دلایل سفر به موریس

بهترین دلایل سفر به موریس ؛ از دیدنی‌های منحصربه‌فرد تا تفریحات متنوع

آیا موریس ارزش دیدن دارد؟ قطعاً جواب مثبت است. موریس را به‌عنوان بهشتی زیبا در اقیانوس هند می‌شناسند. موریس یکی از بهترین مقاصد تعطیلات در جهان به شمار می‌آید که تقریباً همه چیز دارد. از غذاهای متنوع و خوشمزه گرفته تا جاذبه‌های تاریخی و رویایی. علاوه‌برآن سواحل شنی گرم، تفریحات دریای آبی و سازه‌های تاریخی از دلایل مهم سفر به این جزیره است. اگر برای سفر به این شهر کمی شک دارید، این مقاله مناسب شماست؛ چراکه از دلایل سفر به موریس برای شما حرف زده‌ایم. پس چمدان خود را بعد از خواندن این مقاله برای سفری هیجان‌انگیز به موریس آماده کنید.

پاسپورت دومینیکا

رزرو بلیط هوایپما به راحتی !

12 دلیل برای بازدید از موریس

همان‌طور که گفتیم، موریس جزیره‌ای زیبا در اقیانوس هند است که شگفتی‌های زیادی دارد. این شهر که متأثر از فرهنگ‌های مختلفی چون هندی، عربی، اروپایی و حتی آفریقایی است، مقصدی شگفت‌انگیز برای گذراندن تعطیلات خواهد بود. در ادامه دلایل سفر به موریس برای شما فهرست کرده‌ایم تا با آگاهی بتوانید برای سفری عالی به موریس برنامه‌ریزی کنید.  

آب‌و‌هوای موریس

دلایل سفر به موریس

یکی از بهترین دلایل سفر به موریس آب‌وهوای منحصربه‌فرد آن خواهد بود. جالب است بدانید موریس تنها دو فصل دارد. دمای هوا در تمام سال بین ۱۷ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد متغیر است. پس، چه در ژوئن، چه در دسامبر، می‌توانید به این جزیره زیبا بروید و لذت بی‌پایان را تجربه کنید. 

غذاهای خوش‌طعم و متنوع؛ دلایل سفر به موریس

غذاهای موریس بدون شک، یکی از اصلی‌ترین دلایل برای بازدید از این جزیره است. آشپزی در موریس متنوع بوده و شما می‌توانید از طعم غذاهای آسیایی، آفریقایی، هندی، اروپایی و آمریکایی لذت ببرید. غذاهای اصلی جزیره عمدتاً از برنج، ادویه‌جات ترشیجات، گوشت، ماهی، غذاهای دریایی و سبزی‌ها تشکیل شده است که باتوجه‌به فرهنگ‌های مختلف موریس به روش‌های مختلف تهیه می‌شوند. غذاهایی مانند fish vindaye، حلیم گوشت گوسفند، dhal puri و ماهی تند تهیه شده از بابونه از جمله غذاهای خوشمزه موریس است. پس اگر می‌خواهید طعم‌های متنوع را نوش جان کنید، سفر به موریس را در اولویت سفر خود قرار دهید.

بلیط هواپیما

جزیره‌گردی

اگر عاشق کاوش و دیدن مناظر خاص هستید، موریس مکانی مناسب برای شما خواهد بود. علاوه بر خود موریس، می‌توانید سوار یک کشتی شوید و به چندین جزیره زیبای اطراف آن بروید، از جمله جزیره‌های، Ilot Gabrie،Flat ، Ile de deux Cocos و Ile au Ronde. با تورهای قایق‌سواری و کشتی می‌توانید از این جزایر زیبا دیدن کرده و حتی گلف‌بازی کنید و آبشارها را ببینید. 

جنگل‌ها بکر از دلایل سفر به موریس

جنگل‌ها بکر از دلایل سفر به موریس

یکی از دلایل مهم برای بازدید از موریس، جنگل‌های بکر و ناهموار است. کاوش در این مکان‌های عالی‌، از جمله کارهای هیجان‌انگیز در جزیره موریس خواهد بود. یکی از جاذبه‌هایی که باید در سفر به موریس از آن بازدید کنید، پارک ملی رودخانه سیاه Gorges  بوده که محل زندگی چندین گونه از گیاهان و جانوران بومی است، مانند کبوتر صورتی و طوطی اکو. در این پارک ملی منحصربه‌فرد، بیش از ۳۰۰ گل قرار دارد که به‌قدری زیبا و خیره‌کننده است که چشم‌پوشی از آن‌ها دشوار خواهد بود. 

پیاده‌روی و عکاسی در مناطق شگفت‌انگیز

موریس فقط ساحل نیست، این جزیره زیبا دارای چندین مکان پیاده‌روی مانند آبشارهای Tamarin است که می‌توانید عکس‌های بی‌نظیری را در این منطقه برای یادگاری بگیرید. موریس رشته‌کوه‌های آتشفشانی دارد که شما می‌توانید با زیپ‌لاین‌های جزیره، به دل ارتفاعات بزنید و از هیجان لذت ببرید.

رزرو تور ارزان خارجی به راحتی !

تفریحات موریس؛ دلایل سفر به این جزیره

جزیره زیبا و دیدنی موریس، از هر طرف با صخره‌های مرجانی شگفت‌انگیز و حیات دریایی عجیب‌وغریب احاطه شده است. پس یکی از بهترین دلایل رفتن به موریس دیدن این زیبایی‌های دریایی خواهد بود. اگر به دیدن دلفین‌ها و نهنگ‌ها در میان آب‌های شفاف و آبی علاقه دارید، موریس بهترین مقصد برای شما است. پیاده‌روی در بالای کوه‌ها، تپه‌ها و دشت‌های زیبای موریس از جمله تفریحات زمینی خواهد بود. همچنین برای تجربه‌ای متفاوت می‌توانید سوار هلی‌کوپتر شوید و آبشار Le Morne را ببینید.

قایق‌سواری و کایاک سواری در مزارع و تالاب‌های زیبا

دلایل سفر به موریس

یکی از بهترین دلایل سفر به موریس، قایق‌سواری است. برای استراحت و لذت از یک عصر و برای دیدن افق زیبا آسمان، قایق‌سواری در میان مزارع چای سرسبز، تالاب‌های شفاف و کریستالی موریس را از دست ندهید.

خرید بهترین پارچه‌ها و اشیای قیمتی

موریس بهترین بازارهای محلی را دارد که قدم‌زدن در آنها می‌تواند برای شما شگفت‌آور باشد. یکی از دلایل مهمی که باید از موریس بازدید کنید، بازارهای محلی خواهد بود. بازارهای جالبی مانند بازار ماهی Grand Baie و بازار پورت لوئیس برای تماشا و خرید پارچه‌های محلی و اشیا نادر جزیره موریس.

مردم مهربان موریس از دلایل سفر به موریس 

موریس که به‌عنوان “ستاره و بهشت اقیانوس هند” نیز شناخته می‌شود، به‌خاطر مردم مهمان‌نوازش شهرت دارد. مردم موریس مهربان، آرام و کمک‌کننده هستند. آنها همیشه با لبخند از شما در خیابان، فروشگاه‌ها یا مجتمع‌های بیمارستانی استقبال می‌کنند. علاوه بر این، مردم موریس همیشه داوطلبانه به شما راه را نشان می‌دهند. بیشتر آنها به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند که این امر گفت‌وگو را برای گردشگران تسهیل می‌کند. 

تنوع فرهنگی و قومی

تنوع فرهنگی و قومی موریس

با اینکه جزیره موریس نسبتاً کوچک بوده، جمعیت آن شامل مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف است که به چندین شاخه تقسیم می‌شوند. شما کاتولیک‌ها، هندوها، مسلمانان و بودایی‌ها را در موریس خواهید دید که با هم زندگی می‌کنند و به یک‌زبان صحبت می‌کنند. علاوه بر این، جزیره میزبان تعداد زیادی از مهاجران از نقاط مختلف جهان نیز هست. این تنوع فرهنگی، موریس را به یک جزیره دیدنی تبدیل کرده است. 

جزیره‌ای عالی برای سفر خانوادگی

موریس به‌خاطر هتل‌های لوکس، مناظر بهشتی، فعالیت‌های گوناگون، غذاهای متنوع، غواصی، گشت‌وگذار در جنگل و قدم‌زدن در سواحل زیبا، می‌تواند مقصدی بی‌نظیر برای سفرهای دونفره یا خانوادگی باشد. 

سواحل ایده‌آل و دریای فیروزه‌ای

یکی از دلایل سفر به موریس، سواحل منحصربه‌فرد و زیبای آن خواهد بود. Beautiful Mare طولانی‌ترین ساحل این جزیره است که با آب‌های کم‌عمقش در میان گردشگران محبوبیت دارد. ساحل Trou aux Biches برای استراحت، آفتاب‌گرفتن و غواصی عالی است. همچنین در طول اقامت خود در موریس، پیشنهاد ما استراحت در سایه درختان ساحل زیبای Pointe d’Esny خواهد بود. 

کلام آخر سه کلیک درباره دلایل سفر به موریس

موریس را در فهرست سفر خود قرار دهید، چرا که این جزیره با تنوع فرهنگی و زیبایی‌هایش می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در این مقاله درباره دلایل سفر به موریس برای شما گفته‌ایم تا بتوانید با آگاهی به این جزیره زیبا در اقیانوس هند سفر کنید. شما کدام دلیل را دوست داشتید؟

رزرو هتل ارزان به راحتی !

نظرات کاربران