سفر به ژاپن در پاییز

سفر به ژاپن در پاییز؛ فوجی در میان خزان!

کشور ژاپن یکی از جذاب‌ترین کشورها در آسیای شرقی برای سفر کردن بوده که در آن هم‌زمان آرامش و شلوغی، مدرنیته و تاریخ و تمدن باستانی را می‌توانید ببینید. فصل پاییز یکی از بهترین زمان‌های سفر به ژاپن محسوب می‌شود زیرا در این زمان مومیجی یا همان برگ‌های قرمز درختان، مناظر خیره‌کننده‌ای از رنگ‌ها را ایجاد می‌کنند. اگر قصد سفر به ژاپن در پاییز را دارید، در این مقاله با ما همراه شوید.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور لوکس ژاپن با سه کلیک خوبه!

آب‌و‌هوای ژاپن در پاییز

سفر به ژاپن در پاییز

پاییز در ژاپن یکی از زیباترین فصول در این کشور محسوب می‌شود. مانند سایر مناطق معتدل نیمکره شمالی، فصل پاییز در ژاپن نیز تقریباً از اواسط سپتامبر آغاز  می‌شود و تا اوایل دسامبر ادامه دارد. وقتی تابستان جای خود را به پاییز می‌دهد، هوا خنک‌تر می‌شود و برگ‌ها شروع به تغییر کرده و مناظر خیره‌کننده‌ای از برگ‌های قرمز، نارنجی و زرد را در جنگل‌های متعدد این کشور ایجاد می‌کنند. دمای هوا خنک و ملایم شده و از حدود 7 درجه سانتی‌گراد در عصر اواخر پاییز تا 24 درجه سانتی‌گراد در روزهای گرم سپتامبر متغیر می‌شود.

چه زمانی رنگ‌های پاییزی را در این کشور می‌بینیم؟

در مقایسه با بهار که عمر شکوفه‌های گیلاس یا ساکوراهای آن زودگذر و غیرقابل پیش‌بینی هستند، Koyo Zensen که به آن پدیده پیشرفت رنگ‌های پاییزی می‌گویند، در سراسر کشور سرعت بسیار آرام‌تری دارد و برای مدتی حدود 50 روز یا بیشتر دوام می‌آورد. پدیده‌  Koyo Zensen سالانه در ژاپن اتفاق می‌افتد. در این حالت برگ‌ها موجی از رنگ‌ها را دنبال می‌کنند که از شمال در هوکایدو شروع می‌شود و به سمت جنوب به کیوشو و اوکیناوا می‌رسد. این امر باعث می‌شود برنامه‌ریزی در مورد سفر به ژاپن در پاییز و دیدن رنگ‌های زیبای آن آسان‌تر باشد؛ به‌ویژه اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری را در این کشور بمانید. در نتیجه بهترین زمان سفر به ژاپن اواخر اکتبر است؛ زمانی که رنگ‌ها شروع به تغییر می‌کنند و تا اواسط نوامبر به اوج خود می‌رسند. اگر مایل به سفر به مکان‌های خارج از شهر ژاپن هستید، طوری برنامه‌ریزی کنید که این رنگ‌های جذاب پاییزی را ببینید.

درختان و گیاهان ژاپنی در این فصل

درختان و گیاهان ژاپنی در این فصل

به لطف فراوانی درختان برگ‌ریز در سراسر ژاپن، پاییز چشم‌انداز شگفت‌انگیزی را خلق می‌کند. افرای ژاپنی، درختان مومی، روون، بوته‌های سوزان و سماق ژاپنی قرمز می‌شوند. برگ‌های جینکو، نارون ژاپنی و صنوبر نیز، طلایی و زرد می‌شوند. همچنین برگ درختان غان، شاه‌بلوط، بلوط و راش هم سایه‌ای از رنگ قهوه‌ای به خود می‌گیرند. جدای از این درختان، گیاهانی چون آکی‌نو ناناکوسا یا هفت‌گل، شبدر بوته‌ای، علف پامپاس ژاپنی، ریشه پیکان، میخک و گل زنگوله  نیز نماد پاییز در ژاپن هستند که از رسیدن این فصل خبر می‌دهند. این گل‌ها اغلب در سراسر ادبیات ژاپنی با رنگ‌های عاشقانه و غم‌انگیز ظاهر می‌شوند و همراه با شخصیت‌ها یا رویدادهای خاصی مثل پایان دادن به رابطه‌ها، زیبایی عمیقی را تداعی می‌کنند که با اندوهی رنگ‌آمیزی می‌شود که بسیار شبیه پاییز و گذر زمانند. اگر به طبیعت خیره‌کننده پاییزی علاقه‌مندید در ادامه با ما همراه شوید تا جاهای دیدنی ژاپن در پاییز را به‌تفکیک برخی از شهرهای آن به شما معرفی کنیم. 

پاسپورت دومینیکا

جاهای دیدنی ژاپن در پاییز

تا اینجای مطلب، شما با وضعیت آب‌وهوا در ژاپن و طبیعت زیبای آن آشنا شده‌اید. حالا نوبت به معرفی زیبایی‌های این کشور می‌رسد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ما را با مکان های دیدنی ژاپن در توکیو، کیوتو و دیگر شهرهای اطراف آشنا کنیم. 

YOYOGI PARK

سفر به ژاپن در پاییز

یکی از پارک‌های توکیو، پایتخت ژاپن، Yoyogi Park  نام دارد که در سال 1967 میلادی افتتاح شده و درست کنار منطقه شیبویا، خیا بان اوموتساندو و منطقه هاراجوکو قرار گرفته است. این پارک با مساحت 54 هکتار پنجمین پارک بزرگ منطقه ویژه توکیو محسوب می‌شود. Yoyogi Park مکانی ایده‌آل برای تماشای برگ‌های پاییزی در ژاپن است که حین خرید و جست‌وجو در محله‌های اطراف می‌توانید از آن دیدن کنید. شما می‌توانید از بخش جنوبی این پارک که بین ایستگاه یویوگی-کوئن و ایستگاه هاراجوکو قرار گرفته و جنگلی از درختان جینکو و افراست که در پاییز به رنگ طلایی در می‌آید، دیدن کنید.

ICHO NAMIKI

یکی از نمادین‌ترین مکان‌ های دیدنی ژاپن در پاییز Icho Namiki بوده که خیابانی از درختان سربه‌فلک‌کشیده جینکو است. در این خیابان درختان غول‌پیکر از اواخر نوامبر تا اوایل دسامبر به رنگ طلایی خارق‌العاده‌ای درمی‌آیند که به زیباترین شکل هرس می‌شوند. در فصل پاییز Icho Namiki همچون خیابانی از مشعل‌های طلایی با‌شکوه جلوه می‌کند. در مقابل این خیابان زیبا یک گالری هنری یادبود Shotoku وجود دارد. 

KOISHIKAWA KORAKUEN

KOISHIKAWA KORAKUEN

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین باغ‌های ژاپنی توکیو Koshikawa Korakuen نام دارد. این باغ مانند بیشتر باغ‌های سنتی ژاپنی مناظر معروف را با استفاده از حوضچه‌ها، سنگ‌ها، درختان و تپه‌های دست‌ساز به‌صورت مینیاتوری به بیننده نشان می‌دهد. در Koshikawa Korakuen شبکه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی مشرف به مناظر طراحی‌شده که بازدیدکنندگان از آنجا می‌توانند باغ را تماشا کنند. این باغ یکی از جاذبه‌ های دیدنی ژاپن در پاییز، به‌ویژه در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر محسوب می‌شود. ده‌ها درخت افرا در اطراف سه حوض باغ کاشته شده‌اند که سایه‌های پرجنب‌و‌جوش زرشکی و قرمز به خود می‌گیرند. همچنین یک بیشه کوچک از درختان جینکو در نزدیکی ورودی شرقی آن وجود دارد که در پاییز به رنگ زرد طلایی در می‌آید.

RIKUGIEN

یکی از زیباترین باغ‌های مناظر ژاپنی توکیو در کنار Koshikawa Korakuen، باغ Rikugien است که در سفر به ژاپن در پاییز می‌توانید از آن دیدن کنید. این باغ حدود سال 1700 میلادی ساخته شده و چون 88 صحنه از اشعار معروف را در طراحی مینیاتوری خود به نمایش می‌گذارد، به باغ «شش شعر» شهرت دارد. یکی از بهترین زمان‌ها برای بازدید از Rikugien فصل پاییز است چون چشم‌انداز زیبای آن در اواخر ماه نوامبر، زمانی ‌که درختان افرای باغ همچون رشته‌های طلایی در شب می‌درخشند، تماشایی است. وسعت این باغ به‌گونه‌ایست که می‌توانید در اطراف آن قدم زده و از حوض بزرگ و مرکزی آن که توسط تپه‌های مصنوعی و مناطق جنگلی احاطه شده است لذت ببرید. همچنین می‌توانید در چای‌خانه‌‌های آن استراحت کنید. 

SHINJUKU GYOEN

سفر به ژاپن در پاییز

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های توکیو با چشم‌انداز سنتی ژاپنی Shinjuku Gyoen نام دارد. این پارک زیبا که در قلب شینجوکو واقع شده، حوض‌های بزرگی با جزایر و پل دارد. این پارک با چمن‌زارهای وسیع، مسیرهای پرپیچ‌و‌خم پیاده‌روی و مناظر خیره‌کننده یکی از آرامش‌بخش‌ترین مکان‌ها برای فرار از شلوغی شهر محسوب می‌شود. Shinjuku Gyoen در پاییز که برگ‌ها تغییر رنگ می‌دهند، یکی از مکان‌های جذاب برای بازدید در سفر به ژاپن است. انواع مختلفی از درختان و به‌ویژه درختان افرا در اطراف این پارک وجود دارند که در فصل پاییز به زیبایی تغییر رنگ می‌دهند.

MT. TAKAO

یکی از نزدیک‌ترین مناطق تفریحی طبیعی به مرکز توکیو کوه Takao است که مناظر زیبا و جذاب فراوانی دارد. این کوه با معبدی در بالای آن در میان ساکنان توکیو برای پیاده‌‌روی‌های آخرهفته، به‌ویژه در فصل پاییز در ژاپن، معروف است. شش مسیر مختلف برای بالا رفتن از این کوه وجود دارد که آن را به گزینه‌ای عالی برای کوهنوردان مبتدی تا حرفه‌ای تبدیل می‌کند. کوه Takao تنها 50 دقیقه با قطار تا ایستگاه شینجوکو فاصله دارد.

OKUTAMA

OKUTAMA

یکی از شهرستان‌های منطقه تامای غربی واقع در توکیو OKUTAMA است که به‌دلیل علاقه مردم محلی برای تماشای برگ‌های پاییزی در آن، به‌عنوان یکی از جاذبه‌ های دیدنی ژاپن در پاییز شناخته می‌شود. در  OKUTAMA اگر علاقه‌ای به بالا رفتن از کوه میتاکه ندارید می‌توانید دره هاتونوسو را برای پیاده‌روی انتخاب کنید. هنگام قدم زدن در این دره نیز شما از کنار رودخانه‌ای زیبا و از میان چند جنگل خیره‌کننده عبور خواهید کرد.

DAITOKU-JI

مجموعه معبد بزرگ در شمال کیوتو Daitoku-ji نام دارد که از حدود 22 معبد فرعی تشکیل شده و مشهورترین آن‌ها Ryogenin نامیده می‌شود که در تمام طول سال برای بازدید عموم گشوده است. این معبد که در نزدیکی محله Nishijin واقع شده، یکی از بهترین مکان‌ها در ژاپن برای دیدن طیف گسترده‌ای از باغ‌های ذن و تجربه فرهنگ و معماری ذن است. درحالی‌که بیشتر معابد فرعی ارزش بازدید دارند، اما معبد فرعی Kotonin در آن، به‌دلیل درختان افرای خود که یک تاج طاقدار در بالای معبد تشکیل می‌دهند از جاذبه ‌های دیدنی ژاپن در پاییز محسوب می‌شود. درختان افرا همچنین به‌طور گسترده در سراسر باغ چای  Kotoninنیز یافت می‌شوند که در فصل پاییز به اوج زیبایی خود می‌رسند.

TENRYUJI

سفر به ژاپن در پاییز

مهمترین معبد در منطقه آراشیاما کیوتو، Tenryu-ji نام دارد. این معبد در بین 5 معبد بزرگ ذن شهر رتبه اول را به خود اختصاص داده و اکنون به‌عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. برخلاف ساختمان‌های معبد، باغ آن که توسط طراح معروف  Muso Sosekiکه باغ‌های کوکدرا و دیگر معابد مهم را نیز طراحی کرده، در طول قرن‌ها به شکل اولیه خود باقی مانده است. این باغ دارای حوض مرکزی است که توسط صخره‌ها، درختان کاج و کوه‌های جنگلی آراشیاما احاطه شده و به‌خاطر چشم‌انداز خیره‌کننده‌اش از درختان افرا در فصل پاییز در ژاپن مورد علاقه عکاسان است. 

DAIGO-JI

Daigo-ji، معبد مهم فرقه شینگون بودیسم ژاپنی ا‌ست که در جنوب شرقی کیوتو مرکزی و در دامنه کوه Daigo-san قرار دارد. این معبد نمونه‌ای عالی از معماری فوق‌العادهMomoyama  است و نباید دیدن آن را از دست داد. Daigo-ji با داشتن زمین‌های وسیع و سایه‌بان‌های درختان افرا با برگ‌های رنگارنگ نیز به یکی از جا‌های دیدنی ژاپن در پاییز تبدیل شده که هر ساله توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

NANZEN-JI

NANZEN-JI

معبد Nanzen-ji که محوطه وسیع آن در پایه کوه‌های جنگلی هیگاشیاما کیوتو قرار دارد، یکی از مهم‌ترین معابد ذن در سراسر ژاپن است. بازدید از محوطه مرکزی معبد Nanzen-ji برای عموم رایگان بوده اما برای ورود به ساختمان‌های معبد و معابد فرعی باید هزینه جداگانه پرداخت کرد. بازدیدکنندگان از طریق آشپزخانه سابق معبد (KURI) وارد مجموعه ساختمان هوجو می‌شوند؛ جایی که می‌توانند یک چای‌خانه کوچک در سمت راست خود با چشم‌اندازی از یک آبشار کوچک پیدا کنند. معبد Nanzenzenin یکی از معابد فرعی Nanzen-ji است که ورود به آن برای بازدیدکنندگان آزاد است. این معبد پشت قنات، در محل سابق ویلای اصلی امپراتور کامه‌یاما، نودمین امپراتور ژاپن بر‌اساس نظام سنتی جانشینی، واقع شده است. Nanzenzenin شامل مقبره امپراتور، سالن معبد و باغی است که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ژاپن در پاییز از آن دیدن کنید.

EIKANDO

معبد Eikando که به‌طور رسمی با نام معبد Eikan-dō Zenrin-ji شناخته می‌شود، متعلق به فرقه جودو بودیسم ژاپنی‌ بوده و در شمال معبد Nanzen-ji قرار گرفته است. Eikando دارای تاریخچه طولانی بوده و ساختمان‌های متنوع و باغ برکه‌ای زیبایی در آن وجود دارد. مهمترین ساختمان این معبد، بتکده Tahoto  نام دارد که در میان درختان دامنه تپه، بالای ساختمان‌های دیگر معبد قرار گرفته است. این بتکده، سازه‌ای دو طبقه بوده که طبقه اول مربع و طبقه دوم گرد است و منظره آن به‌ویژه در پاییز، زمانی که درختان افرای محوطه معبد در حال تغییر رنگ هستند، بسیار باشکوه است. یکی دیگر از جاهای دیدنی Eikando در فصل پاییز، معبد Hojo Pond بوده که در اطراف آن باغی ساخته شده و نهرهای کوچکی که از میان محوطه معبد می‌گذرند به حوض اصلی برکه متصل می‌شوند. این معبد به‌دلیل رنگ‌های پاییزی که معمولا در نیمه دوم نوامبر اطراف آن ظاهر می‌شوند و همچنین نورپردازی‌های عصرانه‌اش که در پاییز رخ می‌دهد، بسیار معروف است.

KYOTO BOTANICAL GARDENS

سفر به ژاپن در پاییز

باغ گیاه‌شناسی Kyoto که در سال 1924 تأسیس شد، قدیمی‌ترین و جامع‌ترین باغ گیاه‌شناسی عمومی در ژاپن است. Kyoto Botanical Gardens، با گیاهان فصلی و باغ های مختلف که همیشه در حال تغییر هستند، یکی از جا‌های دیدنی ژاپن در پاییز محسوب می‌شود. باغ گیاه‌شناسی Kyoto موزه‌ای زنده از گیاهان است که فرصت‌هایی را هم برای آموزش و هم برای استراحت و لذت بردن از طبیعت ارائه می‌دهد. این باغ با تنوع عظیمی از گیاهان و درختان به‌ویژه درختان برگ‌ریزی همچون افرا رنگ‌های پاییزی زیبایی را به نمایش می‌گذارد. 

YORO VALLEY, CHIBA

یکی از مکان‌ ها‌ی دیدنی ژاپن در پاییز Yoro Valley نام دارد که در مرکز شبه‌جزیره بوسو در استان Chiba، واقع شده است. این دره که دسترسی به آن از شهر آسان است، یک مقصد سفر یک‌روزه عالی برای گردشگران محسوب می‌شود. این مکان دارای جلوه‌های طبیعی بکر بوده و در هر چهار فصل سال، چهره‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهد. Yoro Valley دارای 8 مسیر پیاده‌روی است که بسیار محبوب بوده و برای تماشای برگ‌های پاییزی در ژاپن عالی هستند.

OKU-NIKKO

OKU-NIKKO

Oku-Nikko، منطقه‌ای کوهستانی‌ است که در کوه‌های غرب مرکز شهر نیکو قرار دارد و شامل مناظر طبیعی زیبایی از جمله آبشارها، دریاچه‌ها، زمین‌های باتلاقی، نهرها و چشمه‌های آب گرم است. Oku-Nikko از دیرباز یک مقصد محبوب برای فرار از گرمای تابستان بوده و مسیرهای پیاده‌روی زیبای آن عاشقان فضای باز را از بهار تا پاییز جذب می‌کند. این منطقه همچنین برخی از تماشایی‌ترین رنگ‌های پاییزی را در نزدیکی توکیو در ماه اکتبر و در بهترین فصل سفر به ژاپن به نمایش می‌گذارد. 

IBARAKI

استان Ibaraki در منطقه کانتو، شمال شرقی توکیو و در امتداد سواحل اقیانوس آرام واقع شده و مرکز آن شهر Mito نام دارد. Mito به‌خاطر باغ Kairakuen Garden که یکی از سه باغ زیبای ژاپن به حساب می‌آید، شهرت دارد. همچنین آبشار فوکورودا، کوه Yamizo، کوه نانتای و دره Okukuji که همگی مکان‌های باشکوهی برای تماشای رنگ‌های پاییزی در بهترین فصل سفر به ژاپن هستند، در این استان واقع شده‌اند. 

DAISETSUZAN NATIONAL PARK, HOKKAIDO

Daisetsuzan، بزرگترین پارک ملی در مرکز کوهستانی جزیره هوکایدو بوده که در شمال ژاپن واقع شده است. تغییر رنگ برگ‌های پاییزی در این جزیره از اواسط سپتامپر آغاز می‌شود. بخش‌هایی از این جزیره مانند Kogane Onsen، کوه آکان و کوه آساهیدا که در ارتفاعات بالاتر واقع شده، همگی مکان‌های فوق‌العاده‌ای برای پیاده‌روی و تماشای رنگ‌های پاییزی در سفر به ژاپن هستند. 

OZE NATINAL PARK

سفر به ژاپن در پاییز

پارک ملی Oze که حدود 100 کیلومتری شمال توکیو قرار دارد، مقصدی ایده‌آل برای کوهنوردان و علاقه‌مندان به پیاده‌روی در بهترین فصل سفر به ژاپن ا‌ست. مهمترین بخش این پارک، تالاب Ozegahara و برکه Ozenuma نام دارد. پارک Oze به‌هنگام شکوفه دادن کلم‌هایskunk  در اواخر بهار و ظهور رنگ‌های پاییزی در اوایل پاییز معروف است. از اواخر سپتامبر به بعد، جمعیت زیادی برای تماشای منظره‌ی زیبای باتلاقی وسیع و پوشیده از چمن که به رنگ زرد مایل به قرمز در می‌آید به این پارک می‌آیند. در یک سفر یک‌روزه از توکیو می‌توان از Oze بازدید کرد؛ اما امکان اقامت شبانه نیز در آن وجود دارد. در محوطه پارک نیز چند کلبه کوهستانی قرار گرفته که مسافران می‌توانند شب‌هنگام در آنجا اقامت کنند. همچنین می‌توانید محل اقامت خود را درست در خارج از پارک در منطقه توکورا، جایی که اتوبوس‌ها به سمت مسیرهای جنوبی حرکت می‌کنند، انتخاب کنید.

MT. ZAO, YAMAGATA

کوه Zao یک رشته‌کوه آتشفشانی ا‌ست که در مرز استانی بین یاماگاتا و میاگی در منطقه توهوکو واقع شده است. در طول بهترین فصل سفر به ژاپن، جنگل‌های ZAO به رنگ‌های زیبای طلایی و قرمز در‌می‌آیند. پاییز زمانی عالی برای سوار شدن بر طناب‌های متصل به کوه Zao است؛ جایی که می‌توانید در بالای جنگل‌ها شناور شده و به سمت دریاچه Dokkonuma که توسط درخت‌های راش احاطه شده، به طرف بالای کوه بروید. دامنه‌های کوه  Zaoنیز در پاییز به رنگ‌های قرمز و زرشکی خیره‌کننده در ‌می‌آیند. 

تفریحات پاییزی

حالا که با مکان ‌های دیدنی ژاپن در فصل پاییز آشنا شده‌اید و از تماشای مناظر زرد و نارنجی طبیعت لذت برده‌اید، شما را با تفریحاتی که در بهترین فصل مسافرت به ژاپن می‌توانید انجام دهید، آشنا می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با این تفریحات همراه ما باشید.

عجله نکنید

سفر به ژاپن در پاییز

یکی از بهترین زمان‌های سفر به ژاپن پاییز بوده و زیبایی این فصل در تماشای جزئیات آن نهفته است. تماشای یک مکان در آرامش، بسیار لذت‌بخش‌تر از تماشای عجولانه آن است. کمی زمان بگذارید و به خطوط ظریف روی یک برگ خالدار یا نحوه قرار گرفتن برگ‌های افرا روی خزه‌های ستاره‌ای خیره شوید. تردترین برگ‌ها را پیدا کنید و قبل از اینکه کسی آن‌ها را جارو کند، روی آن‌ها قدم بگذارید و از صدای خش‌خش‌شان لذت ببرید. بر‌گ‌های طلایی جینکو را برداشته، به هوا پرتاب کنید و از درخشش آن لذت ببرید. 

در بهترین فصل مسافرت به ژاپن سوار قطار شوید

اگر زمان سفرتان به ژاپن در پاییز محدود است، گشت‌و‌گذار در مکان‌ها و پرش از مقصدی به مقصد دیگر برای صرفه‌جویی در زمان می‌تواند کمک‌کننده باشد. اما سوار شدن به یک قطار آهسته در حومه شهر برای تماشای تغییر رنگ‌ها و مناظر خیره‌کننده پاییزی به‌خودی‌خود تجربه شگفت‌انگیزی‌ خواهد بود. ژاپن همچنین چندین قطار لوکس دارد که در طول چند روز از مسیرهای دیدنی خاصی عبور می‌کنند. یک نمونه‌ از آن‌ها Train Suite Shiki-shima است.

رانندگی کنید

ژاپن سیستم اتوبوس و راه‌آهن عمومی عالی دارد، اما رفتن به بسیاری از مکان‌های زیبا بدون ماشین امکان ندارد. به پارک‌های ملی و معابد بالای کوه یا ریوکان‌های سنتی دور‌افتاده فکر کنید. اگر علاقه‌مند به مسیر‌های بکر پاییزی در ژاپن هستید، حتما گواهینامه رانندگی بین‌المللی خود را همراهتان ببرید و ماشین کرایه کنید تا بتوانید به دل جاده بزنید.

چه زمانی برنامه‌ریزی برای سفر پاییزی به ژاپن برنامه‌ریزی کنیم؟

سفر به ژاپن در پاییز

یکی از بهترین زمان‌های سفر به ژاپن فصل پاییز است؛ چون مناظر زیبای آن در مقایسه با شکوفه‌های گیلاس در بهار، طولانی‌تر بوده و زمان بیشتری برای لذت بردن از مناظر آن در اختیار خواهید داشت. بااین‌حال باید حداقل از نیم‌سال تا یک‌سال قبل برای رفتن به ژاپن در پاییز سفر خود را برنامه‌ریزی کنید؛ به‌ویژه اگر مقصدهای اصلی شما شهر‌های توکیو و کیوتو باشد. مانند فصل شکوفه‌های گیلاس هتل‌ها و ریوکان‌ها در پاییز قیمت‌های ویژه‌ای برای اتاق‌ها در نظر می‌گیرند که به‌محض در دسترس قرار گرفتن، افزایش می‌یابند. پیشنهاد می‌کنیم از قبل برای سفر به ژاپن در پاییز برنامه‌ریزی کرده و سپس بلیط‌های خود را تهیه کنید.

در آخر

ما در این مقاله شما را با بهترین زمان سفر به ژاپن در پاییز، شرایط آب‌و‌هوایی و مکان‌های دیدنی این فصل آشنا کردیم. همچنین نکاتی که برای لذت بردن از بهترین فصل مسافرت به ژاپن باید در نظر گرفته شود را معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله سفر لذت‌بخشی را برای خود رقم بزنید. خوشحال می‌شویم که تجربه سفرتان به ژاپن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران