بهترین رستوران های آمالفی

بهترین رستوران های آمالفی ؛ رستوران‌هایی منحصربه‌فرد با تراس‌هایی رو به دریا

اگر می‌خواهید از طعم غذاهای محلی و تازه در یک سفر رویایی لذت ببرید، آمالفی پیشنهادی خوب برای شما است. آمالفی، یکی از شهرهای ساحلی بی‌نظیر ایتالیا با ترکیبی بی‌نظیر از طبیعت، معماری و غذاهای لذیذ، هر ساله گردشگران بسیاری را به‌سوی خود می‌کشاند. کوچه‌های باریک و رنگارنگ این شهر ساحلی، شما را به رستوران‌هایی با چشم‌انداز دریا می‌برند که در آنجا می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای مدیترانه‌ای لذت ببرید. در ادامه این مقاله، بهترین رستوران های آمالفی و رستوران‌های اطراف آن را به شما معرفی کرده‌ایم پس تا انتها همراه ما باشید.

رزرو بلیط هواپیما ارزان به راحتی !

 5 تا از رستوران‌ های معروف آمالفی

برای اینکه بتوانید از سفر به آمالفی نهایت لذت را ببرید، گشت‌زدن و امتحان غذاهای منحصربه‌فرد در رستوران‌های این شهر را فراموش نکنید. در ادامه 5 تا از بهترین رستوران‌های آمالفی را به شما معرفی خواهیم کرد. 

رستوران Hostaria di Bacco 

بهترین رستوران های آمالفی

این رستوران در ارتفاعات آمالفی واقع شده که ارزش رفتن دارد. تراس‌ها با چشم‌اندازی خیره‌کننده از اقیانوس، کوه و طبیعت از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران است. منوی این رستوران شامل غذاهای متنوعی چون دریایی، گوشتی و سبزی‌ها بوده و غذای ویژه آن ferrazzuoli alla nanarella (پاستا با ماهی‌دودی، گوجه گیلاسی، دانه‌های کاج و کشمش) است. همچنین اگر این رستوران انتخاب شماست طعم بی‌نظیر کیک‌های کوچک cicale di furore که با گلابی خاردار و بادام درست شده‌اند و نوشیدنی‌های متنوع آن را از دست ندهید. 

آدرس:خیابان Lama 9، Furore

Lido Azzurro ؛ بهترین رستوران‌ های آمالفی 

اگر از مردم محلی در مورد رستوران موردعلاقه‌شان در ساحل آمالفی برای غذاهای دریایی بپرسید، بسیاری نام Lido Azzuro، را زبان می‌آورند. Lido Azzuro رستورانی شلوغ با تراس مشرف به بندر آمالفی است. سرآشپز Antonio Pisani (با نام مستعار “Bijoux”) ده‌ها سال است که غذاهای چون ماهی و غذاهای دریایی را بر اساس صید روز که توسط قایق‌های محلی به دست می‌آیند، سرو می‌کند. سالاد، غذاهای دریایی گرم، اسپاگتی alle vongole، risotto alla pescatora و ماهی کامل پخته شده در پوسته نمک، همگی غذاهای کلاسیکی هستند که در این رستوران می‌توانید امتحان کنید.

آدرس: خیابان Lungomare dei Cavalieri 5، Amalfi

بهترین کافه های آمالفی پیشنهاد 3 کلیک
راهنمایی برای عاشقان قهوه؛ بهترین کافه های آمالفی

 رستوران Armandino 

 رستوران Armandino 

یکی دیگر از بهترین رستوران های آمالفی Armandino  نام دارد که رستورانی شناخته شده و اغلب شلوغ است. این رستوران در زیر صخره‌های آمالفی و در کنار ساحل و اقیانوس واقع شده که زیبایی منحصربه‌فردی را به شما ارائه خواهد داد. Armandino، خود میزبان خوش‌ذوقی است که غذاهای سنتی پخته شده با ماهی و غذاهای دریایی را مطابق با آنچه ماهیگیران در آن روز می‌آورند سرو می‌کند، این می‌تواند به معنای وجود غذاهای خوشمزه‌ای در منو چون alici (anchovies) سرخ شده،risotto alla pescatora و استیک‌های اره‌ماهی کبابی باشد. 

آدرس: خیابان Marina di praia، 84010 Praiano SA

رستوران La Torre, Annunziata 

در بخش شمالی شبه‌جزیره آمالفی و در بالای تپه‌ها Massa Lubrense  یک رستوران کوچک خانوادگی قرار دارد که یکی از بهترین رستوران‌ های آمالفی است. می‌توانید زیر چترهای سفید بزرگ و در تراس گل‌کاری شده این رستوران نشسته و از طعم غذاهای متنوع محلی که توسط Maria Mazzola تهیه می‌شود، لذت ببرید. از پاستاهای خانگی شروع کنید و سپس سراغ پاستاهایی مانند خارپشت دریایی و poli petto affogato  (هشت‌پای کوچک در سس گوجه‌فرنگی غنی و شیرین) بروید و در نهایت تیرامیسو بسیار خوشمزه رستوران را نوش جان کنید. همچنین دیدن مناظر شگفت‌انگیز کاپری از Belvedere را از دست ندهید. 

خرید تور خارجی به راحتی !

آدرس:  Piazzetta Annunziata 7،  Massa Lubrense

Il Glicine؛ یکی از بهترین رستوران های آمالفی

بهترین رستوران های آمالفی

این رستوران در تراس پوشیده Santa Caterina از جمله رستوران‌های عالی در آمالفی است. غذای فوق‌العاده این رستوران را سرآشپز Giuseppe Stanzione’s آماده می‌کند. غذاهای این رستوران از ترکیبات مواد لوکسی مانند ترافل، صدف، foie gras و turbot در کنار پاستا، موزارلای بوفالو، لیموهای آمالفی و میگوهای صورتی ریز از آب‌های محلی است. در رستوران می‌توانید از طعم غذاهای منحصربه‌فرد مدیترانه‌ای لذت ببرید.

آدرس: SS Amalfitana 9، Amalfi

بهترین رستوران‌ها در نزدیکی آمالفی

در ادامه بهترین رستوران‌های اطراف آمالفی را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر برای گردش یک‌روزه به اطراف آمالفی چه با ماشین یا چه با قایق می‌روید، بتوانید لحظات به‌یادماندنی برای خود در این رستوران‌ها خلق کنید. 

Pasticceria Sal De Riso؛ یک شیرینی‌فروشی در آمالفی

Minori یک شهر کوچک زیبا در شرق آمالفی است که جاذبه‌های آن شامل بقایای یک ویلای رومی، یک ساحل زیبا و این شیرینی‌فروشی معروف است که درست در پشت ساحل قرار دارد. خانواده De Riso از سال 1908 این شیرینی‌فروشی را اداره می‌کنند و امروزه بهترین کیک‌ها و شیرینی‌های بهشتی در آن آماده می‌شود. همه این خوشمزه‌های زیبا را در ویترین شیشه‌ای فروشگاه خواهید دید. تارت گلابی و ricotta، sfogliatelle. ژلاتوی خانگی خوشمزه آن را از دست ندهید. 

آدرس: Via Roma 70، Minori

رستوران La Sponda

رستوران La Sponda

یکی از بهترین رستوران های آمالفی در پوزیتانو و در هتل Le Sirenuse واقع شده است. La Sponda به‌عنوان یک رستوران رمانتیک شناخته می‌شود. شام در تراس با نمایی از شهر پر از نور و با موسیقی و گیتار توسط نوازندگان محلی همراه است و می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای شما باشد. در این رستوران ماهی‌تن سرخ شده با لوبیا و پوست لیمو، ماکارونی  fagotelli  پر شده با گوشت گاو با پنیر پارمسان و قارچ سیاه پیشنهاد می‌شود و نباید طعم دسر Neapolitan babà را از دست بدهید. 

آدرس: خیابان Cristoforo Colombo 30، Positano 

Il Grottino Azzuro؛ بهترین رستوران در نزدیکی آمالفی 

در نزدیکی آمالفی در پوزیتانو رستوران Il Grottino Azzuro قرار دارد. این رستوران برخلاف بسیاری از رستوران‌های ساحلی که قیمت‌های بالا و کیفیت متوسطی دارند، غذاهای محلی خوشمزه‌ای را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. Il Grottino Azzuro که در نزدیکی ایستگاه اتوبوس در بالای شهر قرار دارد، با دو اتاق ساده و دکوراسیونی شاداب به رنگ‌های آبی و سفید، محلی‌ها و گردشگران را به خود جذب می‌کند. منوی روزانه شامل غذاهایی مانند linguine با خرچنگ، سوپ کدوتنبل با calamari سرخ شده، سالاد اختاپوس و سوسیس‌های محلی با سبزی‌های متنوع است. پیاده‌روی در مسیر زیبای بازگشت به پایین تپه نیز به هضم غذا کمک کرده و برای ماجراجویی جالب خواهد بود.

آدرس: خیابان G. Marconi 302، Positano

رستوران Lo Scoglio 

بهترین رستوران های آمالفی

برای رسیدن به یکی از بهترین رستوران‌ها در نزدیکی آمالفی، یک قایق از پوزیتانو کرایه کنید تا به یک رستوران معروف کنار ساحل برسید. جایی که می‌توانید از طعم سبزی‌های تازه و محلی، ماهی و غذاهای دریایی تازه صید شده لذت ببرید. اتاق ناهارخوری تابستانی، یک عرشه چوبی بزرگ است که بر روی دریا ساخته شده و مکان مناسبی برای امتحان اسپاگتی معروف کدوسبز خواهد بود. همچنین طعم غذای پخته شده با صید روز all’acqua pazza را از دست ندهید. برای دسر نیز می‌توانید melanzane al cioccolato را امتحان کنید. 

آدرس: Piazza delle Sirene15، Marina di Cantone

Acquapazza در Cetara 

چندین رستوران عالی در دهکده ماهیگیری کوچک Cetara در نزدیکی آمالفی وجود دارد، اما Acquapazza بیشتر موردتوجه گردشگران است. این مکان که در نزدیکی اسکله قرار دارد مکانی عالی برای امتحان‌کردن غذاهای محلی چون Colatura di alici (نوعی ماهی کولی) خواهد بود. در این رستوران می‌توانید غذاهای دریایی تازه را نوش جان کرده و همچنین انبوهی از اسپاگتی بخارپز با سیر، جعفری و linguini همراه با خارپشت دریایی که با پوست لیمو ترکیب شده را امتحان کنید. غذاهای اصلی رستوران شامل ماهی pezzogna کباب شده با سیب‌زمینی است. 

آدرس: Corso Garibaldi 36، Cetara

رستوران Lo Stuzzichino

رستوران Lo Stuzzichino

رستوران Lo Stuzzichino، با آشپزخانه‌ای روشن و باز در تپه‌های بلند شهر کوچک Sant’Agata  قرار دارد که چشم‌اندازهای وسیعی از خلیج‌های ناپل و سالرنو دارد. این رستوران با فلسفه Slow Food که به معنای پخت و سرو آرام غذا است، فعالیت می‌کند. این رستوران منویی دقیقاً متناسب با فصل ارائه می‌دهد که به غذاهای گوشتی، ماهی، دریایی و سبزی‌های اختصاص دارد و از مواد اولیه‌ای محلی در پخت غذاها استفاده می‌کند. غذاهای این رستوران شامل parmigiana بادنجان، gnocchi alla Sorrentina، میگوهای سرخ شده، فیله ماهی کبابی و بره‌کبابی است. 

آدرس: خیابان Deserto 1A، Sant’Agata sui Due Golfi

رستوران Maria Grazia

رستوران Maria Grazia یکی از بهترین رستوران‌ها در نزدیکی آمالفی، در انتهای دیگر ساحل سنگ‌ریزه، یک گزینه ارزان‌تر و آرام‌تر نسبت به Lo Scoglio  در نزدیکی پوزیتانو است. در یک ادعا صاحبان رستوران می‌گویند که اسپاگتی با کدوسبز در این رستوران اختراع شده و بعد تبدیل به یک غذای محبوب شده است. علاوه بر این غذا که در رستوران Maria Grazia طعمی بی‌نظیر دارد؛ شما می‌توانید غذاهایی چون antipasti شامل فلفل شکم‌پر، parmigiana و میگوهای ریز محلی را امتحان کرده و از نوشیدنی‌های مخصوص رستوران لذت ببرید. 

آدرس: خیابان Marina del Cantone 65، Marina di Cantone

رستوران Casa e Bottega

بهترین رستوران های آمالفی

رستوران Casa e Bottega که توسط Tanina Vanacore  تأسیس شده، یک کافه و رستوران مدرن و پر از گیاهان متنوع که برای صبحانه یا ناهار در پوزیتانو گزینه‌ای عالی است. این مکان با دکوراسیون روشن و مدرن، فضایی دلپذیر برای لذت‌بردن از غذاهای تازه و سبک فراهم می‌کند. منوی این رستوران در اول روز با نان تست آووکادو، کلوچه‌های خوش‌طعم با ماهی آزاد دودی، شیرینی‌های خانگی، آب‌میوه‌های تازه و اسموتی‌ها شروع می‌شود. منوی ناهار نیز شامل حمص، کاسه برنج با ماهی‌تن سرخ شده یا مرغ کبابی و سالادهای متنوع است. 

آدرس: خیابان Pasitea 100، Positano

رستوران A’ Paranza

رستوران A’ Paranza ، رستوران کوچک خیابانی که برای یک وعده‌غذای دریایی سنتی با قیمت مناسب بسیار عالی در آترانی و در نزدیکی آمالفی است. یکی از جذابیت‌های این رستوران، مجموعه‌ای فوق‌العاده از fishy antipasti della casa است. علاوه‌برآن کدو سرخ شده با موزارلای دودی و ماهی مرکب کباب شده از جمله غذاهای خوشمزه رستوران به‌حساب می‌آیند.

آدرس: Traversa Dragoni2، Atrani

رستوران Kasai

رستوران Kasai

رستوران Kasai، یک رستوران شیک و پرجنب‌وجوش است که در یک کوچه آرام بالای خیابان اصلی Praiano قرار دارد و دارای تراسی کنار جاده با چشم‌انداز ساحل است. منوی این رستوران بر اساس غذاهای محلی ماهی، دریایی و گوشتی تهیه شده که با طعم خلاقانه‌شان شما را شیفته خود می‌کنند. پاستا با ماهی مرکب قرمز محلی، گوشت بره، ماهی کاد نمک‌سود و پیتزا از جمله غذاهای موجود در منو هستند. غذاهای ویژه روز ممکن است شامل پاستا با ماهی‌تن تازه و بادمجان یا پیتزا با میگو و پستو باشد. خوردن دسر شکلات و بادام torta caprese، یک دسر مخصوص کاپری را در این رستوران فراموش نکنید.

آدرس: Corso Umberto I 85، Praiano

Donna Rosa ؛ بهترین رستوران‌های نزدیک آمالفی

۲۰ دقیقه رانندگی به سمت تپه‌های بالای پوزیتانو، شما را به دهکده کوچک Montepertuso می‌رساند. هوای این منطقه خنک‌تر است و مناظر زیبای این رستوران برای گردشگران عالی خواهد بود. این رستوران خانوادگی توسط مادر و دخترانش اداره می‌شود. یکی از دختران در بخش پذیرش، خواهر و مادرش در آشپزخانه غذاهایی فصلی با تأثیر دوگانه از دریا و کوه‌ها را تهیه می‌کنند؛ غذاهایی مانند pappardelle خانگی با قارچ‌های porcini و میگو. سوفله شکلات داغ نیز دسر معروف این رستوران است ارزش امتحان‌کردن دارد.

آدرس: خیابان Montepertuso 99/97، Montepertuso

Cumpa Cosimo 

بهترین رستوران های آمالفی

رستوران Cumpa Cosimo یک مکان روستایی در Ravello است که توسط خانواده Netta Bottone  بیش از 80 سال اداره می‌شود. این رستوران با مبلمان چوبی تیره، رومیزی‌های سفید و دیوارهایی پر از نقاشی‌ها و عکس‌ها، فضایی گرم و دلپذیر دارد. این رستوران گزینه‌ای عالی برای یک وعده غذای ساده و اصیل خواهد بود. پیش غذای کلاسیک در اینجا misto di primi است، مجموعه ای از ماکارونی های خانگی که با توجه به سلیقه شما تغییر خواهد کرد. بعد از غذا می‌توانید از سلاد یا دسر خانگی این رستوران لذت ببرید. 

آدرس: خیابان Roma 46/44، Ravello

Volta del Fuenti, Vietri-sul-Mare 

این رستوران به‌تازگی در یک کلوپ ساحلی و زیر باغ‌های پلکانی تأسیس شده که به ساحل Vietri و Cetara می‌رسد. سرآشپز   Michele De Blasio در آشپزخانه این رستوران، به غذاهای کامپانیایی توجه دارد و با خلاقیت و مهارت فنی بالا، غذاهای دریایی و گوشتی را تهیه می‌کند که هم آشنا و هم شگفت‌انگیز هستند. دکور این رستوران سفید و ساده است برای اینکه تمام توجه به سمت غذاهای شگفت‌انگیز سرآشپز جلب شود.

آدرس: SS 163 Amalfitana km300+47، Vietri-sul-mare 

 رستوران La Tagliata

 رستوران La Tagliata

رستوران La Tagliata  در دهکده Montepertuso، درست بالای پوزیتانو، قرار دارد و با تراسی وسیع و با چشم‌اندازی بی‌نظیر، مکانی عالی برای لذت‌بردن از غذاهای خانگی و دلپذیر گوشتی و سبزیجاتی با قیمت‌های مناسب است. محصولات این رستوران از باغ رستوران تهیه می‌شود و گوشت و مرغ نیز محلی هستند. می‌توانید از غذاهایی مانند پاستا e fagioli، fusilli با سوسیس تند و بروکلی و gnocchi پر شده لذت ببرید و برای غذای اصلی، گوشت‌های کبابی از جمله bistecca alla fiorentina را امتحان کنید.

آدرس: خیابان Tagliata 32B، Montepertuso،  Positano 

یکی از بهترین رستوران ‌های نزدیک آمالفی؛ Bar Bruno

این رستوران نیز توسط یک خانواده اداره می‌شود. Bar Bruno  در جاده ساحلی مرتفع منتهی به پوزیتانو قرار دارد، با اینکه رسیدن به آن کمی دشوار است، اما تراس باریک کنار پیاده‌رو با مناظر خیره‌کننده و غذای با کیفیت عالی، مکانی مناسب برای گردشگران خواهد بود. منوی رستوران دارای غذاهای محلی مانند anchoviesترشی شده، اسپاگتی با غذاهای دریایی مخلوط (با صدف، صدف و میگو)، parmigiana بادمجان و fritto misto ماهی سرخ شده است. 

آدرس: خیایان Cristoforo Colombo 157، Positano 

رستوران Da Adolfo

بهترین رستوران های آمالفی

یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در نزدیکی آمالفی و در ساحل پوزیتانو واقع شده است. این رستوران با فضای دوستانه و ساحلی خود، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. برای رسیدن به این رستوران، باید در ساحل در صف باستید تا با قایقی که ماهی قرمز روی دکل آن است، به آنجا برسید. منو، بدون تغییر در دهه‌ها، بر روی تخته‌سیاه نوشته شده است. موزارلای کبابی روی برگ‌های لیمو یکی از بهترین غذاهای رستوران بوده و سوپ صدف و ماهی کبابی روز نیز از غذاهای محبوب هستند. این رستوران یکی از مکان‌های توریستی منحصربه‌فرد در کنار اقیانوس و صخره‌ها است. 

آدرس: خیابان Laurito 40، Positano

رستوران Armatore در Cetara

رستوران Armatore که توسط تولیدکنندگان معروف کنسرو ماهی‌تن و anchovies اداره می‌شود، یکی از گزینه‌های جدید و لذت‌بخش برای غذا و نوشیدنی در دهکده قدیمی ماهیگیری Cetara است. این رستوران در زیر طاق‌های دیوارهای باستانی شهر با تراسی رو به دریا قرار دارد. فضای این رستوران صمیمانه است و منوی کوتاهی دارد که بر اساس مواد محلی تازه تهیه می‌شود از جمله anchovies سرخ شده یا شاخک‌های اختاپوس، پاستا paccheri با ماهی monkfish و استیک ماهی‌تن سرخ شده با کاهوی دریایی ترد.

آدرس: خیابان Galea 1، Massa Lubrense

رستوران Casa Mandina در  Maiori

رستوران Casa Mandina در  Maiori

یکی از جدیدترین رستوران‌ها در شرق آمالفی، Casa Mandina نام دارد. این رستوران توسط برادران Pappalardo در Maiori، اداره می‌شود. برای اینکه صاحبان رستوران بتوانند خدماتی خاص و منحصربه‌فرد به گردشگران و البته مردم محلی ارائه دهند، قسمتی را به رستوران اضافه کردند به نام Chef’s Table یا میز سرآشپز جایی که میهمانان می‌توانند صندلی‌هایی در کنار آشپزخانه رزرو کنند و از منوی چشایی پنج‌مرحله‌ای با دید مستقیم به آشپزخانه و ارتباط مستقیم با سرآشپزان لذت ببرند. علاوه‌برآن منوی غذاهای سنتی نیز می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. شما می‌توانید از طعم tartare با گوشت گاو و قارچ سیاه، risotto با ماهی قرمز و زعفران و ماهی کاد نمک‌سود لذت ببرید. 

آدرس: خیابان Casa Mandina، Maiori  

رستوران Mimì در  Ravello

رستوران Mimì، یک رستوران عالی در کوچه پله‌ای منتهی به Villa Cimbrone قرار دارد و دارای تراس پیاده‌رو و باغی زیبا است. این رستوران علاوه بر پیتزاهای عالی، غذاهای سنتی دیگری نیز سرو می‌کند که از محصولات محلی تهیه می‌شوند، بسیاری از آنها از باغ آشپزخانه خانواده Mansi هستند. پیتزای این رستوران توسط یک pizzaiuolo ناپلی تهیه می‌شود، بنابراین پیتزاهای هیزمی با پوسته‌های پف‌دار و کاملاً زغالی ارائه می‌شوند. پیتزای منحصربه‌فرد این رستوران ‘Nerano’ با کدوسبز، ریحان و پنیر پروولونه است. 

آدرس: خیابان di San Francesco 12، Ravello

رستوران Da Lorenzo در  Scala

بهترین رستوران های آمالفی

یک رستوران دیگر در نزدیکی آمالفی که توسط خانواده Apicella اداره می‌شود. این رستوران در نزدیکی دهکده آرام و زیبای  Scala قرار دارد که یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها برای گردشگران است. این رستوران با غذاهای تازه و فصلی خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. میزهای این رستوران روی یک تراس زیبا رو به Ravello قرار دارد و محلی پر از گردشگر است. غذاهای فوق‌العاده این رستوران شامل melanzane alla parmigiana، پاستا paccheri با میگوی قرمز، calamari سوخاری و کبابی است. 

آدرس: خیابان Frà Gerardo Sasso 8، Scala

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین رستوران های آمالفی

آمالفی یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ساحلی در ایتالیا است که مکان عالی برای استراحت و لذت‌بردن از زمان آزاد برای گردشگران خواهد بود. این شهر رستوران‌های متنوعی دارد که هر کدام توسط سرآشپزهای معروف اداره می‌شوند. علاوه‌برآن بسیاری رستوران در این شهر و شهرهای اطراف آن قرار دارد که توسط یک خانواده گردانده می‌شود و اغلب این رستوران‌ها از مواد اولیه تازه از باغ‌های اختصاصی و از دریا برای تهیه غذاهای منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند. در این مقاله 25 تا از بهترین رستوران های آمالفی و شهرهای اطراف آن را به شما معرفی کرده‌ایم تا شما بتوانید بهترین را برای چشیدن طعم غذاهای خوش‌مزه آمالفی انتخاب کنید. 

رزرو هتل پنج ستاره به راحتی !

نظرات کاربران