5 تا از بهترین هتل های سن پترزبورگ

5 تا از بهترین هتل های سن پترزبورگ در سال 2023

سن پترزبورگ به عنوان دومین شهر بزرگ روسیه، مثل یک آهن‌ربا توریست‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. به خاطر اهمیت خاصی که این شهر دارد به آن پنجره روسیه به اروپا می‌گویند. سن پترزبورگ با جاذبه‌های دیدنی‌اش همیشه در رقابت با مسکو، پایتخت روسیه بوده و هست. در کنار لذت بردن از یک گشت و گذار درست و حسابی در سن پترزبورگ، استراحتی خوب و دلچسب انرژی از دست رفته تان را برمی‌گرداند. از اهمیت یک اقامتگاه و هتل خوب هم که هر چه بگوییم کم است. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌ های سن پترزبورگ روسیه آشنا شوید.

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

هتل های سن پترزبورگ؛ 5 ستاره ها!

به محض رسیدن به هتل‌های لوکس و خفن که پنج ستاره به آن‌ها تعلق گرفته است، جان تازه‌ای می‌گیرید. اگر هزینه سفرتان محدود نیست، احتمالا انتخابتان از بین همین هتل‌هایی خواهند بود که جلوتر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. به جزئیات هر کدام از هتل‌ها نگاه کنید. فکرهایتان را بکنید و اتاقی در هتل موردعلاقه‌تان که با شرایط شما سازگار است رزرو کنید.

هتل چهار فصل لاین پالس سن پترزبورگ

بهترین هتل های سن پترزبورگ

 هتل چهار فصل لاین پالس سن پترزبورگ تمام آن چیزی است که از یک هتل خفن انتظار می‌رود. اگر از دیدن فضایی کاخ مانند که تاریخ را جلوی چشم‌هایتان می‌آورد لذت می‌برید، این هتل درست راست کار شماست. موقع ورود به هتل چهار فصل لاین پالس، دو مجسمه‌ بزرگ شیر می‌بینید که مثل محافظین از هتل محافظت می‌کنند. این هتل در نزدیکی کلیسای جامع سنت اسحاق، در منطقه‌ی  Admiralteysky قرار گرفته است. به همین دلیل اکثر جشن‌ها و رویدادهای تجاری در این هتل برگزار می‌شوند. این هتل سالن رقص بزرگی به نام مونفران دارد که تا 350 نفر را می‌تواند در خود جا ‌دهد.

این هتل با داشتن 183 اتاق و سوئیت، به عنوان یکی از بهترین‌های عرصه‌ خود است. تنوع اتاق‌های هتل چهار فصل لاین پالس سن پترزبورگ بسیار زیاد است. هر نوع اتاق با هر جور ویژگی که بخواهید در این هتل وجود دارد. اگر با خانواده به تعطیلات آمده‌اید و یک اتاق با منظره‌ زیبا می‌خواهید، اتاق‌های دولوکس برای شما مناسب خواهند بود. اتاق‌های ممتاز با 38 متر مربع فضا برای شیک پسندان ساخته شده‌است. اگر دلتان تراسی می‌خواهد تا از آن به شهر نگاه کنید و لذت ببرید، یکی از اتاق‌های تراس پریمیوم را رزرو کنید. از طرفی سوئیت جونیور با فضایی بزرگتر و امکاناتی بهتر در این هتل وجود دارد که دیوارهای آن با رنگ‌های آرامبخش پوشیده شده‌ است.

   رستوران های مختلفی در این هتل قرار داده شده‌ است تا با غذاهای خوشمزه‌ خود از شما عزیزان پذیرایی کنند. این هتل برای طرفداران غذاهای خوش طعم ایتالیایی رستوران خاصی به نام پرکورسو دارد. اگر هم دلتان غذایی به سبک آسیایی می‌خواهد، یک راست به رستوران سینتوهو در هتل چهار فصل لاین پالس بروید. سینتو هو با منوهای جالب خود شما را غافلگیر خواهد کرد. در منو اردک پکینگ هم وجود دارد که در اصل غذایی از کشور پکن در آسیای شرقی است. پس به آشپزان ماهر سینتو هو اعتماد کنید.

  چای دوستان خوب می‌دانند که هر جا بروند باز هم دوست دارند عصر خود را با یک فنجان چای درجه یک بگذرانند. اگر جزء این دسته هستید بدون تردید به سالن چای هتل بروید. جایی که نور از سقف شیشه‌ای آن عبور می‌کند و محیط را چند برابر بهتر خواهد کرد. سالن چای از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مهمانان خود است. البته این سالن فقط برای خوردن یک چای ساده نیست. با دوستان و نزدیکان خود به سالن چای بروید و یک وعده‌ غذایی خوشمزه روسی به همراه خاویار سیاه سفارش دهید.

یک نکته‌ ظریف و مهم باقی‌ مانده‌ است. اگر اقامت در هتل چهار فصل لاین پالس را برای سه شب رزرو کنید، هزینه‌ اقامت برای شب چهارم رایگان خواهد بود. این هتل حتی به فکر کوچولوی شما هم بوده و امکانات زیادی را برای کودکان فراهم کرده‌ است. این امکانات شامل اتاق بازی و منوی مخصوص کودکان است. 

هتل لوته

اقامت در یک هتل لوکس در کنار معماری داخلی چشم ‌نواز شاید همان چیزی باشد که شما می‌خواهید. هتل لوته سن پترزبورگ 150 اتاق با ساختاری مدرن و کلاسیک و اسپایی منحصر به فرد دارد. اگر با خانواده برای اقامت به هتل لوته آمده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اتاق‌های خانوادگی را انتخاب کنید. برای این اتاق علاوه بر فضایی بزرگ، پنجره‌هایی رو به آسمان تهویه شده‌است. برای صرف غذایی خوشمزه در هتل لوته، انتخاب‌های مختلفی پیش روی شما است. به MEGUmi  بروید و از غذاهای ژاپنی سرو شده لذت ببرید.

سالن استراحت نیز دارای غذاخوری بزرگی است که سقف آن از گنبدی شیشه‌ای ساخته شده‌است. کمی که سرتان را بالا بگیرید، می‌توانید طرح نیلوفرهای آبی کره‌ای را بر روی این سقف شیشه‌ای ببینید. بعد از گشت و گذار در شهری مثل سن پترزبورگ که جای دیدنی کم ندارد، نیاز به یک استراحت حسابی دارد. چه چیزی بهتر از آبگرم ماندارا که در مرکز اسپا این هتل در انتظار شماست؟ از طرفی اگر اهل تناسب اندام و ورزش هستید نگران نباشید. هتل لوته هم سالن بدنسازی و هم استخر و سونا دارد.

هتل کورنتیا

بهترین هتل های سن پترزبورگ

هتل کورنتیا از آن دسته هتل‌هایی است که همه با یکبار اقامت در آن عاشقش خواهند شد. فارغ از نمای جذاب بیرونی هتل، این هتل از تمام قوای خودش استفاده کرده تا شما بهترین تجربه از یک اقامتگاه پنج ستاره داشته باشید. تنوع زیاد در اتاق و سوئیت‌های هتل کورنتیا کار را برای شما راحت کرده‌اند. سوئیت‌های رویال، نوسکی و دولوکس جزو بهترین سوئیت‌های این هتل است که هر کدام ویژگی مخصوص خود را دارند.

سوئیت رویال با بیشترین مساحت در واقع یکی از لاکچری‌ترین سوئیت‌های هتل کورنتیا است که حتی برای خودش ورودی اختصاصی دارد. دیگر سوئیت‌ها جمع و جورتر هستند. حتی این سوئیت‌ها هم از امکانات خوبی همچون دسترسی 24 ساعته به باشگاه و سونا برخورداراند. از بین اتاق‌ها هم اگر به دنبال بزرگترین آن هستید، پیشنهاد ما اتاق بزرگ دولوکس است. این اتاق هم فضای خوبی دارد تا به خوبی استراحت کنید و هم منظره‌ی آن به سمت بخش تاریخی شهر است. شاید اتاقی جمع و جورتر بخواهید. مسئله‌ای نیست. اتاق دولوکس و یا اتاق برتر می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

هتل های سن پترزبورگ؛ 4 ستاره ها!

هتل‌های چهار ستاره هم به اندازه‌ هتل‌های پنج ستاره خوب هستند. سن پترزبورگ هتل‌های چهار ستاره‌ خوبی دارند که می‌توانند انتخاب عاقلانه‌‍ای برای اقامت شما باشند.

هتل انگلستان (Angleterre )

به چند قدمی میدان سنت ایزاک در سن پترزبورگ که رسیدید، هتل انگلستان را خواهید دید. در واقع کلمه‌ی Angleterre کلمه‌ای فرانسوی به معنای انگلستان است. یکی از خوبی‌های این هتل فاصله‌ی کم آن تا پرطرفدارترین جاذبه‌های این شهر مثل تئاتر مارینسکی و میدان ارمیتاژ است. طراحی کلاسیک و مدرن تمام 192 اتاق این هتل توسط طراح بریتانیایی، اولیگا پولیزی صورت انجام شده‌است. اگر دلتان منظره‌ای خاص و دیدنی می‌خواهد، یکی از سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید.

بعد از استراحتی کوتاه، اتاق خودتان را ترک کنید. به رستوران هتل بروید تا با غذاهای ایتالیایی دلی از عزا در آوردید. اسم این رستوران، بورسالینو است. پشت هر میزی که بشینید نمای کلیسای جامع سنت اسحاق را خواهید دید. منوی طولانی رستوران همه چیز را در اختیارتان خواهد گذاشت. سالاد کاپرز کلاسیک، آنتی پاستوی ایتالیایی، پیتزای چهار فصل و پاستای ریگاتونی کاربونارا تنها بخش کوچکی از این لیست بلند بالا است.

هتل رادیسون سونیا

بهترین هتل های سن پترزبورگ

اگر کتاب‌خوانی قهار هستید قطعا فئودور داستایفسکی مشهور را می‌شناسید. نویسنده‌ روسی که با خلق رمان جنایت و مکافات، یکی از تاثیرگذارترین اثر تاریخ ادبیات را به دنیا عرضه کرد. اگر از طرفداران داستایفسکی هستید، باید بدانید که طراحی داخلی هتل رادیسون سونیا سن پترزبورگ بر اساس داستان جذاب رمان جنایت و مکافات این نویسنده است. در 173 اتاق این هتل شما وسایلی خواهید دید که به نوعی به سبک زندگی داستایفسکی برمی‌گردد. مثل میز کار او. اتاق مناسب خود را پیدا کنید و در آن مستقر شوید.

از منظره‌ زیبای اتاق خود لذت ببرید. اگر خانوادگی به سن پترزبورگ آماده‌اید، اتاقی ویژه‌ی شما در هتل رادیسون سونیا در انتظار شماست. در واقع این اتاق، دو اتاق به هم متصل است که به شما فضای بیشتری می‌دهد. غذاهای روسی در رستوران هتل رادیسون سونیا سن پترزبورگ سرو می‌شوند. شما در این هتل به راحتی به وای فای رایگان دسترسی خواهید داشت. و اما چند نکته‌ی کوچک درباره‌ی هتل رادیسون سونیا. وقتی نوبت به پذیرش هتل رسید، یادتان باشد حتما اصل پاسپورت داخلی روسیه،گذرنامه خارجی، ویزا و کارت مهاجرت خودتان را به همراه داشته باشید. اگر هم حیوان خانگی دارید که با خودتان به سفر آورده‌اید، یادتان باشد که هتل رادیسون سونیا اجازه‌ی ورود حیواناتی با وزن بیشتر از 8 کیلوگرم را نمی‌دهد.

کلام آخر

سن پترزبورگ با تمام دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی که دارد، به نوعی قلب تپنده‌ روسیه است. اگر این شهر از روسیه را به عنوان مقصد مسافرت خودتان انتخاب کرده‌اید، انتخاب درستی بوده است. به دیدن همه‌ مکان‌های دیدنی و مشهور سن پترزبورگ بروید تا جای پشیمانی باقی نماند. در نهایت که از گشت و گذار خسته شده‌اید، به هتل خود برگردید. با وعده‌های غذایی متنوع از خودتان پذیرایی کنید و اجازه دهید دوباره باتری روح و جسمتان پر شود.

نظرات کاربران