Haunted-Places-in-Brazil

جاهای ترسناک در برزیل؛ به خانه ارواح بروید!

برزیل، بزرگ‌ترین کشور آمریکا جنوبی است. هرساله بیش‌از 4 میلیون گردشگر برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی این کشور به آن سفر می‌کنند. با این‌حال، از میان این همه جاذبه‌های زیبا که در برزیل وجود دارد، جاهای ترسناکی هم در برزیل هم وجود دارند که دیدن و بررسی تاریخچه آن‌ها باعث ایجاد رعب ‌و وحشت می‌شود. این مکان‌ها خالی هستند، اما در گذشته محل زندگی بوده‌اند و به‌دلیل وحشتناک بودن‌شان درحال حاضر خالی از سکنه شده‌اند. همراه ما باشید تا در این مقاله، وحشتناک ‌ترین مکان ‌های دیدنی برزیل را به شما معرفی کنیم. 

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

Joelma Building

جاهای ترسناک در برزیل

یکی از وحشتناک ‌ترین جاهای دیدنی برزیل Joelma Building است. داستان ترسناک بودن این مکان به این صورت است که در سال ۱۹۷۵، در طبقه ۲۵ این آپارتمان حادثه آتش‌سوزی رخ داده که موجب فوت بیش‌از ۴۸۶ نفر از افراد ساکن در این ساختمان شده است. دلیل به‌وجود‌آمدن این آتش‌سوزی، قطع شدن برق به مدت ۲۰ دقیقه عنوان شده است. بعد از این فاجعه، خانه بازسازی شد و نام آن به Praca Da Bandeira تغییر کرد. براساس گزارش‌های موجود، بعداز این اتفاق افراد این خانه مدعی شده‌اند ارواحی را مشاهده می‌کنند که در اطراف سالن و اتاق‌های خانه پرسه می‌زنند. همچنین ۱۳ نفر از افراد ساکن در این ساختمان هنگام آتش‌سوزی در آسانسور حبس شدند که اکنون، افرادی ادعا می‌کنند معمای این ۱۳ نفر در این مکان همچنان حل نشده باقی مانده است. اگر علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک و بررسی دقیق اینگونه مکان‌ها هستید، دیدن این خانه را در برنامه سفر خود به برزیل قرار دهید؛ زیرا یکی از جاهای ترسناک در برزیل است.

آدرس:

Bela Vista, São Paulo – SP, 01313-000, Brazil

The Petropolis Museum

یکی از موزه‌های عظیم امپراتوری در برزیل The Petropolis Museum نام دارد. این موزه که از جاهای ترسناک در برزیل بوده، در اواسط قرن نوزدهم ساخته شد و به مکانی تسخیرشده معروف شده است. این مکان توسط امپراتور Dom Pedros دوم ساخته شده است. براساس گزارش‌های موجود، روح این شخص در موزه گرفتار شده و هنوز وسایل موزه را شکار می‌کند. حتی بعضی‌ها دیده‌اند که روح او در تاریکی شب در اطراف موزه پرسه می‌زند. اگر جزو افرادی هستید که نمی‌ترسید، زمانی که به برزیل سفر کردید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این جای ترسناک در برزیل دیدن کنید؛ زیرا ارزشش را دارد.

آدرس:

 Rua da Imperatriz, 220 – Centro, Petrópolis – RJ, 25610-320, Brazil

The Dream Beach

جاهای ترسناک در برزیل

یکی دیگر از وحشتناک ‌ترین جاذبه‌ های دیدنی برزیل The Dream Beach است. دلیل ترسناک بودن این مکان آن است که متاسفانه دو آدم در این ساحل جان خودشان را از دست داده‌اند و روح آن‌ها، هنوز در اطراف ساحل پرسه می‌زند و عده‌ای آن‌ها را مشاهده کرده‌اند. براساس گزارش‌هایی، مردم دو پیکر تجزیه شده را دیده‌اند که در هوا ظاهر شده و سریع ناپدید می‌شوند. همچنین تیم تعمیر و نگهداری ساحل می‌گوید که در نیمه‌های شب درحالی‌که کسی در ساحل نبوده، صداهایی شنیده‌اند. اگر هیجان را دوست دارید و دنبال شکار وحشتناک ‌ترین مکان ‌های برزیل هستید، به The Dream Beach بروید.

آدرس وبسایت:

http://dreambeach.club/

Brasilia City Hall

از دیگر جاهای ترسناک در برزیل می‌توان به Brasilia City Hall اشاره کرد. گفته شده این مکان در گذشته سردخانه بوده و تعداد زیادی اجساد قبل از اینکه دفن شوند در آن نگهداری می‌شدند. پس ‌از آن، افراد زیادی شاهد بسته شدن پنجره‌ها به‌طور ناگهانی و کوبیده‌شدن درب کابینت، بدون حضور هیچ شخصی در این مکان شده‌اند. علاوه‌براین، Brasilia City Hall قبل از بازسازی یک بار در آتش سوخته و باری دیگر، مردی به‌طور ناگهانی در یکی از اتاق‌های آن حبس شده، درحالی‌که کسی در این مکان حضور نداشته. بنابر همین دلایل، Brasilia City Hall یکی از وحشتناک ‌ترین مکان‌ های دیدنی برزیل است و افرادی که تجربه هیجان و ترس را دوست دارند، از دیدن آن لذت می‌برند.

آدرس:

Federal District, Brazil

Road To Petrópolis From Rio De Janeiro

جاهای ترسناک در برزیل

یکی از وحشتناک ‌ترین جاهای دیدنی برزیل Road To Petrópolis From Rio De Janeiro است. ماجرا از این قرار است که رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، زنی با موهای بلوند را دیده‌اند که در گوشه‌ای از جاده ایستاده و دستش را تکان می‌دهد. زمانی که رانندگان توقف می‌کنند و از او می‌پرسند که چه اتفاقی افتاده است، این زن به یک ماشینی که تصادف کرده و جسدی اشاره می‌کند که در پایین جاده قرار دارد؛ وقتی که رانندگان برای کمک به‌سمت آن ماشین می‌روند، با جسد همان زنی روبه‌رو می‌شوند که کنار جاده ایستاده بود. طی چند ثانیه، زن و ماشین هر دو در هوا ناپدید می‌شوند. اگر برای‌تان پیش آمد که از این جاده عبور کنید، حسابی حواستان را جمع کنید.

Minas Gerais, Cambuquira, The Grande Hotel

یکی دیگر از جاهای ترسناک در برزیل  The Grande Hotel است. این هتل تجربیات دلخراش و ناراحت‌کننده زیادی دارد؛ به‌خصوص در اتاق شماره 204.  کسانی که از این هتل بازدید کرده‌اند، متوجه سردی عجیب و فعالیت های ماوراء‌الطبیعه‌ای در اطراف محل شده‌اند که باعث ایجاد ترس و وحشت شده است. از جمله این شواهد می‌توان به ضربه‌های مرموز گاه‌وبی‌گاه، تصاویری از ارواح و صداهای عجیب‌وغریب اطراف و داخل هتل اشاره کرد. این هتل اکنون باز است و مسافران می‌توانند در آن اقامت داشته باشند؛ ولی سوال اینجاست که اگر قصد سفر به برزیل دارید، حاضرید در این هتل که یکی از وحشتناک ‌ترین مکان ‌های دیدنی در برزیل است اقامت داشته باشید؟

آدرس:

Av. João de Brito Pimenta, 70 – Centro, Cambuquira – MG, 37420-000, Brazil

درآخر

در این مقاله کوشیدیم شما را با جاهای ترسناک در برزیل آشنا کنیم. تمامی این مکان‌ها خالی از سکنه هستند و به‌دلیل وحشت حاکم در آنجا، کسی در آن‌ها سکونت ندارد. شما پس از خواندن این مقاله جسارت رفتن به این مکان‎ها را دارید؟ آیا دوست دارید به این مکان‌ها بروید و برای ساعاتی ترس و هیجان را تجربه کنید؟ اگر روزی به برزیل سفر کردید و به این مکان‌ها رفتید، تجربه خودتان را با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران