Zuma Beach
26 فروردین 1402
لس آنجلس

بهترین سواحل لس‌ آنجلس برای موج سواری و شنا!

مطمئنا همین حالا کلید اتاق هتل‌تان را در لس‌آنجلس تحویل گرفته‌اید و قرار است بعد از صرف استراحتی کوتاه، از جاذبه‌ های دیدنی این شهر دیدن کنید. به عنوان اولین تفریح، بهترین سواحل لس‌ آنجلس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چشم‌هایتان را ببندید تا هرآن‌چه می‌گویم را تصور کنید. صبح زود بیدار می‌شوید، کفش‌های ساحلی، بادبادک، لباس شنا، کرم ضد آفتاب‌تان را داخل کیف می‌گذارید. از طرفی دیگر زیرانداز و سبد پیک‌نیک‌تان را آماده می‌کنید. همسر و کودکانتان را از خواب بیدار می‌کنید، سوار ماشین می‌شوید و به طرف یکی از بهترین سواحل لس ‌آنجلس حرکت می‌کنید.

 ماشین را در پارکینگ ساحل یا در خیابان پارک می‌کنید و بعد از ورود، غرق در منظره بهشتی ساحل می‌شوید. با اولین لمس شن‌های ساحل با انگشتان پاهایتان، احساس خنکی در وجودتان رخنه می‌کند. روی شن‌ها می‌دوید و بهترین جا را برای نشستن انتخاب می‌کنید، صبحانه را همراه با موسیقی دل‌نواز دریا میل می‌کنید و برای انجام موج‌سواری و دیگر تفریحات آماده می‌شوید. خیال‌پردازی کافی است؛ چشمانتان را بگشایید؛ وقت آن است که با بهترین سواحل لس‌ آنجلس آشنا شوید تا در اولین فرصت به یکی از این مکان‌ها بروید.

برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران لس آنجلس با سه کلیک همسفر شوید!

El Matador State Beach

El Matador State Beach

یکی از بهترین سواحل لس ‌آنجلس El Matador State  است. در این ساحل کوچک، صخره‌های سنگی متعددی قرار دارد. این ساحل برای انجام تفریحات بعد از خوردن صبحانه مناسب است. کافی است کفش‌های ساحلی خود را بپوشید یا پابرهنه روی شن‌های ساحل بدوید، سپس زیراندازتان را روی شن‌ها پهن کنید و دراز بکشید؛ درخشش و گرمای نور خورشید را روی صورت و بدنتان احساس کنید و کمی بعد برای شنا کردن یا بازی کردن با فرزندانتان، به سمت ساحل بروید. راستی، مواظب ساعت‌های جزرومد آب باشید! 

امکانات ساحل
سرویس بهداشتی
هزینه پارکینگ
10 دلار9 دلار؛ درصورتی‌که هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنید.اگر کارت عضویت کتاب‌خانه همراهتان باشد رایگان خواهد بود.درصورتی‌که خودروی‌تان را در خیابان پارک کنید، مشمول پرداخت هزینه نخواهید شد.

Zuma Beach؛ بهترین ساحل لس ‌آنجلس برای استراحت!

Zuma Beach یا ساحل Zuma یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس به شمار می‌آید. شما باید از سواحل Will Rogers و Surfrider عبور کنید تا به ساحلی با شن‌های تمیز به‌ نام Zuma Beach برسید. این ساحل، یک مکان محبوب برای تعطیلات آخر هفته برای مردم محلی و مسافران به حساب می‌آید. شما می‌توانید ماشین خود را در امتداد جاده PCH و ساحل Westward پارک کنید تا احتیاجی به پرداخت پول نداشته باشید، یا این‌که خودروی‌تان را در پارکینگ بگذارید. در این منطقه، پارکینگ‌های ساحلی فراوانند. در Zuma Beach امکان انجام تفریحاتی مانند موج‌سواری و پیاده‌روی نیز وجود دارد. 

امکانات ساحل
پارکینگ-سرویس بهداشتی-نجات‌غریق-دوش حمام-مسیر دوچرخه‌سواری-زمین والیبال-تاب‌بازی-موج‌سواری-پیاده‌روی
هزینه پارکینگ
3 تا 10 دلاردرصورتی‌که خودروی‌تان را در خیابان پارک کنید، مشمول پرداخت هزینه نخواهید شد.

Leo Carrillo State Park

بهترین سواحل لس‌ آنجلس

یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس Leo Carrillo State Park است. این ساحل، زیباترین آفریده‌ها را از آنِ خود کرده‌ است: شن‌های خاکی رنگ در کنار آبی دریا، همراه با منظره‌ای خلوت. بهتر است که از این خلوت بودن استفاده کنید و به ساحل Leo Carrillo State Park بروید تا از دیدن مناظر زیبا حظ ببرید و تا می‌توانید عکس بگیرید. هم‌چنین به تماشای جزرومد ساحل می‌نشینید، موج‌سواران را نگاه می‌کنید، در ساحل شنا می‌کنید و سپس در زمین‌های کمپینگ مجهز به حمام دوش می‌گیرید. اگر در این سفر سگ‌تان را نیز همراه‌تان برده‌اید، کافی است به ساحل fido بروید و با او پرسه بزنید؛ چرا که fido یکی از سواحل نادری است که در آن سگ‌ها اجازه پیاده‌روی دارند. این ساحل بندکشی شده و در قسمت شمالی برج نجات غریق 3 قرار دارد.

امکانات ساحل
دوش حمام-کمپینگ-منطقه پیک‌نیک-سرویس بهداشتی-اطفای حریق
هزینه پارکینگ
3 تا 12 دلار درصورتی‌که کارت عضویت کتاب‌خانه همراه‌تان باشد هیچ هزینه‌ای برای شما دربر نخواهد داشت.

Rosie’s Dog Beach؛ بهترین ساحل لس ‌آنجلس برای دوست‌داران سگ‌ها!

وقتی صحبت از وجود سگ‌ها در سواحل می‌شود، تصویری بد از سگ‌های ولگرد مقابل چشمانتان پدید می‌آید. Rosie’s Dog Beach نیز یکی از همین سواحل است. این ساحل یکی از بهترین سواحل لس ‌آنجلس برای دوست‌داران سگ‌ها و صاحبان آن‌ها به شمار می‌آید. در واقع این ساحل 4 هکتاری، تنها ساحل قانونی سگ‌های سرگردان در لس‌آنجلس به حساب می‌آید. نام این جاذبه دیدنی لس آنجلس نیز از اسامی آخرین سگ‌های مشهور محلی منطقه گرفته شده ‌است. 

امکانات ساحل
سرویس بهداشتی-نجات‌غریق
هزینه پارکینگ
یک دلار در ساعت

Abalone Cove Beach

یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس Abalone Cove Beach است. انتظار نداشته باشید که این ساحل شبیه دیگر سواحل باشد و چترهای ساحلی و صندلی‌های آفتاب‌گیر در آن‌جا وجود داشته باشد؛ چرا که این ساحل پر از صخره است. شما در Abalone Cove Beach می‌توانید در مسیرهای کنار صخره‌ها قدم بزنید، از صخره‌ها بالا بروید و مناظر زیبای خلیج جنوبی را ببینید و همین‌طور که در امتداد ساحل قدم می‌زنید، سر از غارهای ساحلی دربیاورید. بخش‌هایی از این پارک صخره‌ای به دلیل طوفان‌های مخرب بسته می‌شوند، بنابراین حتما پیش از رفتن به ساحل، وضعیت هوا را بررسی کنید. به دلیل وجود صخره‌های بزرگ و تعداد بی‌شمار آن‌ها، رفتن به ساحل Abalone Cove برای کوه‌نوردان و صخره‌نوردان مناسب خواهد بود.

امکانات ساحل
سرویس بهداشتی-نجات‌غریق
هزینه پارکینگ
6 تا 12 دلار 

Santa Monica State Beach؛ حس تعطیلات تابستانی در یکی از بهترین سواحل لس ‌آنجلس!

Santa Monica State Beach

یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس Santa Monica State Beach است. این ساحل بزرگ که طول سانتا مونیکا _یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا_ را می‌گذراند، معمولا شلوغ است؛ گویی فصل تابستان از راه رسیده است. Santa Monica State Beach با شن‌های خاکی رنگ، اسکله و منظره کوه‌های سانتا مونیکا، غرفه‌های غذا و کارناوال‌ها به بهشتی برای گردشگران و دیگر افراد تبدیل شده‌ است. ساحل Santa Monica State چندین پارکینگ دارد.

امکانات ساحل
سرویس بهداشتی-نجات‌غریق-غرفه‌های غذا-اسکله-مسیر دوچرخه‌سواری-شما می‌توانید با یک تور دوچرخه برقی در ساحل بگردید.
هزینه پارکینگ
نامعلوم

El Porto Beach

یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس El Porto Beach است. در این ساحل ممکن است حواستان با غبارهای خروجی پالایشگاه Chevron و هواپیماهایی که گه‌گاه از فرودگاه LAX می‌آیند پرت شود، اما بهتر است که به منظره آبی دریا چشم بدوزید و حرکات جذاب موج‌سواران را که از تمام نقاط جهان به این ساحل می‌آیند، تماشا کنید. شما هم می‌توانید یکی از موج‌سواران باشید. اگر هم خشکی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در مسیر دوچرخه‌سواری و زمین‌های والیبال بازی کنید. توجه داشته باشید، از زمان ورود به این جاذبه دیدنی در لس آنجلس، فقط 5 ساعت زمان دارید تا بازی و تفریح کنید، قبل از تمام شدن زمان‌تان نیز باید خارج شوید.

امکانات ساحل
سرویس بهداشتی-نجات‌غریق-دوش حمام-موج‌سواری-مسیر دوچرخه‌سواری
هزینه پارکینگ
1.5 دلار در ساعت ورودی پارکینگ، قبل از ساعت 8 صبح، پیش از ازدحام جمعیت، رایگان است.

Dockweiler State Beach؛ پرواز هواپیما بر فراز بهترین ساحل لس ‌آنجلس!

یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس Dockweiler State Beach است. این ساحل خلیج جنوبی، همه چیزهایی را که برای گذراندن یک روز ساحلی در جوار خانواده و دوستانتان نیاز دارید، فراهم کرده ‌است. ساحل Dockweiler State در انتهای باندهای فرودگاه LAX قرار گرفته؛ بنابراین طبیعی است که هر چند دقیقه یک‌بار هواپیمایی از بالای سر شما گذر کند و یا صدای هواپیما از آسمان به گوشتان برسد. در این ساحل شنی و بزرگ، امکان پهن کردن روانداز بر روی شن‌ها، خوابیدن روی زمین، انجام ورزش‌های آبی، از شنا گرفته تا موج‌سواری، و پیک‌نیک وجود دارد. ساحل Dockweiler State یکی از معدود مکان‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد منقل همراهتان ببرید و آتش روشن کنید؛ به شرطی که این جاذبه دیدنی لس آنجلس را به آتش نکشید!

امکانات ساحل
پارکینگ-سرویس بهداشتی-نجات‌غریق-دوش حمام-امکان پیک‌نیک-مسیر دوچرخه‌سواری-زمین والیبال-اطفای حریق
هزینه پارکینگ
7 تا 13 دلاردرصورتی‌که خودروی‌تان را در خیابان پارک کنید، مشمول پرداخت هزینه نخواهید شد.

Surfrider Beach؛ بهترین ساحل موج‌سواری جهان در لس ‌آنجلس!

بهترین سواحل لس‌ آنجلس

یکی دیگر از بهترین سواحل لس‌ آنجلس Surfrider Beach است. این ساحل شلوغ که به عنوان ساحل موج‌سواری جهانی شناخته می‌شود، توسط فیلم کمدی Gidget و دیگر افسانه‌های موج‌سواری معروف شده ‌است. ساحل Surfrider، با موقعیت چشم‌گیر خود، مکانی عالی برای تفریح موج‌سواران به شمار می‌آید. شما برای رفتن به این ساحل می‌توانید در امتداد PCH، در نزدیکی موزه  Adamson House، مرکز خرید  Malibu Country Mart و اسکله  Malibuپارک کنید و از کنار تالاب به سمت ساحل بروید.

امکانات ساحل
پارکینگ سرویس بهداشتی-دوش حمام
هزینه پارکینگ
3 تا 12 دلارپارک کردن خودرو در خیابان رایگان است.

Venice Beach

یکی دیگر از بهترین سواحل لس‌ آنجلس Venice Beach است. ساحل ونیز، از انتهای جنوبی ساحل سانتا مونیکا ادامه می‌یابد. پیشنهاد می‌کنیم به ساحل Venice بروید، روی گذرگاه چوبی پیاده‌روی کنید، اسکیت‌سواری و دوچرخه‌سواری کنید، در زمین بازی با وسایل ورزشی تمرین کنید و والیبال یا بسکتبال‌بازی مردم در ساحل را تماشا کنید. لازم است بدانید که پارکینگ ساحل معمولا بسته است، اما چندین جای پارک در کنار ساحل وجود دارد.

امکانات ساحل
تعداد جای پارک محدودسرویس بهداشتی-بارها و رستوران‌های مجاور ساحل زمین تمرین؛ مجهز به وسایل ورزشی-امکان اسکیت‌سواری-امکان بسکتبال‌بازی و تنیس‌بازی-مسیرهای دوچرخه‌سواری- نجات‌غریق
هزینه پارکینگ
نامعلوم

County Line Beach؛ بهترین ساحل لس ‌آنجلس با حضور کوسه‌ها و دلفین‌ها!

یکی دیگر از بهترین سواحل لس ‌آنجلس County Line Beach است. ساحل County Line، شمالی‌ترین ساحل هم‌مرز با شهر Ventura در امتداد PCH، با زمین بازی و امکاناتی برای موج‌سواران طراحی شده ‌است. فراموش نکنید که پیش از رفتن به ساحل برای کودکانتان یک یا چند بادبادک بگیرید؛ هم‌چنین به غرفه‌های غذای دریایی آن طرف خیابان که پاتوق موتورسیکلت‌های Neptune’s Net  است، بروید و یک ناهار خوش‌مزه میل کنید. ساحل County Line، مجهز به پارکینگی کوچک است. راستی، در این ساحل شما شاهد حرکات دلفین‌ها و حضور کوسه‌های کوچک در کناره‌ صخره‌ها خواهید بود!

امکانات ساحل
سرویس بهداشتی
هزینه پارکینگ
نامعلوم – درصورتی‌که خودروی‌تان را در خیابان پارک کنید، لازم نیست هزینه‌ای بپردازید.

در آخر

سفر به آمریکا و بازدید از جاهای دیدنی آن صفا دارد! به خصوص اگر قصد داشته باشید به بهترین سواحل لس‌ آنجلس بروید. ترکیب رنگ خاکی شن‌های ساحل در کنار چشم‌انداز آبی دریا، صدای امواج، تماشای موج‌سواران، آفتاب گرفتن در کنار ساحل و هزاران تجربه تفریحی دیگر را می‌توانید در سواحل این شهر رقم بزنید. فرصت بازدید از بهترین جاذبه‌ های دیدنی لس ‌آنجلس را از خودتان نگیرید.

نظرات کاربران