رستوران های ارزان در سنگاپور

رستوران های ارزان در سنگاپور؛ غذاهای مقرون‌به‌صرفۀ سنگاپوری

در هر مسافرت خارجی یا داخلی یکی از جذاب‌ترین وخاطره‌انگیزترین لحظات، تجربۀ سرو غذاهای سنتی خواهد بود. کشور سنگاپور یکی از کشورهای مهاجرپذیر است. این کشور به واسطۀ این مهاجران غذاهای متنوعی دارد. گردشگران در این کشور که از گران‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود، می‌توانند غذاهای لذیذی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تهیه کنند. ما در این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر شما فهرستی از رستوران های ارزان در سنگاپور را آورده‌ایم تا افق دیدتان در مسافرت از فست‌فود و غذهای دستفروشی گسترش پیدا کند.‌

تور اروپا

فرصت رزرو آنلاین بلیط پرواز سه کلیک را از دست ندید

بهترین رستوران‌های ارزان در سنگاپور

اگر قصد استفاده از تور کوالالامپور سنگاپور را دارید، به رستوران ستارۀ میشلن در قلب این شهر سری بزنید و از غذاهای محلی آن نوش جان کنید. یکی دیگر از مراکز این نوع غذاها، مرکز هاوکر است که در آن می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای سنگاپور را با کمترین و مناسب ‌ترین قیمت سفارش دهید. از جمله رستوران‌های مقرون‌به‌صرفه در سنگاپور می‌توان به رستوران‌های زیر اشاره کرد:

1. Typhoon Cafe

رستوران های ارزان در سنگاپور

چنانچه عاشق غذاهای تایوانی هستید، برایتان تهیۀ غذاهای زیر 15 دلار یک رویا نخواهد بود. کافه تایفون که از جمله رستوران های ارزان سنگاپور به شمار می‌رود، با غذاهای ساده و با طعم غذاهای لذیذ تایوانی این رویا را برای شما محقق خواهد کرد. شما می‌توانید کاسه‌های برنج لو رو، لو رومیان، می‌سوآ و دامپلینگ لامیان را با قیمت‌های بسیار مناسب تهیه کنید، یا به سراغ سبدهای دیم سام بروید و این غذا و مخلفاتش را با قیمت زیر 5 دلار سقارش دهید.

 Tipo Pasta Bar.2

در شهر ساحلی سنگاپور برای سرو پاستاهای دست‌ساز تازه، به رستوران پاستا تیپو سری بزنید. این رستوران که گواهینامۀ غذاهای حلال هم دارد، ماکارونی خود را روزانه تهیه می‌کند و اسپاگتی خشک و یک شب مانده در این رستوران پیدا نخواهید کرد. قیمت‌های ویژۀ این رستوران بالای 15 دلار است، اما اگر می‌خواهید غذایی ارزان‌قیمت در این رستوران میل کنید، می‌توانید ماکارونی تاپینگ را سفارش دهید که قیمت آن از 9.90 دلار شروع می‌شود. مواد اولیۀ این غذا ترکیبی خوشمزه از خاویار سیاه کله ماهی و گوجه‌فرنگی خشک شدۀ کاراملی خواهد بود.

3. Ordinary Burgers

چنانچه از دوست‌داران همبرگر هستید، نگران هزینۀ بالای آن نباشید؛ زیرا با سفارش در رستوران Ordinary Burgers می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در این رستوران همبرگر خوشمزه با قیمت‌های متوسط، ​​کبابی و طبخ می‌شوند. مواد اولیۀ این همبرگر از مرغ، گوشت گاو، ماهی، میگو و حتی مواد گیاهی مانند قارچ پورتوبلو و پتی‌های گوشت تهیه می‌شود.

 Blu Jaz Café.4

رستوران های ارزان در سنگاپور

کافه بلو جاز مکانی است که نیاز به معرفی ندارد، کافه بلو جاز از جمله رستوران های ارزان در سنگاپور است که علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی دیگری هم دارد که آن اجرای موسیقی زنده  در حین سروغذا خواهد بود. شما می‌توانید غذاهای دریایی می گورنگ، کاربونارا و ماهی اند چیپس را در این رستوران با کمتر از 15 دلار تهیه کنید.

5. Guzman y Gomez

اگر به دنبال غذاهای خوشمزه مکزیکی با بودجۀ مناسب هستید، Guzman y Gomez بهترین گزینه است. قیمت‌های باورنکردنی غذاهای این رستوران به گونه‌ای است که شما فکر می‌کنید قیمت این غذاها حتی از تهیه غذای خودتان در خانه هم مناسب‌تر در می‌آید. شما می‌توانید از بین منوی غذایی این رستوران غذاهایی مانند بین بوریتو، کاسه ناچو، تاکو و انچیلادا و از بین غذاهای پروتئینی مانند مرغ‌، گوشت گاو و حتی توفو یکی را انتخاب کنید. بیشتر غذاهای این رستوران  که یکی از رستوران های ارزان در سنگاپور است، با قیمت 15 دلار دریافت خواهید کرد.

رزروارزان هتل خارجی با سه کلیک خوبه

6. Kim Dae Mun Korean Food

گاهی در مسافرت اتفاق می‌افتد که باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد، در این شرایط با رفتن به رستوران‌هایی با قیمت مناسب و میل کردن غذایی معمولی بدون مخلفات اضافی می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. به لطف غذای کره‌ای، رستوران کیم دائه مون، انواع غذاهای ساده و اصیل و در عین حال متنوع را با خلاقیت‌های بی‌نظیر برای شما فراهم  ‌آورده است. غذاهای این رستوران عبارتند از: سوپ کیمچی، سوپ خمیر لوبیا، گوشت کبابی که با قیمت ​​حدود 10 دلار طبخ می‌شود.

7. TingKat PeraMakan

رستوران های ارزان در سنگاپور

 رستوران تین‌کات پراناکات یکی از رستوران‌های ارزان در سنگاپوراست. در این رستوران لزوماً غذاها ارزان نیست، اما با انتخاب ست غذای اصلی به همراه نوشیدنی و دسر که کمی بیش از 15 دلار قیمت خواهد داشت، به ارزش و کیفیت غذاهای این رستوران پی خواهید برد.

8. Poke Theory

یک وعدۀ غذایی سالم نیازی به هزینه زیادی ندارد. شما می‌توانید غذای خود را با سالاد و سبزیجات تازه که کاملاً شما را سیر می‌کند و غذای اصلی ماهی سالمون، ماهی تن، مرغ یا تمپه در طعم‌های مختلف را سفارش دهید. در رستوران پوک‌توری به جای برنج سوشی ژاپنی یا کاهوی رومی ترد، حتی می‌توانید غذای خود را به کینوآ گیاهی لیموی مغزدار تغییر دهید. همه این سفارش‌هایتان 12.90 دلار خواهد شد. 

9. VeganBurg

رستوران وگان بارگ از جمله رستوران های ارزان در سنگاپور است که  اولین بار برگرهای صد‌درصد  گیاهی را در جهان طبخ می‌کند. از آنجایی که این رستوران بورگ‌های لذیذ را با طعم‌های کلاسیک و محلی مانند شورم بورگ، باربیکیو دودی (11.90 دلار) و ساتای کبابی آماده می‌کند، بهترین گزینه برای انتخاب و صرف غذا خواهد بود.

10. Rebel

رستوران های ارزان در سنگاپور

اگر خواهان غذای سامی‌ها برای سرو ناهارتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم، رستوران ریبل را انتخاب کنید. این غذاخوری مقرون‌به‌صرفه با الهام از غذاهای banh mi ویتنامی، خلاقیت‌هایی را ارائه می‌کند که کلا مفهوم کلاسیک ساندویچ را تغییر می‌دهد.این غذا یک نان ترد دارد که در وسط آن با چاشنی‌های خوشمزه پر شده‌است که شما را کاملا سیر می‌کند. نکتۀ قابل توجه این است که خواهید دید بیشتر ساندویچ‌ها در این رستوران ارزا‌ن‌ قیمت سنگاپوری به زیر 15 دلار هستند.

11. Two Men Bagel House

اگرعلاقه‌مند به صبحانه هستید، در گشت‌وگذار خود در سنگاپور حتما از غذاهای آخر هفتۀ رستوران بوگی‌هوس استفاده کنید؛ زیرا علاوه بر طعم چاشنی‌ها و غذاهای خوشمزۀ این رستوران، از قیمت مناسب آن شگفت‌زده خواهید شد. این رستوران ممکن است در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ باشد، اما انتظار کاملاً ارزش آن را دارد. در رستوران بوگی نان شیرینی ساده 4 دلار قیمت دارد و می‌توانید برای چاشنی آن، از رویه‌ها و طعم‌های اضافی استفاده کنید. اگر کمی بیش از 15 دلار بپردازید، شیرینی‌های OTT  پر شده با گوشت‌های لذیذ و مواد اولیۀ ممتاز را دریافت خواهید کرد.

12.Jai Thai

چنانچه می‌خواهید یک وعده غذای کامل تایلندی زیر 15 دلار را میل کنید، وارد رستوران ارزان ‌قیمت سنگاپوری جایی‌تایی شوید. غذاهای کلاسیک و با‌کیفیت زیادی برای انتخاب در این مکان وجود دارد. ست برنج تام یام و کاری سبز را سفارش دهید یا به سراغ ست‌های نودل پد تای و گوشت گاو بروید. این وعده‌های غذایی شامل نوشیدنی‌های خانگی نیز می‌شود، بنابراین می‌توانید از طعم غذاهای متنوع تایلندی با قیمت مناسب لذت ببرید.

13. Wolf Burgers

رستوران های ارزان در سنگاپور

برای سفارش برگر عالی با قیمت 15 دلار، پیشنهاد ما این است که بدون جست‌وجو به رستوران Wolf Burgers  بروید. این غذاخوری که موردعلاقۀ دوستداران نان شیرینی و پتی است، به شما این مکان را می‌دهد که با کم‌ترین هزینه‌ از محصولات همبرگر مانند گوشت گاو واگیو (13.90 دلار)، مرغ (7.90 دلار) و همبرگرهای گیاهی و بدون گوشت (13.90 دلار) لذت ببرید.

14. Refuel

اگر به اندازۀ کافی به کافه‌ها رفته‌اید، می‌دانید که یک وعدۀ غذایی در چنین پاتوق‌هایی به راحتی می‌تواند به بالای ۲۰ دلار برسد. اما در رستوران ریفال که به عنوان یکی از رستوران های ارزان در سنگاپور است، می‌توانید یک دسته پنکیک کرکی با قیمت 12.90 دلار و ساندویچ گوشت با کیفیت به قیمت 14.50 دلار تهیه کنید. تقریباً همۀ اقلام برانچ موجود در منوی این رستوران با قیمت مناسب از 15 دلار بااتر نیست.

15. PocoLoco

رستوران ارزان‌ قیمت سنگاپوری  پوکولوکو غذاهای ایتالیایی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه سرو می‌کند و اکثرا مواد اولیۀ غذاهای این رستوران از کشور ایتالیا وارد می‌شود. انواع پاستاهایی که در این غذاخوری طبخ می‌شود، بسیار خوش‌پخت و لذیذ است. با تست غذاهای این رستوران اصلا باور نخواهید کرد که چنین غذایی در رستورانی کوچک و ساده‌ای در سرزمین‌های مرکزی آماده می‌شود. از میان انواع پاستاها، پاستا پستو (11.90 دلار) را حتما امتحان کنید یا حتی لقمه‌های گنوکی دست‌ساز را با قیمت (14.90 دلار) در این رستوران سفارش دهید و روزی به یادماندنی را برای خود و عزیزانتان ثبت کنید.

16. Ayam Penyet Ria

رستوران های ارزان در سنگاپور

چنانچه به عنوان توریست هستید از هر کسی در مورد رستوران ayam penyet بپرسید، به احتمال زیاد آن‌ها خواهند گفت که این رستوران یکی از رستوران های ارزان در سنگاپور است. در این رستوران بشقاب‌های پنی‌ات اصیل را با قیمت‌های مناسب  ولی باکیفیت خواهید یافت. شما می‌توانید این غذای خود را به همراه پروتئین‌های مختلف مانند اردک، گوشت گاو و حتی میگو با قیمت 9.90 دلار در رستوران آیام پن یت سفارش دهید.

سخن پایانی

با اطلاعاتی که در این مقاله برای شما گردآوری کردیم، قصد داشتیم شما را از مشخصات رستوران های ارزان در سنگاپور مطلع کنیم، تا با آگاهی در مورد بخشی از رستوران‌ها، بودجۀ خود را برنامه‌ریزی کنید تا سفر خاطره‌انگیزی را در این کشور توریستی زیبا برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. چنانچه این مطالب برای شما مفید بوده است، نظرات خود را برایمان ارسال کنید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران