رستوران های هندی در پراگ

بهترین رستوران های هندی در پراگ!

وقتی صحبت از غذا به میان می‌آید، هیچ چیز نمی‌تواند غذاهای هندی را شکست بدهد. ترکیبی عالی از ادویه‌ها و گیاهان عجیب‌وغریب، عطر و مجموعه‌ای سخت‌گیرانه از انتخاب سبزیجات، غذاهای هندی عالی را تشکیل می‌دهد. جالب است که برای چشیدن این نوع غذاها لازم نیست تا هند بروید. اگر به پراگ سفر کردید و دلتان خواست اشتهای خود را با یک غذای هندی عجیب‌وغریب ارضا کنید، نگاهی بیندازید به بهترین رستوران های هندی در پراگ که در این مقاله برایتان آورده‌ایم. 

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

9 تا از بهترین رستوران های هندی در پراگ

در ادامه، لیستی از بهترین رستوران های هندی که می‌توانید در پراگ برای صرف یک وعده غذایی عالی پیدا کنید، برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم. فرقی نمی‌کند ساکن پراگ باشید یا توریست، این رستوران‌های هندی در پراگ شما را شگفت‌زده می‌کنند.

1. K – The Two Brothers

بهترین رستوران های هندی در پراگ

این رستوران، یکی از بهترین رستوران‌های هندی در پراگ است. از لحظه ورود به این رستوران، شگفت‌زده می‌شوید؛ چراکه احتمالاً دیدی اجمالی به راج بریتانیایی به شما می‌بخشد. نام این رستوران از نام کاپورتالا، شاهزاده‌ای معروف در پنجاب گرفته شده‌است. کاپورتالا که به خاطر غذا، خدمات، تجملات و بسیاری موارد دیگر شناخته شده، نمونه خوبی از مهمان نوازی و کاریزما است.

2. رستوران هیمالیا؛ از بهترین رستوران های مقرون به صرفه هندی در پراگ

اگر در حال گشت‌وگزار در شهر هستید و می‌خواهید یک غذای هندی عجیب‌وغریب بخورید، به جای درستی آمده‌اید. این رستوران، غذاهای متنوعی را با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. غذاهای ویژه این رستوران شامل غذاهای تنوری، غذاهای بالتیستانی، گوشت حلال، غذاهای گیاهی و… است. ناهار از ساعت 11 صبح تا 3:30 بعدازظهر با حدود 8 تا 10 غذای مختلف، چه گیاهی و چه غیرگیاهی سرو می شود. 

3. رستوران هندی ماسالا

رستوران هندی ماسالا

آیا طعم و رایحه‌های همه‌کاره در غذاهای سنتی هند را دوست دارید؟ اگر بله، پس این رستوران هندی ماسالا که در خیابان‌های Mánesova و Pod Karlovem قرار دارد، چیزی است که باید وقتی در پراگ هستید آن را بررسی کنید. ترکیب منحصر‌به‌فرد طعم و عطر غذاهای سنتی هندی که در اینجا سرو می‌شود، در کل شهر پیچیده است. با در نظر گرفتن محبوبیت این رستوران، بهتر است از قبل برای رفتن به آنجا میز رزرو کنید.

4. رستوران جواهر هندی

جواهر هندی از بهترین رستوران های هندی در پراگ است؛ زیرا این امکان را به شما می‌دهد که غذاهای لذیذ هندی را به روشی متفاوت میل کنید. این رستوران اصیل هندی برای غذاهای ویژه ناهار بسیار محبوب است. ترکیب کامل ادویه، گیاهان، عطر و مهارت‌های آشپزی، آنجا را به یکی از بهترین مکان‌های غذاخوری تبدیل کرده‌است. تخصص این رستوران، آشپزی تندوری است. جواهرات هندی را می‌توانید در حیاط Tyn در شهر قدیمی پراگ پیدا کنید.

همانطور که از نامش پیدا است، این رستوران معروف از قدیم‌الایام به عنوان جواهر هند خدمت می‌کرده‌ و اعتبار آن به غذاهایی که سرو می‌کند و سرآشپزی است که تجربه 20 ساله آشپزی را کسب کرده.

5. رستوران باشگاه مسافران؛ از بهترین رستوران های هندی در پراگ

بهترین رستوران های هندی در پراگ

اگر می‌خواهید یک شب عالی را تجربه کنید، گذراندن وقت در رستوران باشگاه مسافران تصمیم بسیار خوبی برایتان خواهدبود. این رستوران در کنار رودخانه‌ای زیبا و نزدیک به تئاتر ملی قرار دارد. باشگاه مسافران که برای سرو غذاهای لذیذ و خوشمزه مانند غذاهای لبنانی و غذاهای هندی بسیار محبوب است، انتخاب مناسبی برای گردشگران محسوب می‌شود. غذاهای این رستوران شامل لبنانی، هندی و عربی است.

6. شالامار

این رستوران زیبا در منطقه مسکونی پراگ 6 واقع شده‌است. چیزی که شالامار را از دیگر رستوران‌های پراگ متمایز می‌کند و به یکی از بهترین رستوران های هندی در پراگ تبدیل می‌کند، این است که این رستوران اولین رستورانی است که روش‌های پخت سنتی و باستانی دم پختک را به پراگ آورده‌است که گفته می‌شود روند پخت بسیار کندی دارد. رستوران از دوشنبه تا جمعه باز است.

7. رستوران هندی گانگا

رستوران هندی گانگا

رستوران هندی گانگا خوشمزه‌ترین غذاها را سرو می‌کند و متعلق به یک زوج هندی و اهل چک است. نام این رستوران برگرفته از رودخانه مقدس گنگ است که به خاطر قدرت و خلوص الهی‌اش معروف است. غذاهای گانگا، خالص و خوشمزه است. هرگز روزی وجود نخواهدداشت که غذاهای آنجا تازه، خوشبو و اشتهاآور نباشد. مالکان آنجا، سراوانان و آندریا زمانی که برای یک شرکت کار می‌کردند با هم آشنا شدند. چیزی که باعث شد آن‌ها کنار یکدیگر قرار بگیرند، علاقه مشترکشان به دنیای آشپزی و غذاهای خوشمزه گیاهی بود.

غذای آن‌ها سالم است و غذاهای ویژه‌ای از کرالا، تامیل نادو و چند ایالت گرمسیری دیگر در هند دارند. یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین رستوران های غذاهای هندی جنوبی در پراگ را در این مکان خواهیدیافت. وقتی آنجا هستید، فراموش نکنید که لاسی، تاندای، شیر بادام و Jalzeera را امتحان کنید.

8. گوویندا

رستوران گوویندا که در منطقه شهر جدید پراگ در اروپا واقع شده‌است، غذاهای خوشمزه هندی سرو می‌کند. گوویندا به عنوان بخشی از مرکز مطالعات ودایی متعلق به انجمن بین‌المللی آگاهی کریشنا (جنبش خرگوش کریشنا) در نظر گرفته می‌شود. یک گروه در آنجا وجود دارد که خوشمزه‌ترین غذاهای گیاهی را به صورت روزانه درست می‌کنند.

گوویندا یکی از بهترین رستوران های هندی مقرون به صرفه در پراگ است که غذاها را با قیمت پایین، خوشمزه، گیاهی، تازه و عجیب‌وغریب سرو می‌کند. شما می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید سفارش دهید. اما ما به شما توصیه می‌کنیم غذای اصلی آن‌ها را امتحان کنید؛ یک وعده غذایی سبزیجات با برنج بخارپز، یک دسر، یک سالاد و یک سوپ.

9. Indian by Nature؛ از بهترین رستوران های محلی هندی در پراگ

بهترین رستوران های هندی در پراگ

همانطور که از نام آن پیدا است، این رستوران محبوب هندی در پراگ به دلیل ارائه غذاهای محلی خود شهرت زیادی دارد. بهترین کارشناسان آشپزی آنجا هستند تا با استفاده از بهترین مواد طبیعی، غذای سنتی خوشمزه‌ای برای شما تهیه کنند. تمام اعتبار این رستوران برمی‌گردد به یک متخصص آشپزی فوق‌العاده که سرآشپزی هندی است و سال‌ها تجربه و مهارت‌های ویژه‌ای دارد.

Indian by Nature همچنین بوفه ناهار ویژه‌ای در روزهای هفته ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید غذاهای لذیذی را بچشید.

جمع‌بندی

چه در هند باشید و چه در خارج از کشور، عاملی وجود دارد که همیشه به شما این امکان را می‌دهد با مردم ارتباط برقرار کنید و آن چیزی نیست جز غذا. مثلا در شهر باشکوهی مانند پراگ، می‌توانید هر زمان که بخواهید غذای هندی پیدا کنید. اگر هم نمی‌خواهید بیرون غذا بخورید، غذای هندی موردعلاقه‌تان را سفارش بدهید؛ چراکه اکثر این رستوران‌ها پیک دارند. 

علاوه بر این، تعداد زیادی رستوران هندی در پراگ وجود دارد که می‌توانید عصردلپذیر خود را بدون دردسر در آنجا سپری کنید. درنهایت باید بگوییم که اگر به اروپا سفر کردید و توقفی در پراگ داشتید، خود را از لذت‌ چشیدن غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های هندی در پراگ محروم نکنید.

نظرات کاربران