جاهای دیدنی هانوی

جاهای دیدنی هانوی؛ از معبد بودایی تا دریاچه هوآن

شهر زیبای هانوی پایتخت ویتنام و از پرگردشگرترین و دومین شهر بزرگ این کشور محسوب می‌شود. شهری که در دل رودخانه سرخ واقع شده و بسیاری ساختمان‌های بلند اطراف آن را گرفته است. هم‌چنین آب‌وهوای هانوی گرم و مرطوب به حساب می‌آید و در هر فصلی از سال برای سفر مناسب گزینه مناسبی به شمار می‌آید. همین‌طور شما می‌توانید سوار قایق شده و در اطراف رودخانه‌های شهر بگردید. این شهر جاهای دیدنی و جاذبه‌ های گردشگری زیادی ازجمله موزه‌ها، روستاها و معماری بی‌نظیری دارد. در این مقاله شما را با جاذبه‌های این شهر مانند خیابان قطار، روستای سرامیک بات، ستون‌های پاگودا، معابد و قلعه‌ها آشنا می‌کنیم. پس برای آشنایی کامل با جاهای دیدنی هانوی آماده باشید.

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Tran Quoc Pagoda

جاهای دیدنی هانوی

یکی از جاذبه ‌های گردشگری و قدیمی‌ترین معبد بودایی در هانوی، پاگودای تران کوک است که اولین‌بار در قرن ششم توسعه یافت. این معبد در جزیره‌ای در وست لیک قرار دارد، برای رسیدن به آن ابتدا باید از پلی زیبا با آب درخشانی که از زیر آن رد می‌شود عبور کنید. از فاصله دور، می‌توانید برج استوپا 11 طبقه‌ای را که در ارتفاع 15 متر قرار دارد، مشاهده کنید؛ اما فقط از نزدیک می‌توانید جزئیات دقیق‌تر این معبد را ببینید و مجسمه‌های بودا آمیتابا را که در داخل آن پیدا می‌شود تماشا کنید. هم‌چنین دارای سنگ‌های قیمتی درخشان بسیار هستند که در مجسمه‌های مختلف پراکنده شده‌اند و به معبد باستانی و زیبا رنگ‌و‌جلا می‌دهد. پس یکی از جاهای دیدنی هانوی پاگودای Tran Quoc Pagoda است.

آدرس: 

 46 Đ. Thanh Niên, Trúc Bạch, Tây Hồ, Hà Nội 

Hanoi Opera House

یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی هانوی خانه اپرا محسوب می‌شود که در طول حمله فرانسه ساخته شده است. این خانه از زمان بازسازی در سال 1997، به قسمت مهمی از هنروفرهنگ شهر تبدیل شده است. این ساختمان از خانه اپرای پاریس الهام گرفته شده و در محله فرانسوی هانوی قرار دارد. شما می‌توانید نمای ظریف آن با ستون‌های سفید که با دیوارهای کرم ترکیب می‌شوند را ببینید. هم‌چنین با رویدادهایی که همیشه برگزار می‌شود، شما مسافران می‌توانید از شبی در اپرای ویتنامی، رقص محلی باله و موسیقی زنده لذت ببرید. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی Hanoi Opera House است.

آدرس: 

1 Tràng Tiền, Phan Chu Trinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội

تلفن:

 842439330113+

Ho Chi Minh Museum

جاهای دیدنی هانوی؛ Ho Chi Minh Museum

یکی دیگر از جاهای دیدنی هانوی ویتنام در کنار مقبره هوشی ‌مین، موزه هوشی ‌مین یا Ho Chi Minh Museum است که زندگی تاریخی‌ترین شخصیت ویتنام را نمایش می‌دهد. هیچ فردی وجود ندارد که ویتنام مدرن را بیشتر از uncle ho شکل داده باشد. در داخل موزه، شما می‌توانید از نمایشگاه‌هایی که شامل وسایل شخصی او، زندگی درحال رشد و رویدادهایی که منجر به افزایش قدرت می‌شد، لذت ببرید. هم‌چنین می‌توانید در کنار آثار باستانی، فیلم‌های مختلفی را تماشا کنید که تاریخ را با جزئیات بیشتری نمایش می‌دهند. بعد از آن، به زمین‌های اطراف و مقبره‌ای در جایی‌که هوشی‌ مین برای اولین‌بار جمهوری دموکراتیک ویتنام را تاسیس کرد، نگاه کنید.

Train Street

یکی دیگر از جاذبه‌ های گردشگری هانوی خیابان قطار یا Train Street است. شاید شما در عکس‌ها و فیلم‌ها دیده‌ باشید، این خیابان در هانوی به یکی از آن مراسم عبور مسافران به پایتخت ویتنام تبدیل شده است. خیابان قطار که به‌عنوان جاده Tran Phu نیز شناخته می‌شود، در محله قدیمی قرار دارد و دارای خط راه‌آهن بین ردیف‌های ساختمان است. هم‌چنین مردم محلی از این جذابیت می‌گویند، نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها را در میزهای کوچک سرو کردند تا مردم محلی و مسافران بتوانند عکس منحصربه‌فرد بگیرند. هم‌چنین مردم محلی را خواهید دید که قوانین را ‌به‌نمایش می‌گذارند. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی Train Street است.

Dong Xuan Market

جاهای دیدنی هانوی

یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی هانوی بازار Dong Xuan است که می‌توانید کنار مردم محلی خرید کنید. این بازار در حاشیه محله قدیمی هانوی قرار دارد و مجموعه‌ای از کوچه‌های پر از غرفه‌ است. اگر به‌دنبال لوازم الکترونیکی هستید، در این‌جا پیدا خواهید کرد. به‌همین ترتیب سوغاتی، در میان اقلامی که به مسافران عرضه می‌کنند، لباس و صنایع‌دستی سنتی ویتنامی را نیز پیدا خواهید کرد. همه این کالاها در چند طبقه پخش‌شده است و برای رسیدن‌ به آن‌، باید از بازار ماهی ساختمان عبور کنید. پس یکی از جاهای دیدنی هانوی بازار Dong Xuan است.

Hanoi Ceramic Mosaic Mural

یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی هانوی از سال 2007، نقاشی دیواری موزاییک ‌‌سرامیکی هانوی یا Hanoi Ceramic Mosaic Mural اولین اثر هنری، جمعی و عمومی این کشور است. این نقاشی دیواری که سه‌ سال طول کشید تا تکمیل شود، جشن تولد هزار سالگی هانوی است. هم‌چنین آماده کردن نقاشی دیواری موزاییک ‌سرامیکی کار بزرگ و با همکاری افراد زیادی بود. برای تکمیل این نقاشی بیش ‌از 30 هنرمند، 100 صنعتگر و 500 کودک شرکت کردند و رنگ خاکستری و بی‌رنگ شهر را به شهری رنگارنگ تبدیل کردند. موزاییک‌ها برای اولین‌بار در روستای بات ترانگ ساخته شدند، قبل ‌از این‌که به هانوی منتقل شوند. هم‌چنین در هنگام ورود، کاشی‌ها به 21 بخش تقسیم شدند، هرکدام با سبک خاص خود در رابطه با دوره‌های مختلف تاریخی از ویتنام، شما را با روایتی از گذشته کشور آشنا می‌کند.

آدرس:

 11 P. Hàng Vôi, Lý Thái Tổ, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Fine Arts Museum 

جاهای دیدنی هانوی؛ Fine Arts Museum 

یکی دیگر از جاهای دیدنی هانوی ویتنام که در دو ساختمان در وزارت اطلاعات فرانسه واقع‌شده، موزه هنرهای زیبا است. این موزه خانه مجموعه‌ای شگفت‌انگیز و جهانی از هنر محسوب می‌شود. هم‌چنین با حضور هنرمندان محلی و بین‌المللی، آثار هنری را تماشا می‌کنید و در مورد آثار ویتنامی و تاریخچه آن یاد می‌گیرید. همین‌طور به‌عنوان Bao Tang My Thuat شناخته می‌شود و بازدیدکنندگان سالن اروپایی را پیدا می‌کنند که دارای آثار مونت، نقاش، ماتیس، مجسمه‌ساز و نقاش، و ادگار دگا، نقاش است. در این موزه جاذبه‌های تاریخی بیشتر باعث می‌شود که شما دنیای چشم‌گیر هنر ویتنامی را تماشا کنید؛ از گنجینه‌های ملی گرفته تا آثار باستانی. موزه هنرهای زیبا هر روز به‌جز دوشنبه‌ها باز است. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی موزه هنرهای زیبا است.

Bat Trang Ceramic Village

یکی دیگر از جاهای دیدنی هانوی، Bat Trang Ceramic Village در جنوب شرقی این شهر قرار دارد که دارای بینش ارزشمندی در فرهنگ سنتی ویتنامی است. صادرات سرامیک در ویتنام را می‌توان تا قرن 13 ردیابی کرد و در داخل روستای سرامیک شما می‌بینید که چنین تخصصی چقدر باورنکردنی است. گل‌دان‌ها، فنجان‌ها، بشقاب‌ها، آثار هنری و جواهرات، از جمله مواردی است که در خرده‌فروشی‌های روستای سرامیکی بت ترانگ در دسترس قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز در کنار مردم محلی بایستید، کالاها را بررسی ‌کنید و از این ظروف سفالی بخرید و به‌عنوان سوغاتی برای دوستانتان ببرید.

West Lake

جاهای دیدنی هانوی

 یکی دیگر از جاذبه‌ های گردشگری هانوی West Lake است که در شمال غربی این شهر قرار دارد و بزرگ‌ترین دریاچه آبی در شهر محسوب می‌شود. صبح زود، نور از دریاچه آرام عبور می‌کند؛ قبل از این‌که به ساختمان‌های نزدیک بتابد. این مکان جذابی برای تفریح و تماشا است، قبل ‌از این‌که خورشید به بالا برسد و شما به‌دنبال سایه‌بان باشید. هم‌چنین اطراف دریاچه وسیع مسیرهایی است که به مناظر زیبا و پاگودا تران کوک، قدیمی‌ترین معبد بودایی در هانوی می‌رسد و مکان فوق‌العاده‌ برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی است. این دریاچه در ارتفاع 15 متر، در لبه آب قرار دارد و ورود به آن آزاد است. همین‌طور ویتنام قهوه فوق‌العاده ای دارد که در هر نقطه‌ای در اطراف West Lake به‌راحتی پیدا می‌شود. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی West Lake است.

 Thang Long Imperial Citadel

 یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی هانوی که بیش از هزار سال قدمت دارد و داستانی طولانی برای گفتن دارد؛ قلعه امپریالیستی تانگ لونگ یا Thang Long Imperial Citadel است؛ مکانی تاریخی که ‌به‌طور قابل توجهی حفظ شده است. قدمت قلعه امپریالیستی تانگ لونگ به قرن هفتم بازمی‌گردد. قلعه امپراتوری دارای تمام ویژگی‌های معماری تاریخی است که به‌راحتی قابل تشخیص است باعث شده که به میراث فرهنگی جهانی یونسکو تبدیل شود. هم‌چنین امروزه، شما می‌توانید قلعه تاریخی را ببینید و دروازه‌ها، برج‌ها و کاخ‌های نمادین را تماشا کنید که افراد سلطنتی زمانی در آن زندگی می‌کردند.

آدرس:

 19c Hoàng Diệu, Điện Biên, Ba Đình, Hà Nội 100000

تلفن:

 +842437345427

St. Joseph’s Cathedral

جاهای دیدنی هانوی؛ St. Joseph’s Cathedral

 یکی از جاذبه‌ های دیدنی هانوی کلیسای جامع سنت جوزف است که بین دریاچه زیبای هوان کیم و محله قدیمی هانوی قرار دارد. این ساختمان نئوگوتیک از کلیسای جامع نوتردام در پاریس الهام گرفته و در سال 1886 ساخته شده است. شما مسافران که به کلیسای جامع می‌رسید، هم‌سالان بین‌المللی خود را می‌بینید که با نمای زیبا از برج‌های دوقلو به هر دو طرف صلیب غول‌پیکر بالا رفته و سلفی می‌گیرند. هم‌چنین می‌توانید در این منطقه که توسط مناظر و درختان manicured landscapes احاطه شده به استراحت بپردازید؛ همین‌طور برای سایه گرفتن از آفتاب سوزان هانوی پیشنهاد خوبی است. یکی از جاهای دیدنی هانوی کلیسای جامع سنت جوزف یا St. Joseph’s Cathedral است.

Vietnamese Women’s Museum

 یکی از جاهای دیدنی هانوی ویتنام موزه زنان ویتنامی است که سریع از خانه اپرای هانوی شما را به پله‌های جلوی این موزه می‌رساند. این موزه به داستان و تاریخچه زنان در طول تاریخ ویتنام اشاره دارد، بااین‌حال کاملا مدرن است. این موزه به‌لطف کار اتحادیه زنان ویتنام، قادر است طیف وسیعی از نقش‌ها، جنبش‌ها و موانعی که زندگی زنان در ویتنام را تعریف کرده است، به نمایش بگذارد. شما مسافران می‌توانید درباره چگونگی تغییر زندگی زنان ویتنامی در طول قرن‌ها اطلاعاتی کسب کنید. هم‌چنین از زندگی زنان به‌عنوان بازرگان، کارآفرینان مدرن و نقش حیاتی زنان ویتنامی در طول درگیری‌های بین‌المللی آگاه شوید. همین‌طور با فرهنگ و آداب‌ورسوم روزمره در ویتنام آشنا شوید. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی موزه زنان ویتنام یا Vietnamese Women’s Museum است.

آدرس: 

36 P. Lý Thường Kiệt, Hàng Bài, Hoàn Kiếm, Hà Nội

تلفن:

+842438259936

 Trip to the Perfume Pagoda

جاهای دیدنی هانوی

 یکی دیگر از جاذبه‌ های گردشگری هانوی راه عالی برای بیرون آمدن از مرکز شهر شگفت‌انگیز هانوی، سفری یک‌روزه به Perfume Pagoda با نام مستعار Chua Huong است. این مکان حدود 60 کیلومتر از هانوی فاصله دارد، برای رسیدن به این مکان باید از شهر ساختمان‌های بلند به روستا بروید؛ بعد از مسافتی رانندگی، سوار قایق‌های کنار دریاچه شوید و سپس به‌سمت بالا بروید. Perfume Pagoda مدت‌ها است که مسافران زیادی را به خود جذب کرده است. هم‌چنین طیف وسیعی از معابد بودایی که در نمای صخره‌های سنگ آهک ساخته شده اند، به نمای آن جذابیت بیشتری بخشیده است. همین‌طور آن‌ها به شکل متراکم با چکنده‌سنگ‌های درخشان که از سقف بالا آویزان شده‌ مرتب چیده شده‌اند. 

Vietnam Military History Museum

 یکی از مکان‌ های دیدنی هانوی موزه تاریخ نظامی یا vietnam military history museum است. با وجود این‌که حوادث جنگ ویتنام غم‌انگیز محسوب می‌شود، این دوره نقش مهمی در شکل‌گیری کشور در قرن‌های 20 و 21 داشت. این بخش کلیدی داستان کشور ویتنام برای مسافران است که ارزش بررسی دقیق‌تر موزه تاریخ نظامی این کشور را دارد. هم‌چنین،‌ کسانی‌که از کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای غربی به این کشور سفر می‌کنند، جاذبه‌های متفاوتی را که موزه به‌اشتراک می‌گذارد، می‌بینند. همین‌طور می‌توانید در کنار داستان‌های دست‌اول، مدل تونل‌های معروف Cu Chi‌، چندین هواپیمای جنگنده و بقایای بمب‌افکن B52 را ببینید. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی موزه تاریخ نظامی ویتنام است.

آدرس:

 28A Điện Biên Phủ, Điện Biên, Ba Đình, Hà Nội

تلفن: 

+842462531367

One Pillar Pagoda

جاهای دیدنی هانوی؛ One Pillar Pagoda

یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی هانوی پاگودای تک‌ستونی یا One Pillar Pagoda است. اگر بودایی‌ها خانه‌ درختی بسازند، احتمالا خیلی شبیه این پاگودای تک‌ستونی خواهد بود. این معبد قرن یازدهم توسط امپراتور به‌عنوان قدردانی از همسرش برای این‌که فرزند پسری به‌دنیا آورد، ساخته شد. معبد شبیه گل نیلوفر آبی که از یک ستون در حوضچه شکوفا می‌شود، است؛ شبیه به آن‌که در رویای کودکی که این امپراتور را دریافت کرده بود دیده می‌شد. هم‌چنین این معبد در نزدیکی حوضچه قرار دارد و با تقریبا 8 پله به آن می‌رسید. این ستون در داخل، یک معبد کوچک به Bodhisattva وجود دارد. ساختار فعلی این ستون بازسازی شده است.

آدرس: 

phố P. Chùa Một Cột, Đội Cấn, Ba Đình, Hà Nội 100000

Thang Long Water Puppet Theater

یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی هانوی نمایش عروسکی روی آب است. این تئاتر هنر عروسکی را جشن می‌گیرد که بیش از هزار سال پیش در مزارع برنج آغاز شد. عروسک‌ها به‌سادگی روی آب شناور بودند و عروسک‌بازان در آب چمنزارها ایستاده بودند و از آن به‌عنوان یک ابزار استفاده می‌کردند و فعالیت‌های سنتی مانند کشاورزی یا افسانه‌هایی مانند لاک‌پشت طلایی و امپراتور را انجام می‌دادند. همین‌طور اپرایی را با سازهای سنتی ویتنامی اجرا می‌کنند که اقدامات عروسک‌ها را روایت می‌کند و نوازندگان با عروسک‌ها تعامل می‌کنند و قهرمانان را تشویق می‌کنند و به آن‌ها هشدار می‌دهند که خطر قریب‌الوقوع است. مهمانان تئاتر نیازی به تحمل آب‌وهوا ندارند اما می‌توانند بنشینند و از وعده غذایی لذت ببرند درحالی‌که این هنر نمایشی باستانی را در یکی از مکان های دیدنی هانوی تماشا می‌کنند.

آدرس: 

57B P. Đinh Tiên Hoàng, Hàng Bạc, Hoàn Kiếm, Hà Nội

تلفن:

+842438249494

Ho Chi Minh Mausoleum

جاهای دیدنی هانوی

یکی دیگر از جاهای دیدنی هانوی ویتنام مقبره هوشی ‌مین یا Ho Chi Minh Mausoleum است. این مقبره آخرین مکان استراحت رهبر کمونیست ویتنامی هوشی ‌مین در میدان با دین قرار دارد، جایی‌ که او اعلامیه استقلال کشور را در سال 1945 خواند. این ساختمان بلند و بلوک‌دار مشابه آرامگاه لنین در مسکو ساخته شده و به‌معنای ایجاد خانه‌ای مشترک و سنتی است، اگرچه برای بسیاری از گردشگران شبیه کابین بتنی با ستون است. هم‌چنین برخلاف تمایل او برای سوزاندن ساده، بدن مومیایی‌شده در پوشش پلکسی گلاس به‌ نمایش گذاشته شده است و برای بازدید از مقبره، لباس آستین‌بلند و شلوار لازم است. این مقبره، زمانی ‌که جسد برای تعمیر و نگهداری به روسیه می‌رود برای چند ماه در اواخر سال بسته می‌شود. بنابراین یکی از جاذبه های گردشگری هانوی مقبره هوشی ‌مین است.

آدرس:

 1 Hùng Vương, Điện Biên, Ba Đình, Hà Nội

Presidential Palace

یکی دیگر از جاهای دیدنی هانوی کاخ ریاست‌جمهوری یا Presidential Palace است. پشت مقبره هوشی ‌مین خانه‌ای ساده قرار دارد، جایی ‌که هوشی ‌مین ظاهرا در دهه‌ی ۶۰ زندگی می‌کرد، اگرچه برخی ادعا می‌کنند که در طول جنگ برای او زندگی در این‌جا بسیار خطرناک بود. این خانه تفسیر خانه‌ای روستایی و سنتی است و از زمانی‌که هو آن را ترک کرد نگهداری می‌شود. این کاخ در باغ خوبی در کنار استخر پر از ماهی کپور قرار دارد. درحال‌حاضر این کاخ برای پذیرش رسمی استفاده می‌شود و برای عموم باز نیست. بنابراین یکی از جاذبه های گردشگری هانوی کاخ ریاست‌جمهوری است.

Hanoi Hilton (Hoa Lo Prison)

جاهای دیدنی هانوی؛ Hanoi Hilton (Hoa Lo Prison)

یکی دیگر از جاذبه ‌های گردشگری هانوی زندان هوآلو یا Hoa Lo Prison است. این زندان توسط فرانسوی‌ها برای نگهداری زندانیان سیاسی ویتنامی ساخته شد. ارتش ویتنام شمالی بعدا از این زندان برای نگهداری زندانیان جنگی در طول جنگ ویتنام استفاده کرد. شخصیت‌های مشهور مثل سناتور جان مک کین، جیمز استاکدیل و بادی فقط چند نفر از زندانیان جنگی بودند که در این زندان روزگار خود را سپری می‌کردند. دوسوم زندان برای راه‌اندازی برج‌های هانوی تخریب شد؛ بقیه به یک موزه تبدیل شد و اکنون جاذبه‌ توریستی محبوب در هانوی است. در سال 1999 هتلی در هانوی افتتاح شد که به هتل هیلتون هانوی اپرا نام‌گذاری شد. پس یکی از جاهای دیدنی هانوی زندان هوآلو است.

آدرس:

 1 P. Hoả Lò, Trần Hưng Đạo, Hoàn Kiếm, Hà Nội

تلفن: 

+842439342253

Vietnam Museum of Ethnology

یکی از مکان ‌های دیدنی هانوی موزه قوم‌شناسی یا Vietnam Museum of Ethnology محسوب می‌شود. این موزه از طریق ارتباط با کشورهای همسایه و گذشته استعماری ویتنام دارای تاریخ متنوع در جنوب شرقی آسیا است. بیش از 50 جامعه بومی در ویتنام وجود دارد. بسیاری از آن‌ها در کنار این موزه کار می‌کنند تا قرن‌ها داستان و فرهنگ‌های منحصربه‌فرد را جشن بگیرند. همکاری قوی مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها را از آثار تاریخی گرفته تا لباس‌های قبیله‌ای ایجاد کرده است. اگر به‌دنبال جست‌وجو فراتر از فرهنگ مدرن ویتنام هستید، این مکان جایی است که باید بروید. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی موزه قوم‌شناسی ویتنام است.

آدرس: 

Đ. Nguyễn Văn Huyên, Quan Hoa, Cầu Giấy, Hà Nội 100000

تلفن: 

+842437562193

Temple of Literature

جاهای دیدنی هانوی

یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی هانوی معبد ادبیات است. این یکی از معابد کنفوسیوس به ‌شمار می‌آید و خانه اولین دانشگاه کشور محسوب می‌شود. این معبد در اصل در سال 1070 به‌منظور احترام به همه دانشمندان ساخته شده است. امروزه، خوشنویسان می‌آیند و آرزوهای خیرخواهانه‌ای را در طول سال نو آسیایی روی پله‌های معبد می‌نویسند تا به‌عنوان هدیه بدهند. این معبد برای تکرار محل تولد کنفوسیوس ساخته شده است، با پنج حیاط و معابد مختلف و سایر ساختمان‌ها در سراسر زمین‌های گسترده معرفی می‌شود. هم‌چنین توجه ویژه‌ای به سبک‌های پزشکان یا Stelae of Doctors، مجموعه‌ای از بیش از 100 لاک‌پشت با سنگ‌های آبی حکاکی شده است که به ‌همه کسانی که در امتحانات سلطنتی شرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی Temple of Literature است.

آدرس: 

58 P. Quốc Tử Giám, Văn Miếu, Đống Đa, Hà Nội

تلفن: 

+842438452917

Hanoi’s Old Quarter

یکی دیگر از مکان ‌های دیدنی هانوی در منطقه ba dinh، محله قدیمی این شهر است. درحالی‌که شما راه می‌روید، ترافیک سریع و شلوغ شهر باعث می‌شود به گوش سپردن به موسیقی پناه ببرید. محله قدیمی ترکیبی لذت‌بخش از معماری استعماری فرانسه است که در امتداد جاده‌ها، گسترش یافته و انواع غذاها و کالاها را به نمایش می‌گذارد. محله‌ی قدیمی هانوی پناه‌گاهی برای دوست‌داران غذا است چرا که برای تمامی ذائقه‌ها غذایی وجود دارد. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی محله قدیمی هانوی است.

آدرس: 

P. Hàng Ngang, Hàng Đào, Hoàn Kiếm, Hà Nội 100000

Hoan Kiem Lake

جاهای دیدنی هانوی؛ Hoan Kiem Lake

یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی هانوی دریاچه هوآن کیم به‌ حساب می‌آید. این دریاچه به‌عنوان دریاچه شمشیر بازگشت یا بازسازی‌شده شناخته می‌شود و مرکز تاریخی هانوی باستان را نشان می‌دهد. این نام از افسانه‌ای گرفته شده که در آن امپراتور لو لویی توسط خدایان شمشیر جادویی به او داده شده است که او برای بیرون راندن چینی‌ها استفاده می‌کرد. بعدا، درحالی‌که در دریاچه قایق‌سواری می‌کرد، با لاک‌پشت غول پیکری روبرو شد که شمشیر را گرفت و آن را به اعماق آن برد. هر روز صبح حدود ساعت 6 ساکنان محلی در ساحل تای چی سنتی را تمرین می‌کنند. هم‌چنین این دریاچه جزیره جید را در خود جای داده است که خانه معبد قرن هجدهم کوه جید است. این جزیره از طریق پل قرمزرنگ و زیبا با نور خورشید صبحگاهی قابل دسترسی است. حتما نمونه‌ این دریاچه را در باغ گیاه‌شناسی تهران دیده‌اید و می‌توانید عکس‌های یادگاری خود را در آن ثبت کنید. بنابراین یکی از جاهای دیدنی هانوی Hoan Kiem Lake است.

سخن پایانی سه کلیک درباره جاهای دیدنی هانوی

در این مقاله سفری به سراغ شهر زیبای هانوی رفتیم. درباره جاهای دیدنی هانوی ازجمله موزه‌ها، روستاها، معماری بی‌نظیر معابد و مقبره‌های این شهر صحبت کردیم. حال با آگاهی کامل از این جاذبه‌ها با خیال راحت بلیط تهیه کرده و چمدان خود را برای تجربه سفری دل‌انگیز و به‌یادماندنی ببندید. شما نیز تجربه سفرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران