آرژانتین در زمستان

آرژانتین در زمستان؛ کجاها را باید دید و چه چیزهایی را باید انجام داد

آرژانتین کشور زیبای آمریکای لاتین، مکان مناسبی برای سفر در زمستان است. این کشور به دلیل مناظر زیبا، غذاهای لذیذ و معماری شگفت‌انگیز معروف است و برای سفر کاملا امنیت دارد. بازدید از آرژانتین در زمستان می‌تواند بسیارمهیج و لذت‌بخش باشد. این کشور، در قاره آمریکای جنوبی واقع شده و آب‌و‌هوای آن بسته به موقعیت مکانی متفاوت است؛ شمال دارای آب‌وهوای نیمه‌گرمسیری و مرطوب است در حالی که جنوب، زمستان‌های معتدلی دارد. این را فراموش نکنید که این کشور بزرگ، دارای آب‌‌وهوای بسیار متفاوتی است و در جنوبی‌ترین بخش آرژانتین، گاهی زمستان‌های سرد و بارش برف سنگین را خواهید دید. اگر مکان‌های مناسب برای بازدید در این فصل را بشناسید، آرژانتین در زمستان می‌تواند برای شما بسیار شگفت‌انگیز باشد. 

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

آرژانتین در فصل زمستان 

 آرژانتین در زمستان

از ژوئن تا آگوست، فصل زمستان در آرژانتین است. زمستان‌ها معمولا در اکثر نقاط کشور معتدل است و بهترین زمان برای بازدید از مکان‌های مختلف درآرژانتین به نظر می‌رسد. به دلیل اینکه این کشور در نیم‌کره جنوبی قرار گرفته، ممکن است در جنوبی‌ترین منطقه آرژانتین هوا سرد و حتی یخبندان باشد. 

همچنین در ارتفاعات و مناطق بالاتر در رشته‌کوه آند می‌توان سرما و برف را تجربه کرد. میانگین دما در اکثر مناطق آرژانتین حدود 15 تا 18 درجه سانتی‌گراد است. با این حال در بخش جنوبی و در آندرس، دما می‌تواند تا صفر درجه سانتی‌گراد و یا حتی کمتر کاهش یابد. 

بهترین مکان‌ها برای بازدید از آرژانتین در زمستان

در این بخش، برخی از بهترین مکان‌های دیدنی آرژانتین در فصل زمستان را آورده‌ایم تا با اطلاعات بیشتری به این کشور زیبا سفر کنید. با این راهنمای سفر، تعطیلات زمستانی خود را در آرژانتین ببینید و برنامه‌ریزی کنید. در آرژانتین به طور کلی 3 نوع منطقه آب‌وهوایی وجود دارد که مردم در آن زندگی می‌کنند. نوع اول منطقه قطبی نام دارد و از کوه‌های آند تشکیل شده‌است. نوع دوم منطقه گرم نامیده می‌شود که پاتاگونیا در این منطقه قرار دارد. نوع سوم منطقه مرطوب نامیده می‌شود که بخش‌هایی از آرژانتین را در بر می‌گیرد. اگر تمایل دارید با این مناطق آشنا شویم و بازدید از آرژانتین در زمستان را تجربه کنیم، با ما همراه شوید.

آبشار ایگوازو

آبشار ایگوازو

آبشار ایگوازو، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از آرژانتین در زمستان است. این آبشار که بین برزیل و پاراگوئه جریان دارد، به منطقه‌ای استوایی و مرطوب شناخته می‌شود؛ دلیل رطوبت این منطقه وجود رودخانه پارانا است که از میان شهر می‌گذرد. 

ایگوازو، منظره‌ دیدنی و شگفت‌انگیزی دارد و اطراف آبشار در فصل زمستان بسیار زیبا و تماشایی است. این منطقه در زمستان خیلی سرد نمی‌شود و بهترین زمان بازدید از آن در همین فصل است. در تابستان اما این منطقه بسیار گرم است و نمی‌توانید از این آبشار با شکوه لذت ببرید. آرژانتین در زمستان جذابیت‌هایی دارد، اما نکاتی را باید به خاطر بسپارید؛ در فصل زمستان سعی کنید در طول روز که هوا دلپذیر است، به این منطقه بروید؛ عصر هوا کمی سرد می‌شود و نسیم مطبوعی در منطقه جریان پیدا می‌کند. زمستان بهترین زمان برای حضور در کنار آبشار ایگوازو است و می‌توانید لحظات زیبایی را برای خود و خانواده بسازید.

خرید تور خارجی به راحتی !

پاتاگونیا؛ مقصدی عالی برای سفر به آرژانتین در زمستان

پاتاگونیا مقصدی توریستی و سرشار از زیبایی است و در جنوب کشور آرژانتین واقع شده. این منطقه بین کوهنوردانی که به دنبال فعالیت‌های زمستانی می‌گردند، بسیار محبوب شده‌است؛ در واقع پاتاگونیا یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از آرژانتین در زمستان است. 

آب‌وهوای این منطقه معمولا در زمستان بسیار سرد است و مسیرهای پوشیده از برف، ممکن است برای کسانی که به برف‌بازی علاقه دارند مناسب باشد. می‌توانید به منطقه باریلوچه بروید و اسکی روی برف را امتحان کنید و یا حتی به صعود روی قله پوشیده از برف بیندیشید. همچنین می‌توانید در پارک ملی یخچال طبیعی که در منطقه پاتاگونیا واقع شده است، اسکی روی یخ را تجربه کنید. آرژانتین در زمستان تفریحات فراوانی برایتان دارد و حواستان باشد که در هنگام سفر، لباس گرم به همراه داشته باشید.

پورتو مادرین

 آرژانتین در زمستان

پورتو مادرین یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از آرژانتین در زمستان است. این منطقه به دلیل جفت‌گیری نهنگ‌ها و تماشای وال‌ها در طول زمستان، دربین گردشگران بسیار محبوبیت پیدا کرده‌است. بدون شک تماشای این پستاندار کاریزماتیک در حال انقراض، شما را مجذوب خود می‌کند. در این شهر آرژانتینی، جاذبه‌های دیگری از جمله قایق‌سواری، ماهیگیری و غواصی وجود دارد که حتی در زمستان هم بهترین تفریحات محسوب می‌شوند. همچنین پارک‌های ملی، بیابان‌ها، غارها و موزه‌ها درتمام طول سال به روی گردشگران باز است. 

مندوزا

مندوزا شهری فریبنده در منطقه کویو آرژانتین است. این شهر زیبا با معماری‌های سبک آرت دکو و فضاهای سبز در شمال مرکزی آرژانتین معروف شده است و در تمام طول سال توریست‌ها از آن دیدن می‌کنند. 

مندوزا تورهای زیادی در اطراف منطقه  دارد و دمای آن در زمستان عالی است. این منطقه در دامنه کوه‌های با شکوه آند واقع شده‌ است و اسکی یکی از تفریحات مهیج آن در زمستان به حساب می‌آید. همچنین پیاده‌روی تا کوه‌های آند و اسنوبرد (تخته اسکی) از تفریحات مهیج فصل زمستان در این شهر محسوب می‌شود. آرژانتین در زمستان تفریحات مهیج دیگری نیز دارد که با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.  

بوینس آیرس؛  پایتخت آرژانتین در زمستان

بوینس آیرس

آرژانتین در زمستان بسیار زیبا است و شهرهای تماشایی فراوانی دارد؛ یکی از این شهرها، بوینس آیرس است که پایتخت این کشور محسوب می‌شود. دمای میانگین بوینس آیرس در ماه‌های زمستان حدودا 73 درجه فارنهایت است.

بوینس آیرس بهترین شهر برای گردشگران در آرژانتین است و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکای جنوبی محسوب می‌شود. این شهر پرجمعیت، به دلیل معماری باستانی اثیری خود مشهور است؛ معماری الهام گرفته شده از اسپانیا که ارزش بازدید دارد. در بوینس آیرس بین اکتبر تا مارس هوا مرطوب است و از آوریل تا سپتامبر خشک‌تر و گرم‌تر می‌شود. جاذبه‌های اصلی این شهر عبارت‌اند از  پلازا د مایو، کازا روسادا و دیگر ساختمان‌های میراثی آن. پلازا د مایو با ساختمان‌های استعماری با شکوه، مکانی تاریخی است که امروزه تبدیل به محلی برای پیاده‌روی شده‌است. 

یخچال طبیعی پریتو مورنو

این یخچال پر زرق و برق در پاتاگونیا، در پارک ملی لس گلاسیرس و در جنوب غربی آرژانتین واقع شده‌است. این مکان یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری آرژانتین در زمستان به نظر می‌رسد. زیبایی برف‌های شگفت‌انگیز اطراف یخچال‌ها، نفس هر ببینده‌ای را بند می‌آورد. این کوه یخ به جای آب شدن، هر روز به اندازه 2 متر بزرگ‌تر می‌شود. می‌توان در حین تماشای این کوه یخ، شاهد خرد شدن یخ‌ها و افتادن تکه‌هایش در آب باشید. پریتو مورنو بزرگ‌ترین منبع آب شیرین جهان است. مناظر این منطقه بسیار زیبا بوده و انتخابی عالی برای سفر در زمستان است.  

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی !

جمع‌بندی

همانطور که گفته شد، آرژانتین مقصدی شگفت‌انگیز در آمریکای لاتین است که ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی و بناهای تاریخی را به نمایش می‌گذارد. آرژانتین در زمستان فوق‌العاده زیبا است و هوای مطبوع و دلپذیری دارد. با خواندن این مقاله می‌توانید سفر خود را به این کشور درخشان برنامه‌ریزی کنید و تعطیلات شگفت‌انگیزی داشته باشید. اگر هم تجربه‌ای در سفر به آرژانتین داشته‌اید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات کاربران