دلایل سفر به پوزیتانو

دلایل سفر به پوزیتانو ؛ از مسیرهای پیاده‌روی تا شهر سوخته

چرا باید به پوزیتانو سفر کنیم؟ پوزیتانو یکی از زیباترین شهر‌های ساحل آمالفی در ایتالیا است که روی صخره‌های سنگی و شیب‌دار قرار دارد. این شهر به دلیل جاذبه‌های متنوع، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. دلایل زیادی برای سفر به پوزیتانو وجود دارد که دانستن آنها می‌تواند سفر شما را به این شهر لذت‌بخش‌تر کند. یکی از دلایل مهم سفر به این شهر تراس‌های آن است که منظره‌ای خیره‌کننده از اقیانوس را به شما نمایش می‌دهند. در این مقاله به 10 مورد از بهترین دلایل سفر به پوزیتانو اشاره خواهیم کرد تا به‌سادگی بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. 

رزرو بلیط هوایپما به راحتی !

چشم‌اندازی رویایی

دلایل سفر به پوزیتانو

اگر به تماشای دریا از ارتفاع علاقه دارید یا ترجیح می‌دهید در ساحل و روی شن‌های گرم استراحت کرده و از نسیم خنک دریا لذت ببرید، فرقی ندارد، پوزیتانو برای هر دو خواسته شما عالی خواهد بود. پوزیتانو شهری کوچک در ایتالیا، به‌خاطر مناظر خیره‌کننده و معماری منحصر‌به‌فردش در بین گردشگران شهرت دارد. این مکان به‌خاطر مناظر جذابش می‌تواند مقصدی عالی برای عکاسی باشد، پس دوربین خود را آماده کنید. 

غذا‌های دریایی تازه؛ دلایل سفر به پوزیتانو

به دلیل ساحلی بودن این شهر می‌توانید از غذا‌های دریایی تازه لذت ببرید. Osteria le Tre S orelle  قدیمی‌ترین رستوران این شهر است که در سال 1950 توسط سه خواهر افتتاح شد. بهترین غذا‌های دریایی را می‌توانید در این رستوران نوش‌جان کنید. همچنین از دیگر رستوران‌های محبوب پوزیتانو برای غذاهای دریایی می‌توان به رستوران Palazzo Murat اشاره کرد. در این رستوران سر‌آشپز Giuseppe Forte’s بر اساس ذائقه‌ شما بهترین غذا را آماده می‌کند و شما می‌توانید از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید. 

هتل‌هایی زیبا با معروفیت جهانی

یکی از دلایل سفر به پوزیتانو، تماشا و استراحت در هتل‌های منحصربه‌فرد و زیبایش است. یکی از مشهور‌ترین هتل‌های این شهر Le Sirenuse نام دارد که در سال 1951 تأسیس شده و یک چشم‌انداز بی‌نظیر از دریا را به شما نمایش خواهد داد. البته این هتل کمی گران‌قیمت بوده و اگر بودجه شما محدود است، می‌توانید مناظر خیره‌کننده ساحل و دریا را با نشستن در تراس‌های هتل ببینید.  

راهنمای سفر به پوزیتانو پیشنهاد 3 کلیک
راهنمای سفر به پوزیتانو ؛ مقصدی عالی برای تعطیلات

بوتیک و فروشگاه‌های منحصربه‌فرد

بوتیک و فروشگاه‌ها

پوزیتانو مقصدی عالی برای خرید و تماشای صنعت مد است. یکی از دلایل سفر به پوزیتانو ، مغازه‌ها و بوتیک‌های زیبا و منحصربه‌فرد این شهر خواهد بود. این بوتیک‌ها کالا‌های مختلفی از جمله کفش‌ها و لباس‌های مد روز را به گردشگران ارائه می‌دهند. علاوه بر اینها شما می‌توانید از این مغازه‌ها سوغاتی‌های محلی پوزیتانو مثل کیف و کفش چرمی و سرامیک‌های نقاشی شده دست‌ساز را خریداری کرده و به یادگار به خانه‌تان ببرید.

از دیگر دلایل سفر به پوزیتانو ؛ سواحل زیبای خیره‌کننده

اگر می‌خواهید منظره‌ای کارت‌پستالی را در واقعیت تماشا کنید، سفر به پوزیتانو را در اولویت قرار دهید. پوزیتانو با سواحل خیره‌کننده‌اش یکی از محبوب‌ترین و خیره‌کننده‌ترین مقاصد برای گردشگری برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌رود. سواحل پوزیتانو با شن‌های نرم و آب‌های شفاف فیروزه‌ای مکانی مناسب برای ساخت خاطراتی دل‌چسب است. از سواحلی چون Spiaggia Grande که بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ساحل در پوزیتانو است، دیدن کنید. همچنین اگر دنبال یک ساحل آرام و کوچک هستید، Fornillo Beach  پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود. در این شهر که به‌خاطر سواحلش شهرت دارد، حواستان باشد که از قبل یک صندلی در ساحل رزرو کنید تا بتوانید بدون معطلی در ساحل استراحت کرده و آفتاب بگیرید. 

همچنین برای رسیدن به یکی از منحصربه‌فردترین سواحل پوزیتانو که در میان صخره‌ها احاطه شده است، باید حدود 300 پله را پایین بروید تا به آن برسید، این سواحل Arienzo نام دارد. ساحلی سنگ‌ریزه‌ای که در آن می‌توانید هم استراحت کرده و هم قایق‌سواری کنید.  

رزرو تور ارزان به راحتی !

پوزیتانو و مسیرهای شگفت‌انگیز برای پیاده‌روی

دلایل سفر به پوزیتانو

پوزیتانو شهری مناسب برای عاشقان پیاده‌روی است. یکی از محبوب‌ترین مسیر‌های پیاده‌روی در نزدیکی پوزیتانو Path of the Gods(مسیر خدایان) نام دارد. این مسیر پیاده‌روی به مناظر چشم‌نواز و پوشش گیاهی متنوع در بین گردشگران مشهور است. پیاده‌روی در این مسیر، سه تا پنج ساعت زمان‌ می‌برد. برای رسیدن به مسیر خدایان می‌توانید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. این وسایل شما را از پوزیتانو به دهکدهٔ Agerola می‌رسانند و از آنجا می‌توانید پیاده‌روی خود را آغاز کنید.

تورهای قایق‌سواری؛ دلایل سفر به پوزیتانو

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از سفر دریایی و گشت‌وگذار در بین صخره‌ها را داشته باشید، پوزیتانو مقصدی عالی برای قایق‌سواری است. در این شهر تورهایی وجود دارد که شما را بسته به سلیقه و خواسته‌تان به هر جای دیدنی از پوزیتانو که دوست داشته باشید، می‌برند. اغلب این تورهای قایق‌سواری شامل بازدید از مناظر زیبای طبیعت، جزیره‌های اطراف و غار‌های دریایی خواهد بود.

نوشیدنی limoncello 

مزارع لیمو در پوزیتانو یکی از جاذبه‌های فرهنگی و البته طبیعی این شهر به شمار می‌رود. این مزارع در تپه‌های شیب‌دار و پلکانی واقع شده‌اند. در پوزیتانو به دلیل آب‌وهوای متعادل، لیمو‌های باکیفیت و خوش‌عطری تولید می‌شود که منبع بزرگی برای تولید نوشیدنی Limoncello است. این نوشیدنی اغلب در کنار غذا سرو می‌شود؛ چرا که به هضم غذا کمک می‌کند. همچنین بسیاری از مردم محلی این شهر تور‌های بازدید برای گردشگران برگزار می‌کنند تا آنها با مراحل کشت و برداشت لیمو آشنا شوند.

سفری یک‌روزه به پمپئی؛ دلایل سفر به پوزیتانو

سفری یک‌روزه به پمپئی

اگر در پوزیتانو هستید توجه داشته باشید که در فاصله 57 کیلومتری از این شهر یکی از معروف‌ترین مکان‌های ایتالیا قرار دارد. پمپئی یکی از مهم‌ترین مکان‌های باستان‌شناسی در نزدیکی پوزیتانو به شمار می‌رود. این شهر در سال 79 میلادی بر اثر فوران ناگهانی آتشفشان Vesuvius به زیر خاکستر رفت و در سال 1599 میلادی به طور اتفاقی این شهر مدفون شده، پیدا شد و بعدها به ثبت میراث جهانی یونسکو رسید. همچنین در پمپئی می‌توانید از معابد و ویرانه‌های باشکوه یونانی باقی‌مانده از آن دوران دیدن کنید.

پوزیتانو مقصدی برای تفریحات آبی

یکی از دلایل سفر به پوزیتانو تفریحات ساحلی و آبی آن است. آب‌های شفاف دریا فرصت‌های عالی را برای گذراندن وقت و لذت‌بردن از تعطیلات را برای گردشگران فراهم می‌کنند. تفریحات آبی پیشنهادی در این شهر، غواصی و تماشای زندگی زیر دریا، قایق‌سواری و جست‌وجو در غارهای دریایی، جت اسکی و کایاک سواری خواهد بود.  

کلام آخر سه کلیک دربارهٔ دلایل سفر به پوزیتانو

چرا باید به پوزیتانو سفر کرد؟ در این مقاله دلایل سفر به پوزیتانو را برای شما گفته‌ایم. این شهر در بین گردشگران به‌خاطر سازه‌های پلکانی، ساحل و مسیر‌های پیاده‌روی محبوبیت دارد. تور‌های قایق‌سواری، تفریحات آبی و همچنین سفری یک‌روزه به شهر عجیب پمپئی از جمله دلایلی است که باید به پوزیتانو سفر کنید. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به طور مختصر دلایل سفر به این شهر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای یک سفر عالی به پوزیتانو برنامه‌ریزی کنید. حالا شما بگویید، برای سفر به پوزیتانو آماده‌اید؟

رزرو هتل پنج ستاره به راحتی !

نظرات کاربران