دلایل سفر به تایلند

دلایل سفر به تایلند؛ از بومیان مهربان تا طعمهای خاص

دلایل متعددی برای سفر به تایلند وجود دارد که شما را قانع می‌کند این کشور خارق‌العاده را در اولویت سفرهای خارجی‌تان بگذارید. در این کشور زیبا، گزینه‌های متنوعی برای خوش گذراندن پیش‌رو دارید؛ قدم زدن در طبیعت منحصربه‌فرد و جنگل‌های سرسبز تنها یکی از دلایل سفر به تایلند است؛ خرید از بازارچه‌های جذاب محلی، غرفه‌های خیابانی غذا و معابد شگفت‌انگیز و دیدنی تایلند هر کدام به‌نحوی متفاوت شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر دوست دارید در مورد دلایل سفر به تایلند بیشتر بدانید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. 

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

غذاهای خوشمزه و اصیل تایلندی

دلایل سفر به تایلند؛ غذاها

تایلند سبک آشپزی مخصوص خود را دارد و ادویه‌های تایلندی در جاهای دیگر به آسانی یافت نمی‌شود. کافی است یک روز وقت بگذارید و در خیابان‌ها بگردید و از غرفه‌های خیابانی غذا، انواع غذاهای تایلندی را بگیرید و امتحان کنید. غذاهای این غرفه‌ها بسیار خوش‌طعم و البته مقرون‌به‌صرفه است. 

نودل از محبوب‌ترین خوراک‌های تایلند است که می‌توانید به‌سادگی در این غرفه‌ها پیدا کنید. هم‌چنین در تایلند بازارهای محلی زیادی وجود دارد که می‌توانید با گشت‌وگذار در آن‌ها، غذاهای سنتی خاص تایلند را تهیه و امتحان کنید. گفتنی است که غذاهای بین المللی تایلند هم بسیار محبوب است و برخی از رستوران‌های آن ستاره میشلین را نیز دریافت کرده است.

آب‌وهوای مناسب؛ یک دلیل مهم بازدید از تایلند

در مناطق استوایی مثل تایلند برف و باران زیادی نمی‌بارد؛ بنابراین هوای تایلند هم اغلب گرم و مرطوب است و بارندگی زیادی ندارد و دمای هوا در کم‌ترین حالت خود به 20 درجه سانتی‌گراد می‌رسد؛ در سفر به تایلند، نیازی نیست چمدان خود را با چتر و انواع لباس‌های گرم، سنگین کنید و یا هنگام بازدید از مناطق روباز نگران خیس شدن باشید. 

بومیان خوش‌برخورد و مهمان‌نواز

دلایل سفر به تایلند؛ مردم مهربان

بومیان و مردم محلی تایلند انسان‌هایی شاد و مودب هستند و همیشه از گردشگران به گرمی استقبال می‌کنند. اگر مشکلی برای‌تان پیش بیاید شما را راهنمایی می‌کنند و اگر نمی‌توانید تایلندی صحبت کنید، در ترجمه به شما کمک می‌کنند. پس در سفر خود برای بازدید از تایلند نگران هیچ چیز نباشید، چرا که معاشرت با تایلندی‌های مهمان‌نواز برای‌تان تجربه خوبی از تایلندگردی را رقم خواهد زد. 

دسترسی راحت برای سفر؛ دلیل مهمی برای بازدید از تایلند

تایلند به‌دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد برای سفر به سایر نقاط دنیا بسیار مناسب است؛ همین ویژگی مثبت، بسیاری از توریست‌ها را ترغیب می‌کند که گردشگری خود را از تایلند شروع کنند. خوب است بدانید که از تایلند تا هنگ‌کنگ سه ساعت راه است و تا سنگاپور نیز تنها دو ساعت فاصله دارد. ضمنا می‌توانید چهار ساعته از تایلند به بالی برسید. 

جزایر تماشایی گرمسیری تایلند

دلایل سفر به تایلند؛ جزایر

از بهشت‌های گرمسیری تایلند دیدن کنید، در سواحل زیبای‌شان قدم بزنید، آفتاب بگیرید و شنا کنید. جزایر کوچانگ، کو کود، سورین، کو آدانگ و کو لانتا از جمله این جزایر هستند. استراحت در این جزایر محبوب و خوش‌گذرانی در تفریح‌گاه‌های آن‌ها، از مهم‌ترین دلایل بازدید از تایلند است.  

جنگل‌های سرسبز و طبیعت زیبا؛ از دلایل سفر به تایلند

به پارک ملی خائو یای بروید و فیل‌ها را از نزدیک ببینید. ضمنا به یاد داشته باشید اگر به دیدن دریاچه معروف خائو سوک می‌روید، دوربین عکاسی خود را جا نگذارید تا بتوانید عکس‌های زیبایی را از مناظر تماشایی آن ثبت کنید. جنگل‌های معروف در نزدیکی شهر تاریخی چیانگ‌مای هم منتظر شماست تا در طبیعتی با هوای پاک و محیطی سبز و شگفت‌انگیز، اوقاتی خوش را برای خود رقم بزنید. راستی، یادتان باشد که بازدید از مرتفع‌ترین نقطه کشور، پارک ملی دوی اینتانون در نزدیکی چیانگ‌مای، را از دست ندهید.

محبوب بودن تایلند

دلایل سفر به تایلند؛ رستوران های بین المللی

تایلند به‌خاطر حضور گسترده گردشگران و هم‌چنین مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند، کشوری شناخته‌شده و دوست‌داشتنی در سطح جهانی است. رستوران‌ها و فروشگاه‌های خوب بین‌المللی، تنها یکی از دلایل محبوب بودن این کشور بین گردشگران است؛ شما هم تنها با یک بار بازدید از تایلند، دلیل این محبوبیت را به‌خوبی متوجه خواهید شد. 

 تایلند؛ کشوری راحت برای همه

در تایلند اگر ساعت 3 صبح هم گرسنه باشید می‌توانید از غرفه‌های خیابانی غذا تهیه کنید! هم‌چنین به‌راحتی می‌توانید با اتوبوس به ویتنام بروید و ضمنا امکان خرید ضروری در هر ساعت از شب برای شما فراهم است. داروخانه‌ها هم حتی در ساعت دو بامداد قابل دسترسی هستند.

تفریح در بانکوک؛ از دلایل سفر به تایلند

فستیوال‌های هیجان‌انگیز، غذاخوری‌های محلی، معابد شگفت‌انگیز، رفت‌وآمد آسان و دسترسی مناسب به سایر شهرها، بانکوک را به شهری بسیار عالی برای گردشگران تبدیل کرده است؛ اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید، یک ساعت هم در این شهر زیبای تایلندی بی‌کار نخواهید ماند. 

ارزان بودن خدمات و امکانات در تایلند

دلایل سفر به تایلند، ارزان بودن

تایلند به فکر جیب شما هم هست! بیشتر غذاهای غرفه‌های خیابانی تنها چند دلار یا حتی کم‌تر قیمت دارد و هزینه اجاره یک اتاق خصوصی با حدود 10 دلار برای یک شب، کاملا مقرون‌به‌صرفه است. ضمنا امکان اجاره یک خانه ییلاقی جلو ساحل به‌ازای 20 دلار برای هر شب نیز امکان‌پذیر است. خوب است بدانید اقامت در یک آپارتمان در مرکز شهر بانکوک نیز کم‌تر از 500 دلار در ماه هزینه دارد. پس می‌توانید با هر بودجه‌ای برای بازدید از تایلند برنامه‌ریزی کنید. 

تفریح برای تمام سلایق؛ از دلایل سفر به تایلند

چه گردشگری تازه‌وارد باشید و چه توریستی حرفه‌ای، تایلند چیزهای زیادی برای سرگرم کردن‌تان دارد؛ مثلا اگر دوست دارید سفری خلوت داشته باشید، به ایسان، منطقه‌ای در شمال‌شرقی تایلند، بروید. اگر دوست دارید یوگا تمرین کنید، از شهر پای دیدن کنید و در کلاس‌های یوگا شرکت کنید. 

سخن پایانی سه کلیک درمورد دلایل سفر به تایلند

در این مقاله به مهم‌ترین دلایل سفر به تایلند پرداختیم و امیدواریم برای‌تان مفید بوده باشد. تایلند کشوری با جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی بسیار است که می‌تواند برای شما سفری به‌یادماندنی خلق کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای سفری متفاوت برنامه‌ریزی کنید، تایلند با آبشارهای زیبا و طبیعت بکر، غرفه‌های خیابانی غذا و دیگر امکاناتش با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، پیشنهاد ما به شماست.

نظر شما چیست؟ دوست دارید برای تفریح به تایلند بروید؟ برای ما بنویسید. 

نظرات کاربران