جاهای ترسناک آفریقای جنوبی؛ با ارواح ملاقات کنید!

جاهای ترسناک آفریقای جنوبی؛ ملاقات با پادشاه تاریکی در قاره سیاه

از‌آنجایی‌که تاریخ آفریقای جنوبی به صدها سال پیش بازمی‌گردد، قطعا دارای مکان‌های زیادی است که داستان‌های ترسناکی در آن‌ها نهفته است؛ از هتل‌های تاریخی و موزه‌ها گرفته تا مغازه‌ها و زندان‌ها. جاهای ترسناک آفریقای جنوبی بسیار زیاد است و هرکدام جذابیت خاص خودش را دارد. جرئت خود را به چالش بکشید و از مخوف ترین جاهای آفریقای جنوبی دیدن کنید. ما شرط می‌بندیم که این مکان‌ها قطعا روح شما را به چالش خواهد کشید. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از این مکان‌ها آشنا شوید.

رزرو تور آفریقا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

CASTLE OF GOOD HOPE

جاهای ترسناک آفریقای جنوبی

قلعه امید خوب، چراغی در شهر کیپ تاون که یکی از ترسناک ترین جاهای آفریقای جنوبی به شمار می‌آید. این قلعه زردرنگ که قدیمی‌ترین بنای باقیمانده در این کشور محسوب می‌شود، بین سال‌های 1666 و 1679 ساخته‌شده است. جالب است بدانید برای ساخت این قلعه که اکنون یکی از مکان ‌های خالی از سکنه آفریقای جنوبی محسوب می‌شود، ملوانان، مردم خوی و سان و اجساد برده‌ها به‌عنوان نیرو در آن استفاده شده است. بازدیدکنندگان گزارش می‌دهند که وقتی تنها هستند، صدای قدم‌هایی را از سیاه‌چال‌های این مکان می‌شنوند، همچنین بدون حضور هیچ‌ شخصی، زنگ خودبه‌خود به صدا در می‌آید. علاوه‌بر این‌ها در این مکان مجازات‌های زیادی انجام شده و افراد زیادی زیر شکنجه‌ جان داده‌اند. همچنین فرماندار پیتر گیج اسپرت ون نورت، حکم اعدام بسیاری از افراد را در این مکان صادر کرد که قبل ‌از اجرا شدن حکم آن‌ها، توسط همین افراد نفرین شد و درگذشت. اگر به آفریقای جنوبی سفر کردید، از این قلعه دیدن کنید تا ترس و هیجان را تجربه کنید.

آدرس:

Darling St & Buitenkant St, Cape Town

پاسپورت دومینیکا

GHOSTS OF THE NOTTINGHAM ROAD HOTEL

یکی دیگر از جاهای ترسناک آفریقای جنوبی هتل ناتینگهام است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های آفریقای جنوبی است که در سال 1854 تاسیس شده و در کوازولو-ناتال قرار دارد. امروزه از این مکان به‌عنوان یک اقامتگاه برای خانواده‌هایی که می‌خواهند از دانش‌آموزانشان در مدرسه معروف مایکل‌هاوس دیدن کنند استفاده می‌شود. کارکنان و مهمانان هتل ناتینگهام گزارش داده‌اند، زنی شبح‌وار را مشاهده کرده‌اند که در محوطه هتل قدم می‌زند و لباس‌های افراد داخل هتل را برمی‌دارد و تخت‌ها را مرتب می‌کند. افسانه‌هایی وجود دارد که می‌گوید این زن در گذشته خدمتکار این هتل بوده و یک نفر او را از بالکن اتاق شماره 10 به پایین پرت کرده و کشته است. اگر به آفریقای جنوبی سفر کردید، تجربه اقامت در این هتل که یکی از ترسناک ترین جاهای آفریقای جنوبی است را از دست ندهید.

CHIMES HOTEL 

جاهای ترسناک آفریقای جنوبی

یکی دیگر از وحشتناک ‌ترین جاهای آفریقای جنوبی هتل جیمز نام دارد. در سال 1886 برای اولین بار در این کشور طلا را شناختند و همین منجر به تاسیس معدن طلای بنونی شد. بعدها نام این معدن بهNew Chimes تغییر کرد و هتل جیمز هم در همان زمان به‌واسطه کسانی که برای کشف و خرید طلا آمده بودند، ساخته شد. معدنچی‌های زیادی در این مکان جان باختند و گروهی شاهد صداهای عجیب‌وغریب از این مکان بوده‌اند. گزاش‌ها نشان می‌دهد این صداها بیشتر شبیه به شعار است که بیشتر در طول شب به گوش می‌خورد. امروزه این هتل یکی از مکان‌ های خالی از سکنه آفریقای جنوبی است که به‌دلیل ترس و وحشت حاکم در آن، کسی حاضر به اقامت نمی‌شود.

Ghost House Of Rondebosch

یکی دیگر از جاهای ترسناک آفریقای جنوبی Rondebosch نام دارد. این خانه ارواح شاهد اتفاقات عجیب‌وغریبی بوده و مردم آفریقا به آن لقب «اسپوک خانه» را داده‌اند. عده زیادی اعتقاد دارند که این ساختمان سه‌طبقه انرژی خاص و مرموزی دارد و این مکان را یکی از شوم‌ترین ساختمان‌های آفریقا می‌دانند. یک گروه فرقه‌ای در دهه 1970 در این آپارتمان زندگی می‌کردند و ظاهراً فعالیت‌های عجیب‌وغریبی انجام می‌دادند و مشخص بود که با ارواح در ارتباط هستند. عده‌ای می‌گویند، پیرمردی را مشاهده کرده‌اند که در اتاق‌های این خانه سرگردان است؛ همچنین هنگام شب بدون حضور هیچ شخصی صدای بازوبسته‌شدن درب‌وپنجره از این ساختمان به گوش می‌رسد. شجاعت خود را به چالش بکشید و از این مکان که یکی از مخوف ترین جاهای آفریقای جنوبی است دیدن کنید.

آدرس:

99 Milner Road (Milner Rd. & De La Quiillerie), Cape Town

Table Mountain

جاهای ترسناک آفریقای جنوبی

یکی دیگر از وحشتناک‌ ترین جاهای آفریقای جنوبی کوه تیبل است. گفته می‌شود از میان شهروندان، شخصی با فرماندار کیپ تاون دشمنی داشته و برای انتقام، یک فلوت زیبا که نوعی ساز چوبی است را به پسر فرماندار هدیه داد، اما غافل از اینکه این فلوت حامل یک بیماری به نام جذام است و قبلا توسط کسی که این بیماری را داشت استفاده می‌شد. پسر از نواختن لذت می‌برد و پس از چند روز استفاده از آن، به‌قدری بیمار شد که مجبور شدند او را دور کنند و به کلبه‌ای در کوه تیبل ببرند. او در آنجا می‌نواخت تا اینکه درگذشت. مردم محلی این مناطق می‌گویند که آهنگ‌های غم‌انگیز فلوت هنوز هم در جنگل‌های تاریک و خلوت شنیده می‌شود. اگر به آفریقای جنوبی سفر کردید، از این کوه دیدن کنید مطمئناً ترسناک‌ترین تجربه زندگی خود را در اینجا خواهید داشت.

آدرس:

Tafelberg Road, Cape Town

Rust En Vreugd

یکی دیگر از مخوف ترین جاهای آفریقای جنوبی Rust En Vreugd نام دارد. این مکان خالی از سکنه در شهر کیپ تاون قرار دارد و حوادث عجیبی در آن رخ داده است. مردم زنی را مشاهده کرده‌اند که در اتاق‌های پایین خانه قدم می‌زند و گاهی آن را دیده‌اند که از پنجره به بیرون نگاه می‌کند. حتی برخی از مردم گزارش داده‌اند که ضربه‌ای روی شانه خود احساس کردند، اما با چرخش، کسی پشت‌شان نبود. همچنین شایعاتی وجود دارد که این ساختمان محل سکونت یک مقام فاسد از زمان کمپانی هند شرقی بوده است. در سفر به آفریقا بازدید از این مکان که یکی از وحشتناک ترین جاهای آفریقای جنوبی است را فراموش نکنید.

آدرس:

78 Buitenkant St, Cape Town City Centre, Cape Town,

Greenpoint Lighthouse

جاهای ترسناک آفریقای جنوبی

یکی دیگر از ترسناک ترین جاهای آفریقای جنوبی فانوس دریایی پوینت است. این ساختمان راه‌راه قرمز و سفیدرنگ در سال 1824 ساخته شد. بسیاری از مردم معتقدند که در این منطقه یک شخصیت معنوی که یک پا دارد به نام «بابا غرب» زندگی می‌کند. اکنون زنی از این مکان محافظت می‌کند که بعد از تاریک شدن هوا به‌دلیلی وجود ترس و وحشت دیگر به این مکان نمی‌آید. همچنین چند فیلم ضبط‌شده عجیب‌وغریب ماوراء‌الطبیعه از این مکان خالی از سکنه وجود دارد. خود را به چالش بکشید و از این مکان وحشتناک دیدن کنید.

آدرس:

100 Beach Rd, Mouille Point, Cape Town,

Groot Constantia

یکی دیگر وحشتناک‌ترین جاهای آفریقای جنوبی Groot Constantia نام دارد. گزارش‌های زیادی از داستان‌های ترسناک در این مکان خالی از سکنه وجود دارد. یکی از قدیمی‌ترین ساکنان شهر به ‌نام سیمون ون در استل، آنقدر به این مکان زیبا وابسته بود که پس از مرگش هم مردم او را در حال قدم‌زدن در این مکان مشاهده کرده‌اند. همچنین عده‌ای او را دیده‌اند که داخل استخر شیرجه می‌زند. به شما پیشنهاد می‌کنیم از این مکان دیدن کنید و با سیمون ون در استل ملاقاتی داشته باشید.

آدرس: 

Groot Constantia Rd, Constantia, Cape Town

Tokai Manor House

یکی دیگر از مکان های ترسناک آفریقای جنوبی Tokai Manor House است. این خانه در سال 1795 ساخته‌شد و در جنگل توکای قرار دارد. این مکان یکی از وحشتناک‌ترین داستان‌های شهر را در دل خود جای داده است. در دهه 1990 خانواده‌ای در اینجا ساکن بودند که با فرارسیدن سال نو، یک جشن را ترتیب دادند. صاحب‌خانه شخصی به نام فردریک اکستین بود، در این جشن به او گفتند ک باید خود را به چالش بکشد و در اتاق نشیمن خانه اسب‌سواری کند؛ او هم این چالش را شجاعانه پذیرفت. ظاهراً اسب به‌دلیل موسیقی و صداهای موجود وحشت‌زده شده بود و به همین دلیل از ایوان خانه به پایین افتاد. متأسفانه، هم اسب و هم مرد جوان جان خود را از دست دادند. افرادی که از این مکان خالی از سکنه در آفریقای جنوبی بازدید کرده‌اند می‌گویند صداهای عجیب خنده‌ از داخل خانه به گوش می‌رسد؛ همچنین در ساعاتی از روز، سایه‌ای از مردی سوار بر اسب در حال تاخت‌وتاز در اطراف محل مشاهده شده است. اگر در زمان سال نو به آفریقای جنوبی سفر کردید، از این مکان که یکی از جاهای ترسناک آفریقای جنوبی است دیدن کنید زیرا گفته شده این شواهد در این زمان بیشتر است.

آدرس:

Porter Reform Estate, Cape Town

کلام آخر سه کلیک در مورد جاهای ترسناک آفریقای جنوبی

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از جاهای ترسناک آفریقای جنوبی آشنا کنیم. از آنجایی که این کشور قرن‌ها پیش شکل گرفته، موزه‌ها، هتل‌ها و دیگر مکان‌هایی دارد که نشان‌دهنده داستان‌های ترسناکی در طول تاریخ است. اگر می‌خواهید این داستان‌های ارواح را از نزدیک مشاهده کنید، برای سفر به آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی کنید. مطمئن باشید که به شما خوش می‌گذرد. پس از خواندن این مقاله دوست دارید از کدامیک از این مکان‌ها بازدید کنید؟

نظرات کاربران