Honeymoon in Japan

ماه‌ عسل در ژاپن؛ عاشقانه‌هایی میان سنت و مدرنیته

ژاپن سرزمین شهرهای سنتی و مدرن، شکوفه‌های گیلاس، معابد، کوه فوجی و سواحل زیبا و چشمگیر است. هر فصلی را که برای ماه ‌عسل در ژاپن انتخاب کنید، می‌توانید بهترین غذاهای فصلی، فرهنگ، طبیعت و مهمان‌نوازی بی‌نظیر ژاپنی‌ها را تجربه کنید تا به‌عنوان یک زوج عاشق خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بسازید. اگر دوست دارید ماه‌عسلی به‌یادماندنی داشته باشید، ژاپن را انتخاب کنید. در ادامه مقاله شما را با جذابیت‌های ماه‌ عسل در ژاپن آشنا می‌کنیم.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور لوکس ژاپن با سه کلیک خوبه!

ماه ‌عسل بهاره در ژاپن

ماه‌ عسل در ژاپن

بهار ژاپن با شگوفه‌های گیلاس همراه است. شکوفه‌های صورتی و خوش‌رنگ، زیبایی این کشور را در بهار دوچندان می‌کند. بیشتر مناطق اصلی ژاپن دارای پارک و محیط‌هایی هستند که درختان گیلاس در آن‌ها قرار دارد. از پارک‌های محلی کوچک گرفته تا مکان‌های معروف و شناخته‌شده شکوفه‌های گیلاس مانند محوطه قلعه اوزاکا، بتکده چوریتو در استان یاماناشی و پارک اینوکاشیرا توکیو و پارک شینجوکو گیوئن. بسیاری از مکان‌های شناخته‌شده در شب می‌درخشند و محیطی رمانتیک و عاشقانه را می‌سازند. اگر به پارک‌ها یا مناطق شناخته‌شده رفتید، انتظار جمعیت زیاد و شلوغی ‌را داشته باشید. بنابراین در سفر رمانتیک خود به ژاپن، حتما از پارک‌های پر از شکوفه‌های گیلاس این کشور دیدن کنید.

ماه ‌عسل تابستانه در ژاپن

کشور ژاپن در فصل تابستان آب‌وهوای گرم و مرطوبی دارد و درسال‌های اخیر، دمای بعضی ‌از شهرهای بزرگ آن به 40 درجه می‌رسد. اکثر افرادی که در فصل تابستان به ژاپن سفر می‌کنند، به‌جای گشت‌وگذار در شهرها و بازدید از مکان‌های تاریخی این کشور به‌سواحل می‌روند و بیشتر زمان خود را در آن‌جا سپری می‌کنند. زوج‌های جوانی که تازه ازدواج کرده‌اند می‌توانند برای ماه‌عسل خود، ژاپن را انتخاب کنند و در سواحل این کشور به استراحت یا پیاده‌روی بپردازند. جزایر نیمه‌گرمسیری اوکیناوا که در 1560 کیلومتری جنوب توکیو قرار دارد، دارای تعدادی از بهترین سواحل شنی سفیدرنگ و بی‌پایان و آب‌های فیروزه‌ای‌رنگ و زیبا هستند.

همچنین فصل کوهنوردی این کشور، تابستان است. در تابستان امکان کوهنوردی در کوه ‌فوجی وجود دارد؛ بلندترین قله ژاپن که در فهرست میراث‌فرهنگی یونسکو به ‌ثبت رسیده است. زوج‌هایی که به کوهنوردی علاقه‌مندند می‌توانند فصل تابستان را برای ماه‌ عسل در ژاپن انتخاب کنند و از مناظر چشم‌نواز و رویایی کوه ‌فوجی لذت ببرند.

پاسپورت دومینیکا

ماه‌ عسل پاییزی در ژاپن

ماه‌ عسل پاییزی در ژاپن

در فصل پاییز آب‌وهوای این کشور بسیار مناسب و دلپذیر بوده و بهترین فصل برای زوج‌های جوان است تا سفری عاشقانه به ژاپن را تجربه کنند. از اواسط ماه اکتبر تا اواسط ماه دسامبر آب‌وهوای ژاپن عالی است و به‌راحتی می‌توانید در این زمان از تمامی جاذبه‌های گردشگری، شهرها، موزه‌ها، زیارتگاه‌ها، سواحل و معابد این کشور دیدن کنید. برگ‌های پاییزی در ژاپن بسیار زیبا و دیدنی هستند و برخلاف شکوفه‌های گیلاس که خیلی زود از بین می‌روند، تا یک ماه یا بیشتر باقی می‌مانند و می‌توانید از محیط‌های رویایی و رمانتیک آن لذت ببرید.

ماه عسل پاییزی در توکیوی ژاپن

کیوتو یکی از مکان‌های معروف برای تماشای شاخ‌وبرگ‌های پرزرق‌وبرق قرمز، نارنجی و طلایی‌رنگ است. در محوطه بسیاری از معابد کیوتو، درختان افرای ژاپنی زیبایی وجود دارند که در فصل پاییز بسیار جذاب و دیدنی است. شاید جالب باشد بدانید آقای ریوما ساکاموتو یک شخصیت تاریخی بسیار تأثیرگذار بود که در نوسازی ژاپن نقش بسیار مهم و اساسی داشت. او و همسرش اولین مسافران پاییزی ماه عسل در ژاپن بودند. آن‌ها از کیریشیما در جزیره‌ جنوبی کیوشو ژاپن بازدید کردند و مدتی را در معبد کیریشیما-جینگو گذراندند، سپس از کوه کیریشیما صعود کردند. شما می‌توانید همان مسیری را که این زوج تاریخی در آن قدم گذاشته‌اند، طی کنید و خاطرات جدیدی و به‌یادماندنی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید به معبد Saidaiji بروید؛ این معبد نماد عشق بوده و بیشتر زوج‌های جوان در این معبد برای بودای ‌عشق دعا می‌کنند تا زندگی زناشویی پر از محبت و عاطفه را تجربه کنند. 

ماه ‌عسل زمستانی در ژاپن

ماه‌ عسل در ژاپن

ژاپن در فصل زمستان بسیار سرد است؛ ولی تفریحات جذاب و متفاوت ژاپن در این فصل، ارزش سفر به این کشور را دارد. هتل‌های سنتی ریوکان ژاپن از مهمانان به‌خوبی پذیرایی می‌کند و اغلب در عمق طبیعت قرار دارند که آن‌ها را به یک گزینه ایده‌آل برای ماه عسل، به‌ویژه در طول زمستان تبدیل می‌کند. بسیاری از ریوکان‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در اتاق خودتان غذا را میل کنید؛ بدون اینکه از اتاق خود خارج شوید.

یکی دیگر از تجربه‌های اصیل و سنتی، حمام کردن در چشمه‌های آب‌گرم خصوصی است که در فصل زمستان حسابی مزه می‌دهد. Hakone Yumoto Onsen مکانی است که تنها دو ساعت از شهر توکیو فاصله دارد و دارای طیف گسترده‌ای از چشمه‌های آب ‌گرم و جاذبه‌های فرهنگی از جمله موزه‌های داخلی و خارجی است. اگر به‌دنبال یک تجربه متفاوت در ماه ‌عسل در ژاپن هستید، رفتن به پیست اسکی این کشور را فراموش نکنید. با فرا رسیدن فصل زمستان، پیست‌های اسکی ژاپن، از نقاط معروف نیسکو در هوکایدو و هاکوبا در ناگانو گرفته تا مکان‌های کمتر شناخته‌شده در سراسر این کشور به یک مکان تفریحی برفی تبدیل می‌شوند و می‌توانید در این مکان‌ها به همراه همسرتان خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را رقم بزنید. 

در سفر به ژاپن کجا اقامت کنیم؟

هتل‌های ژاپن مشابه هتل‌های سایر نقاط جهان هستند و طیف وسیعی از اقامتگاه‌‌ها از هتل‌های کپسولی ارزان‌قیمت گرفته تا هتل‌های فوق‌العاده لوکس در این کشور وجود دارد و می‌توانید در سفر عاشقانه به ژاپن در آن‌ها اقامت کنید. اگر یک هتل لوکس را برای اقامت خود انتخاب کنید، از امکانات بیشتری بهره‌مند می‌شوید.

همچنین  برای اقامت خود در این سفر عاشقانه به ژاپن می‌توانید ریوکان‌ها را انتخاب کنید. ریوکان‌ها مسافرخانه‌های سنتی ژاپنی هستند که می‌توانید فرهنگ اصیل ژاپنی را در آن‌ها تجربه کنید. زمانی که وارد ریوکان‌ها شوید کف‌های تاتامی مات، درهای کشویی و کاغذی، رختخواب فوتون و حمام‌های خصوصی را می‌بینید که بسیار زیبا و جذابند. تعداد زیادی از ریوکان‌ها که در کشور ژاپن وجود دارند، دارای چشمه‌های آب‌گرم هستند که خواص درمانی دارد و زمانی که در این مکان اقامت داشته باشید می‌توانید از این چشمه‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. شوکوبو یکی دیگر از محل‌های اقامت در ژاپن است. این مکان اتاق‌های ژاپنی، تخت‌خواب فوتون و حمام‌های‌مشترک دارد و با اقامت در آن زندگی اصیل و سنتی ژاپنی را تجربه می‌کنید. در سفر رمانتیک به ژاپن می‌توانید در این مکان‌ها اقامت داشته باشید و با سبک زندگی ژاپنی‌ها آشنا شوید.

در سفر ماه‌عسل به این کشور چه غذاهایی بخوریم؟

رستوران سوشی ژاپنی

سفر عاشقانه به ژاپن را با خوردن غذاهای اصیل این کشور رمانتیک‌تر کنید. سوشی، رامن، واگیو، ساشیمی و اودون از جمله غذاهایی بوده که در این کشور طرفداران زیادی دارد و طعم‌ومزه آن‌ها بسیار خاص و متفاوت است. بسیاری از غذاهای ژاپنی حاوی نوعی ماهی و سس‌ سویا هستند که گاهی با نودل و گاهی با برنج ‌ترش ترکیب می‌شود. زمانی که در یک هتل اقامت داشته باشید و یا به یک رستوران بروید، ممکن است با دیدن منو، از انتخاب غذا کمی بترسید و از غذاخوردن منصرف شوید؛ ولی پس از چشیدن طعم غذاهای ژاپن از طرفداران پروپاقرص آن‌ها می‌شوید. حتما زمانی که برای ماه ‌عسل در ژاپن اقامت داشتید، غذاهای سنتی و اصیل این کشور را امتحان کنید.

مکان‌های دیدنی برای ماه عسل در ژاپن

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، ژاپن جا‌های دیدنی بسیار زیادی دارد. برخی از این مکان‌ها برای سپری کردن لحظات عاشقانه و به‌یادماندنی بسیار مناسب هستند و می‌توانید خاطراتی فراموش‌نشدنی را در آن‌ها رقم بزنید. در ادامه تعدادی از این مکان‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

Mount Fuji

ماه‌ عسل در ژاپن
a inverted image of Mt. Fuji

سفر عاشقانه به ژاپن را با رفتن به کوه ‌فوجی خاطره‌انگیز کنید. کوه ‌فوجی از نمادهای اصیل کشور ژاپن بوده که ۳۷۷۶ متر ارتفاع دارد و اطراف آن توسط کوه‌ها و دریاچه‌های زیبا و عجیب احاطه شده است. اگر تصمیم گرفتید برای ماه عسل در ژاپن باشید، حتما به دریاچه Fuji Five نیز که در نزدیکی کوه فوجی قرار دارد بروید و همراه با شریک احساسی‌تان، لحظات عاشقانه‌ای را در این محیط زیبا و رمانتیک سپری کنید. منطقه دریاچه کاواگوچی یکی دیگر از زیباترین مناطق برای دیدن کوه‌ فوجی است. اگر در یک روز صاف ‌و آفتابی به این دریاچه بروید تصویری رویایی را می‌بینید؛ زیرا دریاچه همانند آینه‌ تصاویر طبیعت را منعکس می‌کند. 

Hakone City

یکی دیگر از مکان‌ها برای سفر رمانتیک به ژاپن شهر کوهستانی و جذاب هاکونه است. یکی از معبدهای معروف این شهر، معبد هاکونه است که یک زیارتگاه شینتو با دروازه قرمز و توری‌شکل بوده که مشرف به دریاچه Ashi است و می‌توان با قایق از آن بازدید کرد. همچنین می‌توانید با تله‌کابین به بالای دره بروید و شاهد مناظری فوق‌العاده و باورنکردنی باشید. مسیری که با قایق طی می‌کنید تا به معبد برسید، بسیار جذاب و زیبا است و ماه عسل در ژاپن با رفتن به این مکان معنا پیدا می‌کند. 

The Japanese Alps

The Japanese Alps
Azusa river at kamikochi,nagano,japan

ناگانو نقطه پرش به سمت کوه‌های آلپ زیبای ژاپن در وسط هونشو و خانه معبد قرن هفتمی زنکوجی است. ماه عسل در ژاپن با رفتن به این مناطق معنا پیدا می‌کند. علاوه‌بر آن چشمه‌های آب گرمی که در این منطقه وجود دارد، خواص درمانی بسیار بالایی دارد و باعث جذب گردشگران زیادی می‌شود. همچنین در این مناطق می‌توانید بامزه‌ترین موجودات ژاپنی مانند میمون برفی را مشاهده کنید. 

Kyushu Island

یکی دیگر از نقاط جذاب برای سفر رمانتیک به ژاپن جزیره کیوشو است. این جزیره با محیطی زیبا و چشم‌نواز برای ماه عسل در ژاپن یک انتخاب بسیار مناسب است. ناکازاکی، شهری جذاب با محیطی آرام و زیبا، در این جزیره قرار دارد. همچنین در این شهر موزه بمب اتمی قرار دارد که یادآور خاطرات دلخراش بمباران در این شهر است. کوماموتو یکی دیگر از مناطق این جزیره است که به قلعه‌ها و باغ‌های زیبا و جذابش معروف است. مسیرهای پیاده‌روی و چشمه‌های آب گرم این جزیره طرفداران زیادی دارد. هرچه ‌به‌سمت جنوب این جزیره نزدیک شوید، شگفتی‌های آتشفشانی کیوشو و مناظر خیره‌کننده زیادی را مشاهده می‌کنید که زیبایی منحصربه‌فردی دارند. از جمله فعال‌ترین آتشفشان‌های این مکان می‌توان آتشفشان باشکوه ساکوراجیما را نام برد. بی شک جزیره کیوشیما یکی از مجلل‌ترین مکان‌ها برای ماه عسل در ژاپن است.

Kanazawa

ماه‌ عسل در ژاپن

یکی از شهرهای جذاب و دیدنی ژاپن Kanazawa است. اگر این شهر را برای اقامت ماه عسل در ژاپن انتخاب کنید، قطعا به شما خوش ‌می‌گذردد. این شهر سرشار از فرهنگ سنتی ژاپن است و در قلب آن، کنروکوئن قرار دارد. کنروکوئن یکی از زیباترین باغ‌های ژاپن است که در کنار قلعه کانازاوا قرار دارد و نماد وفاداری و شگون است. در فصل بهار، محیط این باغ به‌واسطه شکوفه‌های صورتی‌رنگ درختان گیلاس، بسیار رویایی و رمانتیک می‌شود و محیطی عاشقانه برای زوج‌هایی است که تصمیم گرفتند ماه عسل خود را در ژاپن بگذرانند.

همچنین موزه‌هایی که در این شهر وجود دارد مانند موزه هنرهای معاصر قرن بیست‌ویکم و کانازاوا بسیار جذاب و زیبا هستند و ارزش بازدید دارند. همینطور رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی که در این شهر وجود دارد، غذاهای محلی بسیار خوشمزه‌ای را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. بازار Omicho در این شهر یکی از شلوغ‌ترین بازارهای کشور ژاپن بوده که به فروش غذاهای ژاپنی مشغول است. در سفر عاشقانه خود به ژاپن، حتما به این شهر بروید و از مکان‌های دیدنی آن بازدید کنید.

Kyoto

قلب فرهنگی ژاپن Kyoto نام دارد. نمی‌توانید ماه عسل در ژاپن باشید و از این شهر زیبا دیدن نکنید. کیوتو با معابد دوست‌داشتنی، محله‌های سنتی و غذاهای لذیذ گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. معبد فوشیمی که یکی از معروف‎‌ترین معابد ژاپن است، در این شهر قرار دارد. این معبد به‌دلیل داشتن هزاران دروازه توری معروف است و می‌توانید از میان این دروازه‌ها پیاده‌روی کنید تا همانطور که از مسیر لذت می‌برید به معبد برسید. همچنین پارک مارویاما یکی از مشهورترین پارک‌های این شهر بوده که در فصل بهار لبریز از شکوفه‌های گیلاس است. جنگل بامبو یکی دیگر از محیط‌های دنج و آرامی است که می‌توانید همراه با معشوقتان لحظات عاشقانه‌ای را در آن سپری کنید. معبد Jishu نیز یکی دیگر از معبدهای این شهر بوده که به مکانی مقدس مشهور است و شما زوج‌ها می‌توانید مطابق با سنت اصیل ژاپنی خود، با راه رفتن با چشم بسته بین دو سنگ برای پایداری عشق‌تان دعا کنید. 

Tokio

Tokio

برای اینکه بهترین ماه‌ عسل را در ژاپن تجربه کنید، بهتر است بدانید که کدام شهرها برای گردش و تفریح مناسب‌تر هستند. توکیو یکی از کلان‌شهرهای ژاپن بوده که بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و تفریحات را به گردشگران ارائه می‌دهند و جزو بهترین مکان‌ها برای سفر ماه عسل در ژاپن به شمار می‌رود. سیستم حمل‌و‌نقل فوق‌العاده پیشرفته این شهر، رفت‌وآمد را بسیار آسان می‌کند و به‌‌راحتی می‌توانید به سایر نقاط این کشور دسترسی داشته باشید، زیرا ایستگاه توکیو و ایستگاه شین اوزاکا دو مرکز مهم قطارهای پرسرعت هستند. همچنین توکیو دارای بهترین جنگل‌ها، معابد و زیارتگاه‌های ژاپن است و زمانی که در این شهر قدم بزنید، با فرهنگ و سنت اصیل ژاپنی به‌خوبی آشنا می‌شوید. سفر عاشقانه به ژاپن را با گشت‌وگذار در توکیو به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

Osaka

درست است که اوزاکا به‌اندازه توکیو یا کیوتو بزرگ و شناخته‌شده نیست ولی بهترین غذاهای  ژاپنی در این شهر پخته می‌شود. اوزاکا می‌تواند یکی از مقصدهای جذاب و شگفت‌انگیز برای ماه عسل در ژاپن باشد. یکی از قسمت‌های شهر اوزاکا Dotonbori نام دارد که به‌ تابلوهای پرزرق‌وبرق، شلوغی و غذاهای خیابانی خوشمزه‌اش معروف است. آمریکامورا نیز مکانی بسیار مناسب برای گردش و خرید سوغاتی است که در این شهر قرار دارد. همچنین این امکان وجود دارد که در این شهر زیبا دوچرخه‌سواری کنید و از دیدن خیابان‌های رنگارنگ و گوزن‌های بامزه که در این شهر رها هستند لذت ببرید. بازدید از معبد تودایجی را نیز از دست ندهید؛ معبدی که مجسمه برنزی غول پیکر بودا را در خود جای داده و یکی از مهم‌ترین مکان‌های فرهنگی ژاپن است. همچنین می‌توانید به استودیو یونیورسال ژاپن با جاذبه‌های محبوبی مانند هری پاتر و پارک ژوراسیک سری بزنید و از آن دیدن کنید.

Hiroshima

ماه‌ عسل در ژاپن

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای ماه عسل در ژاپن شهر Hiroshima است. هیروشیما، به‌عنوان اولین محل بمباران اتمی در تاریخ بشر شناخته می‌شود که قبل از این اتفاق، مرکز فرهنگی و اقتصادی منطقه به ‌شمار می‌آمد. بازدید از هیروشیما، به‌ویژه پارک و موزه یادبود صلح آن، تجربه‌ای بسیار جذاب و به‌‌یادماندنی است. هر دوی این مکان‌ها برای کسانی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات در رابطه با بمباران اتمی و پیشامدهای آن هستند بسیار جذاب است. همچنین در این موزه نمایشگاه‌هایی در مورد تاریخ سلاح‌های هسته‌ای، گزارش‌های شخصی بازماندگان و آثار باستانی بمباران به ‌نمایش گذاشته شده است.

مکان دیگری که حتما باید به‌همراه معشوقتان از آن دیدن کنید، قلعه هیروشیما است. این قلعه در واقع یک زیارتگاه ایتسوکوشیما بوده که در جزیره میاجیما قرار دارد. شما می‌توانید با کشتی به‌سمت این قلعه بروید و از آن دیدن کنید. زمانی که با کشتی از آب می‌گذرید، دروازه نمادین توری و مناظر بسیار زیبا و رمانتیکی را مشاهده می‌کنید. در سفر عاشقانه به ژاپن از هیروشیما دیدن کنید، بازدید از این مکان یک تجربه فراموش‌نشدنی است که مدت‌ها پس ‌از برگشتن از ژاپن در ذهن شما باقی می‌ماند.

Okinawa

یکی دیگر از مکان‌ها برای سفر عاشقانه به ژاپن Okinawa است. اوکیناوا در جنوبی‌ترین بخش ژاپن قرار دارد که از 160 جزیره تشکیل شده است. سه گروه جزیره ‌اصلی در این منطقه وجود دارد که شامل اوکیناوا، جزایر میاکو و جزایر یایاما است. اوکیناوا دارای آب‌وهوای نیمه‌گرمسیری است، بنابراین حتی در زمستان، دما از 15 درجه سانتیگراد پایین‌تر نمی‌آید. شما صخره‌های مرجانی زیبا و زندگی دریایی را در این جزیره خواهید دید. این مکان بهشتی برای فعالیت‌ جذاب غواصی و برای ماه عسل در ژاپن یک انتخاب بسیار عالی است.

یکی دیگر از جزایر معروف اوکیناوا، ایشیگاکی نام دارد. این جزیره یکی از دوست‌داشتنی‌ترین جزایر این مکان است. صخره‌های مرجانی همراه‌با پیاده‌روی در کنار آبشارهای زیبا این جزیره را بسیار رویایی و رمانتیک کرده است. همچنین یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌ها برای رصد ستارگان بوده و بهترین انتخاب برای ماه عسل در ژاپن است. جزیره تاکتومی یکی دیگر از جزایر محبوب اوکیناوا بوده که از بقیه جزیره‌های این منطقه کوچک‌تر است و محیطی دنج و آرام دارد. اوکیناوا به‌دلیل اینکه در جنوب ژاپن قرار دارد از توکیو بسیار دور است؛ اما می‌توانید به‌راحتی با هواپیما در عرض 2 ساعت از توکیو به اوکیناوا سفر کنید و از محیط زیبا و باشکوه آن لذت ببرید.

Hokkaido

Hokkaido

یکی دیگر از محیط‌های زیبا و عاشقانه برای تجربه سفر رمانتیک به ژاپن Hokkaido نام دارد. هوکایدو بهشت دوستداران فضای باز است. این مکان پوشیده از جنگل، کوه، دریاچه و چشمه‌های آب گرم است. پارک ملی شیرتوکو و دایسو سوزان نیز در تابستان از محیط‌های محبوب و دوست‌داشتنی کوهنوردان و دوچرخه‌سواران در هوکایدو به‌شمار می‌آید. همچنین در فصل زمستان، هوکایدو یک مقصد بسیار عالی برای اسکی‌سواری و اسنوبورد است. زمانی که در خیابان‌های هوکایدو نیز قدم می‌زنید می‌توانید غذاهای‌خیابانی این شهر را امتحان کنید و از طعم‌ومزه آن لذت ببرید. پس به ‌یاد داشته باشد در هر فصلی که به هوکایدو سفر کنید، می‌توانید در کنار شریک احساسی‌تان تفریح و هیجان را تجربه کنید.

در آخر

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از تفریحات و مکان‌های مناسب ماه عسل در ژاپن آشنا کنیم. همچنین سعی کردیم به معرفی تعدادی از شهرها، کوه‌ها، غذاها، موزه‌ها، معابد و زیارتگاه‌های معروف ژاپن بپردازیم تا بتوانید با کمک آن‌ها، یک ماه‌عسل هیجان‌انگیز را تجربه کنید. پس ‌از خواندن این مقاله آیا دوست دارید مقصد سفر ماه ‌عسل شما، ژاپن باشد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران