سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

سفر به آفریقای جنوبی در تابستان؛ آب‌وهوا، مقاصد توریستی و موارد دیگر

دمای هوا در فصل تابستان آفریقای جنوبی، از 25 تا 35 درجه سانتی‌گراد متغیر است و همین امر، زمینه را برای تفریحات آبی و گشت‌وگذار در اماکن و جاذبه‌های تفریحی روباز مساعد می‌کند. در تابستان با وجود روزهای طولانی، زمان بیشتری برای خوش‌گذرانی در اختیار دارید. 

پاسپورت دومینیکا

اگر برای سفر به آفریقای جنوبی در تابستان برنامه‌ریزی می‌کنید، اطلاع از یک سری نکات مهم به شما کمک می‌کند لحظات جذاب‌تر و بهتری داشته باشید. در این فصل، مناطق ساحلی مانند دوربان و کیپ تاون آفتابی است و نواحی داخلی مثل پارک ملی کروگر، مناظر و حیات وحشی متفاوت و دیدنی را به نمایش می‌گذارد. اگر دوست دارید در مورد سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان بیشتر بدانید، تا پایان این مقاله از مجله سه کلیک، با ما همراه باشید. 

فرصت خرید آنلاین بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید.

دمای مناطق مختلف آفریقای جنوبی در طول تابستان

سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

آب‌وهوای آفریقای جنوبی طی تابستان، از دسامبر تا فوریه، الگوهای متفاوتی را تجربه می‌کند. در کیپ تاون و دوربان که مناطقی ساحلی است، دما از 25 تا 30 درجه متغیر است و تحت تأثیر اقیانوس، تعدیل شده و شرایط دلپذیری را برای ساحل‌نشینان و فعالیت‌های خارج از منزل ایجاد می‌کند. اما در ژوهانسبورگ و پرتوریا که از شهرهای آفریقای جنوبی محسوب می‌شود، دما از 28 تا 35 درجه سانتی‌گراد متغیر است. 

در پارک ملی کروگر، واقع در منطقه شمالی آفریقای جنوبی، دما به 40 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد. همین دمای بیشتر در مناطق شمالی، محیط و شرایطی مناسب را برای فعالیت‌های حیات وحش ایجاد می‌کند. در شمال‌شرقی کشور نیز عصرها احتمال بارندگی وجود دارد؛ باد و طوفان‌ها به رشد هرچه بیشتر پوشش‌های گیاهی سرسبز و طبیعی و هم‌چنین خنک‌تر شدن هوا کمک می‌کند. 

بلیط هواپیما

جمعیت و هزینه‌های سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

برخی از گردشگران با دمای بالای هوا مشکلی ندارند و از هوای آفتابی لذت می‌برند. در نتیجه در تابستان هم جاذبه‌های تفریحی و اماکنی مانند کیپ تاون، دوربان، سواحل، حیات وحش و پارک ملی کروگر مملو از جمعیتی است که برای سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان، مشتاق هستند. می‌توان گفت تابستان فصل اوج گردشگری در آفریقای جنوبی است و اگر قصد دارید در این فصل به این سرزمین سفر کنید، باید بدانید که به دلیل ازدحام جمعیت قیمت هتل‌ها، پروازها و تفریحات افزایش می‌یابد و بهتر است هرچه زودتر اقامتگاه خود را رزرو کنید و برای صرفه‌جویی بیشتر و مدیریت بهتر بودجه خود هنگام سفر، از قبل بازارهای محلی و غذاخوری‌ها را بررسی کنید. 

حیات وحش دیدنی؛ از دلایل سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

حیات وحش دیدنی؛ از دلایل سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

تابستان برای عاشقان حیات وحش فرصتی ایده‌آل است؛ پارک ملی کروگر و دیگر اماکن طبیعی، اکوسیستم‌های پرجنب‌وجوش را به نمایش می‌گذارد. اگر شما هم از علاقه‌مندان حیات وحش هستید، در مناطق ساحلی مانند کیپ تاون که حیات دریایی مانند زندگی و فعالیت فوک‌ها و دلفین‌ها را نمایش می‌دهد، هنگام سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان، حسابی به شما خوش خواهد گذشت. 

شکوفه دادن گل‌های وحشی در تابستان

در فصل تابستان، مکان‌هایی مانند کیپ غربی و ناماکوالند با گل‌های وحشی رنگارنگ، درخشان و چشم‌نواز می‌شود؛ دوربین خود را همراه ببرید تا به‌عنوان یکی از دوست‌داران طبیعت، عکس‌های یادگاری خود را ثبت و آلبوم‌تان را رنگارنگ کنید. با وجود چنین شرایطی، سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان برای شما بسیار دلپذیر خواهد بود. 

سواحل زیبا؛ دلیلی برای سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان

سواحل آفریقای جنوبی در فصل تابستان، برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است. در این فصل کیپ تاون و دوربان که نسبت به سایر نقاط دمای ملایم‌تری را تجربه می‌کند، با سواحل شنی جذاب خود، میزبان خوبی برای شماست. چه در کلیفتون و کیپ تاون باشید یا در ساحل دوربان، می‌توانید آفتاب بگیرید و برای تجربه هیجان بیشتر، موج‌سواری را امتحان کنید. 

رزرو آنلاین هتل خارجی با سه کلیک خوبه

فستیوال‌های تابستانه آفریقای جنوبی

سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

تابستان فصل جشن در آفریقای جنوبی است؛ جشنواره بین‌المللی جاز کیپ تاون و هم‌چنین فستیوال ملی هنر در گراهامستون برای جشن گرفتن استعدادهای هنری در آفریقای جنوبی با اجراهای تئاتر، رقص و هنرهای تجسمی، در ماه مارس برگزار می‌شود. جشنواره آشتی در دوربان هم از دیگر فستیوال‌های تابستانه آفریقای جنوبی است که در ماه دسامبر برگزار می‌شود و هدف آن ترویج وحدت از طریق موسیقی، رقص و نمایش‌های فرهنگی است و مردم را گرد هم آورده و احساس آشتی ایجاد می‌کند. 

آخرین جشنواره این بازه زمانی سال هم بازار تابستانی کیپ تاون است که در ماه دسامبر برپا می‌شود و در آن می‌توانید غرفه‌های متنوعی را در محیطی شاد ببینید که هنر، صنایع‌دستی و محصولات محلی را ارائه می‌دهند. پس اگر برای سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان برنامه‌ریزی می‌کنید، شرکت در این جشنواره‌ها را از دست ندهید. 

ماجراجویی در سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

تابستان گرم و خشک است و از آن‌جایی که در این فصل خبری از بارش شدید برف و باران نیست، جو برای تفریح در تفرجگاه‌های روباز بسیار مناسب است؛ می‌توانید در کروگر به سافاری بروید، ورزش‌های آبی را در سواحل گاردن‌روت امتحان کنید و در کوه‌های دراکنزبرگ پیاده‌روی کنید. اگر کمی هیجان بیشتر می‌خواهید، در پل بلوکرانس بانجی‌جامپ فوق‌العاده‌ای وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید. با بالون‌سواری هم می‌توانید تجربه‌ای تازه از سفر آسمانی داشته باشید و مناظر فوق‌العاده‌ای را ببینید.

کیپ تاون؛ بهترین مکان برای بازدید در آفریقای جنوبی در تابستان

اگر برای سفر به آفریقای جنوبی در تابستان برنامه‌ریزی می‌کنید، کیپ تاون را در ابتدای لیست آفریقاگردی خود بنویسید؛ کیپ تاون در این فصل آفتابی است و برای گشت‌وگذار در اماکن تفریحی مانند کوه تیبل و استراحت در سواحل کلیفتون و کمپ‌ها شرایط خوبی دارد. سفرهای دریایی جزیره روبن نیز با وجود آسمان صاف و آب‌وهوای گرم ساحلی بین گردشگران بسیار پرطرفدار است. 

دوربان

دوربان

دوربان در تابستان گرم می شود و مردم را برای تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در سواحل به‌سوی خود جذب می‌کند. بازار پرجنب‌وجوش خیابان ویکتوریا با نمایش فرهنگ متنوع شهر در دوربان نیز از جاهایی است که نباید از قلم بیندازید. دوربان از مهم‌ترین مناطقی است که در سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان، باید حتما ببینید. 

پارک ملی کروگر

فضای سرسبز پارک ملی کروگر در تابستان، آن را به مکانی زیبا برای سافاری و دیدن حیات وحش تبدیل کرده است. اگر به همراه یک راهنما از پارک ملی کروگر بازدید کنید، شانس بیشتری برای دیدن حیوانات معروف و بزرگ خواهید داشت. 

مسیر باغ؛ یکی از بهترین اماکن تفریحی در سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

مسیر باغ، واقع در آفریقای جنوبی، در تابستان آب‌وهوایی دلپذیر دارد و با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده از مناظر جذاب شهرهایی مثل کنیسنا شما را غافلگیر می‌کند. اگر از علاقه‌مندان فضاهای باز سرسبز هستید، می‌توانید پارک ملی سیتسیکاما را هم بگردید و لذت ببرید. 

کلام آخر سه کلیک درباره سفر به آفریقای جنوبی در تابستان

در این مقاله که یک راهنمای جامع برای سفر به آفریقای جنوبی در تابستان است، به ویژگی‌های این سفر هیجان‌انگیز پرداختیم. در تابستان آفریقای جنوبی سرگرمی‌های متنوعی خواهید داشت؛ عکاسی از مناظر و دیدن حیات وحش، بازی‌های مهیج در پارک ملی کروگر، شگفتی‌های ساحلی در کیپ تاون و شرکت در جشنواره‌های جذاب تابستانه از جمله آن‌هاست. ضمنا سفر به آفریقای جنوبی در فصل تابستان برای عاشقان طبیعت‌گردی، لحظاتی فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند.

نظر شما چیست؟ دوست دارید در تابستان به آفریقای جنوبی بروید؟ 

رزرو تورخارجی با سه کلیک و با بهترین کیفیت!

نظرات کاربران