بهترین کافه های ژوهانسبورگ

بهترین کافه های ژوهانسبورگ؛ قهوه تازه آسیاب شده نوش جان کنید!

ژوهانسبورگ به قهوه‌های بی‌نظیرش معروف است و کافی‌شاپ‌های گوناگونی دارد که هرکدام، قهوه‌هایی باکیفیت بالا و عطر و طعم خاص، عرضه می‌کند. اگر عاشق قهوه هستید، بهترین کافه های ژوهانسبورگ منتظر شماست تا با ارائه انوع قهوه، لذت کافه‌گردی در آفریقای جنوبی را به شما هدیه دهد. در این مقاله به 11تا از بهترین کافه های ژوهانسبورگ که می‌توانید در آن‌ها از نوشیدن یک فنجان قهوه متفاوت لذت ببرید، پرداخته‌ایم. 

پاسپورت دومینیکا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

شرکت قهوه مادر؛ از بهترین کافه ها در ژوهانسبورگ

بهترین کافه های ژوهانسبورگ

در کافه مادر ژوهانسبورگ، انواع قهوه مرغوب را میل کنید و لذت ببرید. یکی از مزایای این کافه، رفتار خوب و صمیمانه پرسنل حرفه‌ای آن است. به کافه مادر بروید و از چشیدن طعم اصیل قهوه در فضایی دنج، لذت ببرید. 

کافه پدر

این کافه که جزو بهترین کافه های ژوهانسبورگ است، در کرامرویل و رزبانک ژوهانسبورگ واقع شده است و یک کافی‌شاپ معمولی نیست؛ در کافه پدر که به‌خاطر تکنیک‌های دقیق و مدرن دم کردن قهوه معروف است و یک کافه تخصصی محسوب می‌شود، در یک فضای داخلی مینیمالیستی، قهوه خاص خود را نوش جان کنید. 

کافه قوه و چای دابل‌شات

 در این کافه قهوه را به روش‌های مختلفی دم می‌کنند و دانه‌های قهوه از انواع مختلف را با هم مخلوط می‌کنند تا طعم‌هایی خوشمزه و متفاوت خلق کنند. اگر به کافه دابل‌شات رفتید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر قهوه خاص آن، منوی غذای‌شان را نیز ببینید و یک غذای خوشمزه هم سفارش دهید. 

بلیط هواپیما

کافه خانه لوبیا

این کافه، یکی از خاص‌ترین و بهترین کافه ها در ژوهانسبورگ و در منطقه مابوننگ، محیطی آرامش‌بخش را برای لذت بردن از قهوه‌های دست‌ساز و خوراکی‌هایی لذیذ، فراهم کرده است. اگر عاشق قهوه هستید، این کافه را از دست ندهید.

کافه فضای سوم

بهترین کافه های ژوهانسبورگ

این کافه تنها یک کافی‌شاپ معمولی نیست، بلکه یک فضا برای انجام کارها نیز هست. قهوه خوش‌طعم تنهای یکی از مزایای کافه فضای سوم است؛ اینترنت رایگان نیز در این کافه وجود دارد و پرسنل خوش‌برخورد آن، سفارش‌تان را در کم‌ترین زمان ممکن برای‌تان می‌آورند. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

کافه ویپت

کافه ویپت، از بهترین کافه ها در ژوهانسبورگ، واقع در منطقه لیندن، منوی گسترده‌ای از انواع قهوه، پیش‌غذا و دسرهایی با خرما دارد و برای صرف یک وعده صبحانه سالم و سبک، بسیار مناسب است. 

کافه جوزی‌کوزی؛ از بهترین کافه های ژوهانسبورگ

جوری‌کوزی مدرن، واقع در برامفونتین، با سرو قهوه‌هایی که به‌صورت اختصاصی تهیه شده‌اند، لذت روز شما را در ژوهانسبورگ دوچندان می‌کند. در منوی آن نیز علاوه‌بر قهوه، خوراکی‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید همراه قهوه خود سفارش دهید و لذت ببرید. 

شرکت قهوه آسیاب

این کافی‌شاپ شیک و مدرن که در ملروز آرچ واقع شده است، قهوه‌هایی باکیفیت را که از دانه‌های تک‌منشا تهیه شده‌اند، سرو می‌کند. به مجموعه کافه شرکت قهوه آسیاب بروید و طعمی متفاوت از قهوه را امتحان کنید. 

کافه کرفت

بهترین کافه های ژوهانسبورگ

کافه‌کرفت، واقع در پارک تاون شمالی، قهوه‌هایی استثنایی سرو می‌کند. برای صرف یک قهوه متفاوت که به زیبایی و هنرمندانه تزئین شده است، به کافه کرفت بروید و از قهوه خود قبل از نوشیدن آن، برای اینستاگرام‌تان عکس بگیرید. 

کافه قهوه تازه آسیاب‌شده

این کافه، واقع در رزبانک، برای تحویل فوری یک قهوه بی‌نظیر، آماده است. غذاهای کافه قهوه تازه آسیاب‌شده را نیز از دست ندهید. 

کافه بوداده‌های شهری

در پارک‌تاون شمالی، کافی‌شاپی خاص به نام بوداده‌های شهری را می‌توانید ببینید که محیطی امروزی و جذاب دارد و قهوه‌هایش را از دانه‌های قهوه خاص و تازه، تهیه می‌کند. به این کافه بروید و از صرف یک قهوه متفاوت در یکی از بهترین کافه های ژوهانسبورگ، لذت ببرید.  

کلام آخر

در این مقاله 11تا از بهترین کافه های ژوهانسبورگ را برای‌تان شرح دادیم و امیدواریم مفید بوده باشد. مطمئنیم با یک بار رفتن به هرکدام از این کافی‌شاپ‌های خوب، مجاب می‌شوید که در سفر بعدی خود به ژوهانسبورگ هم به این کافه‌ها بروید و از نوشیدن فنجان قهوه و سایر محصولات لذیذ منوی آن‌ها، لذت ببرید.

نظر شما چیست؟ دوست دارید لذت نوشیدن قهوه را در کدام کافه امتحان کنید؟ برای‌مان بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران