کروزسواری در ژاپن

کروزسواری در ژاپن؛ این 5 جاذبه دیدنی را از دست ندهید

ژاپن در بهار و پاییز با درختان پرشکوفه گیلاس و برگ‌های نارنجی‌رنگ خود، زیبایی دوچندانی به خود می‌گیرد. تصور کنید که همزمان با تماشای منظره زیبای طبیعت از چشم‌اندازهای بی‌نظیر طبیعی دیگر، معابد و کوه‌ها دیدن می‌کنید و درحالی‌که نوشیدنی خود را میل کرده یا در حال انجام ورزش‌های آبی هستید، روی آب و سوار بر کشتی در ژاپن کروزسواری می‌کنید. این درحالی است که همزمان نسیم ملایمی صورت‌تان را لمس کرده و شما را غرق در احساس آرامش می‌کند. برای یک تعطیلات دریایی در ژاپن آماده‌‌اید؟ با ما همراه باشید تا در ژاپن کشتی‌سواری کرده و از جاذبه‌های تماشایی دیدن کنیم.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور لوکس ژاپن با سه کلیک خوبه!

چرا باید در ژاپن کروزسواری کنیم؟

Princess Cruise بهترین خط سفر دریایی آسیایی در ژاپن است. در این سفر دریایی شما شاهد نمایش‌های جهانی به‌سبک برادوی و اجراهای موسیقی هستید. همچنین می‌توانید در اسپاها از خدمات آرامش‌بخش مانند ماساژ و حمام استفاده کنید، فعالیت‌های ورزشی انجام دهید و غذاهای بین‌المللی را روی عرشه یا به‌سمت هر چشم‌انداز دیگری که دلخواه‌تان است میل کنید. علاوه‌بر آن می‌توانید شب‌هنگام به تماشای ستاره‌های بی‌شمار شب که به شما چشمک می‌زنند بنشینید، غواصی کنید و یا سایر کشتی‌های دریایی را از نزدیک ببینید. همچنین کروزسواری راهی عالی برای دیدن سایر نقاط دیدنی ژاپن و همزمان لذت بردن از امکانات رفاهی کشتی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. کروزسواری برای تمامی گردشگران با هر رده سنی مناسب است؛ از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسالان. بنابراین کروزسواری در ژاپن، گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. علاوه‌بر این‌ها، کشتی کروز مانند یک کشتی شناور است که شما را از شهری به شهر دیگر می‌برد. بنابراین نیازی نیست که مدام در حال جابه‌جایی با قطار، اتوبوس و با چمدان‌های سنگین خود باشید؛ چرا که در این سفر دریایی به ژاپن، هر روز در مقصدی جدید از خواب بیدار می‌شوید.

مکان‌های دیدنی ژاپن

همانطور که خواندید، دلایل زیادی برای کروزسواری در ژاپن وجود دارد؛ از تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر گرفته تا گوش دادن به کنسرت‌های موسیقی شبانه، انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریح در کشتی مدرن. در ادامه این تعطیلات دریایی در ژاپن، شما را با مکان‌های دیدنی این کشور آشنا می‌‌کنیم. همراه ما باشید.

Kobe 

یکی از جاهای دیدنی که بعد از کروزسواری در ژاپن می‌توانید از آن دیدن کنید، شهر کوبه است. این شهر، به‌عنوان دروازه‌ای که مناظر باشکوه کیوتو، اوساکا و نارا را به نمایش می‌گذارد، شهرت دارد. کوبه مهد هنر و فرهنگ ژاپن در قرن هشتم، کوه Rokko را در خود جای داده است. علاوه‌بر آن، مناظر باشکوهی از غروب دیدنی خورشید و شب پرستاره آن دیدنی است. شما برای تماشای این نقاط دیدنی کافی است سوار تله‌کابین شوید و 10 دقیقه بعد به بالای کوه روکو برسید و آن مناظر را از بالا تماشا کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم به چشمه آب گرم Arima Onsen در مقابل کوه Rokko بروید و در آب طلا یا Kinsen که آبی قهوه‌ای‌رنگ با رسوبات آهن بوده و آب نقره یا Ginsen که حاوی رادیوم و کربنات بوده و به‌ترتیب برای بیماری‌های پوستی و دردهای عضلانی و بیماری‌های مختلف ماهیچه و مفاصل موثر است را تجربه کنید. علاوه‌ر همه این‌ها پیشنهاد می‌کنیم از غذاهای خیابانی ژاپن در منطقه نادا نوش جان کنید.

پاسپورت دومینیکا

Beppu

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی که بعد از کروزسواری در ژاپن می‌توانید از آن دیدن کنید، شهر بپو است. این شهر که در جزیره کیوشو قرار دارد، به شکوفه‌های گیلاس خود در فصل بهار و شاخ‌وبرگ‌های نارنجی پاییزی شهرت دارد. البته اصلی‌ترین دلیل معروفیت این شهر، وجود چشمه‌های آب گرم بی‌شمار آن است که به «Hells of Beppu» شناخته می‌شود. Hells of Beppu متشکل از 7 چشمه آب گرم است. شما می‌توانید در حمام‌های مختلف شامل حمام آب گرم، حمام گِلی، حمام شنی و حمام بخار تنی به آب زده و سپس به Jigokumushi Kobo یا رستوران Beppu رفته و خوراکی‌های محلی و معروفی همچون تخم‌مرغ آبپز به‌همراه پودینگ پخته و یا غذاهای دریایی که با بخار آب گرم پخته می‌شوند، میل کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه دوباره به کشتی کروز برگردید و تعطیلات دریایی خود را شروع کنید، به Tomonaga Panya ژاپن که نانوایی با قدمت 106ساله بوده بروید و از نان‌ معروف آن‌جا که همراه با خمیر لوبیا قرمز سرو می‌شود، میل کنید.

Sasebo

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی که بعد از کروزسواری در ژاپن می‌توانید از آن دیدن کنید، شهر Sasebo است. ساسبو در جزیره کیوشو قرار دارد. این شهر زمانی دهکده ماهیگیری قدیمی بود که در طول سال‌ها رشد کرد و در حال حاضر یک پایگاه دریایی بزرگ از ایالات متحده و یک پارک موضوعی هلندی متعلق به قرن هفدهم را در خود جای داده است. شهر Sasebo دارای کانال‌ها، آسیاب‌های بادی، پاپوش‌های چوبی و مزارع لاله است. این شهر جنبه‌های مختلف فرهنگ آمریکایی را به نمایش می‌گذارد؛ از جمله این‌ها می‌توان ساسبوبرگر را نام برد که از نان نرم و چسبناک، گوشت گاو و مقدار زیادی کاهو و سس تشکیل شده است. پیشنهاد می‌کنیم بعد از خوردن غذا از سایر نقاط دیدنی شهر مانند سه برج دیده‌بانی Tenkaiho با چشم‌انداز دریا و آسمان، Ishidake و Yumihari دیدن کنید. مناظر خیره‌کننده این جزایر به‌عنوان یکی از 100 منظره معروف ژاپن شناخته می‌شود. این چشم‌انداز را می‌توان در فیلم‌ هالیوودی تام کروز به‌نام «آخرین سامورایی» مشاهده کرد.

Shimizu

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی که بعد از کروزسواری در ژاپن می‌توانید از آن دیدن کنید، بندر Shimizu است. این بندر در سایه کوه فوجی قرار گرفته، یک کاج سیاه ژاپنی 650ساله و تپه‌های سرسبز و جنگلی Nihondaira در آن قرار دارد. علاوه‌بر این‌ها، مرکز خرید چهارطبقه S-Pulse Dream Plaza نیز در آن قرار دارد. این مرکز خرید شامل فروشگاه‌ها، موزه‌ها، سالن‌های سینما، فودکورت و چرخ‌وفلک است. مانند هر شهر بندر دیگری در ژاپن، سوشی‌های Shimizu نیز معروف است. به عبارت دیگر، بیشترین مقدار ماهی تن صیدشده توسط ماهیگیران ژاپنی از طریق شیمیزو حاصل می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به رستوران‌های اطراف بروید و ماهی‌های خوشمزه با قیمت مناسب، میگوی ساکورا و یا دیگر غذاهای دریایی آن‌جا را بچشید.

Kochi

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی که بعد از کروزسواری در ژاپن می‌توانید از آن دیدن کنید، بندر Kochi است. کوچی بندری سرگرم‌کننده و شهری کوچک با فضایی آرام و دوستانه دارد. چندین جاذبه جالب در کوچی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان معبد Chikurinji، ساحل زیبای Katsurahama و مجسمه معمار مدرن ژاپنی به‌نام Sakamoto Ryoma را نام برد. پیشنهاد می‌کنیم بعد از گردش در شهر، معروف‌ترین غذای کوچی، یعنی katsuo no tataki را که ترکیبی از ماهی تن آبپز، پیاز، زنجبیل و سیر بوده و با نمک یا سس سویا با سرکه و چاشنی مرکبات درست شده و سپس روی آتش کباب می‌شود را امتحان کنید.

کلام آخر سه ‌کلیک درباره کروزسواری در ژاپن

در این مقاله سوار بر کشتی شدیم و در ژاپن کروزسواری کردیم. از چشم‌اندازهای بی‌نظیر طبیعی و شهرها و بندرهای این کشور صحبت کردیم و جاذبه‌های دیدنی هریک را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما برای تماشای کدام‌یک از شهرها و بندرهای بالا مشتاقید؟

نظرات کاربران