رستوران های ارزان در پوکت

معرفی 5 تا از بهترین رستوران های ارزان در پوکت

جزیره پوکت تایلند شبیه یک بهشت کوچک درخشان است که با آب‌های فیروزه‌ای و سواحل دیدنی خود شناخته شده و بین گردشگران طرفداران بسیاری دارد. علاوه‌بر تمام جاذبه‌های طبیعی و توریستی پوکت، این منطقه استوایی صحنه‌ای از یک نمایش فوق‌العاده و تمام‌عیار از آشپزی تایلندی است و خبر خوب این است که رستوران های ارزان در پوکت، بدون کاهش کیفیت غذاها، هم شما را از طعم‌های لذیذ بهره‌مند می‌کند و هم باعث می‌شود در هزینه‌های سفر خود بیشتر صرفه‌جویی کنید. در این مقاله پنج تا از بهترین رستوران های ارزان پوکت را به شما معرفی کرده‌ایم. 

فرصت خرید بلیط پرواز از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما را از دست ندید.

رستوران شماره شش پاتونگ؛ از جذاب‌ترین رستوران های ارزان در پوکت

رستوران های ارزان در پوکت

این رستوران که محیطی دنج و خودمانی دارد، همواره مشتریان خود را راضی نگه داشته است. رستوران شماره شش پاتونگ ابتدا در بالای تپه‌ای با چشم‌اندازهای بی‌نظیر از دریای آندامان قرار داشت، اما بعدها به شعبه دیگری در مرکز پاتونگ منتقل شد. محلیان عاشق طعم اصیل غذاهای تایلندی این رستوران هستند که به بهترین شکل ممکن، سرو می‌شود. پد تایی که طعمی بین شیرین و تند دارد را در این رستوران میل کنید و لذت ببرید. از دیگر آیتم‌های محبوب منو رستوران شماره شش پاتونگ می‌توان به مرغ کاری سبز و آجیل بادام هندی سرخ‌شده با مرغ اشاره کرد که در نوع خود بی‌نظیر است. 

آدرس: تایلند، پوکت، سونگرویپی، جاده پاتونگ. 

ساعات کاری: همه روزه از 7 صبح الی 11:30 شب. 

کافه ایت و گریل

این کافه مدرن با طراحی زیبا و امروزی که از رستوران های ارزان در پوکت به شمار می‌رود، دارای دکوراسیونی الهام‌گرفته از صنعت است و آشپزخانه‌ای اوپن دارد که به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا فرایند تهیه غذا را به‌طور واضح ببینند. دلیل محبوبیت این رستوران خوب تایلندی فقط به ظاهر و دکور زیبا و جذاب آن محدود نمی‌شود؛ کافه ایت و گریل برای تهیه غذاهای خود، از مواد اولیه با کیفیت و تازه که از بازارهای محلی تهیه می‌شود، استفاده می‌کند و در نتیجه غذاهایش، طعمی تازه و بی‌نظیر دارد. در منو کامل این رستوران می‌توانید ترکیبی از غذاهای تایلندی و بین‌المللی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ببینید و سفارش دهید. دنده گوشت آبدار با سس مخصوص و هم‌چنین بشقاب غذاهای دریایی پوکت، مجموعه‎ای از غذاهای دریایی تازه محلی، از انتخاب‌های پیش‌روی شما در این کافه محبوب است. 

آدرس: تایلند، پوکت، خیابان پاتاک، کارون، ناحیه موئانگ پوکت. 

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت 13 تا 11 شب. 

رستوران محلی لاک تین؛ از بهترین رستوران های ارزان در پوکت

رستوران محلی لاک تین

این رستوران محلی به خاطر سرو بی‌نظیر غذاهای خیابانی ساده بسیار پرطرفدار است. لاک تین که در مرکز پوکت قرار دارد، به خاطر کیفیت بالای غذاهایش همواره شلوغ است. دکور این رستوران با چیدمان صندلی‌های ساده، حس صمیمیت می‌دهد. محبوب‌ترین غذاهای رستوران لاک تین غذاهای سنتی جنوب تایلند است که نمایان‌گر فرهنگ غنی آشپزی پوکت محسوب می‌شود. یکی از غذاهایی که هرگز نباید در این رستوران ارزان در پوکت از دست بدهید، نودل هوکین با ترکیبی خوش‌طعم از رشته‌های زرد غلیظ و میگو، ماهی مرکب، سبزیجات و آبگوشتی مقوی است. از دیگر گزینه‌های محبوب پیش‌روی شما در لاک تین، این مورد از رستوران های ارزان پوکت، غذایی به نام کانوم جین است که یک غذای کلاسیک تایلندی است و از نودل برنج تخمیر شده با کاری تشکیل شده است.

آدرس: تایلند، پوکت، جاده یوراد، تمبان تلت نوا، منطقه موئانگ پوکت. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر. 

کافه‌رستوران وان چون

وان چون که از رستوران های ارزان پوکت است، در واقع یک غذاخوری روستایی با حس‌وحال و وسایل قدیمی مانند مبلمان عتیقه و تزئینات قدیمی است. این رستوران از سال 2019 به مدت چهار سال به‌طور پیوسته در راهنمای میشلین تایلند ذکر شده و یکی از رستوران‌های محبوب جزیره پوکت تایلند است. این رستوران غذاهای مجلل خود را به سبک پراناکان و به‌صورت نوستالژیک سرو می‌کند و از بهترین غذاهای آن، می‌هوکین، یک نودل خوش‌طعم با رشته‌های زرد سرخ‌شده با غذاهای دریایی و یک سس بی‌نظیر است. باس دریایی ترد سرخ‌شده با سالاد انبه که ترکیبی هماهنگ از طعم‌های شیرین، شور، ترش و تند است نیز از دیگر پیشنهادات وان چون به مشتریان و گردشگران مشتاق است.

آدرس: تایلند، پوکت، جاده تپکراساتری، منطقه فرعی تلدیای، منطقه موئانگ پوکت. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب. 

رزرو آنلاین هتل با سه کلیک خوبه

رستوران کعب گلوی؛ از رستوران های ارزان پوکت

رستوران های ارزان در پوکت

یکی از رستوران های ارزان در پوکت که به خاطر غذاهای اصیل تایلندی خود شناخته شده است، کعب گلوی است که برای طبخ غذاهای خود از مواد اولیه تازه و دستورالعمل‌هایی اصیل کمک می‌گیرد. این رستوران با محیطی آرام و غذاهای محلی مقرون‌به‌صرفه، گزینه‌ای مناسب برای گردشگرانی با بودجه محدود است. از جمله غذاهایی که هرگز نباید در رستوران کعب گلوی پوکت از دست بدهید، سالاد سنتی پاپایا یا برنج سرخ‌شده آناناس است. 

آدرس: تایلند، پوکت، جاده فرابارامی، پا تانگ، منطقه کاتو. 

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10:30 شب. 

سخن آخر سه کلیک درباره رستوران های ارزان در پوکت

پنج تا از بهترین رستوران های ارزان در پوکت که در این مقاله به شما معرفی کردیم، نشان می‌دهد که این جزیره دوست‌داشتنی می‌تواند از هر گردشگری با هر بودجه‌ای، به بهترین شکل ممکن پذیرایی کند. تجربه میل کردن انواع غذای ارزان‌قیمت در پوکت به شما احساس پایین بودن سطح کیفی این غذاها را نمی‌دهد و شما را از انتخاب‌تان پشیمان نمی‌کند. پس اگر به پوکت رفتید، منتظر نمانید؛ ماجراجویی و شکم‌گردی خود را این بار به شکلی ارزان‌تر، در این جزیره زیبا شروع کنید.

دوست دارید در کدام یک از رستوران های ارزان پوکت غذا بخورید؟ برای ما بنویسید. 

رزرو تورخارجی با سه کلیک و با بهترین کیفیت!

نظرات کاربران