بهترین شهربازی ‌های برزیل

9 تا از بهترین شهربازی‌‌ های برزیل؛ تجربه هیجان‌انگیز بازی

وقتی که وارد یک محیط جدید می‌شوید، یکی از کارهایی که دوست دارید انجام دهید؛ رفتن به اماکن تفریحی است. زیرا تفریحات و سرگرمی‌ها عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره هستند که همه انسان‌ها در طول عمرشان باید برای انجام دادنش وقت بگذارند؛ تا بتوانند انرژی ‌های منفی را از جسم و روح خود بزدایند. اگر شما از آن دسته از گردشگرانی باشید که به‌دنبال تخلیه هیجان‌ هستید؛ با ما همراه شوید تا شما را با بهترین پارک‌های آبی و شهربازی‌ های برزیل آشنا کنیم.

رزرو تور برزیل

رزرو بهترین تور خارجی با سه کلیک!

Beto Carrero World

بهترین شهربازی ‌های برزیل

یکی از بهترین پارک‌های موضوعی برزیل، Beto Carrero World نام دارد. این پارک در سال 1991، در آمریکای لاتین تاسیس شده است. این شهربازی تنها هشت دقیقه با فرودگاه Navegantes International Airport فاصله دارد. این شهربازی برزیلی، در مساحتی بیشتر از یک میلیون متر مربع پراکنده شده است. از امکانات تفریحی این پارک می‌توان به 4 ترن هوایی، 3 سواری آبی، قایق‌های پارویی که در کنار دریاچه‌اش قرار دارد، تله‌کابین و چرخ‌وفلک، اسباب‌بازی‌های متعدد، دو چادر سیرک، یک‌ باغ‌‌وحش که در آن حیواناتی مانند ببر، شیر، فیل و غیره وجود  دارد اشاره کرد. همچنین یک سالن بزرگ برای رویدادها و نمایش‌های زنده‌‌ای که در پارک برگزار می‌‌شود، یک مرکز خرید بزرگ که شامل کافه‌ها، فروشگاه‌های سوغاتی، بستنی‌فروشی‌ و داروخانه است نیز در آن‌جا وجود دارد.

دو دهکده بزرگ؛ یکی به‌نام  Villa Germanica که یک دهکده آلمانی است‌ و از سازه‌های قرون وسطایی‌ الهام گرفته و دیگری به‌نام Velho Oeste که محیطی با سازه‌های قدیمی است و آمریکای شمالی را به تصویر می‌کشد، در این پارک موضوعی در برزیل قرار دارد. در مجموعه Beto Carrero world برای راحتی حال هرچه بیشتر  بازدیدکنندگان، دستگاه‌های خودپرداز، انبارهای بزرگ برای نگهداری از چمدان‌ها و وسایل شخصی و همچنین پارکینگ‌های متعدد در سراسر پارک قرار داده‌اند. شما می‌توانید بلیط‌های ورودی به این پارک را از گیشه پارک تهیه کنید ویا آنلاین با استفاده از کارت‌های اعتباری در سایت اصلی Beto Carrero world بخرید.

ساعات کاری:

 همه‌روزه حتی یکشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۸ شب

شماره تماس:

2222 3261 47 55+

آدرس:

Rua Inacio Francisco Souza, 1597 Praia de Armação, Penha, State of Santa Catarina 88385-000 Brazil

Beach park

یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی برزیل، Beach  park است. این مجموعه در ساحل Puerto dos Donts in Aquaraz قرار دارد. این پارک ساحلی در مساحتی بالغ‌بر 1.8 متر مربع واقع شده است‌. از جاذبه‌های دیدنی این شهربازی برزیلی می‌توان به سیرک aqua  که به کشتی نوح هم معروف بوده، اشاره کرد. این سیرک شامل ۱۰ بازی‌ مختلف در آب بوده که تمامی سنین را شامل می‌شود.  همچنین استخرهای با امواج بزرگ که به آن‌ها سیکویک می‌گویند، رودخانه طلسم شده، جزیره گنج، مروارید سیاه و تمدن گمشده شهر آتلانتیس نیز در اینجا وجود دارد. علاوه‌بر آن، Beach  park شامل 8 کابین خصوصی برای ریلکس کردن بازدیدکنندگان، سوناهای خشک و بخار متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های بسیار در نزدیکی‌های ساحل Maremoto است. بازدیدکنندگان باید راس ساعت 10:30صبح برای تهیه بلیط به گیشه مراجعه کنند؛  البته قیمت بلیط برای بزرگسالان و کودکان کاملا متفاوت است. همچنین برای آن دسته از گردشگرانی که به‌دنبال تعطیلات طولانی‌تری هستند، باید به‌صورت آنلاین از طریق کارت‌های اعتباری و یا نقدی، بلیط سه تا هفت‌روزه تهیه کنند تا در در هتل آکوا بیچ پارک، سوئیت ریزورت، ریزورت پارک ساحلی و یا هتل اوشن بیچ پارک اقامت کنند.

ساعات کاری: 

همه‌روزه از 11ظهر تا 5 بعدازظهر

تلفن تماس:  

3000 1402 85 55+

آدرس:

R. Porto das Dunas, 2734 ,Porto das

Dunas – Aquiraz, CEP: 61700-000

تا به اینجا، شما کدامیک از شهربازی‌ های برزیل را انتخاب می کنید؟

Thermas dos Laranjais

Thermas dos Laranjais

یکی دیگر از معروف‌ترین شهربازی‌ های برزیل که در شهر سائوپائولو قرار دارد، Thermas dos Laranjais است. این پارک که سرتا‌سر با گیاهان بومی با شکل‌وشمایل منحصربه‌فرد و درختان سربه‌فلک‌کشیده، جنگل‌های آموزن را یاد‌آوری می‌کند؛ منظره چشم‌نوازی را برای بازدیدکنندگان به نمایش‌می‌گذارد. از امکانات تفریحی و رفاهی این پارک آبی در برزیل می‌توانیم به استخرهای چشمه حرارتی، سرسره آبی، سونا و استخرهای موجی و همچنین کمدهایی برای نگهداری از اشیا، 32 کافه، رستوران‌ها، اسنک‌بارها و فروشگاه‌ها اشاره کرد. اما از جاذبه‌های اصلی این پارک 300 هزار متر مربعی می‌توان به سرسره آبی بزرگ، استخر متوسط به شکل اشکال هندسی که در آن موج‌سواری می‌کنند، 3 استخر گرد بزرگ که درست وسط آن یک چتر بزرگ مانند چتر سیرک وجود دارد و درست مرکز بالای چتر یک دوش بزرگ کار گذاشته‌اند؛ اشاره کرد. برای تهیه بلیط این شهربازی در برزیل هم می‌توانید به‌صورت آنلاین یا از گیشه ورودی پارک تهیه کنید؛ همچنین قیمت بلیط برای بزرگسال و کودکان با قیمت متفاوتی عرضه می‌شود. همچنین اگر بلیط شما به هر دلیلی کنسل شود، ۲۴ ساعت قبل از روز رزروتان پول به شما برگرداننده می‌شود.

ساعات کاری:

همه‌روزه از ۸ صبح تا ۸ شب

آدرس:

Avenida do Folclore,

1543, Olimpia, State of Sao Paulo

15400-000, Brazil

 شماره تماس:

3500 3279 17 55+

Eco parque Arraial d’Ajuda

یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی برزیل، Eco parquet Arraial d’Agde است. این مجموعه یکی از طبیعی‌ترین و چشم‌نوازترین مناظر جهانی را دارد، زیرا کنار دریا واقع شده است؛ به همین منظور فضای سرشار از آرامش و انرژی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می‌آورد. از امکانات تفریحی این شهربازی در برزیل می‌توان از ورزش‌ها، سرسره‌های آبی، کوهنوردی، استخر امواج و مسیر پارکور در میان درختان نیز نام برد. همچنین امکانات رفاهی مانند ده‌ها بار، رستوران، فست‌فود و انواع فروشگاه‌‌ها برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان در پارک قرار داده شده است. برای تهیه بلیط می‌توانید هم به‌صورت آنلاین و هم به گیشه مراجعه کنید؛ همچنین کوپن کاغذی و الکترونیک VOUCHER-E را نیز می‌توانید بگیرید. اگر به‌دلیل شرایط جوی و یا اتفاقات دیگر از طرف پارک رزرو شما کنسل شد، می‌توانید پول خود را پس بگیرید و همزمان روز دیگری را رزرو کنید. همچنین برای راحتی حال گردشگران معلول، ویلچر در اختیارشان قرار می‌دهند. برای رسیدن به این شهربازی برزیلی باید از کشتی استفاده کنید و بعد از تعطیل شدن این شهربازی، با اتوبوس و تاکسی‌هایی که برای بازگشت گردشگران در نظر گرفته شده‌اند، خودتان را به کشتی‌ها برسانید. 

ساعات کاری:

همه‌روزه از 10 صبح تا 5 بعدازظهر

آدرس:

Eco Parque Arraial d’Ajuda, Estrada da Balsa Km 4,5,, Arraial d’Ajuda State of Bahia, 45816-000

شماره تماس:

991 3198 73 55+

Parque Aquático Cascanéia 

شهربازی‌ های برزیل

 یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی در سانتا کاترینا در جنوب برزیل Parque Aquático Cascanéia است. این پارک دارای 25 جاذبه گردشگری‌ است که از جمله آن‌ها می‌توان به مناطق خانوادگی با استخر، مسیرهای پیاده‌روی، آبشار، استخر آب گرم، زمین فوتبال، استخر روباز و تور شکلاتی Noghli factory اشاره کرد. همچنین شما بازدید‌کنندگان می‌توانید سوار بر قایق‌ شوید و از 10 ساحل خالی از سکنه بازدید کنید و یا با تور خصوصی گردش با اتوبوس در ایالت Balneário Camboriú بگردید. علاوه‌بر آن می‌توانید به موزه اقیانوس‌شناسی Univali – Piçarras – SC بروید و از پارک دایناسورها در Pomerado دیدن کنید. بعد از آن نیز می‌توانید به کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های این شهربازی برزیلی بروید و استراحت کنید.

ساعات کاری:

همه‌روزه از 9 صبح تا 6 بعدازظهر

آدرس:

José Patrocínio dos Santos, 2355, Gaspar, State of Santa Catarina 89110-000 Brazil

شماره تماس:

1600 3308 047 55+

Hot park

یکی دیگر از بهترین شهربازی‌ های برزیل Hot park نام دارد. از امکانات تفریحی این پارک می‌توان به سازه‌های بادی، Barrel Roll River استخرهای موج‌سواری، storm river، Torrent River، break point  که یک استخر مخصوص با استاندارد‌های موج‌سواری برای بازیکنان المپیک را داراست و یک استخر پر از لاک‌پشت اشاره کرد. همچنین طراح استخرهای Hot Park یک سیستم به‌نام Murphys Waves را طراحی کرده که این قابلیت را برای استخرهای متعددی که در این مجموعه کنار هم هستند ایجاد کرده تا هم‌زمان یکی همچون امواج خروشان دریای مدیترانه به دیوارهای استخر بکوبد، دیگری نیز مانند آب‌های اقیانوس آرام در یک روز گرم‌ و‌ آفتابی آرامش را برای مهمانان به ارمغان بیاورد. یکی از امتیازات این شهربازی برزیلی آن است که  اگر در استراحتگاه اقامت داشت باشید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ورودی پارک نخواهد بود؛ در غیر این صورت باید بلیط ورودی را تهیه کنید. 

ساعات کاری:

همه‌روزه از 9:30 صبح تا 5 بعدازظهر

پنجشنبه‌ها تعطیل 

آدرس:

CEP 75.667-000 – Rio Quente – GO

Rua Particular, sem número Esplanada, Rio Quente – GO, 75667-000

شماره تماس:

4000 1449 55+

Hopi Hari park

Hopi Hari park

یکی دیگر از شهربازی‌ های برزیل،Hopi  Hari park نام دارد. این مجموعه در  فاصله10 متری بزرگراه Bandeirantes vinhedo در ایالت سائوپائولو و همچنین در 30 متری شهر کامپیناس واقع شده است. این شهربازی، بخشی از مجموعه توریستی SerrAzul Full Life نیز محسوب می‌شود. این مجموعه منحصربه‌فرد برای خودش یک کشور ساختگی به ‌شمار می‌آید؛ کارمندان این مجموعه ساکنین آن هستند، یک رئیس‌جمهور، پایتخت و زبان ملی Hopěs دارد. این شهربازی در برزیل، دارای معروف‌ترین اسباب‌بازی یعنی Montezuma و یک چرخ‌وفلک بزرگ بوده که از بیشتر نقاط پارک قابل دیدن است. 

ساعات کاری:

همه‌روزه از 11 صبح تا 8:30 شب

آدرس:

Rodovia dos Bandeirantes Km 72, Vinhedo, State of Sao Paulo 13288-390 Brazil

شماره تماس:          

4000 1042 11 55+

 Parque Terra Magica Florybal

یکی دیگر از بهترین پارک‌های موضوعی برزیل، Parque Terra Magica Florybal است. وقتی از در ورودی این مجموعه وارد می‌شوید، اولین چیزی که نظر شما را به خودش جذب می‌کند، یک مجسمه بزرگ غول‌پیکر  بوده که در واقع شخصیت هالک شگفت‌انگیز است که با یک گوی‌گرد بر شانه‌هایش‌ مقابل شما ایستاده است. این گوی نمادی از جهان فلوربال بوده که استعاره‌ای از ورزش هاکی و فلورهاکی است و در بین مردم اروپا یک ورزش پرطرفدار به شمار می‌آید. در جهان جادویی پارک parque Terra Magica Florybal با جاذبه‌های بسیاری مانند قلمروی دایناسورها، شخصیت‌های کارتونی انیمیشن الف‌ها، دهکده سرخپوستان، مجسمه‌های عظیم‌الجثه گربه‌سانان، جادوگران، پناه‌گاه‌ها و ردیابی گنج روبه‌رو می‌شوید. از جاذبه‌ها و امکانات دیگر این شهربازی در برزیل نیز می‌توان به فروشگاه Flower Ball chocolates و آمفی‌تئاتر کودکان که توسط بخشی از بازیگران محلی در این پارک تاسیس شده نیز اشاره کرد.

ساعات کاری:

همه‌روزه از 9 صبح تا 5:30 بعدازظهر

آدرس:

Rodovia RS-466,1630- Jardim dos, pinheiros ii,Canela-RS,95680-000

شماره تماس:

5050 3282 54 55+

Alpen Recreation park

شهربازی‌ های برزیل

یکی دیگر از معروف‌ترین شهربازی‌ های برزیل، Alpen Recreation park است. این پارک در فاصله 20 دقیقه‌ای از مرکز شهر گرامادو قرار دارد. از منظره‌های دیدنی و طبیعی این پارک،600 هزار متر مربع فضای سبزی است که جلوه‌ منحصربه‌فردی به این مجموعه بخشیده است. این پارک در سال 2003 با وسایل و تجهیزاتی که از آلمان وارد شد، شروع به کار کرد. یکی از معروف‌ترین این وسایل‌، اسباب‌بازی به‌نام لنگر بوده که با نام Sled نیز شناخته می‌شود و  در حال حاضر، جایگزین سورتمه‌های برفی قدیمی شده‌اند. همچنین وسایل بازی دیگری مانند مدار زیپ‌‌لاین، تورهای سایه‌بان، چهارچرخه‌های پرسرعت و سینما 4 بعدی که در اروپا بسیار پرطرفدار هستند نیز در این شهربازی برزیلی وجود دارد.

همچنین این شهربازی برزیلی، دارای یک زمین تفریحی جادویی به نام فلوربال با مساحت 4.70 کیلومتر  بوده که برای تمام گروهای سنی مناسب است. علاوه‌بر آن، سرزمین برفی این پارک تفریحی با مساحت 13.45 کیلومتر انواع تفریحات جذاب را داراست. زمین‌های بازی باز و سرپوشیده برای کودکان، موزه‌ها، کتابخانه، پارک‌ توپ و موارد بیشمار دیگر نیز از جمله جاذبه‌های Alpen Recreation park است. در Alpen Recreation park، رستوران با برگرهای بی‌نظیر، تنقلات و دسرهای سرد و گرم برای مشتری‌ها سرو می‌شود. همچنین در دهکده آلپاین که یک مرکز خرید بسیار بزرگ است، محصولاتی مانند شکلات، آبنبات فلوریستال، صنایع‌دستی و پوشاک وجود دارد. در این شهربازی برزیلی، هزینه ورودی دریافت نمی‌کنند، بلکه فقط هزینه پارکینگ آن هم با قیمتی مناسب برای زمان نامحدود از گردشگران دریافت می‌شود.

ساعات کاری:

همه‌روزه از 9 صبح تا 5:40 بعدازظهر

 آدرس:

 Rodovia Arnaldo Oppitz, 901, 95680-000 Canela, – Brazil Lat: -29.3629983

Lng: -50.787

شماره تماس:

9752 3282 54 55+

 کلام آخر

بی‌اغراق می‌توان گفت یکی از زیر شاخه‌های صنعت توریست جهانی برای جذب هرچه بیشتر گردشگران داخلی یا حتی خارجی در تمامی کشورهای دنیا، شهربازی‌ها، پارک‌ها و اماکن تفریحی هستند. برزیل همانند دیگر رقبای خود سعی می‌کند که از این میدان رقابت جهانی دور نماند. ازهمین‌رو، در سرتاسر این سرزمین پهناور و زیبا با استفاده از جاذبه‌های طبیعی و وسایل و تجهیزات پیشرفته تعداد بیشماری از این مجموعه‌های تفریحی را دایر کرده است. به همین منظور هدف ما از نگارش این مقاله این بوده است که اگر روزی‌روزگاری شما گردشگران عزیز بار سفر ببندید و به‌دنبال تجربه‌‌ای هیجان‌انگیز به برزیل بروید؛ با بهترین شهر‌بازی‌های این کشور آشنایی داشته باشید. نظرات و پیشنهادات‌تان را در قسمت نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران