جاهای ترسناک در ایتالیا؛ قدم‌زدن در کنار جن و ارواح! 

جاهای ترسناک در ایتالیا؛ قدم‌زدن در کنار جن و ارواح! 

در سفر به ایتالیا علاوه‌بر جذابیت بازدید از مکان‌های تاریخی و تفریح در مناطق ساحلی می‌توانید هیجان حاصل از بازدید از جاهای ترسناک در ایتالیا را هم تجربه کنید. شاید متعجب شوید که در ایتالیای آرام جاهای ترسناک وجود دارد؛ ولی باید بدانید که تعدادشان هم چشمگیر است. ساختمان‌ها و بناهای خالی از سکنه در ایتالیا قرن‌هاست که مردم را مجذوب و وحشت‌زده کرده. از قلعه‌های باستانی تا روستاهای متروکه، این مکان‌ها در افسانه‌های وهم‌آور، فراطبیعی و داستان‌های دلخراش پوشیده شده‌اند. بازدید از وحشتناک ‌ترین جاهای ایتالیا برای افرادی که شجاعت و جرئت بودن در مکان‌های وهم‌انگیز  و تجربه‌کردن هیجان حاصل از ترس را دارند، شگفت‌انگیز خواهد بود. به‌ویژه زمانی که با افسانه‌ها و اسطوره‌هایی آشنا باشید که این مکان‌ها را دربرمی‌گیرند. بنابراین چه برنامه‌ای می‌تواند خوشایندتر از بازدید از وهم‌انگیزترین و وحشتناک‌ترین مکان‌های ایتالیا برای یک تجربه هیجان‌انگیز باشد؟ اگر شما هم مایلید تا از مکان‌های ترسناک ایتالیا دیدن کنید در ادامه با ما همراه باشید.

Tour europe

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Borgo Grotta Gigante, Trieste

جاهای ترسناک در ایتالیا

یکی از ترسناک ترین جاهای ایتالیا، غار Grotta Gigante است که در شهر Trieste قرار دارد. این غار را در روستایی خواهید دید که غارهای مرموز منطقه کارست آن را احاطه کرده‌اند. غار Grotta Gigante، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین غار توریستی در جهان است که به‌دلیل وسعت بسیار زیاد و قندیل‌های سنگی خیره‌کننده‌اش شناخته می‌شود. بااین‌حال در کنار زیبایی این غار، راز وحشتناکی نهفته است. افسانه‌ها حاکی از آن است که زمانی در این غار جادوگرانی ساکن بودند که از تاریکی آن برای اجرای مراسم شوم خود استفاده می‌کردند. بازدیدکنندگان از غار گزارش کرده‌اند که در حین بازدید از این غار که یکی از مکان‌ های جن‌ زده در ایتالیا محسوب می‌شود؛ وجودی مبهم و شوم و چهره‌های سایه‌دار را دیده‌اند و زمزمه‌هایی هم شنیده‌اند. 

Castello Di Montebello, Emilia-Romagna

یکی دیگر از جاهای ترسناک در ایتالیا که می‌توانیم به گردشگران شجاع معرفی‌کنیم؛ قلعه‌ قرون وسطایی Castello Di Montebello با تاریخ دلهره‌آور است. این قلعه روی تپه‌ای در منطقه Emilia-Romagna قرار دارد. گفته می‌شود که این قلعه ترسناک را روح زن جوانی به نام آزورینا تسخیر کرده است. این زن در قرن 14 در دیوارهای قلعه Castello ناپدید شده. افسانه اسرارآمیز می‌گوید که روح او قلعه را تسخیر ‌کرده و به‌عنوان شخصیتی کوچک و درخشان ظاهر می‌شود و این امر به‎خصوص در سالگرد ناپدید شدن آزورینا بیشتر دیده می‌شود. بازدیدکنندگان از این قلعه که از وحشتناک ‌ترین مکان ‌های ایتالیاست؛ می‌گویند صدای خنده، قدم‌ها و گریه‌های این زن را شنیده‌اند که در قلعه طنین‌انداز می‌شود و فضایی نگران‌کننده و وهم‌آور ایجاد می‌کند.

Martiri di Otranto

جاهای ترسناک در ایتالیا؛ Martiri di Otranto

یکی از جاهای ترسناک در ایتالیا، Martiri di Otranto است. این کلیسای باورنکردنی را نورمن‌ها در قرن 11 در شهر Otranto؛ شهری در Apulia ساخته‌اند. در بازدید از این موزه، استخوان‌ها و جمجمه‌های 813 قدیس (شهید) اوترانتو را خواهید دید که در جریان کشتار شوم ترک‌ها در سال 1480 به‌طرز غم‌انگیزی سر بریده شدند. این نمایشگاه اسکلت‌های به‌جامانده در نمازخانه مردگان (Cappella Mortiri) این موزه قرار دارد. همچنین در ویترین‌های شیشه‌ای پشت نمازخانه، صخره‌ای است که ظاهراً اعمال وحشتناک سربریدن روی آن انجام می‌شده است. در بالای آن، مقبره شیطانی وجود دارد که زندان بوده است. علاوه‌براین، یک دخمه مانند سیاه‌چال نیز وجود دارد که بازدیدکنندگان شجاع می‌توانند وارد آن شوند. در پشت محراب مومیایی‌هایی که از سال 1833 مانده‌اند به نمایش گذاشته شده است. آن‌ها در جعبه‌های شیشه‌ای جداگانه نگهداری می‌شوند، به‌طور دقیق 18 مومیایی در آنجا خواهید دید. اجساد از طریق یک قالب مخصوص مومیایی شده‌اند که تمام رطوبت بدن را خشک می‌کند. اگر به‌همراه راهنمای تور به این موزه که وحشتناک‌ ترین جاهای ایتالیاست، بروید، مطمئناً به شما می‌گوید که هر یک از مومیایی‌ها چگونه فوت شده‌اند.

رزرو تور اروپا

Evil Tower, Castello di Poppi

یکی از وحشتناک‌ ترین مکان‌های ایتالیا، Evil Tower است. این برج از جمله مکان ‌های خالی از سکنه در ایتالیاست که امکان اقامت در آن برای گردشگران فراهم است. وقتی در طول روز به فضای آن نگاه می‌کنید؛ بسیار وحشتناک است؛ فقط حدس بزنید که در شب چگونه به نظر می‌رسد. درباره این برج، افسانه‌ای وجود دارد که می‌گوید روح Matelda،  شخصی که معشوق خود را در خواب به قتل رسانده است، در این مکان نفوذ می‌کند. می‌گویند ماتلدا در برج شیطان به خاک سپرده شد و با وجود اینکه بقایای زمینی او پوسیده شده؛ ولی روحش وجود دارد و بارها مشاهده شده است. حتی درحال‌حاضر هم انسان می‌پذیرد که روح ماتلدا در برج وهم‌انگیز Evil Tower  حاضر است.

The Mummies of Ferentillo in Umbria

جاهای ترسناک در ایتالیا

یکی از وحشتناک ‌ترین جا‌های ایتالیا موزه‌ای در شهر کوچک  Ferentillo  در جنوب Umbria است. موزه‌ای در زیر کلیسای سانتو استفانو که بسیار شگفت‌انگیز است. در این موزه اجساد مومیایی نگه‌داری می‌شوند و به نمایش گذاشته شده‌اند. اجساد معمولاً به درخواست خانواده  فوت‌شدگان، مومیایی می‌شوند؛ اما مومیایی‌های موجود در این موزه، اجسادی هستند که خودبه‌خود مومیایی شده‌اند. بسیاری از اجساد دفن‌شده در این کلیسا را یک میکروقارچ منحصربه‌فرد و نادر حفظ و مومیایی کرده است. تعداد کمی از آن‌ها در موزه مومیایی‌های فرنتیلو در زمین کلیسا به نمایش گذاشته شده است. اجساد به‌قدری خوب حفظ شده‌اند که برخی از اجساد هنوز مو، ریش و دندان و برخی هم هنوز لباس به تن دارند. در میان اجساد نمایش داده شده در این موزه که از ترسناک ‌ترین جاهای ایتالیاست؛ جنازه مادری به‌همراه نوزادش و جنازه وکیلی که به قتل رسیده و قاتلش از همه چشمگیرتر است.

The Museum of Purgatory in Rome

از جمله وحشتناک ‌ترین جاهای ایتالیا، موزه ارواح در برزخ در کلیسای کوچک Sacra Cuore Suffragio است که در نزدیکی قلعه Sant’Angelo در مرکز رم واقع شده. این موزه به‌عنوان یکی از مکان ‌های خالی از سکنه ایتالیا شناخته می‌شود که در میلان قرار دارد. رخ دادن چندین حادثه، دلالت بر این دارد که ارواح گرفتارشده در برزخ در این مکان ​​حضور دارند و تلاش می‌کنند، توجه زنده‌ها را جلب کنند تا درخواست‌هایشان را از آن‌ها بخواهند و به آن‌ها کمک کنند تا به بهشت ​​بروند. در این موزه می‌توانید شواهدی از برزخ و ماوراءالطبیعه را ببینید، مانند عکس‌هایی از نقش‌هایی که روی آستین‌ها و چاپ دست‌ها روی صفحات کتاب‌های دعا سوزانده شده است. 

Witches Village of Triora in Liguria

جاهای ترسناک در ایتالیا؛ Witches Village of Triora in Liguria

از دیگر جاهای ترسناک در ایتالیا  Witches Village of Triora in Liguria نام دارد. پیشینه این موزه به قحطی و گرسنگی سال 1587 در شهر Triora در استان Liguria ایتالیا بازمی‌گردد که این قحطی بیش از دو سال ادامه داشت. مثل خیلی اتفاقات در آن زمان، جادوگران و گروهی از زنان را مقصر قحطی می‌دانستند. افسانه‌ها و داستان‌ها می‌گوید مردم آن زمان فکر می‌کردند جادوگران با تولید طوفان‌هایی که محصولات کشاورزی را از بین می‌برد،کودک‌کشی، درست‌کردن معجون‌های سمی، تبدیل‌شدن به گربه عامل این قحطی و گرسنگی بود. ازاین‌رو گروهی از زنان که در نیمه‌شب در محلی به نام کابوتینا جمع شدند و با هم ملاقات داشتند به اتهام جادوگری و اقدامات جادوگرانه دستگیر شدند. در جریان محاکمات این جادوگران، 300 زن متهم و 50 نفر از آن‌ها شکنجه شدند و تعدادی نیز در بازجویی‌ها جان باختند. موزه تریورا یکی از ترسناک‌ ترین جاهای ایتالیا به زنانی که شکنجه و کشته شده‌اند اختصاص داده شده و اسناد اعترافات آن‌ها در نمایشگاه موجود است. 

پاسپورت دومینیکا

Poveglia in Venice

یکی از وحشتناک ‌ترین جا‌های ایتالیا، جزیره پووگلیا است. این جزیره در تالاب ونیزی قرار دارد و به جزیره ممنوعه هم معروف است؛ اما به روی گردشگران بسته است و بازدید از آن ممکن نیست. افسانه معروفی درباره جزیره وجود دارد که می‌گوید جادوگری آن را نفرین کرد و بعد از آن این جزیره از مکان ‌های خالی از سکنه در ایتالیا  شد. یا این نفرین و جادو جواب داد یا شایعه آنقدر قوی بود که مردم را از جزیره دور کرد؛ زیرا واقعاً تا به امروز خالی از سکنه مانده است. در نهایت، این مکان به‌عنوان گورستان دسته‌جمعی در دوران مرگ سیاه و طاعون بود. علاوه‌براین، هنگامی که کشتی‌هایی که وارد تالاب می‌شدند مشکوک به طاعون بودند، مسافرانشان در Poveglia قرنطینه می‌شدند.

 در دوره‌ای، این جزیره که یکی از مکان ‌های جن زده در ایتالیاست، بیمارستانی برای بیماران روانی بود که طبق گزارش‌ها، پزشکی بیماران را با روش‌های درمانی تجربی شکنجه و قصابی می‌کرد. افسانه‌ها می‌گوید که این پزشک دیوانه شد و از پنجره بیرون پرید تا جان خود را از دست بدهد؛ اما جسدش هرگز پیدا نشد. اینکه جسدش کجا رفته و چه شده، به‌صورت راز باقی مانده است. می‌گویند به‌طور متوسط 160 هزار انسان در Poveglia جان خود را از دست داده‌اند این یعنی بیشترین تعداد مرگ در هر متر مربع و گفته می‌شود، روح افرادی که در پووگلیا جان باخته‌اند این جزیره را تسخیر کرده‌اند. همچنین رهگذران گزارش می‌دهند که فریادهای پی‌درپی را از آنجا شنیده‌اند. برخی ادعا می‌کنند که گاهی می‌توان روح فوسکو لوردان را در نزدیکی پل ریالتو دید که سر همسرش را در دست گرفته است. وی در اثر حسادت، همسرش را به قتل رسانده بود. همین حقایق Poveglia را به‌عنوان یکی از وحشتناک‌ ترین مکان ‌ها در ایتالیا و همچنین در کل جهان تبدیل کرده است.

Medieval Criminal و  Torture Museum in Tuscany

جاهای ترسناک در ایتالیا؛ Medieval Criminal

این مکان از جاهای ترسناک در ایتالیاست که در لیست مکان‌ های جن زده در ایتالیا قرار دارد. در  San Gimignano  دهکده کوچک قرون وسطایی در Tuscany ، موزه جنایی و شکنجه قرون وسطایی وجود دارد. که در این موزه می‌توانید ابزارهای مورد استفاده برای شکنجه افراد را در دوران تفتیش عقاید روم مشاهده کنید. این ابزارها شامل ابزارهایی مانند گیوتین، دوشیزگان آهنین و نیمکت‌های شکنجه است که روی کسانی که مرتد شناخته می‌شدند، اجرا می‌شده. چند مورد از اتهامات معمول شامل پروتستانیسم و یهودیت بود. ابزار استفاده شده و نمایش قربانیان حس وحشت بی‌سابقه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Ca’Dario in Venice

بسیاری ونیز را یکی از جن‌زده‌ترین شهرهای اروپا می‌دانند. یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان ‌های جن زده در ایتالیا، Ca’Dario in Venice  نام دارد. داریو از نظر معماری زیبا و خانه‌ای در کنار بزرگ‌ترین کانال و آبراهه در شهر ونیز ایتالیاست. مردم محلی از آن به‌عنوان خانه بدون‌بازگشت یاد می‌کنند؛ زیرا مرگ‌های وحشتناکی در آن رخ داده است. جیوانی داریو در قرن 15 ساخته شده. درحالی‌که صاحب و طراح اصلی در خانه زندگی می‌کرد؛ پسرش را در اثر قتل و دخترش را به‌دلیل خودکشی از دست داد و از آن زمان تاکنون حدود 10 مرگ در این کاخ رخ داده است که آخرینشان در سال 2002 اتفاق افتاده است. به‌دلایل موثقی تقریباً همه کسانی که صاحبخانه بودند و در آن زندگی ‌کردند یا با صاحبخانه ارتباط داشته‌اند، به‌طرز غم‌انگیزی از طریق قتل، خودکشی، تصادف یا ورشکستگی مرده‌اند.  این کاخ نه‌تنها در ایتالیا در جهان هم معروف است. برخی ادعا می‌کنند گاهی پژواک گریه‌های ساکنان مختلف ونیزی که در این کاخ مرده‌اند به گوش می‌رسد.

Capuchin Catacombs in Palermo

جاهای ترسناک در ایتالیا

برای بازدید از دخمه‌های وحشتناک، ایتالیا هیچ کمبودی ندارد. ازاین‌رو یکی دیگر از جاهای ترسناک در ایتالیا؛ دخمه‌های کاپوچین است. این دخمه یا سردابه در کلیسایی قرن 7 در خارج از مرکز پالرمو در سیسیل قرار دارد. Capuchin Catacombs  در ابتدا قرار بود فقط به راهبان صومعه کاپوچین خدمات ارائه کند و این دخمه مدفن اختصاصی همین افراد باشد؛ ولی در نهایت افراد دیگر را هم پذیرفتند. اکنون 8 هزار جسد در این دخمه موزه‌شکل قرار دارد که بعضی به‌شکل مومیایی و بعضی دیگر در مراحل مختلف تجزیه قرار دارند. این باقی‌مانده اجساد براساس موقعیت‌ اجتماعی مرتبط شده‌اند و روی دیوارها و زمین قرار گرفته‌اند و برخی از آن‌ها به‌شکلی بیمارگونه به نمایش گذاشته شده‌اند. این دخمه که در زیرزمین کلیسا قرار دارد به چندین بخش مختلف تقسیم شده است و در هر بخش با یکی از وحشتناک ‌ترین مکان های ایتالیا روبه‌رو می‌شوید. در یکی از دخمه‌ها جمجمه‌های بسیاری را می‌بینید که به اشکال مختلف به دیوار نصب شده‌اند. در دخمه‌ای دیگر استخوان‌های پا و در دیگری استخوان لگن و به همین ترتیب استخوان‌های دیگر اسکلت انسان هر یک دخمه‌ای خاص خود را دارند و در کنار همه این‌ها اجساد کامل و مومیایی شده هم قرار دارند. ‌دخمه کاپوچینو به روی گردشگران باز است و بسیاری از بازدیدکنندگان ادعا کرده‌اند که صدای سوت و زمزمه را ‌شنیده‌اند و حتی برای یافتن اسکلت‌هایی که در موقعیت‌های مختلف جابه‌جا شده‌اند به اتاق دیگری بازگشته‌اند.

Palazzo Mastelli, Venice

یکی دیگر از مکان ‌های خالی از سکنه در ایتالیا کاخی در ونیز است. به نظر می‌رسد ونیز سهم زیادی از مکان‌ های جن‌زده در ایتالیا دارد که این کاخ یکی از آن‌هاست. افسانه اسرارآمیز این کاخ جالب و شنیدنی است. گفته می‌شود در سال 1100 سه تاجر بسیار ثروتمند، پارچه‌ای بی‌کیفیت را با قیمت زیادی به بانوی ونیزی فروختند. هنگامی که آن زن کلاهبرداری تاجران را کشف کرد؛ آن ها را نفرین کرد. در نتیجه این نفرین آن ها به مجسمه‌های سنگی تبدیل شدند. این سه مجسمه اکنون در این منطقه وجود دارد. اگر از میدان پشت قصر بازدید کنید، می‌توانید مجسمه‌ها را ببینید که بسیار ترسناک؛ اما واقعی است.

Casin Degli Spiriti , Venice

جاهای ترسناک در ایتالیا؛ Casin Degli Spiriti , Venice

یکی دیگر از مکان های جن زده در ایتالیا کاخی زیباست که رو به خلیج شمال Cannaregio قرار دارد. این کاخ در دوره‌های گذشته، مقر بسیاری از فرقه‌های مذهبی بوده که در این مکان فعالیت داشتند و ارواح و شیاطین را فرا می‌خواندند. گفته می‌شود که روح Luzzo، نقاش معروف قرن 16 که به دلیل عشق ناتمامش به Cecilia، خودکشی کرد، Casin Degli Spiriti را تسخیر کرده است. روح لوزو در اتاق‌های کاخ پرسه  و عشق خود را صدا می‌زند و برای از دست دادنش ابراز تاسف می‌کند. بازدیدکنندگان گزارش کرده‌اند که صداهایی مبهم و عجیب را از فضای این کاخ شنیده‌اند.

داستان دیگری درباره این خانه که یکی از وحشتناک ‌ترین مکان ‌های‌ ایتالیاست، وجود دارد که مربوط به دهه 1950 است؛ زمانی که زن جوانی به قتل رسید، قطعه‌قطعه شد و قبل از اینکه جسدش به خلیج پرتاب شود در صندوق‌عقب ماشینی گذاشته شد. سال‌ها بعد زمانی که جسدش کشف شد، کاخ دوباره شهرت خود را به‌عنوان مکانی تسخیرشده به‌دست آورد و هیچ‌کس جرئت زندگی در این کاخ را نداشت. ترس در Casin Degli Spiriti  به قدری شهرت دارد که حتی ماهیگیران از قایقرانی در آن نزدیکی خودداری می‌کنند.

Devil Monk’s Monastery

یکی دیگر از جاهای ترسناک در ایتالیا که می‌توان برای تجربه ترس و هیجان به آن مراجعه کرد؛ Devil Monk’s Monastery است. طبق داستان‌ها و افسانه‌های مرتبط با این مکان، روزی مسافری ترسیده برای درخواست کمک در صومعه‌ای توقف کرد. اهالی صومعه به او پناه و غذا دادند. مسافر به‌خاطر استقبال گرم راهبان، تصمیم گرفت در صومعه کار کند تا محبتشان را جبران کند. با گذشت سال‌ها تصمیم گرفت راهب شود؛ اما پس از ادای نذرهای دینی، عاشق زنی شد. بعد از آن هیچ چیز به آرامی پیش نرفت؛ زیرا او شک داشت که زن یک جادوگر است و او را شکنجه کرد تا از زن اعتراف بگیرد. زن در اثر شکنجه جان خود را از دست داد. در اثر این حادثه مرد هم عقلش از بین رفت و دیوانه شد. ظاهر خود را تغییر داد و اطرافیان را می‌ترساند. اعمال او به حدی دیوانه‌وار شد که همه راهبان و بیشتر مردم روستا به قاتل بودنش مشکوک شدند و روستا را ترک کردند.

می‌گویند روزی یک زوج بی‌خانمان غریبه از این مرد درخواست کمک کردند و راهب با آغوش باز از آن‌ها استقبال کرد. اما روز بعد مردی که راهب از او استقبال کرد با جمجمه شکسته به روستا رفت و زن جایی پیدا نشد. پادشاه دستور داد راهب را به دار آویختند؛ ولی گفته می‌شود که روح او هنوز در صومعه سرگردان است و همه کسانی را که نزدیک صومعه می‌شوند، می‌ترساند.

Palazzo Donn’Anna ,Napoli

جاهای ترسناک در ایتالیا

یکی دیگر از وحشتناک ‌ترین جاهای ایتالیا؛ Palazzo Donn’Anna است. طبق افسانه‌های محلی، Donn’Anna، صاحب کاخ، بسیار مشهور و شناخته‌شده بود. او زنان زیادی را به خود جذب می‌کرد و بعد از مدتی، آن‌ها را مانند داستان لیدی ماتلدا در دریچه‌ای می‌انداخت. درحالی‌که بعضی می‌گویند که این دریچه به دریا منتهی می‌شد، بعضی دیگر می‌گویند که او کروکودیل‌هایی را از آفریقا آورده و پرورششان داده بود و این دریچه محل زندگی این کروکودیل‌ها بود. 200 سال بعد از دوره صاحب اصلی کاخ، این کاخ به شاهزاده‌خانم آنا کارافا به ارث رسید. او با خواهرزاده‌اش برای یک معشوقه رقابت می‌کرد و درحالی‌که شبی بر سر فرد مدنظر دعوا می‌کردند، شخص دوم ناپدید و دیگر دیده نشد و خبری از او نرسید. تا اینکه مردم روحش را دیدند و صدایش را شنیدند. همینطور پرسه‌زدن شخصی در اتاق‌ها و جیغ‌زدن‌هایش را احساس کردند. بنابر دیده‌ها و شنیده‌های مردم محلی، این کاخ را ارواح تسخیر کرده‌اند. آنقدر وحشتناک که ماهیگیران محلی گاهی اوقات درحالی‌که در دریا هستند؛ می‌توانند فریادها را از این کاخ بشنوند؛ کاخی که کنار دریا بنا شده و یکی از وحشتناک ‌ترین مکان ‌های ایتالیا محسوب می‌شود.

Castello Di Bardi , Parma

و آخرین جایی که یکی از جاهای ترسناک در ایتالیا محسوب می‌شود؛ Castello Di Bardi  است که در پارما قرار دارد. در قرن 14، افسر جوانی به نام مورولو عاشق زن جوان و زیبایی به نام سولست شد که به‌علت اختلاف طبقاتی این دو نتوانستند با هم ازدواج کنند. بنابراین آن‌ها عشق خود را پنهان نگه داشتند. چند هفته بعد، سولست گروهی از سربازان را دید که به قلعه نزدیک می‌شدند و پرچم دشمن را به نشانه پیروزی حمل می‌کردند. او به اشتباه فکر کرد مورولو کشته شده و با اندوه و ناراحتی، خود را از دیوار بلند قلعه پرت کرد و درگذشت. مورلو وقتی فهمید چه اتفاقی برای عشقش افتاده، شوکه شد و از یکی از برج‌های قلعه به پایین پرید. طبق افسانه‌ها، روح او هنوز در محوطه قلعه در جست‌وجوی سولست سرگردان است. برخی گزارش کرده‌اند که توانسته‌اند در محوطه این کاخ که یکی از مکان‌ های تسخیرشده در ایتالیاست از یک روح عکس بگیرند. 

سخن آخر سه کلیک درباره جاهای ترسناک در ایتالیا

در سفر به ایتالیا به  جاهای ترسناک این کشور بروید و در آن‌ها تاریخ، رمزورازهای ترسناک و فراطبیعی را با هم ببینید و بشنوید. چه اعتقاد داشته باشید؛ چه اعتقاد نداشته باشید در این مکان‌ها سایه‌ای انکارنکردنی از ترس و وحشت وجود دارد. بازدید از زوایای تاریک دخمه‌های راهبان کاپوچین، قلعه Gradara و موزه شکنجه در توسکانی می‌تواند شما را به دنیایی پر از داستان‌های هولناک منتقل کند. درحالی‌که تعداد زیادی از این قلعه‌ها بسیار زیبا هستند؛ شاید بهتر باشد که بیرون و ظاهر آن‌ها را تحسین کنید به‌هرحال، امن‌تر از روبه‌رو شدن با روحی عصبانی است. در سفر به ایتالیا دوست دارید، کدام یک از مکان‌های معرفی شده را ببینید؟ لطفا نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.  

نظرات کاربران