره مرجانی و باشکوه راچا است. سواحل جزیره راچا بهترین مکان برای گرفتن عکس‌های به یادماندنی و یک گردش رمانتیک و دونفره است. از دیگر تفریحات محبوب در این جزیره غواصی در بین صخره‌های مرجانی است. برای یک وعده غذای خوش‌طعم با چاشنی غروب زیبای جزیره به رستوران هِی آیلند بروید و از غذاهای بوفه تایلندی این رستوران لذت ببرید.

ماه عسل در پوکت و زندگی شبانه جزیره

تجربه زندگی شبانه پوکت می‌تواند مهمترین تجربه از ماه عسل در پوکت باشد. با از راه رسیدن شب چراغ‌های بارها و رستوران‌های پوکت روشن می‌شود و سواحل غرق در نورهای رنگارنگ می‌شوند. بهترین نقطه برای تجربه زندگی پر‌جنب‌وجوش شبانه در پوکت ساحل پاتونگ و خیابان بنگلا هستند.

استراحتگاه‌های ساحلی مناسب برای گذراندن ماه عسل در پوکت

مهمترین نکته‌ای که برای سفر ماه عسل به پوکت باید مد نظر قرار دهید انتخاب یک استراحتگاه خوب ساحلی است. اصلا سفر رمانتیک به پوکت بدون اقامت در ساحل انگار چیزی کم دارد. اقامتگاه‌های ساحلی پوکت انواع مختلفی دارند و بین آنها هم اقامتگاه های لوکس و مجلل به چشم می‌خورند هم استراحتگاه‌های معمولی‌تر. ولی برای داشتن یک تجربه خوب از ماه عسل در پوکت بهتر است سراغ اقامتگاه‌های مجلل بروید. پوکت تعداد زیادی استراحتگاه 5 ستاره و لوکس دارد که برای گذراندن ماه عسل عالی هستند. با اقامت در این استراحتگاه‌ها خاطره‌ای به یادماندنی از یک سفر رمانتیک به پوکت خواهید داشت. پوکت پر است از جاهای دیدنی و فعالیت‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده، اما شاید بعضی از روزها ماندن در هتل و اقامتگاه را به بیرون رفتن ترجیح دهید. به همین دلیل انتخاب یک اقامتگاه مناسب و مجهز یکی از مهمترین گزینه‌ها برای گذراندن ماه عسل در پوکت است. 

اقامتگاه و اسپا سالا پوکت

ماه عسل در پوکت

این اقامتگاه لوکس و 5 ستاره یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای گذراندن ماه عسل رویایی در پوکت است. اقامتگاه سالا پوکت مشرف به آب‌های درخشان و نیلگون دریای آندامان ساخته شده است. این اقامتگاه مجموعه‌ای لوکس از ویلاهای استخردار، سوئیت‌های مجلل، رستوران‌ها و امکانات چشمگیر دارد. موقعیت مکانی آن و قرار گرفتن رو به دریا باعث شده زیباترین مناظر را از دریا و غروب خورشید داشته باشد. 

هتل لوکس سری پانوا پوکت

هتل لوکس پانوا پوکت یک اقامتگاه ساحلی مجهز 6 ستاره است و به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای گذراندن ماه عسل در پوکت شناخته می‌شود. در این هتل زیبا می‌توانید از بالکن ویلا یا سوئیت خود مناظر دلبرا و چشم‌نواز دریا را ببینید. اگر قصد دارید یک سفر رمانتیک به پوکت داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم در این هتل اقامت کنید.

پس با سه کلیک میتوانید به رزرو هتل های مناسب اقدام نمایید.

اسپا و اقامتگاه نووتِل پوکت 

این اقامتگاه که در ساحل کارون قرار دارد یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت زوج‌های جوانی است پوکت را برای ماه عسل انتخاب کرده‌اند. ویلاها و سوئیت‌های این هتل به امکانات مدرن مجهز هستند و حیاط آنها کاملا محفوظ ساخته شده است. اتاق‌های 5 ستاره اقامتگاه نووتل پوکت بالکن و دوش داخل حیاط دارند و به نشیمن مجزا مجهز هستند.

کارهای رمانتیک برای ماه عسل در پوکت

کارهای رمانتیک برای ماه عسل در پوکت

یک شام رمانتیک در خلیج فانگ نگا

قطعا بخش اعظمی از خاطرات شما از ماه عسل در پوکت مربوط به سواحل و مناظر فوق‌العاده غروب خورشید است. چی بهتر از تجربه یک غذای منحصربه‌فرد و یک سفر دریایی رمانتیک با منظره غروب خورشید در خلیج فانگ نگا. خلیج فانگ نگا یکی از زیباترین مناظر پوکت را دارد و به صخره‌های آهکی چشمگیر و آب‌های سبز زمردی‌اش معروف است. غذای مجلل و مطبوعی که توسط سرآشپزهای حرفه‌ای تهیه می‌شود در نور قرمز رنگ غروب خورشید طعم بهتری به خود می‌گیرد. محیط صمیمی و یک وعده غذای فوق‌العاده شبی فراموش نشدنی از یک سفر رمانتیک به پوکت خواهد بود. 

پیاده‌روی در منطقه حفاظت‌شده فیل‌ها

 پناهگاه اتیکال الفنت یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری پوکت است و بازدید از آن می‌توان سفر ماه عسل به پوکت را برای شما خاطره‌انگیز کند. نام اتیکال الفنت را به دلیل رفتار خوب و اخلاقی که با فیل‌ها می‌شود بر روی این پناهگاه گذاشته‌اند. قطعا تماشای فیل‌ها از نزدیک و داشتن تعامل با آنها تجربه‌ای نیست که هرجای دیگری به آن دست پیدا کنید. این موجودات غول‌پیکر مهربان این پناهگاه را خانه خود می‌دانند. حین بازدید از اتیکال الفنت فیل‌هایی را می‌بینید که آزاده در محیط می‌گردند، در حوضچه‌های آب حمام می‌کنند یا در گل‌ها بازی می‌کنند. راهنماهای مجموعه نیز اطلاعات خوب و مناسبی درمورد این موجودات در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خاص این مجموعه برگزاری مراسم‌های ساده عروسی است. اگر هنوز برای مراسم عروسی خود تصمیم نگرفته‌اید چرا یک مراسم ساده و به‌یادماندنی در کنار فیل‌ها نداشته باشید؟ مجموعه اتیکال الفنت باغ‌های زیبایی دارد و یک محیط سرپوشیده زیبا هم برای نشستن در آن تعبیه شده است.

ماساژ و اسپا از ملزومات ماه عسل در پوکت

ماه عسل در پوکت

قطعا برنامه‌ریزی عروسی که یکی از مهمترین اتفاقات زندگی است استرس زیادی دارد. بهترین کار برای از بین بردن فشار ناشی از این استرس گذراندن ماه عسل در پوکت است. قطعا می‌دانید که تایلند به سالن‌های ماساژ و امکانات فوق‌العاده‌اش برای اسپا شهرت دارد. بسیاری از مجهزترین مراکز ماساژ و اسپا در پوکت هستند. قطعا  در سفر ماه عسل به پوکت با گذراندن یک ساعت در این مراکز تمام خستگی و استرس مراسم عروسی از بدن شما خارج می‌شود. علاوه‌براین خاصیت درمانی آبگرم را نباید دست کم بگیرید. با استفاده از آبگرم آرامش و تندرستی به وجود شما باز خواهد گشت. بسیاری از مراکز ماساژ و استراحتگاه‌های مجهز به آبگرم در پوکت در سطح استانداردهای جهانی هستند و گزینه‌های مختلفی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید یک ماساژ سنتی تایلندی درخواست کنید یا ماساژ با روغن‌های معطر و گرم را امتحان کنید. ماساژ دونفره در محیطی خصوصی نیز از دیگر گزینه‌هایی است که بعضی از مراکز ماساژ ارائه می‌دهند. از مراکز ماساژ فوق‌العاده پوکت می‌توان به دیپ ریلکس اسپا، آپسارا اسپا لاگونا و اوسیس اسپا اشاره کرد. یکی از مهمترین کارهایی که در سفر ماه عسل به پوکت باید انجام دهید استفاده از آبگرم است. 

کلام پایانی

پوکت یکی از پربازدیدترین جزایر تایلند به شمار می‌رود و هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اما در این بین زوج‌های جوان تمایل بسیاری براز گذارندن ماه عسل در پوکت دارند. این جزیره به واسطه مناظر فوق‌العاده دیدنی و استراحتگاه‌های مجلل یکی از بهترین نقاط برای گذراندن ماه عسل به حساب می‌آید. پیاده‌روی در یک ساحل بکر و آرام با پس‌زمینه‌ای شگفت‌انگیز از غروب خورشید چیزی نیست که هرجایی پیدا کنید. در مقاله کوتاهی که از نظر گذراندید به برخی از نکاتی که برای یک سفر رمانتیک به پوکت نیاز داشتید اشاره کردیم. امیدواریم سفر فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی به سواحل زیبای پوکت داشته باشید.

نظرات کاربران