بهترین دسرهای آفریقای جنوبی

16 تا از بهترین دسرهای آفریقای جنوبی؛ کیک ملکه یا تارت نعنا فلفلی

اگر اهل امتحان کردن مزه‌های جدید هستید و قصد دارید به زودی به آفریقای جنوبی سفر کنید، این مقاله مخصوص شماست. آفریقای جنوبی خوشمزه‌ترین دسرها را دارد که مزه آن‌ها تا مدت‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند. هر جامعه و کشوری دسرهای سنتی خاص خود را دارد که بازتاب فرهنگ غذای آن سرزمین است. بنابراین در این مقاله از مجله سه کلیک فهرستی از بهترین دسرهای آفریقای جنوبی را بررسی می‌کنیم.

پاسپورت دومینیکا

رزرو بلیط هوایپما به راحتی !

1.ملکترت یا تارت شیر

بهترین دسرهای آفریقای جنوبی

ملکترت یکی از قدیمی‌ترین و بهترین دسرهای آفریقای جنوبی است که در ابتدای فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی قرار می‌گیرد. در واقع ملکترت یک تارت خوشمزه با طعم شیر ​​است. مواد اولیه این دسر مقدار زیادی شیر، آرد و تخم مرغ است که به آن بافت خامه‌ای خاصی می‌دهد و در دهان ذوب می‌شود. حتی یک روز مخصوص نیز در تقویم آفریقای جنوبی وجود دارد به نام روز تارت شیر که این دسر خوشمزه را می‌خورند و جشن می‌گیرند. این دسر با کمی دارچین تزیین می‌شود تا طعم و مزه‌ای خاص را ایجاد کند.

2. کوکسیسترز

کوکسیسترز یا Koeksisters یکی از زیباترین دسرهای آفریقای جنوبی است زیرا از نظر شکل ظاهری با همه دسرهای این فهرست متفاوت است و به همین علت در رتبه دوم بهترین دسرهای آفریقای جنوبی قرار می‌گیرد. برای تهیه این دسر خمیر را با نارگیل مزه‌دار می‌کنند و به شکل توپک در می‌آورند و در عسل یا شربت شیرین غلتانده می‌شود. برخی معتقدند این دسر از اندونزی وارد آفریقای جنوبی شده است. همچنین در اکثر سوپرمارکت‌ها و کافه‌ها می‌توانید کوکسیسترز را تهیه کنید.

3.تارت نعناع فلفلی 

تارت نعنا فلفلی یخچالی یا Peppermint Crisp Fridge Tart یکی از معروف‌ترین و بهترین دسرهای آفریقای جنوبی است که به صورت سرد سرو می‌شود. برای درست کردن این دسر از شکلات، بیسکوییت و پودر نعنا فلفلی استفاده می‌شود. تارت نعناع فلفلی یک دستور پخت قدیمی است که بین دانش‌آموزان مدارس آفریقای جنوبی بسیار معروف بود.

بلیط هواپیما

4.پودینگ مالوا

پودینگ مالوا

مزه پودینگ مالوا با پودینگ‌هایی که تا الان امتحان کرده‌اید کاملا متفاوت است. پودینگ مالوا که در فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی قرار دارد بافتی کاراملی دارد. برای تهیه این پودینگ از مقدار زیادی کره و شربت استفاده می‌شود. بعد از پخت کیک روی آن مربای خوش طعم زردآلو قرار می‌گیرد که منجر به ساخت طعم نهایی پودینگ مالوا می‌شود. این دسر به صورت سرد و یخچالی سرو می‌شود. 

ارزانترین بلیط هواپیما را در سایت سه کلیک جستجو کرد.

5.نارگیل یخی

اگر بعد از اتمام یک ناهار یا شام لذیذ در آفریقای جنوبی در مورد انتخاب دسر شک داشتید قطعاً نارگیل یخی می‌تواند انتخاب جذابی باشد. این دسر ظاهری صورتی و سفید رنگ دارد و حس بستنی را منتقل می‌کند. این دسر از فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی به دلیل ظاهر جذاب و طعم لذیذ بین کودکان بسیار محبوب است. اصولاً برای تهیه این دسر خوشمزه از شیر غلیظ شده، پودر قند، خامه تارتار و نارگیل استفاده می‌شود اما برای رسیدن به رنگ صورتی روشن، کمی رنگ خوراکی نیز به دسر اضافه می‌شود. این یک دسر بسیار رایج در آفریقاست که در هر گوشه‌ای از آفریقای جنوبی آن را پیدا خواهید کرد. 

6. پای مرنگ لیمویی

اگر دوست ندارید دسر شیرینی بخورید و یا در برنامه غذایی‌تان مصرف شکر زیاد ممنوع است این پای لیمویی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. میزان شکر مورد استفاده در این دسر کم و بیشتر با مرکبات شیرین می‌شود. منشا این دسر آفریقای جنوبی نیست اما بین مردم محلی آفریقای جنوبی بسیار محبوب است. برای تهیه این پای از لیموی تازه، نشاسته، زرده تخم‌مرغ و کمی شکر استفاده می‌شود. 

رزرو تور ارزان به راحتی !

7. پودینگ سیب‌زمینی

بهترین دسرهای آفریقای جنوبی

شاید تعجب کنید که پودینگ سیب‌زمینی در فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی قرار دارد. این دسر محبوب و خوشمزه با سیب‌زمینی شیرین و پودر دارچین تهیه می‌شود و بین مردم منطقه کیپ مالایی بسیار محبوب است. معمولا در رستوران‌ها به شکل مربع و با تکه‌های میوه سرو می‌شود. از این پودینگ خوشمزه از بین دیگر دسرهای آفریقای جنوبی می‌توانید لذت ببرید.

8. پودینگ ساگو

پودینگ ساگو هشتمین دسر از فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی است. درست کردن این دسر خوشمزه بسیار ساده است و در بیشتر رستوران‌های آفریقای جنوبی و همچنین غذاخوری‌های کوچک پیدا خواهد شد. این پودینگ بسیار سبک است و با شعله آرام باید پخته ‌شود. این دسر طعمی ترکیب از دارچین و وانیل دارد. 

9.ترایفل

ترایفل یکی از پرطرفدارترین دسرهای آفریقای جنوبی است. منشا اصلی این دسر بریتانیاست اما به آفریقا نیز صادر شد و حالا یکی از محبوب‌ترین دسرها در منوی کافه‌ها و رستوران‌هاست. پس اگر به این دسر خوشمزه اروپایی علاقه دارید به یکی از کافه‌های آفریقای جنوبی سر بزنید. این دسر خوشمزه به صورت سرد سرو می‌شود.

10.کیک ملکه

کیک ملکه

کیکی جذاب با ظاهری زیبا و طعمی عالی یکی از بهترین دسرهای آفریقای جنوبی است. کیک ملکه در اندازه کوچک تهیه می‌شود و ساده و بدون تزیین خامه است. معمولا کیک ملکه را با پودر قند تزیین می‌کنند. پس اگر برای سفر به آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی می‌کنید امتحان کردن کیک ملکه را به فهرست دسرهایی که باید بخورید اضافه کنید.

11.پودینگ سرکه

پودینگ سرکه (Asynpoeding) یکی از سنتی‌ترین و معروف‌ترین دسرهای آفریقای جنوبی است. این دسر خوشمزه درواقع بسیار شبیه به پودینگ مالوا است، اما میزان شیرینی آن کمتر از پودینگ مالواست. برای تهیه این دسر، سرکه را به مایع پودینگ اضافه می‌کنند که آن را کمی ترش و شیرین یا به عبارت دیگر ملس می‌کند. 

12.بوبر

اگر به آفریقای جنوبی رفتید حیف است بوبر را امتحان نکنید. بوبر یک دسر بسیار آسان است که برای اولین بار در آفریقای جنوبی پخته شد. این دسر که یکی از بهترین دسرهای آفریقای جنوبی است با ورمیشل، دارچین، گلاب، ساگو و هل درست می‌شود.

13.بمبئی کراش

بهترین دسرهای آفریقای جنوبی

تصور اینکه به آفریقا بروید و بمبئی کراش را امتحان نکنید سخت است. این دسر خوشمزه با سوبجا یا همان دانه ریحان خیس شده، گلاب و رشته ورمیشل تهیه می‌شود. این دسر خنک آن‌قدر خوشمزه است که عاشقش می‌شوید. پس در سفرتان به آفریقا این دسر خوشمزه از فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی را از دست ندهید.

14.هرتزوگی

چهاردهمین مورد از فهرست بهترین دسرهای آفریقای جنوبی هرتزوگی است. این دسر ترکیبی لطیف و دوست‌داشتنی از بیسکویت و تارت است. هرتزوگی با پایه شیرینی، نارگیل و مربای زردآلو درست شده است و سخت است در سفرتان به آفریقای جنوبی آن را از دست بدهید. 

15.ملکوس

اعتقاد مردم بر این است که ملکوس یکی از غذاهایی بود که طی مهاجرت بزرگ مردم به آفریقای جنوبی تهیه شد زیرا تهیه آن راحت بود. ملکوس با دارچین، کره و پوست پرتقال درست می‌شود. بنابراین، اگر در سفر آفریقای جنوبی هوس کردید یک دسر خوشمزه بخورید ملکوس گزینه مناسبی است. 

سخن پایانی

فرقی ندارد چه نوع دسری را بیشتر دوست داشته باشید، در فهرست 15 تایی بهترین دسرهای آفریقای جنوبی تعداد زیادی دسر خوشمزه و مطابق انواع سلیقه‌ها معرفی شده است. از ملکوس تا کیک ملکه و نارگیل یخی و پودینگ سیب‌زمینی که هر کدام طعم و مزه‌ای عالی و ظاهری جذاب دارد. اگر برای سفر به آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی می‌کنید این فهرست پانزده‌تایی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دسرها را امتحان کنید.

رزرو هتل ارزان به راحتی !

نظرات کاربران