بهترین سواحل کنیا

بهترین سواحل کنیا؛ فهرستی 10تایی از زیبایی‌های منحصربه‌فرد کنیا

اغلب شما کنیا را به‌خاطر حیات‌وحش و سافاری می‌شناسید، اما آیا می‌دانید که این کشور چند خط ساحلی طولانی در امتداد اقیانوس هند دارد؟ همین خط ساحلی سبب شده تا این کشور سواحلی بی‌نظیر رو به اقیانوس داشته باشد. شما می‌توانید در ساحل Nyali استراحت کرده و لحظات آرامی داشته باشید، همچنین اگر می‌خواهید موج‌سواری کنید، ساحل Diani را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فرقی نمی‌کند که دنبال ورزش‌های آبی باشید یا استراحت و لذت‌بردن از مناظر خیره‌کننده، کنیا کشوری مناسب برای شما خواهد بود. در ادامه این مقاله همراه سه کلیک باشید؛ چرا که برای شما فهرستی 10تایی از بهترین سواحل کنیا را آماده کرده‌ایم.

پاسپورت دومینیکا

رزرو بلیط هوایپما به راحتی !

ساحل Kilifi

بهترین سواحل کنیا

در چندمایلی شمال مومباسا ساحل زیبای Kilifi قرار دارد. این ساحل دارای یک استراحتگاه ساحلی کوچک است که می‌تواند گذراندن وقت در کنیا را برای شما لذت‌بخش کند. فضای سرسبز این استراحتگاه و منظره ساحل شنی رو به اقیانوس هند برای شما منحصربه‌فرد خواهد بود.

همچنین با سوارشدن به یک قایق سنتی کنیایی، برای گذراندن وقت روی آب‌های شفاف ساحل مناسب است. اگر هم گرسنه بودید، می‌توانید در رستوران‌های نزدیک ساحل از طعم غذاهای دریایی لذت ببرید. 

ساحل Bamburi

یکی دیگر از بهترین سواحل کنیا، ساحل Bamburi است. این ساحل در شمال مومباسا واقع شده و یک استراحتگاه ساحلی فوق‌العاده برای کسانی که می‌خواهند کنار در دریا و زیر نور آفتاب وقت بگذرانند، است. علاوه‌برآن درست در نزدیکی این ساحل یک صخره مرجانی قرار دارد که این نقطه را به مکانی عالی برای غواصی تبدیل می‌کند. 

بلیط هواپیما

این ساحل قطعاً یکی از بهترین نقاط توریستی در کنیا برای استراحت در ساحل است؛ چراکه تعداد زیادی اقامتگاه برای گردشگران دارد. همچنین برای تجربه‌ای متفاوت در ساحل می‌توانید شترسواری کنید.

Manda Toto؛ یکی از بهترین سواحل کنیا

Manda Toto

 درست در سواحل شمال شرقی Manda کنیا، جزیره کوچکی به نام  Manda Toto قرار دارد. برای رسیدن به آنجا، باید حدود 40 دقیقه از Lamu قایق‌سواری کنید. بیشتر گردشگران برای یک تور یک روزه به Manda Toto می‌روند و در طول مسیر  می‌توانند غواصی و ماهیگیری را تجربه کنند.

پس از رسیدن به Manda Toto  در ساحل خلوت آن مستقر شوید و از یک ناهار در پیک‌نیک لذت ببرید. شما درManda Toto تنها طبیعت را خواهید دید و چیزی از سازه‌های شهری وجود ندارد و این می‌تواند برای شما تجربه‌ای بی‌نظیر باشد.

ساحل Nyali

Nyali یک ساحل عالی در نزدیکی مومباسا برای سفری یک‌روزه است. بااین‌حال لازم نیست برای اقامت در این ساحل نگران باشید، هتل‌هایی در کنار ساحل واقع شده که می‌تواند برای اقامت شما عالی باشد. این ساحل به‌ندرت شلوغی را تجربه می‌کند و شرایطی عالی برای موج‌سواری دارد. 

اگر بیشتر به استراحت علاقه دارید، خط ساحلی شنی سفید برای ساخت قلعه‌های شنی یا فقط قدم‌زدن در کنار آب ایده‌آل است. رستوران‌های محلی و بین‌المللی متنوعی را در فاصله کوتاهی از ساحل پیدا خواهید کرد، پس وقتی گرسنه شدید سری به آنها بزنید.

بهترین سواحل کنیا ؛ ساحل Shanzu

بهترین سواحل کنیا

در خارج از بزرگراه مومباسا – مالیندی، ساحلی را خواهید دید که Shanzu نام دارد. آب‌های این ساحل شفاف، باطراوت و اطراف آن درختان نخل نارگیل دیده می‌شود. ساحل Shanzu پر از هتل و استراحتگاه است؛ بنابراین برای یافتن اقامت یا مکانی برای خوردن غذای دریایی خوشمزه مشکلی نخواهید داشت.

اگر به ساحل Shanzu می‌روید، به جزرومد توجه کنید. جذر و مد در این ساحل منحصربه‌فرد است. هنگام جزرومد برای پیاده‌روی به ساحل بروید چرا که می‌توانید منظره‌ای خیره‌کننده را تماشا کنید.  

رزرو تور ارزان به راحتی !

ساحل Tiwi

یکی دیگر از بهترین سواحل کنیا، Tiwi است که در ساحل جنوبی مومباسا، قرار دارد. می‌توانید با کشتی از مومباسا به Tiwi برسید همین می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد باشد. این ساحل نسبتاً کوچک و شلوغ است، اما گزینه‌های تفریحی فراوانی دارد.

در این ساحل حوضچه‌های کوچکی ایجاد شده که در هنگام جزرومد پر از ماهی می‌شوند و شما می‌توانید بازیگوشی این ماهی‌ها را تماشا کرده و از آن لذت ببرید.

Malindi

Malindi

 شهر Malindi یکی از مقاصد معروف کنیا است. Malindi جایی است که Vasco da Gama (از موفق‌ترین دریانوردان تاریخ) در نهایت سفر به آنجا رسید. این شهر امروزه یکی از محبوب‌ترین مقاصد ساحلی در کنیا است که آب‌وهوای شگفت‌انگیز، مناظر زیبا و هتل‌های متعدد فوق‌العاده‌ای درست در کنار دریا دارد.

می‌توانید قایقرانی، موج‌سواری، غواصی و ماهیگیری را در اعماق دریا و در کنار صخره‌های مرجانی امتحان کنید. علاوه بر این Malindi رستوران‌های محلی متنوعی دارد و شما می‌توانید غذاهای فوق‌العاده‌ای را در آنجا نوش جان کنید. 

سواحل Lamu

درست در سواحل شمالی کنیا، جزیره Lamu را خواهید دید. این جزیره یکی از جزایر قدیمی کنیا است که همچنان مردم با الاغ در سطح جزیره رفت‌وآمد می‌کنند. 

برای تفریح بیشتر می‌توانید از سواحل متعدد جزیره با قایق دیدن کنید. بعد از قایق‌سواری می‌توانید در خط ساحلی جزیره قدم در کنار صدف‌ها پیاده‌روی کرده و حین پیاده‌روی می‌توانید از خوردن سمبوسه غذای محبوب خیابانی کنیا لذت ببرید. 

Watamu؛ بهترین سواحل کنیا 

بهترین سواحل کنیا

Watamu یک روستای جذاب در امتداد خط ساحلی کنیا است که به دلیل شن‌های سفید بکرش شناخته می‌شود. این روستا به‌عنوان بخشی از پارک ملی دریایی Watamu، مکانی عالی برای غواصی خواهد بود. صخره‌های مرجانی اطراف آن خانه انواع موجودات دریایی رنگارنگ در زیر آب است. همچنین Watamu محلی برای استراحت و موج‌سواری خواهد بود. 

وقتی جزرومد تمام شود، می‌توانید کیلومترها در آب کم‌عمق قدم بزنید. Watamu دارای تعدادی هتل و رستوران در چندقدمی ساحل است که اگر بخواهید در روستا بمانید، اقامتی آسان و عالی را برای شما فراهم می‌کند. 

ساحل Diani

یکی از محبوب‌ترین سواحل کنیا Diani است. دسترسی به این ساحل از مومباسا راحت خواهد بود. ساحل Diani امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد.

صخره‌های مرجانی فوق‌العاده‌ای را دقیقاً در نزدیکی ساحل پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید در سایه‌های نخل و روی شن‌ها استراحت کرده و وقت بگذرانید. فرقی ندارد بخواهید شنا کنید، دنبال غواصی و موج‌سواری باشید، این ساحل می‌تواند بهترین مقصد برای تفریح باشد. این ساحل اقامتگاه‌های فوق‌العاده‌ای دارد که شرایطی عالی را برای استراحت شما فراهم خواهد کرد.

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین سواحل کنیا

در این مقاله 10 تا از محبوب‌ترین و بهترین‌ سواحل کنیا را به شما معرفی کرده‌ایم. سواحل کنیا با تفریحات متنوعی چون ماهیگیری، غواصی، موج‌سواری و آفتاب‌گرفتن مقصدی منحصربه‌فرد برای وقت‌گذراندن و لذت‌بردن از تعطیلات است. این مقاله به شما در انتخاب بهترین ساحل برای استراحت و تفریح در کنیا کمک خواهد کرد. شما کدام ساحل را انتخاب می‌کنید؟

رزرو هتل پنج ستاره به راحتی !

نظرات کاربران