بهترین محله های وین
26 شهریور 1403
وین

بهترین محله های وین؛ محله‌‌های تفریحی در کنار محلی برای زندگی

وین پایتخت اتریش، معروف به عروس اروپا یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری و دیدنی در جهان است. این شهر با مکان‌های دیدنی و جاهای تاریخی بسیار خود مکان مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات مناسب است. در کنار تمام‌ مکان‌های تاریخی محله‌های بسیار زیبا با معماری‌های چشم‌نوازی در شهر وجود دارد که حتما باید به آن سر بزنید. بهترین محله های وین مکان‌های مناسبی برای اجاره آپارتمان و یا خرید و گشت‌وگذار است. اگر به دنبال پیدا کردن یکی از بهترین محله های وین هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا باهم به زیر پوست شهر وین سفر کنیم. 

تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

یکی از بهترین محله های وین برای زندگی؛ محله  Leopoldstadt 

بهترین محله های وین

محله یهودی‌نشین Leopoldstadt در سال‌های اخیر بازسازی شده است و مثل آهنربایی برای جوانان خلاق عمل می‌کند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جالب، مانند کافه بسیار جذاب Kleines، در این محله وجود دارد. Karmelitermarkt را فراموش نکنید؛ بازاری که غذاهای بین‌المللی و وینی می‌فروشد. در کنار بازسازی Leopoldstadt و وجود کافه‌ها و رستوران‌ها، این منطقه به یکی از بهترین محله های وین تبدیل شده است. با این حال، افزایش اجتناب‌ناپذیر هزینه‌های اجاره آپارتمان‌ها، هنرمندان ساکن در این محله را فراری داده است. 

محله Rudolfsheim-Fünfhaus

یکی از بهترین محله های وین، محله Rudolfsheim-Fünfhaus است. اخیراً کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های زیادی برای گشت‌وگذار در خیابان‌های منطقه 15 تاسیس شده است. وجود کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها تا حدودی عظمت و ارزش معماری این منطقه را کاهش داده است. 

در کنار این محله شلوغ، پارک باشکوه و زیبای شونبرون قرار دارد. وجود این پارک به زیباتر بودن محله Rudolfsheim-Fünfhaus کمک بزرگی کرده است. اگر برای گشت‌وگذار به این منطقه سر می‌زنید، مراقب ترافیک نسبتا زیاد آن‌جا باشید. آپارتمان‌های قابل اجاره  مقرون‌به‌صرفه و فضاهای باز مجاور، این محله را به یکی از بهترین محله های وین تبدیل کرده است.

پارک تفریحی پراتر (Prater)؛ یکی از بهترین محله های وین

پارک پراتر بخشی از ناحیه دوم  Leopoldstadt در وین است. این پارک تفریحی بخشی فوق‌العاده از شهر را به شما نشان می‌دهد. به جز شهربازی که برای تفریحات هیجان‌انگیز مناسب است، این منطقه بخش‌های جذاب دیگری نیز دارد. در کنار فضاهای باز باطراوت، مجموعه‌ای از مغازه‌ها و رستوران‌ها، این منطقه را به یکی از بهترین محله های وین تبدیل کرده است که می‌توانید به آن سر بزنید.

جاهای دیدنی وین در شب پیشنهاد 3 کلیک
جاهای دیدنی وین در شب؛ از خانه اپرا تا کاخ امپراتوری هافبورگ

محله نوباو (Neubau)؛ مسیر پیاده‌روی 

محله نوباو

محله neubau یکی از بهترین محله های وین برای دانشجویان است. این محله پر از کافه‌هایی است که قهوه‌ و نوشیدنی‌های دست‌ساز سرو می‌کند. برخی از بهترین مغازه‌های عتیقه‌فروشی وین را در این‌ محله پیدا می‌کنید. کنار هم قرار گرفتن بوتیک‌های مدرن و ساختمان‌های باستانی به‌سبک باروک، زیبایی منحصربه‌فردی را به منطقه هدیه می‌دهد که به آن معروف است. خانه سابق گوستاو کلیمت در این محله واقع شده است. این محله برای بسیاری از هنرمندان مشهور حکم موزه‌ای بسیار ارزشمند را دارد.

بهترین محله‌ های وین؛ محله ماریاهیلف(Mariahilf)

یکی از بهترین محله های وین کنار محله Neubau، Mariahilf واقع شده است. محله mariahilf مسکونی‌تر از همسایه خود است، اما گردشگران زیادی به آن سر می‌زنند. این محله پرجمعیت، مملو از فرهنگ است؛ از سالن‌های تئاتر گرفته که نمایش‌های موردتحسین منتقدان را اجرا می‌کنند تا کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌های کم‌نور که تا ساعات اولیه صبح باز است. در تمام مسیر از Westbahnhof تا Museumsquartier، مکان‌های مناسبی برای خرید و گشت‌وگذار است. 

محله Ottakring؛ بهترین مکان برای رفتن به رستوران‌ها

یکی از بهترین محله های وین برای زندگی محله Ottakring  است. محله Ottakring در شمال وین قرار دارد و از خیابان Gurtel شروع می‌شود. به دلیل وجود خیابان پر تردد  Gurtel در کنار این محله، ترافیک شهری زیادی در این ناحیه وجود دارد. 

این شهر پرجنب‌و‌جوش، با مجموعه‌ای از کافه‌ها و رستوران‌های ارزان‌قیمت برای گردشگران بسیار مناسب است. بازارهای صنعتی زیادی در این محله قرار دارد. Brunnenmarkt، طولانی‌ترین بازار خیابانی وین را نیز از دست ندهید. مهاجران زیادی در محله Ottakring زندگی می‌کنند. به دلیل وجود مهاجران، این محله به یک محله چند فرهنگی با جمعیت بسیار تبدیل شده است. فرهنگ‌های متنوع در این محله باعث وجود رستوران‌های بین‌المللی زیادی شده است. از کافه‌های کلاسیک یوگسلاوی یا Balkan Mile دیدن کنید یا در یکی از رستوران‌های آسیایی، ترکی یا قبرسی، غذای جدیدی امتحان کنید.

خرید تور مسافرتی خارجی به راحتی !

یکی از بهترین محله های وین برای خرید؛ محله مارگارتن (Margareten)

بهترین محله های وین

یکی از بهترین محله های وین که در منطقه پنجم و در قلب شهر قرار دارد، محله‌ Margareten است. این محله حال‌وهوای بوهمیایی و بسیار مفرحی دارد. در سراسر این محله معماری وینی قابل مشاهده است. این محله با معماری زیبای خود هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر و هم از نظر هنری جذاب است. فروشگاه‌ها برای تهیه مواد اولیه محلی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در نزدیکی این محله قرار دارد. این بازار بزرگ با بیش از 120 غرفه و رستوران مختلف پر شده است و از قرن شانزدهم وجود داشته است.

کانال دانوب؛ محله‌ای برای فرار از گرما

شب‌های گرم تابستان در وین، زمان مناسبی برای گذراندن وقت همراه بادوستان در کنار کانال دانوب است. مردم محلی اغلب به جای شنا در رودخانه ترجیح می‌دهند کنار آن بنشینند. رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی در کنار آب قرار دارد. کانال دانوب مکانی عالی برای خوردن غذا و  نوشیدنی در فضای باز است. اگر به دنبال یکی از بهترین محله های وین هستید، به کانال دانوب بروید و دوچرخه‌سواری را در آن جا تجربه کنید. 

محله جوزفشتات (Josefstadt) ؛ یکی از بهترین محله های وین

Josefstadt کوچکترین منطقه از 23 ناحیه وین است و به نام امپراتور روم مقدس جوزف اول نامگذاری شده است. این منطقه دارای  تعدادی خانه از روسای جمهور سابق اتریش است. محله Josefstadt یکی از چشمگیرترین مناطق وین از نظر معماری است و تقریباً در تمام محله ساختمان‌های چشمگیر با معماری‌های زیبا قرار دارد. 

خواربارفروشی‌های گیاهی و ارگانیک عصر جدید و کافه‌های سنتی وینی که بیش از یک قرن از عمرشان می‌گذرد نیز در این محله بسیار زیبا قرار دارد. این منطقه جزو یکی از بهترین محله های وین برای زندگی به‌شمار می‌رود. منطقه Josefstadt برای افرادی که به دنبال زندگی در محله‌های آرام هستند، بسیار مناسب است. همچنین این منطقه دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاهای دیدنی را برای شما فراهم می‌کند.

جزیره دانوب؛ محله‌ای خوش آب‌وهوا برای زندگی

جزیره دانوب

تنوع وجود پارک و باغ در وین آنقدر زیاد است که در اصل نیمی از شهر را فضای سبز تشکیل می‌دهد. بخش بزرگی از این فضاهای سبز در جزیره دانوب قرار دارد. این جزیره دقیقا وسط شهر وین قرار دارد. 

یکی از بهترین محله های وین برای تفریح و گشت‌وگذار جزیره دانوب است. طول این جزیره 21 کیلومتر است. رودخانه دانوب در یک طرف و کانال دانوب جدید در طرف دیگر جزیره قرار دارد. در روزهای آفتابی، این منطقه مملو از افرادی است که در حال دوچرخه‌سواری هستند، اسکیت‌سواری می‌کنند یا در کنار آب قدم می‌زنند. 

اگر به دنبال رفتن به محله‌ای برای تفریح هستید، جزیره دانوب انتخابی مناسب است. تفریحات آبی مثل قایق سواری، شنا و تفریحات دیگری مثل پیاده‌روی در این قسمت از شهر امکان‌پذیر است. ماه‌های تابستان فصل مناسبی برای رفتن به جزیره و پیک‌نیک است. هر سال در ماه ژوئن، جزیره دانوب برای Donauinselfest (جشنواره جزیره دانوب) که جشنواره رایگان در فضای باز برگزار می‌شود، میزبان بیش از 3 میلیون نفر از بازدید کنندگان است.

رزرو هتل خارجی به راحتی !

کلام آخر درباره بهترین محله‌ های وین

بازدید از شهر تاریخی وین، سفری خاطره‌انگیز و بسیار دلپذیر را برای شما رقم می‌زند. اگر قصد سفر به وین را دارید، قبل از آن باید بهترین محله های وین برای خرید و اقامت را پیدا کنید. ما در این مقاله بسیاری از محله‌های مناسب این شهر را به شما معرفی کردیم. بعضی از این محله‌ها برای اقامت بسیار گران و بعضی دیگر مقرون‌به صرفه است. بهتر است محله‌هایی را برای اقامت انتخاب کنید که دسترسی راحت‌تر و آسان‌تری به مراکز خرید و جاهای تاریخی دارد. در بعضی از محله‌ها ممکن است درگیر ترافیک و شلوغی شوید؛ پس از این مسئله آگاه باشید. امیدواریم که این راهنما کمک شایانی در سفر شما به وین کرده باشد.

نظرات کاربران