Sant'olina
20 فروردین 1402
لس آنجلس

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس؛ شام عاشقانه در شهر فرشتگان!

لس‌آنجلس، ملقب به شهر فرشتگان، بسیاری از بهترین رستوران ‌ها را در خود جای داده‌است. برخی از این رستوران‌ها جزو رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس‌ آنجلس به شمار می‌آیند. این رستوران‌ها در گوشه‌گوشه شهر زیبای لس‌آنجلس، مشرف به تپه‌ها یا اقیانوس هستند که مکان مناسبی برای یک خلوت عاشقانه به حساب می‌آیند. علاوه بر آن، ماشین‌های فروش غذا یا رستوران‌های سیار نیز سهمی در ایجاد یک شب عاشقانه و البته سرگرم‌کننده دارند. اما می‌دانیم که شما در جستجوی یک اتاق غذاخوری در فضای باز با موسیقی خوب، یک رستوران با باغ مخفی یا رستورانی سرپوشیده با غذاهای گیاهی، یونانی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای و فرانسوی یا بهترین استیک‌خانه‌های لس ‌آنجلس هستید. هر نوع رستوران رمانتیکی که به دنبال آن باشید، آن را در این شهر شلوغ پیدا خواهید کرد. ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا سفری آسان را در پیش داشته باشید؛ کافی است بعد از رسیدن به لس‌آنجلس، چمدان‌های خود را در یک سرویس نگهداری چمدان Bounce بگذارید و برای آشنایی با رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس همراه ما باشید. 

قصد سفر به آمریکا را دارید؟ پس بلیط هواپیما لس آنجلس را با سه کلیک رزرو کنید!

71Above

71Above

یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس 71Above است. این استیک‌خانه فوق‌العاده که در طبقه ۷۱ برج بانک ایالات متحده قرار دارد، یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های لس‌آنجلس به شمار می‌رود و بر هر کسی که وسعش می‌رسد، رفتن به آن‌جا واجب است. چشم‌انداز تماشایی شهر لس‌آنجلس از این رستوران پیدا بوده؛ همین مناظر، 71Above را به یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس‌ آنجلس تبدیل کرده‌است. این رستوران، منویی شامل صدف، گوش‌ماهی سرخ شده، استیک تارتار و سایر غذاهای لذیذ گران‌قیمت دارد. علاوه بر آن، غذاهای دریایی و انواع شراب‌ها نیز در این مکان سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به 71Above بروید و یک شب خاطره‌انگیز را در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس بگذرانید.

آدرس:

633 W 5th St 71st floor, Los Angeles, CA 90071

Sant’olina

یکی دیگر از رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس Sant’olina است. این رستوران مدیترانه‌ایِ دارای یک پاسیوی روباز، در پشت‌بام هتل Beverly Hilton قرار دارد. Sant’olina شبیه فیلم‌ها است؛ چرا که در فضایی آرام، پوشیده از شاخ‌وبرگ و مزین به نورهای ملایم طراحی شده و فرصت ایجاد خلوتی دونفره را فراهم می‌آورد. در منوی Sant’olina، منتظر غذاهای کلاسیک یونانی مانند اسپاناکوپیتا، gyros، بره کبابی، اختاپوس کبابی و ساگاناکی باشید. علاوه بر آن، فهرستی از شراب‌ها با طعم‌های مدیترانه‌ای در این رستوران وجود دارد. اگر به دنبال ایجاد تجربه‌ای عاشقانه در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس ‌آنجلس هستید، دست‌دردست همسرتان به Sant’olina بروید و در هنگام غروب خورشید یک غذای خوش‌مزه یونانی سفارش دهید. اگر قرار است در ساعت‌های اوج شلوغی به این رستوران بروید، باید میزتان را از قبل رزرو کنید. در روزهای تعطیل آخر هفته نیز Sant’olina برای اجرای موسیقی زنده یونانی از ساعت 7 بعد از ظهر آماده می‌شود؛ این موسیقی تا پایان شب ادامه دارد. به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای شروع یک مکالمه عاشقانه با همسرتان خواهد بود. فراموش نکنید که قیمت‌های این رستوران مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس:

9876 Wilshire Blvd, Beverly Hills, CA 90210

Ardor

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس ‌آنجلس Ardor است. این رستوران درجه یک، مکانی عالی برای صرف یک وعده غذای گیاهی به شمار می‌رود. شما با ورود به این رستوران، احساس می‌کنید که داخل جنگل شده‌اید؛ چرا که دورتادور فضای بیرونی آن با درختان و شاخ‌وبرگ‌های پهن و اتاق ناهارخوری نیز با گلدان‌های مرتفع و سبز زیادی پر شده‌است. نورپردازی فضای داخلی و بیرونی آن نیز تصویری رمانتیک از Ardor در ذهن شما به جای می‌گذارد. منوی این رستوران، که برنده ستاره میشلین _ستاره‌های میشلین برای رتبه‌بندی رستوران‌ها به کار می‌روند_ است، توسط سرآشپز John Fraser انتخاب می‌شود. این منو تمرکز زیادی بر مواد غذایی تازه و فصلی دارد و هر شب تغییر می‌کند. علاوه بر آن، غذاهای مبتکرانه زیادی مانند گوشت بره پخته شده با سبزی و هویج نیز در آن‌جا وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای وعده شام آخر هفته‌های خود به Ardor بروید و شیک‌ترین لباس خود را بپوشید؛ چرا که مشتریان آن‌جا نیز شیک‌پوش هستند.

آدرس:

9040 Sunset Blvd, West Hollywood, CA 90069

Firefly

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس Firefly است. این رستوران در فضای باز پوشیده با شاخ‌وبرگ درختان، گیاهان عجیب‌وغریب و ریسه‌های نوری که دورتادور درخت و لابه‌لای برگ‌ها قرار دارند، فضای Firefly را رمانتیک کرده‌است. این رستوران که در Studio City لس‌آنجلس قرار دارد، منوی غذاهای مدرن آمریکایی را با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ایتالیایی ترکیب می‌کند. Firefly در محیطی شیک واقع شده و خوشمزه‌ترین غذاها را سرو می‌کند. منوی این رستوران متغیر بوده، اما کوفته گوشت گوساله با گوجه‌فرنگی سن مارزانو و سالسا ورد از پرطرفدارترین غذاهای آن هستند. فراموش نکنید که منوی نوشیدنی‌ کوکتل‌های Firefly، یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس ‌آنجلس، قابل دسترس و مبتکرانه است؛ آن را امتحان کنید!

آدرس:

11720 Ventura Blvd, Studio City, CA 91604

Grandmaster Recorders

Grandmaster Recorders

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس ‌آنجلس Grandmaster Recorders است. این اغذیه‌فروشی وست هالیوودی مفهوم جالبی را ارائه و آن را به‌خوبی اجرا کرده‌است. تا آن‌جایی که ما می‌دانیم، ایتالیا و استرالیا هرگز در لس‌آنجلس جفت نشده‌اند، اما Grandmaster Recorders این کار را به ثمر نشانده و غذاهای ایتالیایی مانند آنتی پاستی یا دسر کانولی را با مشخصات طعم جالب و تکنیک‌های آشپزی استرالیایی ترکیب کرده‌است. Grandmaster Recorders در یک استودیوی ضبط تغییر کاربری به سبک کلاسیک لس‌آنجلس قرار دارد. غذای خوش‌مزه، رویکرد جذاب و محیط جالب، همگی این مکان را به یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس ‌آنجلس تبدیل کرده‌است. توصیه می‌کنیم که بعد از میل نمودن شام، خلوت عاشقانه‌تان را با یک تیرامیسوی خوشمزه به پایان برسانید.

آدرس:

1518 N Cahuenga Blvd, Los Angeles, CA 90028

Inn of the Seventh Ray

Inn of the Seventh Ray یکی دیگر از رمانتیک‌ ترین رستوران‌ های لس ‌آنجلس به شمار می‌آید. این رستوران در منطقه‌ای خاص، در میان تپه‌های جنگلی Topanga قرار دارد. Inn of the Seventh Ray، کنار نهر یکی از رمانتیک‌ ترین رستوران‌ های گیاهی در لس ‌آنجلس قرار گرفته، بااین‌حال، بیشتر منوی آن از گوشت‌های دودی تشکیل شده‌است. اتاق غذاخوری فضای باز آن‌ها مجهز به نورپردازی مطابق با مد روز بوده و یک بخاری برای صرف غذا، در میان درختان بلوط و شاخ‌و‌برگ آن‌ها، قرار دارد. پاسیوی Inn of the Seventh Ray نیز به‌قدری رمانتیک بوده که به عنوان تالار عروسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این رستوران، برخی از طبیعی‌ترین و دل‌چسب‌ترین شراب‌ها در کنار نان‌ها و شیرینی‌های محلی، که برخی از آن‌ها گیاهی و بدون گلوتن هستند، سرو می‌شود.

آدرس:

128 Old Topanga Canyon Rd, Topanga, CA 90290

LA Cha Cha Chá

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس

یکی دیگر از رمانتیک‌ ترین رستوران‌ های لس‌ آنجلس LA Cha Cha Chá است. ریسه‌های نوری، نخل‌های طبیعی، میزوصندلی‌های حصیری و برخی مبلمان دیگر، زیبایی دوچندانی را به فضای این رستوران افزوده‌است. LA Cha Cha Chá که در مرکز شهر قرار دارد، دکور، منو و مفهوم ترکیبی از زیبایی‌شناسی مدرن مکزیکی و کالیفرنیایی را ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم پیش از رفتن به رستوران آن را رزرو کنید و بهتر است که در تعطیلات آخر هفته به این مکان بروید. فراموش نکنید که به بار LA Cha Cha Chá نیز سر بزنید و برای وعده غذای خود نیز، یک غذای دریایی مانند charcoal-grilled زغالی با مارگاریتای خانگی بخورید. 

آدرس:

812 E 3rd St, Los Angeles, CA 90013

Mirate

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس Mirate است. این رستوران جذاب اما راحت با نورپردازی عاشقانه، میزوصندلی‌های حصیری و چوبی در فضای داخلی و گیاهان طبیعی، مبلمان راحتی، کوسن‌های نرم، گلدان‌های بزرگ و درخت تندومند در فضای بیرونی مکانی جذاب برای صرف غذا و نوشیدنی به حساب می‌آید. سرآشپز رستوران Mirate، طعم و حال‌و‌هوای  Baja، ایالتی مکزیکی در شبه‌جزیره‌ای در کالیفرنیا با چشم‌انداز کوه‌ها و سواحل در اقیانوس آرام و خلیج‌، را به هالیوود می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم به Mirate بروید و تاکو، al pastor یا el pescado بخورید. فراموش نکنید که پیش از رفتن به رستوران، میزتان را رزرو کنید.

آدرس:

1712 N Vermont Ave, Los Angeles, CA 90027

Pasjoli

Pasjoli

Pasjoli یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس‌ آنجلس به شمار می‌آید. این رستوران فرانسوی دارای یک اتاق ناهار‌خوری جذاب، شیک و قابلیت دسترسی است که لذت بردن از یک وعده غذایی صمیمی را برای زوج ها آسان می‌کند. در منوی Pasjoli، انواع غذاهای کلاسیک و نام‌آشنای فرانسوی مانند فیله مینیون، کوک او ون و اسکارگو را خواهید دید. دیوارهای آجری، کف چوبی به رنگ تیره، قفسه‌های شراب، نور کم، تیرهای چوبی سقف و گیاهان طبیعی و سرسبز بر رمانتیک بودن این رستوران افزوده‌است. پیشنهاد می‌کنیم بلیط خود را طوری رزرو کنید که شب ولنتاین در Pasjoli باشید؛ تا کنار معشوقه‌تان، شبی آرام و خاطره‌انگیز را سپری کنید. کرپ سوزت‌های خوش‌مزه این رستوران را هم فراموش نکنید؛ مطمئنا پشیمان نمی‌شوید!

آدرس:

2732 Main St, Santa Monica, CA 90405

Perch

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های لس‌ آنجلس Perch است. این رستوران فرانسوی، در کتاب‌خانه مرکزی _معروف‌ترین بنای تاریخی منطقه_ قرار دارد. اتاق غذاخوری اصلی دارای فضای داخلی سنتی فرانسوی با حسی کلاسیک و روستایی است. پیشنهاد می‌کنیم اوایل روزهای هفته به Perch بروید تا در فضای آرام و با جمعیتی خلوت‌تر، از تخفیف‌های لیوان‌های شراب و کوکتل‌ها بهره‌مند شوید.

آدرس:

448 S Hill St, Los Angeles, CA 90013

Tacos Don Cuco

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس

یکی دیگر از رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس Tacos Don Cuco است. برای صرف غذا در این رستوران احتیاجی به رزرو میز نیست. در رستوران Tacos Don Cuco، همه‌چیز برای خوردن وجود دارد؛ از tripitas گرفته تا tripitas، استیک، Buche و منویی از شراب‌ها. توصیه می‌کنیم به این رستوران بروید و از فهرست شراب و غذای آن بهره‌مند شوید؛ تا شبی به‌یادماندنی را در یکی از رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس بگذرانید.

آدرس:

752 S Fetterly Ave, East Los Angeles, CA 90022

در آخر

اگر قصد دارید همسرتان را به رستورانی عاشقانه دعوت کنید، اما هنوز مکانی را نیافته‌اید نگران نباشید؛ می‌توانید از غذاهای خیابانی شگفت‌انگیز لس‌آنجلس لذت ببرید، یا حتی نوشیدنی را در یک بار روی پشت‌بام این شهر، جایی مطابق با مد روز مانند Silver Lake، بنوشید. قرار نیست همیشه عاشقانه‌ترین خلوت‌ها در یک اتاق غذاخوری صورت بگیرد. اگر هم اصرار می‌ورزید که به یکی از بهترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس بروید مسئله‌ای نیست، هرچند ممکن است دیر شده باشد و فرصتی برای رزرو کردن میز نداشته باشید. اما امیدواریم که با برنامه‌ریزی صحیح، یک میز را در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های لس ‌آنجلس رزرو کنید.

نظرات کاربران