پارک های آبی در کیپ تاون

پارک های آبی در کیپ تاون؛ ماجراجویی در خنکای خیره کننده !

کیپ تاون قلب آفریقای جنوبی است و سالانه هزاران گردشگر از این مکان دیدن می‌کنند. در این شهر پارک‌های آبی متعدد و باشکوهی وجود دارد که طی سال‌های اخیر به محبوب‌ترین مقاصد گردشگری خانواده‌ها تبدیل شده است. کیپ تاون یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای کسانی است که می‌خواهند از طبیعت نهایت لذت را ببرند. پارک های آبی در کیپ تاون برای بچه‌ها حیرت‌انگیز است و قطعا با بازدید از این پارک‌ها خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌شان ثبت می‌شود. اگر عاشق پارک‌های آبی و بازدید از آفریقای جنوبی همراه با فرزندان خود هستید، پس باید از پارک های تفریحی در کیپ تاون دیدن کنید؛ در این مقاله تعدادی از بهترین پارک‌های آبی این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

رزرو تور آفریقا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Bugz Family Playpark

پارک های آبی در کیپ تاون

یکی از پارک های آبی در کیپ تاون Bugz Family Playpark نام دارد. این پارک خانوادگی بزرگترین پارک در کیپ غربی محسوب می‌شود و افراد با هر سنی می‌توانند از تفریحات این پارک استفاده کنند. دویدن، پریدن و گردش در اطراف این پارک لذت‌بخش است و فضای بازی بیرونی آن طوری طراحی شده که بچه‌های کوچک هم می‌توانند در آن بازی کنند. این شهربازی برای کودکان 2 تا 10 ساله بسیار هیجان‌انگیز است و آنها می‌توانند همراه با یک بزرگ‌تر از تفریحات آبی در این پارک لذت ببرند. همچنین جالب است بدانید جشن‌تولدها، مهمانی‌ها و سایر مراسمات کودکان هم در این مکان برگزار می‌شود. اگر به شهر کیپ تاون سفر کردید، فرزندانتان را به این پارک ببرید تا نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

آدرس:

56 Tarentaal Street | Joosten Bergvlakte, Cape Town Central 7570, South Africa

پاسپورت دومینیکا

Water World Strand

یکی دیگر از پارک های تفریحی در کیپ تاون Water World Strand است. این یک منطقه فوق‌العاده برای جوانان است که دوست دارند تمام روز را در آب بازی کنند. پارک آبی Waterworld Strand مناسب برای کودکان و بزرگسالان بوده و طوری برای کودکان طراحی شده تا با حداکثر ایمنی در تونل‌های آبی و استخرهای آب سرد تفریح کنند و لذت ببرند. همچنین سرسره‌های زیادی در این پارک وجود دارد که قطعا یکی از انتخاب‌های فرزندان شما خواهد بود. این پارک همچنین دارای یک کافه جذاب است که قهوه‌های خوشمزه و پیتزای خوش‌طعم سرو می‌کند که خوردن آن‌ها بعد از انجام تفریحات آبی واقعا لذت‌بخش است.

آدرس:

Beach Road, Strand 7140, South Africa

Cool Runnings

پارک های آبی در کیپ تاون

یکی دیگر از پارک های موضوعی در کیپ تاون Cool Runnings نام دارد. اگر شما و فرزندانتان به‌دنبال یک پارک آبی برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز در فضای باز هستید، این دقیقا همان جایی است که باید بروید. تمام مسیرهای پیاده‌روی این پارک دارای سرسره‌های طولانی است و می‌توانید به‌جای قدم‌زدن، سرسره‌سواری کنید تا به مقصد برسید. همچنین بهترین غذاها و نوشیدنی‌های شهر کیپ تاون را می‌توانید در این پارک میل کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است در این پارک هر فرد مجاز است 2 تا 3 ساعت حضور داشته باشد. در سفر به این شهر، بازدید از این پارک خارق‌العاده که یکی از بهترین پارک های آبی کیپ تاون است را از دست ندهید.

آدرس:

Off Carl Cronje Dr, Tygervalley, Cape Town, 7530, South Africa

Adventure Land 

یکی دیگر از پارک های آبی آفریقای جنوبی Adventure Land  است. این پارک آبی در زمینی به ‌مساحت 24 هکتار واقع شده و مجموعه‌ای چشمگیر از جاذبه‌ها را به رخ می‌کشد. این مکان دارای سرسره‌های به طول 75 متر و 25 متر است. همچنین دارای دو سرسره کوچک است که در انتهای آن استخر کودکان وجود دارد و کودکان می‌توانند نهایت لذت را از سرسره‌سواری در این منطقه ببرند. از دیگر تفریحات این منطقه می‌توان به باشگاه ورزشی جنگلی اشاره کرد که شگفت‌انگیز است. سفر به کیپ تاون، بدون رفتن به این پارک آبی معنایی ندارد.

آدرس:

N2, Plettenberg Bay 6600, South Africa 

Milnerton Water Park

پارک های آبی در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی در کیپ تاون Milnerton Water Park نام دارد. این پارک آبی وسیع دارای سرسره‌های آبی فوق‌العاده و استخری دلپذیر است که می‌توانید در کنار فرزندان خود از آن لذت ببرید. همچنین فرزندانتان هم می‌توانند همراه با شما در استخرهای بزرگ این پارک شنا کنند. با عزیزانتان از این پارک آبی در کیپ تاون لذت ببرید و روزی سرشار از هیجان و سرگرمی را برای خود رقم بزنید.

آدرس:

Pentz Drive, Table View Cape Town, Western Cape

Wild Waves Water Park

یکی دیگر از پارک های آبی در کیپ تاون Wild Waves Water Park است. این پارک زیبا برای تمام سنین مناسب بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. پارک امواج وحشی برای مشتریان خود، به‌ویژه کودکان در هر سنی اقدامات ایمنی متعددی مانند نجات‌غریق را در نظر گرفته است؛ همچنین کارکنان آنجا به‌خوبی آموزش دیده‌اند و رفتار بسیار مناسبی با شما دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند در یک رستوران شناخته‌شده که نزدیک پارک قرار دارد، غذا و نوشیدنی میل کنند و لذت ببرند. بازدید از این پارک زیبا را سفر به کیپ تاون فراموش نکنید.

آدرس:

Wild Coast Sun resort, Port Edward 4295, South Africa

Valley of Waves

پارک های آبی در کیپ تاون

یکی دیگر از پارک های تفریحی در کیپ تاون Valley of Waves نام دارد. جذاب‌ترین جاذبه برای هرکسی که به این شهر سفر می‌کند، تالاب دست‌ساز است. این مکان حال‌وهوای ساحلی بسیار خاصی دارد و حوضچه جزرومدی آن باعث می‌شود تمام استرس و فشار زندگی را فراموش کنید. شما می‌توانید همراه با شریک زندگی خود به به این منطقه بروید و با تماشای موج‌های خروشان اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین مهمانان می‌تواند از اقامتگاه این منطقه به‌طور رایگان استفاده کنند و لذت ببرند. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از تالاب زیبا دیدن کنید.

آدرس:

Sun City Resort, Sun City 0316, South Africa

Cape Wheel

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیپ تاون Cape Wheel است. این مکان کوهستانی وسعت زیادی دارد و از روی قله آن زمانی که سوار بر چرخ‌وفلک می‌شوید می‌توانید کل شهر را مشاهد کنید. منظره اسکله این منطقه در هر فصلی زیبا است و هر بازدیدکننده‌ای را جذب خودش می‌کند. این یکی از محبوب‌ترین پارک های آبی کیپ تاون است و می‌توانید 12 تا 15 دقیقه در این منطقه قایق‌سواری کنید و لذت ببرید. حتما در سفر به آفریقای جنوبی، یک روز به کیپ تاون بروید و از این منطقه تفریحی زیبا لذت ببرید.

آدرس:

Dock Road | V&A Waterfront, Cape Town Central 8001, South Africa

Waterworld

پارک های آبی در کیپ تاون

یکی دیگر از پارک‌ های موضوعی کیپ تاون Waterworld نام دارد. این پارک که به دنیای آب معروف است، یکی دیگر از شاهکارهای شهر کیپ تاون است. این پارک آبی یک رویا برای ویک‌بوردسواران و اسکی‌بازان روی آب است. اگر از تماشای ورزش‌های آبی لذت می‌برید و یا به انجام دادن این ورزش‌ها علاقه دارید، پس این مکان مناسب شماست. 

آدرس:

 Sun City, Sun City 0316, South Africa

Wiesenhof Adevnture Park

یکی دیگر از پارک های آبی آفریقای جنوبی Wiesenhof Adevnture Park است. این پارک برای بچه‌ها مناسب بوده و 8 سرسره عالی و استاندارد دارد. سرسره‌های این مکان در نهایت به استخر بچه‌ها ختم می‌شود و برای فرزندان شما بسیار لذت‌بخش است. از دیگر تفریحات این پارک می‌توان به دوچرخه‌سواری کوهستان، مسیر تک‌دوچرخه و ترامپولین که نوعی ورزش پرشی است اشاره کرد. با رفتن به این پارک هم خودتان و هم فرزندانتان نهایت لذت را تجربه می‌کنید.

آدرس:

Stellenbosch, South Africa

Hartenbos Water Parks

پارک های آبی در کیپ تاون

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی در کیپ تاون Hartenbos Water Parks نام دارد. این پارک زیبا در کیپ غربی در نزدیکی خلیج Mossel قرار دارد و سرگرمی‌های زیادی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. اگر در فصل تابستان به کیپ تاون سفر کردید، فراموش نکنید که گذراندن یک روز زیر نور خورشید در پارک آبی هارتنبوس بسیار لذت‌بخش است. بازدیدکنندگان در هر سنی می‌توانند از تفریحات این پارک استفاده کنند و یک روز فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنند. 

آدرس:

Corner Kaap de Goede Hoop Ave and Port Natal Way, Hartenbos, Garden
Route

Muizenberg Water Slides

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیپ تاون Muizenberg Water Slides است. سرسره اصلی این مکان دارای هزارتوی پیچیده‌ای است و زمانی که وارد آن می‌شوید خودتان باید راه خروج را پیدا کنید که همین موضوع بسیار هیجان‌انگیز است. علاوه‌بر این، امکانات مناسبی مانند یک فروشگاه و صندلی‌های سایه‌دار راحت در این مکان وجود دارد که روز شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم سرسره سرعت این مکان را از دست ندهید، فوق‌العاده است.

کلام آخر سه کلیک در مورد پارک های آبی در کیپ تاون

پارک های آبی در کیپ تاون بسیار باشکوه هستند و افراد با سنین مختلف می‌توانند از انجام تفریحات در آن لذت ببرند. این پارک‌های زیبا در سال‌های اخیر جزو پرطرفدارترین جاذبه‌های خانوادگی به شمار می‌آید و تفریحات هیجان‌انگیزی را در طبیعت به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. آیا برای هیجان و ماجراجویی در سفر به کیپ تاون آماده هستید؟ اگر این پارک‌های آبی شما را مجذوب خود می‌کند، پس منتظر نمانید و چمدان‌های خود را ببندید و از یک روز سرگرم‌کننده و شاد با عزیزانتان در آفریقای جنوبی لذت ببرید.

نظرات کاربران