بهترین کافه های آنتالیا
10 شهریور 1403
ترکیه

6 تا از بهترین کافه های آنتالیا برای نوشیدن بهترین قهوه عمرتان!

این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک درباره بهترین کافه های آنتالیاست. آنتالیا شهری با 1.319 میلیون نفر جمعیت است که هر سال به ویژه در فصل تابستان میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادیست. از سوی دیگر با توجه به افزایش تعداد گردشگران و افزایش علاقه مردم به نوشیدن قهوه، آنتالیا طی سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در مصرف قهوه و انواع نوشیدنی بر پایه قهوه بود. دیدن بهترین کافه های آنتالیا و تجربه نوشیدن قهوه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم بر پایه قهوه در آنتالیا می‌تواند سفرتان را جذاب‌تر کند. در ادامه با این مقاله همراه باشید تا 6 تا از بهترین کافه های آنتالیا را به ما معرفی کنیم. پس تا قهوه‌تان سرد نشده بیایید.

رزرو بلیط هواپیما ارزان آنتالیا به راحتی!

1.باسکا اول

کافه های آنتالیا

باسکا اول (Başka Ol) یکی از کافه‌های دوست داشتنی آنتالیاست که با فضایی صمیمی به یکی از دنج‌ترین کافه های آنتالیا تبدیل شده است. این کافه ساعت‌های اولیه صبح خلوت‌تر است زیرا مردم آنتالیا صبحشان را دیر شروع می‌کنند. فضای کافه شیک و تمیز است و منویی کامل از انواع نوشیدنی‌ها دارد. پرسنل هم بسیار صمیمی، دوست داشتنی و آشنا به زبان انگلیسی هستند.

اگر در تابستان به آنتالیا سفر می‌کنید از منوی کافه باسکا اول آیس آمریکانو را انتخاب کنید. اگر هم در فصل زمستان راهی ترکیه شده‌اید یک چای لاته حسابی گرمتان خواهد کرد. یادتان باشد بهترین چای لاته آنتالیا را در همین کافه می‌توانید پیدا کنید. علاوه‌بر قهوه و چای می‌توانید غذاهای وگان (مخصوص گیاهخواران) و اسموتی‌های میوه‌ای نیز سفارش دهید. در ضمن در منوی این کافه دسرهای خوشمزه‌ای هم پیدا می‌شود، از دسرهای ترکی تا دسرهای بین‌المللی. 

کافه باسکا اول سه بخش مجزا دارد؛ یک سالن بزرگ برای صرف نوشیدنی و غذا، یک کتابفروشی و یک سالن کتابخوانی. بیشتر کتاب‌های این مجموعه به زبان ترکی است اما چند کتاب ترکی با ترجمه انگلیسی هم برای کودکان پیدا خواهید کرد. همچنین فضایی برای تعویض پوشک کودکان در سرویس بهداشتی این کافه وجود دارد.

 2.ساد

ساد

ساد (Sudd) دومین مورد از فهرست بهترین کافه های آنتالیاست که در این مقاله بررسی می‌کنیم. کارکنانی صمیمی، محیط مناسب برای نشستن و قهوه‌های باکیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه است. این کافه در شهرهای دیگری هم شعبه دارد؛ کاله ایسی، لیمان، لارا و کنتیالتی. اگر قصد اقامت در هر ک از این شهرها را هم داشته باشید کافه ساد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

در کافه ساد طیف وسیعی از انواع قهوه و دسر برای امتحان کردن وجود دارد. یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای این کافه پودینگ چیا است که طرفداران زیادی دارد. البته قبل از سفارش دادن به کمک کارکنان مطمئن شوید که پودینگ چیا باب سلیقه شما هست یا نه. 

در کافه ساد امکان بیرون‌بر کردن قهوه نیز وجود دارد و می‌توانید چند لیوان بزرگ قهوه بخرید و با خودتان به هتل ببرید. همچنین به تازگی امکان تحویل درب منزل یا هتل نیز برای کافه ساد آنتالیا مهیا شده است. اما در نظر بگیرید که هزینه پیک را باید به صورتحساب‌تان اضافه کنید اما اگر حوصله بیرون رفتن از هتل را ندارید این گزینه عالی است. در نهایت تمام این ویژگی‌ها باعث شده است تا کافه ساد به یکی از بهترین کافه های آنتالیا تبدیل شود.

3.کافه دوز

کافه دوز

این کافه یک فرق اساسی با دیگر کافه های آنتالیا دارد. کافه دوز توسط گروهی از خانم‌ها اداره می‌شود که هم بسیار حرفه‌ای هستند و هم فضایی صمیمی و دوستانه به وجود آورده‌اند. صاحب این کافه خانمی مهربان و پرتلاش به نام یاسمین است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه می‌توان به رفتار یاسمین، صاحب کافه، با مشتریان اشاره کرد. او آنقدر مهربان و صمیمی است که مشتریان حس می‌کنند در خانه یاسمین مهمان او هستند. کافه دوز (The Dose) سومین مورد از لیست بهترین کافه های آنتالیاست که بررسی می‌کنیم. 

تک‌تک دستورالعمل‌های این کافه با نهایت دقت توسط یاسمین انتخاب شده و با مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شود. همچنین هر چند وقت یک‌بار دسر یا نوشیدنی جدید در این کافه ارائه می‌شود تا همیشه تنوع منو بالا باشد. اگر از دسته افرادی هستید که هنگام لذت بردن از قهوه دوست دارید با افراد جدید هم آشنا شوید و دایره دوستانتان را قوی‌تر کنید کافه دوز برای شما بسیار مناسب است. 

از بهترین گزینه‌ها در منوی کافه دوز می‌توان به لاته کارامل اشاره کرد. قهوه‌های این کافه دوست داشتنی با دانه‌های قهوه که تازه برشته شده تهیه می‌شود. از دیگر موارد خوشمزه منوی این کافه باید به چیزکیک، رول موزارلا و آیس کافی اشاره کرد. همچنین برای سفارش و انتخاب از منو می‌توانید به سایت کافه دوز نیز مراجعه کنید. 

دوز که یکی از بهترین کافه های آنتالیاست دو بخش مجزا دارد؛ سالن داخل کافه و بخش بیرونی. فضای داخلی کافه خیلی بزرگ نیست اما اگر به دنبال کافه‌ای دنج برای مطالعه و استراحت هستید این کافه مناسب شماست. اگر عاشق گربه‌ها هستید بدانید که در این کافه همیشه به روی گربه‌ها باز است. پس اگر مسافر آنتالیا هستید دوز که یکی از بهترین کافه های آنتالیاست را از دست ندهید.

رزرو تور ارزان آنتالیا به راحتی!

4.کافه ماکروپوس

کافه های آنتالیا

ماکروپوس در ابتدا یک کافه بسیار کوچک بود که رشد زیادی را تجربه کرده است و حالا در لیست بهترین کافه های آنتالیا قرار دارد. نوشیدنی‌های باکیفیت، فروشگاه دست‌سازه‌ها، کارکنانی صمیمی، موسیقی آرام، سالن زیبا و محیط باز از مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه محسوب می‌شود. از بهترین نوشیدنی‌های این کافه نیز می‌توان به آیس آمریکانو، آفوگاتو و کاپوچینو اشاره کرد. در بخش فروشگاه می‌توانید فنجان دست‌ساز و یا کاسه‌های سرامیکی تهیه کنید. تمام این محصولات توسط هنرمندان اهل آنتالیا ساخته می‌شود. 

5.قهوه خانه دنج؛ یکی از بهترین کافه های آنتالیا

برای نشستن و تماشای غروب آفتاب در حالی که قهوه داغتان را می‌نوشید، قهوه خانه دنج بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین می‌توانید به تماشای کوه‌های توروس بنشینید و به همراه دوستانتان از قهوه و دسرتان لذت ببرید. از بهترین نوشیدنی‌هایی که می‌توانید در قهوه خانه دنج سفارش دهید عبارت است از؛ آیس لاته با یخ‌های مربعی و آیس موکا. عطر قهوه‌های این کافه تا همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد. 

فضای سرپوشیده این کافه برای 6 تا 8 نفر ظرفیت دارد و به همین دلیل نام این کافه دنج است. اما اگر به همراه نوزاد سفر کرده‌اید و کالسکه به همراه دارید از محیط باز کافه استفاده کنید. 

6.کافه بوبو

این کافه در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است و در لیست بهترین کافه های آنتالیا در رتبه ششم قرار دارد. کافه بوبو در واقع یک رستوران کره‌ای است که با محیطی دنج و مبلمان چوبی و فضایی دوست داشتنی برای مسافران آنتالیا تجربه‌ای جدید و عالی خواهد بود. این کافه‌ شنبه‌ها تعطیل است. از بهترین نوشیدنی‌های این کافه باید به قهوه کلاسیک و لاته اشاره کرد. کارکنان این کافه نیز معمولا بلدند انگلیسی صحبت کنند پس برای سفارش دادن به مشکل بر نخواهید خورد. همچنین صندلی مخصوص کودکان و نوزاد نیز در کافه بوبو وجود دارد. 

سخن پایانی درباره بهترین کافه های آنتالیا

اگر برای سفر به آنتالیا برنامه‌ریزی می‌کنید این فهرست 6 تایی از بهترین کافه های آنتالیا می‌تواند کمک‌کننده باشد. این کافه‌های فضایی دوستانه و صمیمی دارند و برای یک استراحت کوتاه بعد از گردش در شهر می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. 

رزرو هتل ارزان در آنتالیا به راحتی!

نظرات کاربران