بهترین هتل های بوینس آیرس

18 مورد از بهترین هتل های بوینس آیرس؛ پایتخت آرژانتین

بوینس آیرس پایتخت آرژانتین، شهری رنگارنگ است که بهترین هتل‌ها در آن قرار دارد. مردمان محلی آن‌جا نیز گاهی برای تفریح در این هتل‌ها اقامت می‌کنند. هر کدام از این هتل‌ها مانند یک اثر هنری زیبا است که هر مسافری را مسحور می‌کند. فهرستی که ما برای شما آماده کرده‌ایم، شامل یک هتل فوق‌العاده با طراحی فیلیپ استارک در پورتو مادرو((Puerto Madero، یک خانه‌ قدیمی در پالرمو با نماد سینما و تعداد انگشت‌شماری کاخ بل اپوک در روکولتا است. اگر نمی‌دانید که درپایتخت آرژانتین به کدام هتل‌ها بروید، با ما همراه باشید تا بهترین هتل های بوینس آیرس را به شما معرفی کنیم.

تور اروپا

هر کدام از این هتل‌ها توسط روزنامه‌نگاری که خودش از نزدیک این مکان‌ها را بازدید کرده، تایید شده‌است. جالب است بدانید که بهترین هتل‌ ها در بوینس آیرس هر ساله به روز می‌شوند و آماده‌ خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان محترم‌اند.

رزرو بلیط هواپیما اینترنتی به راحتی !

هتل فیرو؛ یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس

بهترین هتل های بوینس آیرس

کارکنان خوش‌برخورد، دکور مدرن، رستوران بزرگ و موقعیت مکانی خوب این هتل، آن را به انتخابی عالی برای مسافران تبدیل کرده‌است. هزینه‌ها دراین هتل پایین بوده و بسیار با صرفه است. در فیرو، با فضایی به رنگ براق مشکی و مبلمان مدرن ساده اما شیک، احساس راحتی می‌کنید.

در طبقه‌ همکف کنار رستوران، باغی با درختان سرسبز و میزهای کوچک قرار دارد که صبح‌های آفتابی، صبحانه در آن سرو می‌شود. در پشت‌بام این هتل هم استخر کوچکی قرار دارد که مخصوص مسافران در هتل است. از دیگر مزایای این هتل، اتاق‌های مجهز به نوشیدنی‌های متنوع، دستگاه اسپرسوساز و وای فای رایگان است. در هتل فیرو فرقی نمی‌کند  شما اتاق مشرف به باغ یا اتاق رو به خیابان را انتخاب می‌کنید؛ فضای آرام، تخت‌خواب بزرگ‌ و پرده‌های تاریک، خواب شب خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

هتل 4 فصل بوینوس آیرس

هتل چهار فصل در محله روکولتا واقع شده و یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌ها در بوینس آیرس است. برای خدمات عالی می‌توانید روی این هتل پنچ ستاره حساب کنید. این هتل یک برج 12 طبقه است که محوطه‌ای خیره‌کننده دارد. 

داخل هتل، دکور سنتی با زیبایی‌شناسی معاصر ترکیب شده است و فضایی فوق‌العاده زیبا را برایتان نمایش می‌دهد. همچنین استخر آب گرم به سبک رومی در این هتل وجود دارد و بازی‌های گروهی در این مکان انجام می‌شود. در این عمارت که به سبک فرانسوی ساخته شده آینه‌های طلاکاری شده، لوسترهای شیشه‌ای، پرده‌های منقوش و کاغذدیواری‌های زیبایی را خواهید دید که به طراوت اتاق‌های این هتل افزوده است.

اسپلندور بوینوس آیرس

اسپلندور بوینوس آیرس

اسپلندور، یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ها در بوینوس آیرس است. دیوارهای سفید، راه‌پله‌های شناور و پرتره‌های عظیمی که چهره‌های مطرح آرژانتینی مانند چه گوارا را بر دیوار نقش کرده‌، حال و هوای هنری به هتل بخشیده است. از آن‌جا که این هتل در نزدیکی برج‌های اداری قرار دارد، مجموعه‌ای از مدیران را در شهر برای تجارت به خودش جذب می‌کند. اتاق‌های این هتل، با رنگ‌های جذاب و روشن مزین شده‌اند و ترکیبی از مبلمان مدرن و کلاسیک مانند صندلی‌های مشبک فولادی دارند. در هر اتاق این هتل، وان و دوش جداگانه وجود دارد.

هتل مادرو؛ یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌ها در بوینس آیرس

این هتل که یکی از بهترین هتل های بوینس آیرس است، در انتهای جنوبی پورتو مادرو((Puerto Madero  قرار دارد و تماما شیشه‌ای و غرق در نور است. در لابی، میز بزرگ بیلیارد خودنمایی می‌کند و تماشای فضای زیبای سالن لذت‌بخش است. این هتل پنج ستاره برای دوست‌داران هنر معماری، یک مکان ایده‌آل است و دسترسی آسانی به مراکز تجاری شهر دارد؛ به همین دلیل برای کسانی که به قصد تجارت سفر می‌کنند و یا دوست دارند از ازدحام شهر دور باشند، مناسب است. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ‌اند وهر اتاق، بالکنی خصوصی دارد که می‌توانید هر شب از آن‌جا، منظره‌ فوق‌العاده‌ای از اسکله و نورپردازی زیبای شهر را تماشا کنید. 

ژاردین اسکوندیدو؛ یکی از بهترین و متفاوت‌ترین هتل‌ها در بوینس آیرس

بهترین هتل های بوینس آیرس

این هتل مانند قطعه‌ کوچکی از بهشت است که زمانی خانه‌ فرانسیس فورد کاپولا(فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی) بوده‌است. در داخل محوطه، کاشی‌های سفالی، باغ‌های سرسبز، آشپزخانه‌ای در فضای باز و اتاق‌های گرم و پر نور وجود دارد که نام هر کدام از اعضای خانواده  کاپولا را روی آن‌ها گذاشته‌اند. هفت اتاق در این هتل وجود دارد که هر اتاق با مبلمان شیک و آثار هنری که ممکن است توسط کاپولا انتخاب شده باشد، دکور شده‌اند. ژاردین نیز یکی از بهترین هتل های بوینس ایرس است.

 248فینستررا

این هتل در محله‌ای به نام لاس کانیتاس واقع شده‌است. لاس کانیتاس، رستوران‌های شیک و کافه‌های فوق‌العاده شیکی دارد. این هتل که یازده اتاق دارد، در ساختمانی زیبا با رنگ سفید واقع شده‌است. در سالن زیبای آن مبل‌ها و صندلی‌هایی قدیمی وجود دارد که با نظمی فوق‌العاده دور یک شومینه چیده شده‌اند. درون اتاق صبحانه، درهای شیشه‌ای قرار دارد که به باغی آرام و پوشیده از درختان انگور منتهی می‌شود و در پشت‌بام هتل، جکوزی و صندلی‌ ماساژ برای مسافران قرار دارد. این هتل بدون شک یکی ازبهترین و زیباترین هتل‌های بوینوس آیرس است.

هتل قصر آلوار؛ یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس

هتل قصر آلوار

اگر هتلی مناسب برای یک پادشاه و ملکه می‌خواهید، هتل قصر آلوار پیشنهاد ما به شما است. مسافرانی که دراین هتل اقامت داشته‌اند، عقیده دارند که بوینس آیرس، پاریس آمریکای جنوبی است. هتل آلوار پلاس، یک مدرسه‌ قدیمی بوده که در سال 2016 بازسازی شده‌است و به دلیل این نوسازی، اتاق‌ها بزرگ‌تر و مدرن‌تر شده‌اند.

 از امکانات هتل می‌توانیم به سوییت‌های مدرن، آب‌گرم فوق‌العاده، یک استخر با فُک‌های جذاب اشاره کنیم. در این هتل می‌توانید صبحانه را با نمایی زیبا میل کنید و از خوردن عصرانه  در محیطی دنج که  شیرینی‌های وسوسه‌انگیز و چای را درفنجان‌های طلایی سرو ‌می‌کنند، لذت ببرید. هتل قصر آلوار بدون شک یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس است که لحظاتی لذت‌بخش را برایتان مهیا می‌کند.

هتل پولیتزر؛ یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس

اگر به تنهایی سفر می‌کنید و به فضای زیادی نیاز ندارید، هتل پولیتزر گزینه‌ای مقرون به صرفه است. این هتل در بین محله میکروسنترو و روکولتا توسط یک معمار سرشناس و یک طراح خوش‌ذوق ساخته شده‌است. کف چوبی، آینه‌های گرد روی دیوارها و اثاثیه‌ای که از چرم و جیر ساخته شده‌اند، فضایی دلپذیر به سالن بخشیده‌ و آن را به یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس تبدیل کرده‌است. در پشت‌بام طبقه‌ هشتم، استخر و صندلی استراحت وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این هتل برای افرادی که اهل هنر و فرهنگ باشند مناسب است؛ زیرا کتاب‌خانه بزرگی در طبقه اول قرار دارد که می‌توانید از کتاب‌های آن استفاده کنید.

رزرو بهترین تور خارجی به راحتی !

هتل دوهاو

بهترین هتل های بوینس آیرس

این معبد شیک در محله‌ای سنتی به‌نام روکولتا واقع شده و یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس است. در زمان گذشته این محله، محل رفت و آمد کالسکه‌هایی در مسیر باغ‌ها بوده‌است. هتل دوهاو به‌عنوان عمارت شهری یک خانواده زمین‌دار، در سال 1934 توسط معماری فرانسوی ساخته شده‌است. 

در این هتل، نمایی نئو کلاسیک را خواهید دید که فضایی آرامش‌بخش دارد. لابی، فضایی با فرش‌های ایرانی و پرده‌های ابریشمین است و با مبلمان مدرن و کاملا ساده، توانسته دو تاریخ متفاوت را با هم تلفیق کند. نوری که از تراس به وسایل کلاسیک و درهای چوبی حکاکی شده می‌تابد، هر کسی را غرق لذت می‌کند. همچنین  می‌توانید در وان مرمری، در حین تماشای تلوزیون و یا شنیدن موسیقی خستگی سفر را فراموش کنید. 

باغ‌ها و نمای بیرون هتل‌، صحنه‌ای از فیلم گتسبی بزرگ را برایمان تداعی می‌کند. همچنین این هتل چندین رستوران دارد که یکی از آن‌ها، رستوران اصیل آرژانتینی هتل دوهاو است. رستوران داوهاو جذابیت تاریخی ملک را نمایان می‌کند و غذاهایی دلپذیر درآن سرو می‌شود. تنها رقیب بزرگ داوهاو، قصر آلوئار است که درآمریکای جنوبی قرار دارد. 

هتل فانا

این هتل یکی از بهترین هتل ها در بوینوس آیرس است که در پورترو مادرو افتتاح شده. هزینه‌ها در هتل فانا به این دلیل که در نزدیکی اسکله قرار دارد، تقریبا زیاد است. از نمای آجری این هتل نمی‌توانید به زیبایی دکوراسیون داخل آن پی ببرید. این مکان، توسط فیلیپ استارک طراحی شده و دکوراسیونی کلاسیک و فوق‌العاده زیبا دارد. 

درون سالن با فضایی تاریک و دراماتیک روبه‌رو خواهید شد که با پرده‌های مخملی قرمز، فرش‌های قدیمی، مبل‌های چرمی قرمز و شیشه‌های قرمز رنگ دیزاین شده‌است. استارک در طراحی این دکور دقت فراوانی کرده و به جای اینکه اتاق‌ها تاریک و خواب‌آور شوند، خواهید دید که انرژی مضاعفی به شما می‌بخشد. از بهترین امکانات این هتل پر زرق و برق، می‌توانیم به استخر روباز، اجرای زنده موسیقی و خدمات آب‌درمانی اشاره کنیم. همان‌طور که گفتیم، هزینه‌ها در این هتل زیاد است اما اگر عاشق طراحی و برند استارک باشید، اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هاب پورتنیو؛ یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌ها در بوینس آیرس

هاب پورتنیو

در این هتل شما فقط یک اتاق اجاره نمی‌کنید؛ با اجاره این اتاق، می‌توانید بلیت مسابقه‌ی چوگان و اپرا را بگیرید و برای شام میز رزرو کنید. همچنین از بیرون هتل نمی‌توانید درون زیبا و برخورد خوب کارکنان آن را حدس بزنید. پرسنل این هتل با شما طوری برخورد می‌کنند که انگار می‌خواهند به شما خانه‌ای اجاره دهند. هر یک از اتاق‌های این هتل کاملا منحصربه‌فرد است و با مبلمان و سرویس خواب قدیمی، منسوجات پشمی و قالیچه‌های پوست گاوی دکور شده‌است. مسافران برای سرو چای به تراس می‌آیند و با هم گپ می‌زنند. هاپ پورتنیو یکی ازمعروف‌ترین و بهترین هتل‌ها در بوینوس آیرس است. 

هتل هوم

هوم، اولین و بهترین هتل‌ در بوینس آیرس شناخته شد. این هتل چندین مرتبه جوایزی را برای طراحی خود و رابطه بین فضای داخلی و خارجی کسب کرده‌است. همچنین این هتل به خوبی از مسئولیت‌های زیست‌محیطی خود آگاه است و اقداماتی را برای آن انجام داده‌. درب‌های بطری در این مکان جمع‌آوری می‌شود تا در نهایت، بیمارستان محلی به‌عنوان سرمایه از آن استفاده کند. 

در هتل هوم، کافه‌ها و غذاخوری‌های شیک و مدرن به چشم می‌خورند که هر روز هفته مشغول به کار و فعالیتند. از امتیازهای مثبت این هتل، وای فای رایگان، دکور جذاب و خدمات بی‌نظیر پرسنل است. شما می‌توانید صبحانه را داخل فضای سرسبزباغ، در حالی که کیک و مرباهای خانگی را به بهترین شکل سرو می‌کنند میل کنید. 

عمارت آلگودون؛ یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌ ها در بوینس آیرس

بهترین هتل های بوینس آیرس

عمارت آلگودون فضایی آرام و قدیمی دارد و یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل ها در بوینس آیرس است. دلیل شهرت هتل، این است که زمانی نویسنده آرژانتینی، خورخه لوئیس بورخس و تعدادی رٌوسای جمهور آرژانتین در این مکان زندگی می‌کردند.

شک نکنید قبل از اینکه به این هتل وارد شوید، فضای داخلی‌اش شما را حیرت‌زده می‌کند. این هتل در شش طبقه تعبیه شده و در لابی، یک آبشار با پوشش شیشه‌ای وجود دارد که چندین طبقه آب را به پایین می‌ریزد. این هتل با چرم‌های انعطاف‌پذیر، ابریشم و چوب‌های نفیس دکور شده‌است. سوییت‌های این هتل به اندازه‌ی برخی از آپارتمان‌های نیویورک بزرگ است. در این هتل زیبا، کف اتاق‌ها پارکت بوده و مجهز به ال سی دی و دستگاه‌های اسپرسوساز است. حمام‌ها با سنگ آهک فرانسوی و مرمر کالاکاتا تزیین شده و بسیار زیبا است. اقامت در آلگودون مخصوص کسانی است که اقامتی بسیار لوکس و ویژه‌ می‌خواهند.

هتل پالو سانتو

هتل پالو سانتو یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ها در بوینس آیرس است. با قدم زدن در خیابانی آرام در پالرمو، متوجه زیبایی یک هتل بوتیک در آن سوی دروازه‌ی چوبی خواهید شد. هتل پالو سانتو در پنج طبقه ساخته شده و نمای شیشه‌ای و آهنی آن، یک باغ زیبا را نشان می‌دهد. در پشت‌بام این هتل، یک استخر و جکوزی کوچک وجود دارد که کودکان عاشق آن خواهند شد. پالو سانو به‌عنوان اولین هتل سبز کشور، اقدامات زیست‌محیطی مانند بازیابی آب باران، بهره‌ور ی انرژی در اتاق‌ها و انتشار کم و بازیابی co2 را به اجرا گذاشته است. در این هتل به جای بطری‌های پلاستیکی آب، نوشیدنی‌ها را با بطری شیشه‌ای تصفیه شده عرضه می‌کنند.  

Sls Puerto madero

Sls Puerto madero

مانند باقی فضاهای داخلی هتل، اتاق‌ها توسط معماری ایتالیایی، پی یرو لیسونی طراحی شده‌اند که فضای‌ اروپای معاصر را به دکور القا می‌کند. اتاق‌ها دارای کف‌پوش‌های چوبی، پالت رنگی سیاه و سفید، تخت‌خواب‌های راحت، سردوش‌های بارانی و انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها است. درهای تمام شیشه‌ای اتاق‌ها، رو به بالکنی بزرک و مبله باز می‌شود که برای تماشای رودخانه و شهر عالی است. 

از دیگر مزایای این هتل، صبحانه رایگان که شامل مدیالونای خوشمزه، محصولات کنسروی، انواع مربا و آبمیوه‌های فصلی و املت و نان تست فرانسوی است. صبحانه در تراس سرو می‌شود که در هنگام غروب، استیک‌های خوشمزه‌ای در آن به سبک مدرن ژاپنی طبخ می‌کنند. اگر به معماری ایتالیایی علاقه‌مندید، این هتل را که یکی از بهترین هتل ها در بوینس آیرس است، به شما پیشنهاد می‌کنیم.  

هتل پالاسیو پاژ؛ یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل ها در بوینس آیرس  

ساختمان این هتل، یکی از با شکوه‌ترین معماری‌های فرانسه در شهر به حساب می‌آید. زمانی نیروهای ارتش، از این هتل استقبال می‌کردند و در طی سالیان دراز، پالاسیو به یک هتل بوتیک(هتل بوتیک به خاطر سبک هنری شهرت دارد) با 56 اتاق مینیمال اما راحت تبدیل شد. این هتل، یک رستوران فوق‌العاده و دنج دارد که برای همه جذاب است و غذاهای بی‌نظیری مانند انواع استیک و سالمون، نان تست آووکادو و گوشت گوساله‌ پخته شده در آن طبخ می‌شود. پالاسیو پاژ یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌ها در بوینس آیرس است که شما را شگفت‌زده می‌کند.

هتل کازا سور پالرمو

بهترین هتل های بوینس آیرس

کازا سور پالرمو، یکی از هتل‌های کوچک اما معروف‌ترین هتل بوینس آیرس است. کازا سور که در بالای یک فروشگاه قرار دارد، فقط  61 اتاق را به مسافران ارئه می‌دهد که هر کدام از اتا‌ق‌ها به لطف مبلمان جذاب، طراحی شیک و نقاشی‌های هنرمندانه روی دیوار بسیار تماشایی است. 

در سالن بزرگی که مبلمان چرمی چسترفیلد، آینه‌های قدیمی و وسایل روشنایی و عکس‌های سیاه و سفید وجود دارد، رفتارعالی کارکنان هتل، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این هتل ممکن است با مسافران تنها و جوان یا زوج‌های آمریکای شمالی و اروپا برخورد کنید.  یک تراس کوچک در این هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند در آن صبحانه را میل کنند و از عطر و تماشای گل‌های آن‌جا غرق لذت شوند. ماساژدرمانی، کوتاهی مو و آرایش صورت از دیگر خدمات این هتل است که شما را به وجد می‌آورد.

میو بوئنوس آیرس؛ یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ها در بوینس آیرس  

این هتل 13طبقه با نمای بیرونی شیشه‌ای مات، از بشکه‌های شراب فرانسوی ساخته شده‌است. لابی و سالن از فلز، شیشه، چوب و بتن اکسپوز(یکی از انواع بتن‌های معماری است که علاوه بر دوام سطحی صاف و صیقلی دارد) تشکیل شده و جمعیت زیادی برای بازدید از آن، به آ‌ن‌جا می‌آیند و مردان و زنان زیادی را با لباس قدیمی در آن‌جا خواهید دید.

در این محله هنوز هم کافه‌های نمادینی وجود دارد که جوانان برای خوردن قهوه در آن جمع می‌شوند. اگر به این محله رفتید، بازدید از گورستان را از دست ندهید؛ یک هزارتوی فضای باز از گذرگاه‌های کوچک که مجسمه‌ها و مقبره‌های باشکوه در سبک‌های مختلف معماری، بقایای چهره‌های برجسته آرژانتین و خانواده‌های بسیار ثروتمند را در خود جای داده‌است.

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی !

جمع‌بندی

در این مقاله با 18 مورد از بهترین هتل‌ ها در بوینس آیرس آشنا شدیم. بعضی هتل‌ها در این فهرست به هتل بوتیک شهرت دارند و بعضی به دلیل معماری جذاب خود و خدمات عالی معروف شده‌اند. اگر شما هم قصد رفتن به این شهر رنگارنگ را دارید و یا تجربه‌ای از سفرهای قبلی داشته‌اید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران