بهترین سوغاتی های وین
16 شهریور 1403
وین

معرفی 26 تا از بهترین سوغاتی های وین؛ از پایتخت اتریش چی بخریم؟

فهرست مطالب

وین برای عاشقان خرید یک گنجینه شگفت‌انگیز و بهشتی دیدنی است. مسلما هیچ سفری بدون خرید سوغاتی و یادگاری، سفر کاملی نخواهد بود. اگر برای سفر به اتریش برنامه‌ریزی می‌کنید و از حالا از خودتان می‌پرسید که هنگام بازگشت از وین با خود چه بیاورم؟ نگران نباشید؛ مقاله پیش‌روی شما، یک راهنمای جامع درباره سوغاتی های وین است. در این مقاله از مجله سه کلیک، به 26 تا از جذاب‌ترین و بهترین سوغاتی های وین پرداخته‌ایم. تا پایان با ما همراه باشید تا به پاسخ پرسش خود برسید. 

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

تارت ساچر؛ از بهترین سوغاتی های وین

بهترین سوغاتی های وین

یکی از بهترین سوغاتی های وین، کیک شکلاتی مخصوص وینی با نام تارت ساچر است که به خاطر طعم شیرین، منحصربه‌فرد و لذیذ خود بسیار محبوب است. تارت ساچر با مربای زردآلو تند و لعاب شکلاتی صاف پوشیده شده است. این کیک به نوعی نماینده تاریخ و سنت آشپزی وین است و نخستین بار در سال 1832 توسط فرانتس ساچر ارائه شد. تارت ساچر را که به‌شکلی خوب و استاندارد بسته‌بندی شده است، به عنوان یک سوغات بی‌نظیر و ایده‌آل که به‌راحتی حمل می‌شود، با خود به خانه ببرید. 

شکلات اروپایی؛ از منحصربه‌فردترین سوغاتی های وین

وین خانه بعضی از بهترین انواع شکلات در جهان است؛ محصولات وین در رتبه دوم قرار دارد. در وین اتریش تنوع بی‌پایانی از خوراکی‌های لذیذ و شکلات‌های خوشمزه، از شکلات‌های تکی اصل تا ترافل‌های مخصوص، برای انتخاب وجود دارد. شکلات‌های وینی که اغلب به زیبایی در جعبه‌های تزئینی قرار گرفته یا در بسته‌‌هایی محلی که طرح‌های سنتی اتریشی را به نمایش می‌گذارد بسته‌بندی شده است، به شکل یک سوغاتی جذاب و خوشمزه عرضه می‌شود. 

تماشای نمایش ولفگانگ آمادئوس موتزارت در خانه اپرای دولتی

شاید از دیدن این مورد در لیست بهترین سوغاتی های وین تعجب کرده باشید، اما برای آن دلیلی داریم؛ درست است که خاطره تکرار نشدنی تماشای کنسرت و نمایش ولفگانگ آمادئوس موتزارت در خانه اپرای دولتی وین کالای فیزیکی نیست که بتوانید در چمدان خود بگذارید و با خود ببرید، اما آن‌قدر جذاب و باشکوه است که تجربه آن همیشه در یاد شما خواهد ماند. از آن‌جایی که وین به عنوان شهر موسیقی شناخته می‌شود و خانه اپرای دولتی در قلب آن قرار دارد، حیف است که تا این شهر دیدنی بروید اما بازدید از این مرکز را از دست بدهید. در این کنسرت آثار موتزارت، یکی از مشهورترین موسیقی‌دانان اتریش، در محیطی نفس‌گیر زنده می‌شود.

وین پیشنهاد 3 کلیک
کامل ترین راهنمای سفر انفرادی به وین؛ آنچه شما نمی دانید!

کلاه مولباوئر اتریشی؛ یکی از سوغاتی های وین

کلاه مولباوئر اتریشی؛ یکی از سوغاتی های وین

کلاه مولباوئر که یک یادگار اصیل و سنتی وین است، از بهترین سوغاتی های وین به شمار می‌آید. این کلاه بیشتر به‌واسطه کیفیت استثنایی و طرح‌های همیشگی‌اش شناخته می‌شود و توسط مولباوئر، خانواده‌ای که از سال 1903 وارد تجارت شده است، ساخته و عرضه شده است. ترکیب منحصربه‌فرد صنایع دستی سنتی با عناصر زیبایی‌شناسی مدرن، این کلاه شیک را متمایز کرده است. با توجه به این که نمی‌توان این کلاه‌ها را به‌راحتی در خارج از اتریش پیدا کرد، یک سوغاتی خاص و جذاب برای عزیزان‌تان خواهد بود. ضمنا می‌توانید با بازدید از کارگاه و نمایشگاه مولباوئر، یک تجربه فرهنگی ویژه داشته باشید.

راستی بلیط هواپیما وین را رزرو کرده اید؟

کتانی

اگر می‌خواهید سوغاتی شیک و خاص برای دوستان و عزیزان خود ببرید، کتانی‌های وین انتخاب مناسبی است؛ زور اشویبشن جونگفراو فروشگاهی عالی است که می‌توانید کفش‌ها را، به‌عنوان بهترین سوغاتی های وین، از آن تهیه کنید. قدمت این فروشگاه به سال 1720 بر می‌گردد و تا کنون به خاطر کتانی‌های باکیفیت، کالاهای مرتبط با تخت و حمام و لوازم آشپزخانه خود معروف مانده و مشتریان خود را راضی نگه داشته است. محصولات این فروشگاه در زمینه صنعتگری بی‎عیب‎ونقص شهرت دارد و به‌راحتی سنت را با طراحی معاصر ترکیب کرده است. 

خرید تور خارجی به راحتی !

محصولات محلی از ناش‌مارکت؛ بهترین سوغاتی های وین

فروشگاه ناش‌مارکت در وین گنجینه‌ای از محصولات محلی و بین‌المللی است که آن را به مکانی فوق‌العاده برای خرید بهترین سوغاتی های وین تبدیل کرده است. در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات سنتی از جمله پنیرهای محلی، ادویه، عسل اتریشی و مرباهای خانگی را پیدا و تهیه کنید. این اقلام که در شیشه‌های جذاب یا بسته‌بندی‌های کاغذی روستایی بسته‌بندی شده است، بسیار لذیذ و دوست‌داشتنی است. با خرید سوغاتی از این بازار وینی علاوه‌بر تعامل با فروشندگان بومی، از مشاغل محلی هم حمایت می‌کنید. 

خرید بهترین سوغاتی های شهر وین از بازار کریسمس

بازار کریسمس

بازارهای کریسمس وین بهترین سوغاتی های وین را عرضه می‌کند؛ با فرا رسیدن زمستان، وین با بازارهایی که در میدان‌ها و پارک‌ها افتتاح می‌شود، چراغ‌های فروزان خیره‌کننده و تنوع بسیار زیاد اقلام دست‌ساز، محیطی شاد را تجربه می‌کند. غرفه‌های صنایع‌دستی محصولات متنوعی، از زیورآلات شیشه‌ای ظریف و کنده‌کاری‌های چوبی پیچیده گرفته تا روسری‌های دستباف و تاج‌ گل‌های جشن، را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها، غرفه‌هایی مملو از غذاهای خانگی اتریشی نیز در بازارهای کریسمس وین وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید سوغاتی و یادگاری، از این غرفه‌ها هم غذا بگیرید و میل کنید. 

لباس سنتی اتریشی؛ از بهترین سوغاتی های شهر وین

دیرندل، لدرهوسن و تراختن لباس‌های وینی سنتی است که جزو بهترین سوغاتی های وین دسته‌بندی می‌شود و روح میراث اتریشی را در خود جای داده است. این لباس‌های متمایز که با آداب و رسوم و داستان‌های وین ارتباط دارد، یک سوغاتی جذاب برای دوستان‌تان خواهد بود. برای خودتان هم از این البسه سنتی خریداری کنید، چرا که هم می‌توانید آن را در یک مهمانی بپوشید و هم صرفا به عنوان یک لباس خانگی راحت، در منزل استفاده کنید. 

هزینه تورهای اروپایی در سه کلیک بسیار مناسب است.

هنر محلی گوستاو کلیمت

آثار ماندگار گوستاو کلیمت که نقاش معروف نمادگرای اتریشی بود را به‌عنوان یادگاری و سوغاتی خاص از وین به خانه ببرید. کلیمت که بیشتر به خاطر شاهکارش، بوسه، شناخته می‌شود، نقش مهمی در شکل‌دهی صحنه هنری و فرهنگی وین در قرن نوزدهم ایفا کرد. جمع‌آوری نسخه‌ای از آثار او نه‌تنها به شما امکان می‌دهد تا از جزئیات پیچیده، الگوهای جسورانه و پرتره‌های احساسی که سبک کلیمت را تعریف می‌کند آگاه شوید، بلکه یک اثر هنری استثنایی را برای اضافه کردن به دیوار خانه‌تان، پدید می‌آورد. 

موتزارتکوگل (توپ های موتزارت)

موتزارتکوگل (توپ های موتزارت)

توپ‌های موتزارت یکی از معروف‌ترین شیرینی‌های اتریشی و از بهترین سوغاتی های وین است که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر این شهر تهیه کنید. این شکلات‌های دلپذیر پر از مارزیپان به افتخار آهنگساز محبوب شهر، ولفگانگ آمادئوس موتزارت، به این اسم نام‌گذاری شده و ترکیبی عالی از شکلات تیره و شیری، مارزیپان، پسته و نوقا است. این شکلات‌ها که در فویل طلایی با پرتره آبی موتزارت پیچیده شده، علاوه‌بر لذیذ بودن جذابیت بصری هم دارد. 

روغن دانه کدو تنبل؛ یکی از بهترین سوغاتی های شهر وین

روغن تخم کدو یکی از بی‌نظیرترین سوغاتی های وین است که می‌توانید تهیه کنید. این روغن به خاطر طعم بی‌نظیر و فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، سوغاتی فوق‌العاده‌ای است. این روغن غنی و آجیلی که به عنوان طلای سبز اشتایریا، منطقه‌ای در جنوب اتریش، شناخته می‌شود، جزء اصلی بسیاری از غذاهای اتریشی است. روغن تخم کدو تنبل سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین A و E، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است و می‌توانید آن را روی سالاد، سوپ یا حتی بستنی بریزید و طعمی لذیذ و جذاب بیافرینید. علاوه‌بر این‌ها، با خرید این روغن از کشاورزان محلی حمایت می‌کنید و به پایداری تکنیک‌های سنتی پرس روغن کمک می‌کنید.

کریستال سواروسکی؛ از جذاب‌ترین سوغاتی های وین

اگر دوست دارید یک سوغاتی خیره‌کننده با خود از اتریش ببرید، کریستال سواروسکی یک گزینه عالی است. نام تجاری سواروسکی که ریشه در منطقه تیرول دارد، روح صنعتگری اتریشی را مجسم می‌کند. در این صنعت، دقت و هنر برای خلق قطعاتی جذاب با درخشندگی خیره‌کننده، تلفیق می‌شود. قطعه‌ای از کریستال سواروسکی را انتخاب کنید تا قسمتی از میراث اتریش را با طرحی جاودانه به خانه ببرید. به‌علاوه، هر قطعه، خواه یک آویز ظریف، یک جفت گوشواره یا مجسمه کریستالی پرزرق‌وبرق باشد، یکی از بهترین سوغاتی های وین است که با ظرافتی خاص می‌درخشد. گفتنی است که این سوغاتی، هدیه‌ای ارزان نیست. 

سوغاتی وین از مدرسه سوارکاری اسپانیا

بهترین سوغاتی های وین

مدرسه سوارکاری اسپانیایی که در سرتاسر جهان به‌خاطر اسب‌های لیپیزانر و اجرای کلاسیک درساژ آن‌ها شناخته می‌شود، نمادی از سنت غنی تاریخی وین است. با تهیه یک سوغات یا یادگاری برای خود از این مدرسه، شما صرفا یک کالا نمی‌خرید، بلکه مالک یک قطعه ملموس از این موسسه چند صد ساله می‌شوید. از پیراهن‌های چوگان مارک‌دار گرفته تا جواهرات زیبا با تم اسب را می‌توانید برای خود یا عزیزان‌تان بگیرید و ببرید. این مورد یکی از خاص‌ترین و بهترین سوغاتی های وین است. 

شیرینی بنفشه قندی؛ از سوغاتی های وین

شیرینی‌های بنفشه شیرین‌شده، شیرینی اصیل وینی‌هاست که نباید از دست بدهید. این شیرینی‌ها که از زمان امپراتوری اتریش‌مجارستان یکی از موارد اصلی شیرینی‌پزی اتریش بوده است، ذائقه شما را با طعم خوش شیرینی‌های اتریشی آشنا می‌کند. هر تکه از این نوع شیرینی، یک گل بنفشه معطر ریز است که با دقت شیرین شده تا عطر گلی لطیف و طعم غنی خود را حفظ کند. این شیرینی‌ها نه‌تنها طعمی لذیذ را به هر دسر اضافه می‌کند، بلکه یکی از بهترین سوغاتی های وین است که خانواده‌تان را بسیار خوش‌حال خواهد کرد. 

ویفر سنتی؛ از بهترین سوغاتی های شهر وین

ویفرهای منر یک سوغاتی نمادین وین است که به اسم شرکت شیرینی‌سازی منر که از سال 1890 فعالیت می‌کند، نام‌گذاری شده و گواهی بر تاریخ غنی شیرینی‌پزی وین است. هر ویفر سنتی منر متشکل از ویفرهای ترد است که با کرم کاکائوی فندقی پوشانده شده است. این ویفرها که در بسته‌بندی صورتی متمایز خود پیچیده شده، سوغاتی بسیار جذاب و خوشمزه است. 

ظروف چینی کارخانه چینی اوگارتن وین

ظروف چینی کارخانه چینی اوگارتن وین

اوگارتن که به‌خاطر قطعات چینی دست‌ساز و نفیس خود شناخته می‌شود، از سال 1718 فعالیت دارد و همواره نمادی از هنر و ظرافت وینی بوده است؛ توجه دقیق به جزئیات در هر قطعه، این چینی‌ها را به اثری هنری و از بهترین سوغاتی های وین تبدیل کرده است. چه یک ست شام با طراحی زیبا بگیرید و چه یک قطعه تزئینی جذاب یا یک مجسمه، هر کدام نماینده سنت غنی هنری وین است. یادتان باشد که این محصولات باکیفیت، لوکس و کمی گران است. 

یادگاری از موزه زیگموند فروید؛ از بهترین سوغاتی های وین

موزه فروید که محل سکونت و دفتر سابق فروید، پدر علم روانکاوی، است، بینش شگفت‌انگیزی از زندگی و کار فروید ارائه می‌دهد. هر آیتم از فروشگاه موزه، پیوندی نمادین با نظریه‌های انقلابی فروید و تأثیر عمیق او بر حوزه روانشناسی دارد. از فروشگاه موزه می‌توانید از کتاب گرفته تا کارت‌پستال‌های مزین به نقل‌قول‌های فروید و یا لوازم جانبی منحصربه‌فرد الهام‌گرفته از فروید را به‌عنوان یک نمونه از بهترین سوغاتی های وین بخرید.

گلوب‌های برفی

گلوب‌های برفی از جذاب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین سوغاتی‌هایی است که می‌توانید در وین پیدا کنید. تاریخچه این کره‌های برفی به وین بر می‌گردد، به‌طوری که اختراع اولین کره برفی وین به نام مکانیک اتریشی به نام اروین پرزی در قرن نوزدهم ثبت شد. این کره‌ها یادگاری عجیب و کوچک است که جادوی وین و جذابیت زمستانی آن را نشان می‌دهد. به‌علاوه، این کره‌های برفی اقلامی کلکسیونی است و می‌توانید از هر شهر اروپایی که بازدید می‌کنید، یکی را انتخاب کنید.

زنجیر کلید

زنجیر کلید از بهترین سوغاتی های وین

زنجیر کلیدهای وینی که در مجموعه‌ای از طرح‌ها، از کلیسای جامع سنت استفان گرفته تا وینر ریزنراد جذاب (چرخ و فلک غول‌پیکر وین)، موجود است، بخشی از میراث غنی وین را نشان می‌دهد. این دسته کلیدها علی‌رغم کوچک و سبک بودن، بسیار بادوام است و خاطره‌ای ماندگار از ماجراجویی اتریشی شما را در خاطرتان ثبت می‌کند. این زنجیرها چه یک جاکلیدی ساده باشد و چه یک بطری‌بازکن یا چراغ‌قوه کوچک، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین سوغاتی های وین خواهد بود. 

جلسه عکاسی دی‌آی‌وای

بعضی از بهترین سوغاتی های وین در مغازه‌های کوچک مرکز شهر پیدا می شود؛ مثلا یک جلسه عکاسی دی‌آی‌وای، روشی باورنکردنی و ارزان‌قیمت برای به تصویر کشیدن وین‌گردی شما خواهد بود. وین با شاهکارهای معماری خیره‌کننده، پارک‌های زیبا و صحنه‌های خیابانی جذاب، مجموعه بی‌پایانی از فرصت‌های عکاسی را فراهم می‌کند. این کار به شما این امکان را می‌دهد که تجربه سفر خود را مانند یک آلبوم عکس سنتی یا یک چاپ بوم مدرن به خانه ببرید.

 آب‌نبات؛ از ارزان‌ترین و بهترین سوغاتی های شهر وین

اگر بودجه‌تان محدود است و در عین حال دوست دارید سوغاتی‌های شیرین و منحصربه‌فرد ببرید، آب‍نبات‌های درجه‌یک وینی لیپیزانر کوگل را از دست ندهید. این آب‌نبات‌ها که به نام اسب‌های لیپیزانر در جهان نام‌گذاری شده، بسیار خوشمزه است و در طعم های مختلف، از شکلات شیری سنتی گرفته تا شکلات سفید نفیس با کرن‌بری و فندق، عرضه می شود. بسته‌بندی جذاب این آب‌نبات‌ها هم با تصویری زیبا از این اسب‌های باشکوه، دیدنی شده و آن را به هدیه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است. 

قهوه وین

قهوه وین

فرهنگ قهوه وین که در سرتاسر جهان مشهور است، بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه اجتماعی این شهر است که به قرن هفدهم باز می‌گردد، بنابراین چشیدن یک فنجان قهوه وین، تجربه‌ای فراتر از بالا بردن کافئین است. وقتی یک بسته قهوه وینی را به عنوان یکی از بهترین سوغاتی های وین به خانه می‌برید، فقط یک سوغاتی نبرده‌اید؛ شما بخشی از سنت غنی و معطر وین را با خود به همراه برده‌اید که در نوع خود بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است.

کتابی از کتاب‌فروشی شکسپیر

اگر دوستان‌تان اهل مطالعه و عاشق کتاب هستند، هیچ سوغاتی از وین بهتر از کتابی از فروشگاه شکسپیر نیست؛ این کتابفروشی نمادین که مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌ها را در بر دارد، گنجینه‌ای از ادبیات، از رمان‌های محبوب گرفته تا آثار کلاسیک مورد توجه، را در خود جا داده است. جذابیت این فروشگاه قدیمی و کارکنان مهربان و آگاه آن، کتاب‌فروشی شکسپیر را به پناهگاهی برای دوستداران کتاب تبدیل کرده است. به‌علاوه، کتاب‌ها نسبتا سبک و قابل‌حمل است و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را بسته‌بندی کرد. پس این یک گزینه مقرون‌به‌صرفه است؛ می‌توانید چند کتاب را به‌عنوان نمونه‌ای از بهترین سوغاتی های وین خریده و با خود ببرید. 

تی‌شرت با طرح چرخ‌و‌فلک غول‌پیکر

یک تی‌شرت که چرخ‌و‌فلک بزرگ وین را نمایش می‌دهد، یادگاری زیبا و مقرون‌به‌صرفه‌ای برای هر مسافری است. چرخ‌وفلک غول پیکر پایتخت اتریش بیش از یک قرن قدمت دارد و بخشی نمادین از خط افق شهر بوده و نمادی از جذابیت وین محسوب می‌شود. چه یکی از این لباس‌ها را به‌عنوان یک پیراهن بلند و راحت در خانه استفاده کنید و چه آن را در جمعی دوستانه به تن کنید، منظره خیره‌کننده وین را از بالای چرخ‌وفلک به یاد خواهید آورد. این لباس در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی ارائه می‌شود و از بهترین سوغاتی های وین است. 

مگنت یخچال؛ از بهترین سوغاتی های وین

مگنت یخچال؛ از بهترین سوغاتی های وین

آهنرباهای یخچال یک انتخاب همیشه‌محبوب به‌عنوان سوغاتی‌های ارزان و جذاب است و تنوع بالایی دارد. با چسباندن این آثار هنری کوچک روی یخچال، هر وقت به سراغ یخچال بروید، ماجراجویی شگفت‌انگیزتان در وین را به یاد می‌آورید. این مگنت‌ها عناصر نمادین شهر را، خواه نمایشی مینیاتوری از کلیسای جامع سنت استفان باشد و یا اپرای ایالتی وین، در یک قاب کوچک به تصویر می‌کشد. 

عکاسی مقابل خانه هوندرتواسر

اگر به دنبال یک یادگاری متمایز از وین هستید که قیمتی هم ندارد، یک سلفی یا عکسی جذاب در مقابل خانه هاندرتواسر بگیرید. این بنا شاهکاری معماری است که توسط هنرمند مشهور اتریشی، فریدنسرایش هاندرتواسر، طراحی شده و در واقع ترکیبی پرجنب‌وجوش از رنگ‌ها، فرم‌های هنری ویژه و فضای سرسبز است و تمام قراردادهای معماری سنتی را در هم می‌شکند. این محیط با جلوه منحصربه‌فردش پس‌زمینه‌ای فوق‌العاده را برای عکس‌های شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید این عکس را در رسانه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید. 

برخی از بهترین فروشگاه‌های سوغاتی در وین

در این قسمت مختصرا به بعضی از بهترین فروشگاه‌های سوغاتی که می‌توانید از آن‌ها، بهترین سوغاتی های وین با کیفیتی عالی و استاندارد را برای دوستان و عزیزان‌تان تهیه کنید، اشاره می‌کنیم. 

اگستنر کوک‌هوفزوکربیکر؛ فروشگاهی از بهترین سوغاتی های وین

فروشگاه‌های سوغاتی در وین

این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین شیرینی‌فروشی‌های وین است که انبوهی از شیرینی‌ها و خوراکی‌های اتریشی را ارائه می‌دهد و تارت ساچرهای سنتی و توپ‌های موتزارت آن بی‌نظیر است. 

فروشگاه آلتمن و کوینه

این فروشگاه بیشتر به‌واسطه بسته‌بندی ظریف و شکلات‌های نفیس خود معروف است و برای کسانی که به دنبال بهترین سوغاتی های وین هستند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. شکلات‌های باکیفیت این فروشگاه در جعبه‌های کوچک و زیبایی بسته‌بندی می‌شود. 

وینر سیلبر؛ مغازه‌ای از سوغاتی های وین

اگر می‌خواهید سوغاتی‌هایی گران بخرید، وینر سیلبر یکی از بهترین فروشگاه‌هاست. در این فروشگاه که در زمینه ظروف نقره تخصص دارد، می‌توانید مجموعه‌ای از طرح‌های معاصر و سنتی را ببینید و تهیه کنید. 

جی اند ال لابمایر

فروشگاه‌های سوغاتی در وین

برای دوستداران شیشه و کریستال، این فروشگاه بهشتی درخشان است؛ در این فروشگاه دیدنی با انتخاب گسترده‌ای از اقلام دست‌ساز زیبا، از لیوان گرفته تا لوستر، مواجه هستید. 

ناش‌مارکت؛ بازار شلوغ سوغاتی های وین

ناش مارکت بازاری پرجنب‌وجوش است که در آن همه چیز، از سوغاتی‌های خوراکی گرفته تا اقلام عتیقه، را می‌توانید به‌راحتی پیدا و تهیه کنید.

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین سوغاتی های وین

در این مقاله به بهترین سوغاتی های وین پرداختیم و 26 تا از آن‌ها را شرح دادیم. لذت گشت‌وگذار در بازارهای محلی و فروشگاه‌های معتبر را از دست ندهید؛ خرید سوغاتی در پایتخت اتریش با توجه به تاریخ و فرهنگ غنی و طیف متنوع محصولات این شهر، تجربه لذت‌بخشی خواهد بود؛ با تهیه سوغاتی و یادگاری از معتبرترین مراکز خرید وین، هم عزیزان‌تان را خوشحال کنید و هم لحظات تکرار نشدنی سفر به وین شگفت‌انگیز را بهتر به یاد خود بسپارید. 

نظر شما چیست؟ دوست دارید در سفر خود کدام یک از سوغاتی های وین را تهیه کنید و برای عزیزان‌تان ببرید؟ برای ما بنویسید. 

رزرو بهترین هتل خارجی به راحتی!

سوالات متداول راجع‌به بهترین سوغاتی های شهر وین

در وین به عنوان هدیه چه چیزی بخریم؟

هنگام خرید هدیه در وین، بسته به این که برای چه کسی خرید می‌کنید و سلیقه و ترجیحات او، گزینه‌های متعددی پیش‌روی شماست. یک جعبه شکلات معروف اتریشی و تارت ساچر سنتی اتریش برای عاشقان شکلات، یک سوغاتی خوش‌حال‌کننده است. برای دوستداران موسیقی، یک سی‌دی موسیقی کلاسیک یا یک مدل مینیاتوری از یک پیانوی بزرگ را ببرید و برای دوستانی که سلیقه منحصربه‌فردی دارند هم می‌توانید از بین ظروف نقره یا اشیا شیشه‌ای دست‌ساز زیبا انتخاب کنید. تی‌شرت، کتاب و یا آهنربای یخچال با تم وین نیز یک یادگاری عالی خواهد بود. 

بهترین سوغاتی های اتریش چیست؟

سوغاتی‌های بی‌نظیر زیادی در وین برای خرید وجود دارد که از جمله آن کریستال سواروسکی، شکلات معروف اتریشی، تارت ساچر سنتی، کیک شکلاتی متراکم با لایه نازکی از مربای زردآلو، جواهر کوچک یا زیورآلات است. 

چه برندهایی در وین مطرح‌تر است؟

هنگام خرید در وین، باید چندین برند معروف اتریشی را در نظر بگیرید. اگر از طرفداران شکلات هستید، حتما از منر، یک برند معروف شیرینی‌پزی که به خاطر ویفرهای ناپلی خود معروف است، خرید کنید. برای جواهرات و زیورآلات کریستالی، سواروسکی یک برند اتریشی است که به دلیل محصولات باکیفیت خود در سطح جهانی شناخته‌شده است. اگر اهل مد هستید، لودن پلانکل را از دست ندهید؛ یک برند لباس سنتی اتریشی که تنوع بی‌نظیری از دیرندل و لدرهوسن کلاسیک را ارائه می‌دهد. 

نظرات کاربران