بهترین زمان سفر به آرژانتین

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ چه موقع از سال را برای سفر انتخاب کنیم؟

آرژانتین دومین کشور بزرگ در آمریکای جنوبی و هشتمین کشور بزرگ در جهان است. آرژانتین یکی از مقاصد پرطرفدار میان گردشگران به‌شمار می‌رود. یکی از دغدغه‌ها میان گردشگران پیداکردن زمان مناسب برای رفتن به این کشور است، اما اگر از زمان صرفه ‌نظر کنیم، آرژانتین می‌تواند مقصدی مناسب در تمام طول سال برای سفر شما باشد. بهترین زمان سفر به آرژانتین به انتخاب و هدف شما از این سفر بستگی دارد. آرژانتین کشوری است که طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای انواع مسافران ارائه می‌دهد؛ چه از شهرهای پر جنب‌و‌جوش لذت ببرید یا مقصدهای آرام و کم جمعیت را ترجیح دهید. هر استان در آرژانتین ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. این مسئله امکان انتخاب بهترین مقصد سفر در آرژانتین را به گردشگران می‌دهد. 

تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما اینترنتی به راحتی !

فصل‌های گردشگری آرژانتین

بهترین زمان سفر به آرژانتین

به‌طور کلی فصل‌های گردشگری آرژانتین به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • فصل‌های پرسفر (های سیزن): نوامبر تا مارس
  • فصل‌هایی با تعداد مسافر متوسط (شولدر سیزن): سپتامبر و اکتبر، آوریل و می
  • فصل‌های کم سفر (لو سیزن): ژوئن تا آگوست

های سیزن یا فصل‌های پر سفر، فصلی‌ است که بیشتر تعداد مسافر به این کشور سفر می‌کنند. این موضوع به مسائلی چون آب‌وهوای بهتر، برگزاری فستوال‌ها، تعطیلات رسمی آرژنتین و برگزاری مسابقات فوتبال بستگی دارد. 

شولدر سیزن درواقع زمانی قبل یا بعد از های سیزن است. تعداد گردشگران در این فصل نه خیلی زیاد است نه خیلی کم. های شولدر یکی از مناسب‌ترین و بهترین زمان‌های‌ سفر به آرژانتین است. 

لو سیزن یا همان فصل کم‌سفر، زمانی است که تقریبا هیچ مسافری در این کشور نیست. این موضع نیز به مسائلی مثل آب‌وهوا و امکانات تفریحی بستگی دارد. البته باید به شما بگوییم که آرژانتین همیشه بهترین لحظات را برای گردشگران رقم می‌زند؛ زیرا همیشه همه ‌چیز در آنجا خوب و جذاب است. 

به یاد داشته باشید که نیم‌کره جنوبی دارای فصول متضادی با نیم‌کره شمالی است؛ یعنی دسامبر تا فوریه در نیم‌کره جنوبی تابستان است. آرژانتین بیش از 2300 مایل از شمال به جنوب امتداد دارد؛ بنابراین تفاوت قابل‌توجهی در آب‌وهوای بین استان‌ها وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین زمان سفر به آرژانتین را طبق مسائل مختلف بررسی کنیم. 

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ از نظرخلوت بودن

فصل‌های کم‌مسافر

بهترین زمان سفر به آرژانتین برای افراد درونگرا زمانی است که جمعیت کمتری از گردشگران در این کشور وجود داشته باشد. از دسامبر تا فوریه صف‌های طولانی، جمعیت بیشتر و افزایش قیمت‌ها، به‌ویژه در مناطق اطراف بوینس‌آیرس و شمال پایتخت آرژانتین قابل مشاهده است. 

اگر جزو افرادی هستید که دوست ‌دارید در زمان خلوتی به آرژانتین سفر کنید، باید در فصل‌های کم‌مسافر به این کشور بروید. ماه‌های سپتامبر و اکتبر، آوریل، می و ژوئن تا آگوست می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

برای رفتن به پاتاگونیا، بهترین زمان، فصول گرم سال است. البته زمانی که به آ‌ن‌جا بروید، هوا هنوز هم سرد است. نکته جالب درباره آرژانتین اینجا است که در هر فصل و زمانی به آنجا سفر کنید، سفر بی‌نظری خواهید داشت. مردمان این کشور بسیار مهمان‌نواز و خون‌گرم هستند. صمیمیت مردمان آرژانتین این سفر را برای شما دلپذیرتر خواهد کرد.

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ از نظر آب‌وهوا

آب‌و‌هوا در بسیاری از مناطق آرژانتین در طول سال نسبتاً معتدل است، اما شهرهای بزرگی مانند بوینس‌آیرس در طول تابستان بسیار گرم می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین آب‌وهوا را در سفر خود به آرژانتین تجربه کنید، از سفر به این کشور در اوج زمستان و اوج تابستان خودداری کنید. در عوض فصل بهار از سپتامبر تا نوامبر و فصل پاییز از مارس تا ژوئن، بهترین زمان سفر به آرژانتین برای رقم زدن سفری خاطره‌انگیز و خوش آب‌وهوا است. 

تابستان معمولاً مرطوب‌ترین فصل برای اکثر مناطق آرژانتین است؛ به جز پاتاگونیا. این قسمت از آرژانتین در فصل تابستان هم آب‌وهوایی خشک دارد.

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ از نظر قیمت قیمت

بهترین زمان سفر به آرژانتین

بهترین زمان سفر به آرژانتین برای یک سفر ارزان قیمت، ژوئن تا آگوست است. در این زمان به دلیل حجم کم مسافر اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر و ارزان‌تری پیدا خواهید کرد. البته این مبلغ با توجه به مدت اقامت شما می‌تواند متفاوت باشد. 

هرچه زمان بیشتری در آن اقامتگاه بمانید، قیمت اقامتگاه ارزان‌تر می‌شود. ارزانی و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت‌ها برای خرید، گشت‌وگذار و تاکسی نیز صدق می‌کند. اگر به دنبال سفری ارزان قیمت هستید، در فصل‌ها و زمان‌هایی به آرژانتین بروید که مسافران کمتری آن‌جا هستند. زمانی به این کشور سفر کنید که فستیوال و جشن خاصی بر پا نیست. تعطیلات آرژانتین را فراموش کنید؛ زیرا در این زمان همه چیز گران‌تر از بقیه سال است. 

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ برای دیدن آبشار ایگوازو

آبشار ایگوازو یکی از بزرگترین آبشارهای جهان است که در مرز آرژانتین و برزیل قرار دارد. اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، در ماه ژوئن به ایگوازو بروید. این زمان، زمان مناسبی برای رفتن به این آبشار است. 

در ماه ژوئن خبری از صف‌های طولانی برای خرید بلیط یا رفتن به رستوران‌ها نیست. تماشای مناظر و حتی گرفتن عکس نیز در این ماه راحت‌تر است. ماه نوامبر تا مارس مناسب افرادی است که به شلوغ‌ بودن فضا‌های عمومی علاقه دارند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که ایگوازو می‌تواند در آخرهفته‌ها نیز بسیار شلوغ باشد.

رزرو تور ارزان خارجی به راحتی !

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ برای اسکی در پاتاگونیا

اسکی در پاتاگونیا

پاتاگونیا منطقه‌ای بزرگ در آمریکایی جنوبی است. این منطقه قسمت جنوبی آرژانتین و شیلی را پوشش می‌دهد. دریاچه‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، یخچال‌های طبیعی و حتی پنگوئن‌های فوق‌العاده‌ای در پاتاگونیا وجود دارد. سفر به این منطقه تداعی‌کننده سفری به قطب جنوب است. این منطقه به انتهای جهان نیز شهرت دارد.

بهترین زمان سفر به آرژانتین برای اسکی در پاتاگونیا، اواسط زمستان، در ماه اوت است. یکی از نکات بسیار مهم درباره سفر به پاتاگونیا، پر شدن سریع اقامتگاه‌ها و رستوران‌ها است. اگر قصد سفر به این مکان گردشگری را دارید، همه چیز را از قبل رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به آرژانتین؛ برای دیدن مسابقه فوتبال

فوتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در آرژانتین است. مردم محلی این کشور اهمیت خاصی برای مسابقات فوتبال قائل هستند. بهترین زمان سفر به آرژانتین برای تماشای فوتبال، تمام سال به جز دسامبر و ژانویه است. به دلیل محبوبیت این مسابقات بلیط‌ها با سرعت خیلی زیاد به فروش می‌رسد. اگر برای تماشای مسابقات معروف به این کشور می‌روید، حتما از قبل بلیط‌ تهیه کنید. 

بدترین زمان سفر به آرژانتین

بهترین زمان سفر به آرژانتین

شاید تعجب کنید اما بدترین زمان سفر به آرژانتین وجود ندارد. در تمام سال، شگفتی‌های بسیار آرژانتین شما را به وجد می‌آورد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، حتما این کار را انجام دهید. بدترین و بهترین زمان سفر به آرژانتین به مقصد و هدف شما از سفر بستگی دارد. 

اگر قصد سفر به استان‌های شمالی را دارید، بدترین زمان تابستان و زمستان است. جاذبه‌های اصلی استان‌های شمالی آرژانتین تا حدودی در فصل زمستان قابل استفاده نیست. در ماه‌های گرم سال نیز هوا در آن‌جا بسیار گرم خواهد شد. بنابراین سفر به مناطق شمالی آرژانتین در فصل پاییز یا بهار مناسب‌تر است. سواحل آرژانتین در تابستان بسیار شلوغ است، پس بهتر است در فوریه یا مارس زمانی که هوا کمی خنک شده است، به سواحل ارژانتین بروید.

اگر هدف شما رفتن به مناطق جنوبی است، شلوغ‌ترین زمان، فصل زمستان است. زمستان محبوب‌ترین زمان برای بازدید از بخش‌های جنوبی آرژانتین است؛ بنابراین قیمت‌ها بسیار بالاتر و جمعیت بیشتر خواهد بود. در فصل تعطیلات زمستانی در ژوئن و جولای اقامت در این مناطق بسیار سخت و گران قمیت است. تابستان فصل مناسبی برای رفتن به مناطق جنوبی آرژانتین است.

رزرو هتل ارزان به راحتی !

کلام آخر درباره بهترین زمان سفر به آرژانتین

آرژانتین یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری است. سفر به این کشور خاطرات و تجربیات منحصربه‌فردی را برای شما رقم می‌زند. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به آرژانتین هستید، دست از جست‌وجو بردارید و هرموقع که دوست‌دارید، به این کشور سفر کنید. سفر به آرژانتین در تمام طول سال مناسب است. اگر می‌خواهید به شهرهای بزرگ بروید، پاییز و بهار انتخاب مناسب‌تری براش شما است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین زمان سفر به آرژانتین را با توجه به نیاز گردشگران به شما بگوییم. امیدواریم که این مقاله برای انتخاب زمان مناسب به شما کرده باشد. 

نظرات کاربران