رستوران های هندی سنگاپور

سفر به هندوستان با رستوران های هندی سنگاپور

اگر روزی قصد سفر به سنگاپور را داشته‌باشید، بد نیست به رستوران های هندی سنگاپور هم سری بزنید. اگر علاقه‌مند به غذاهای تند باشید که بی‌شک این کار را خواهیدکرد. از این رو نیاز است که بهترین رستوران های هندی سنگاپور را بشناسید تا با خاطری آسوده و صرف وقت کمتر آنها را پیدا کنید. ما در این مقاله رستوران‌هایی را به شما معرفی خواهیم‌کرد که با ارائه بهترین غذاهای هندی شما را مجذوب خود می‌کند. پس با ما در سه‌کلیک همراه‌باشید.

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین رستوران های هندی سنگاپور 

رستوران های هندی سنگاپور

یک نوع از غذاهای تندی که موردعلاقه ساکنان سنگاپور است، غذاهای هندی است. شما هرگز نمی‌توانید از خوردن انواع کاری‌ها، نان‌ها و چات‌ها (نوعی تنقلات هندی) سیر شوید. به سنگاپور بیایید تا با خوردن غذاهای هندی در رستوران های هندی سنگاپور طعم‌های متنوع و بی‌نظیر ادویه‌های هندی را تجربه‌کنید. تلاش ما براین است که شما را با بهترین رستوران های هندی سنگاپور آشناکنیم؛ از غذاهای شمال هند گرفته تا غذاهای بنگالی. اکنون وقت معرفی این رستوران‌ها است تا با شناخت غذاهای متنوعش آب از دهانتان راه‌بیفتد.

Revolver؛ یکی از بهترین رستوران های هندی سنگاپور

این  رستوران مدرن غذاهای معطر و پرادویه را باهم مخلوط‌ می‌کند و بی‌نظیرترین طعم‌ها را به‌وجود می‌آورد. اگر با همراهان و به‌صورت چندنفره وارد رستوران revolver که یکی از بهترین رستوران های هندی سنگاپور است شده‌اید، از غذاهای منوی مخصوص استفاده‌کنید؛ اما اگر تنها و یا دونفره به اینجا آمده‌اید، به‌سراغ منوی شام experience بروید. این منو شامل گل‌های کدوسبز، خرچنگ‌های سنگی منچوری و تخم‌مرغ اسکاتلندی با تاج خاویاری است.

Sansara

رستوران های هندی سنگاپور؛ Sansara

درمیان غذاهای شمال هند، ممکن‌است اولین‌غذاهایی که به ذهنتان می‌رسد، غذاهای محبوبی مانند مرغ تنوری و پنیر پالک باشد، اما رستوران sansara اینجا است تا تصور شما را از غذاهای شمال هند گسترده‌تر کند. این رستوران یکی از معدودرستوران‌های هندی در سنگاپور است که بر غذاهای awadh (اودهی) تمرکز کرده و مهمانی‌های مناسبی را برای خانواده‌های سلطنتی ارائه ‌می‌دهد. به‌هرحال غذاهای sansara  با الهام ‌از سنت‌ خانواده‌های سلطنتی هند، از تازه‌ترین مواد فصلی استفاده ‌می‌کند که این مواد هم شامل غذاهای گیاهی است و هم گوشتی. درضمن برای تماشای منظره‌ای آرام از رودخانه سنگاپور و فضای سبز اطراف آن، حتما بر صندلی کنار پنجره بنشینید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در رستوران sansara که یکی از رستوران های هندی کشور سنگاپور است، قبل‌از آن‌که به‌سراغ آبگوشت گوجه‌فرنگی بسیار تندش بروید، یک لقمه کوچک از قارچ‌ چرخ‌کرده پرادویه را میل‌کنید.

اگر طرفدار گوشت قرمز هستید، به‌سراغ گوشت بریانی Awadhi (اودهی) بروید و یک خوراک  بره با پوشش پراتا بخورید. درغیراین‌صورت غذاهایی با گوشت مرغ مانند پن‌کباب (گوشت گوشفندی و گوساله چرخ‌شده)، کباب مخصوص سرآشپز و غذاهای دریایی مانند کباب ماهی تابه‌ای نیز وجوددارد. پیشنهاد می‌کنیم به‌عنوان حسن‌ختام، غذایتان را با فالوده کولفی (نوعی دسر لبنی) و نوعی پارفیت به‌سبک هندی متشکل‌از ورمیشل، شیر غلیظ‌شده، دانه ریحان شیرین و مقداری ادویه که مزه شیرین آن را متعادل می‌کند، کامل‌کنید.

Yarana؛ از رستوران های هندی در سنگاپور

رستوران yarana به‌عنوان یکی از رستوران های هندی سنگاپور در ساحل رودخانه kallang، رستوران بسیارخوبی است. این‌رستوران در تهیه غذاهایش به طعم‌های مختلف غذاهای شمال هند اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. بااین‌وجود بسیاری از منوها از تنوع غذایی برخوردار بوده که متأثر از کشورهای مکزیک، تایلند، مدیترانه و حتی غذاهای محلی است. در رستوران yarana هم در فضای باز و هم در فضای سرپوشیده صندلی وجوددارد. بنابراین شما می‌توانید در یک عصر خنک با حیوان خانگی‌تان در تراس بنشینید. Sanjay singh، مالک رستوران، در ابتدا این مکان را به‌عنوان فضایی برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه طراحی کرده‌بود تا در یک فضای سرگرم‌کننده با خوردن غذاهای خوشمزه اوقات خوشی را سپری‌کنند. این رستوران یک اتاق هنری با تم بالیوود دارد که خصوصی است و تا 65نفر گنجایش‌ دارد. در این مکان غذای مخصوص سرآشپز (پریا) را امتحان‌کنید؛ گوشت بره مزه‌دارشده که از کانپور به سنگاپور می‌آید. هرلقمه از این غذا طعمی واقعی دارد؛ به‌خصوص زمانی که با سس سنگاپوری همراه‌باشد.

Gup shup

رستوران های هندی سنگاپور؛ Gup shup

در این رستوران غذاهای خیابانی و چات (میان‌وعده‌های خوش‌طعم) حرف اول را می‌زند. رستوران gup shup با نقاشی‌های دیواری رنگارنگ و تصاویر منحصربه‌فرد بی‌شک چشمگیر است. سرآشپز سورجان سینگ که با نام سرآشپز جولی شناخته‌می‌شود، در این رستوران مدیریت آشپزخانه را به‌عهده دارد. او برای تهیه غذاهایش از دهکده‌های کوچک روستایی در هند الهام ‌می‌گیرد. پیشنهاد ما به شما این است که در این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های هندی کشور سنگاپور، کاری نخود ادویه‌دار به‌سبک پنجابی را امتحان‌کنید که با یک نان شکم‌پر تنوری سرو می‌شود.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Yantra

این رستوران دستورالعمل‌هایی را به‌ نمایش می‌گذارد که ذائقه‌تان را به‌طرف غذاهای اطراف هند می‌برد. رستوران yantra که از بهترین رستوران های هندی سنگاپور است، هرنوع غذایی را ارائه‌می‌دهد؛ از غذاهای به‌سبک مادربزرگ‌ها تا آشپزخانه‌های سلطنتی. این غذاها هم در نوع گیاهی سرو می‌شود و هم غیرگیاهی. پیشنهاد می‌کنیم در این رستوران رول‌های kathi را که از نمادهای غذای خیابانی کلکته است، امتحان‌کنید. همچنین نمی‌شود از سوپ پنیر چیلی با الهام از اِمادارتسی (مشهورترین غذای کشور بوتان) و پنیر آمول (شرکت صنایع غذایی هند) گذشت. برای غذای اصلی هم به‌سراغ sutta gusht با فلفل دلمه‌ای بروید. 

Firangi superstar؛ یکی از رستوران های هندی سنگاپور

این رستوران دستورپخت غذاهای سنتی هند را دستکاری و اصلاح می‌کند تا غذاهای سنتی را با طعمی جدید ارائه‌ کند. فضای داخلی این رستوران که با 4 فضای تم‌دار شبیه قسمت‌های یک فیلم است، بسیار جذاب به‌نظرمی‌رسد. به رستوران firangi superstar بروید و پراتای (نوعی نان گرد) بسیارتردش را که مثل وافل سرو‌می‌شود، امتحان‌کنید. ناگفته‌نماند که روی این پراتا مرغ سرخ‌شده با ادویه و یک‌قطره سس مرغ کره‌ای اضافه‌شده‌است. این رستوران را به‌عنوان یکی از رستوران های هندی در سنگاپور از دست ندهید.

Masala bar

رستوران های هندی سنگاپور؛ Masala bar

سرآشپز Milind Sovani رستوران بدبو در امتداد جاده ساحلی شرقی را رها ‌می‌کند و طیف گسترده‌ای از غذاهای خیابانی را از مناطقی مثل بمبئی، دهلی نو و ماهارا شترا با خود می‌آورد. رستوران masala bar به‌عنوان یکی از رستوران های هندی سنگاپور برای گروه‌های بزرگ بسیارمناسب است؛ زیرا فضای بسیار پرجنب‌وجوشی دارد. ما فکر می‌کنیم برای شروع، یک غذای اشتهابرانگیز مثل monster papad گزینه مناسبی برایتان باشد. برای غذای اصلی هم مرغ زغالی آبدار، کورما (غذایی گوشتی در شبه‌قاره هند) و ران بره به‌سبک ایرانی را به شما پیشنهادمی‌کنیم.

The elephant room؛ از بهترین رستوران های هندی سنگاپور

این رستوران اگرچه به‌طور رسمی و فنی یک رستوران نیست، ولی به‌عنوان یک غذاخوری دنج نمادی از میراث هند است. درواقع یوگنس سوسلا، مؤسس، برای ساخت این رستوران از خاطرات بزرگ‌شدنش در هند الهام‌گرفته‌است. شما می‌توانید در این مکان که از رستوران های هندی سنگاپور است، غذاهای محبوب هندی مثل بریانی و خرچنگ راسام ادویه‌دار را انتخاب‌کنید و از خوردنشان لذت ببرید. 

Shikar

این رستوران ازجشن‌های بزرگ قدیمی سلطنتی هند الهام‌گرفته‌است که در آن اعضای ثروتمند جامعه باهم معاشرت می‌کردند، می‌خوردند و می‌نوشیدند. از نظر دکوراسیون اتاق ناهارخوری مجلل با نقاشی‌های دیواری و صندلی‌های زیبا تزئین‌شده‌است. منوی رستوران shikar با حفظ یکپارچگی سنتی، ایده‌های پیشرویی را در غذاهای سنتی می‌گنجاند و غذایی نو ارائه‌می‌دهد. این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های هندی در سنگاپور با غذاهایی مثل سِک (کباب تهیه‌شده از گوشت چرخ‌کرده)، بریانی با بره استرالیایی و رزکولفی (نوعی دسر)، کلم بروکلی با ساقه نرم و سیخ‌های ذرت و شنبلیه خوردشده در انتظار شما است. پس بشتابید.

Thevar

رستوران های هندی سنگاپور؛ Thevar

با وجود رستوران های هندی متعدد در سنگاپور، این کشور یک رستوران هندی مدرن را از آنِ خود می‌داند. سرآشپز Murugan با الهام از سفرهایش در جنوب آسیا غذاهای خلاقانه و در عین حال رضایت‌بخشی را در رستوران Thevar ارائه‌می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران که از رستوران های هندی سنگاپور است، بروید و اختاپوس کبابی را امتحان‌کنید. این خوراک روی تختی از پوره عدس ماسالا سرو می‌شود و روی آن را چاتنی گوجه‌فرنگی می‌ریزند. اما بهترین غذای این رستوران دنده‌های خوک لعاب‌داده‌شده با خرما است که به بهترین شکل با یک بشقاب توت پولائو سرومی‌شود. به‌علاوه شما می‌توانید این خوراک را با پلوهای پف‌دار خوش‌طعم سروکنید.

Tiffin room؛ یکی از بهترین رستوران های هندی سنگاپور

همانطور که معماری raffles (منطقه‌ای در سنگاپور) بازسازی شده‎است، رستوران‌های هندی آن منطقه نیز بازسازی‌شد. یکی از این رستوران‌ها tiffin room است. باتوجه به‌ این‌که این رستوران از سال 1892 بخشی از raffies بوده‌، توجه ویژه‌ای به طراحی فضای آن صورت گرفته‌است. تخته‌های چوبی که یادآور نمونه‌های موجود در دهه 1900 است، به‌طور ویژه‌ای بازسازی شده‌است. هیچ وعده غذایی در این رستوران بدون صرف ناهار کامل‌نمی‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به اینجا بیایید و یک وعده غذایی عالی را که در یک چیدمان نفیس و 4طبقه سرو می‌شود، میل کنید. اگر روزی به این رستوران که از بهترین رستوران های هندی سنگاپور است آمدید، مرغ تنوری، سینه مرغ کبابی با ذرت و گارام ماسالا با ماست را انتخاب‌کنید. درضمن لذت خوردن macher jhol ( نوعی ماهی تند سنتی) که با زنجبیل و سایر ادویه‌های معطر پخته‌می‌شود را ازدست‌ ندهید. 

Aapon

به شما اطمینان‌می‌دهیم که اگر به  Aapon که از رستوران های هندی کشور سنگاپور است بروید، با غذاهای نفیس بنگالی و مهمان‌نوازی خدمه آنجا روبه‌رومی‌شوید. صاحبان این رستوران به دستورالعمل‌های غذاهای سنتی که با آنها بزرگ شده‌اند، بسیار احترام ‌می‌گذارند. در Aapon شما غذاهایی مانند سوپ مرغ ابریشمی و سمبوسه ادویه‌ای را خواهیددید؛ غذاهایی که با ترکیب طعم‌ها و مزه‌های تند نمادی از غذاهای هند شرقی به‌شمار می‌آید. علاقه‌مندان به گوشت، در این رستوران شما را دعوت‌به خوردن kosha mangsho می‌کنیم که غذای مخصوص سرآشپز است. این غذا با بیش‌از 90سال تاریخ و سابقه مربوط‌به کلکته‌ می‌شود. همچنین شما می‌توانید تکه‌های آبدار گوشت بز را که به‌آرامی در ادویه‌های مختلف پخته‌می‌شود، امتحان‌کنید. این غذای خوش‌طعم با روغن ملایم شیرین و برنج دم‌شده با زعفران آنقدر خوشمزه‌است که در دهان آب‌می‌شود.

Gandhi Restaurant

رستوران های هندی سنگاپور؛ Gandhi Restaurant

داشتن مشتریان عمدتا هندیِ این رستوران گواهی بر موفقیت آن است. رستوران Gandhi  که از رستوران های هندی سنگاپور به‌شمار ‌می‌آید، با داشتن محفظه‌ای بی‌نظیر با پیشخوان غذاخوری، مانند هر رستوران دیگری در هند به‌نظر‌می‌رسد؛ طوری‌که سالن‌های رستوران شبیه یک غذاخوری مدرسه است. سینی‌های غذای پرسنل پر از کاری و عدس است. جالب است بدانید که شما در این رستوران قبل‌از خوردن غذاها، آن‌ها را روی برگ موز خیس قرارمی‌دهید. باید گفت طعم غذاهایش فوق‌العاده است؛ از ماهی رودخانه‌ای سرخ‌شده گرفته تا کاری مرغ سیاه زغالی و کاری مرغ و نان شیرینی با زردچوبه. همه این غذاها باکیفیت و بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ است. در میان همه این غذاها ما به شما کاری گوشت گوسفند را پیشنهادمی‌دهیم که دارای تکه‌های لطیف گوشت و ادویه‌های آتشین است.

Jaggi`s

درست است که این رستوران مانند غذاخوری‌های مدرسه پیشخوان پذیرایی کوچکی دارد، اما دارای غذاهای بسیار عالی و باکیفیت است. اگر هندی نباشید و به این رستوراان بروید، احتمالا نام غذاها برای شما معنایی نخواهدداشت، اما شما می‌توانید از پرسنل آن‌جا کمک بگیرید. از جمله غذاهای رستوران Jaggi`s  به‌عنوان یکی از رستوران های هندی در سنگاپور می‌توان به ماهی سامبال و مرغ کره‌ای مزه‌دارشده اشاره‌کرد. پیشنهاد می‌کنیم مرغ کره‌ای را با نان سروکنید و اگر دوست دارید در کنارش سیر، پنیر و کره نان را هم امتحان‌کنید. پس از خوردن این غذاها چای ماسالا یا آبلیمو را سربکشید تا این غذاها را بشورد و ببرد.

Panjab grill by jiggs kalra

این رستوران پنجابی توسط تاریخ‌دان مشهور غذا، جیگز کالر، جذابیت ویژه‌ای به‌خود گرفت. در این رستوران غذاها طبق دستورالعمل غذاهای سنتی سرومی‌شود. Panjab grill  ششمین شعبه از مجموعه رستوران‌های خوب است که در سنگاپور وجود دارد. در این رستوران شما غذاهایی از شهر لاهور تا روالپندی را خواهیددید. از جمله این غذاها می‌توان از خرچنگ تنوری، داهی کباب (کباب ماست) و پاآن (برگ فوفل، خامه تازه و شکر) که غذای مخصوص سرآشپز است، نام برد. ما به شما پیشنهادمی‌کنیم که پس از رفتن به سنگاپور حتما به سراغ رستوران Panjab grill که از بهترین رستوران های هندی سنگاپور به‌شمار می‌آید، بروید.

Shahi Maharani

رستوران های هندی سنگاپور؛ Shahi Maharani

شاهی در زبان هندی به‌معنای سلطنتی است. بنابراین وقتی به این رستوران هندی شمالی رسیدید، با اشتهای زیاد واردش شوید. کباب‌های تنوری پخته‌شده، کاری‌های غنی‌شده و خوراک تارکا دال (نوعی سوپ) ازجمله غذاهای این رستوران است. غذاهای این رستوران که از رستوران های هندی کشور سنگاپور است، به‌دلیل استفاده از مواد معطر، ادویه‌جات، ترشی‌جات، سس‌های سرشار از خامه، آجیل و مواد لوکسی مانند زعفران طعم بسیارخوبی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در shahi maharani کاری malai cofta با سیب‌زمینی، پنیر و کشمش و سس خامه‌ای بادام‌هندی را امتحان‌کنید. 

Saffron kitchen 

فضای بیرونی این رستوران مانند رستوران‌های خانوادگی است. اما شعبه westgate آن کمی شیک‌تر است. بااین‌وجود در هردو قسمت غذاهای باکیفیتی ارائه‌می‌شود. یکی‌از غذاهای برتر saffron kitchen، بریانی مرغ dum است که دریک کاسه‌ای که با خمیر مهروموم‌شده، عرضه‌می‌شود تا عطر لذیذ زعفرانی برنج پخته‌شده و مرغ کاری از بین ‌نرود. رویه چیکن‌تیکای (نوعی غذای هندی که از فیله مرغ تهیه شده‌است) آن را حتما امتحان‌کنید که به‌جای استفاده از کاری و حبوبات سنگین، با چاتنی و سیب‌زمینی سرخ‌شده سرومی‌شود. این غذا طعمی بسیار عالی دارد. بنابراین اگر روزی هوس خوردن غذاهای هندی کردید، به saffron kitchen به‌عنوان یکی از رستوران های هندی سنگاپور بروید و از خوردن غذاهایش لذت‌ببرید.  

کلام پایانی

هدف از نگارش این مقاله به شما همراهان عزیز، معرفی رستوران های هندی سنگاپور بود. ما بهترین رستوران های هندی را به شما معرفی کردیم؛ چراکه می‌خواهیم شما بیشترین لذت را از خوردن غذاهای بی‌نظیر هندی در سنگاپور ببرید. اکنون شما دوستان عزیز، کدام غذاها و رستوران های هندی را بیشتر می‌پسندید؟ لطفا با اشتراک نظر ارزشمندتان ما را نیز خرسند کنید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران