سافاری در آفریقای جنوبی؛ هیجان را تجربه کنید!

سافاری در آفریقای جنوبی؛ هیجان را تجربه کنید!

سافاری نوعی گردشگری در طبیعت است و از آنجایی که آفریقای جنوبی محیط‌زیست بی‌نظیر و متنوعی دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای سافاری باشد. پرطرفدارترین اقامتگاه‌ها و کمپ‌های سافاری در مناطق حفاظت‌شده خصوصی در شکل‌های مختلفی وجود دارند که به‌راحتی و بدون دغدغه می‌توانید در آن اقامت داشته باشید و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید. همچنین در این مناطق می‌توانید از انجام تفریحاتی نظیر موتورسواری، ماشین‌سواری، تماشای حیوانات وحشی و اهلی همراه با حفظ ایمنی لذت ببرید. در این مقاله همراه ما باشید تا با تمام نکات و جزئیات سافاری در آفریقای جنوبی آشنا شوید.

رزرو تور آفریقا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

بهترین زمان برای سافاری در آفریقای جنوبی

سافاری در آفریقای جنوبی

اگر فصل تابستان را برای سافاری در آفریقای جنوبی انتخاب کنید، شاهد شب‌هایی طوفانی همراه با باران و رعدوبرق هستید اما روزهای تابستانی این کشور بسیار گرم و آفتابی است. همچنین در این فصل به‌دلیل پوشش گیاهی انبوه و سرسبز، دید کافی برای مشاهده حیوانات وجود ندارد اما می‌توانید گونه‌های مختلف پرندگان را ببینید و لذت ببرید. زمستان، محبوب‌ترین زمان برای رفتن به سافاری در آفریقای جنوبی است. در این فصل حیوانات به‌دلیل شرایط خشک آب‌وهوایی به‌سمت منابع آب‌های طبیعی هجوم می‌آورند و بهترین فرصت برای تماشای گونه‌های حیات‌وحش این کشور است. پوشش گیاهی کم در این فصل باعث شده تا راحت‌تر بتوانید حیوانات را ردیابی و مشاهده کنید. جاذبه ‌های سافاری در آفریقای جنوبی بی‌نظیر هستند و مطمئن باشید اگر این کشور را برای سافاری انتخاب کنید، بهترین اقامت و دسترسی را با حداقل هزینه‌ تجربه می‌کنید.

بهترین مکان‌ ها برای سافاری در آفریقای جنوبی

یکی از بهترین مکان ها برای سافاری در آفریقای جنوبی پارک ملی کروگر است. این پارک وسعت زیادی دارد و در داخل و اطراف آن می‌توانید با کمک افرادی که وجود دارند و شما را راهنمایی می‌کنند، حیوانات وحشی و درنده این کشور را از نزدیک مشاهده کنید. کروگر با چندین منطقه حفاظت‌شده خصوصی، از جمله سابی سند، مرز مشترک دارد و همین موضوع باعث مهاجرت گونه‌های طبیعی شده و در حفظ حیوانات کمیاب و در معرض انقراض تاثیر بسیار زیادی دارد. در بخش شمالی پارک ملی کروگر، دشت‌های سیل‌آلود و جنگل‌های سرسبز و زیبا، مکان‌های مشهوری برای پیاده‌روی هستند. در کیپ شرقی این ناحیه شاهد کمپ‌های جذاب، ویلاهای رویایی و کلبه‎‌های زیادی هستید که برای اقامت بسیار مناسب است. اگر در این مکان اقامت داشته باشید در مرز موزامبیک پارک کرگدن‌های زیادی را می‌‎توانید مشاهده کنید. شک نکنید تور سافاری آفریقای جنوبی در پارک کروگر یکی از به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی‌تان است.

بهترین اقامتگاه‌ ها برای سافاری در آفریقای جنوبی

سافاری در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی بهترین اقامتگاه‌ها، کمپ‌ها و کلبه‌ها را برای بازدیدکنندگانی که برای سافاری به این کشور سفر می‌کنند در نظر گرفته است. برخی از این مکان‌ها علاوه‌بر جذابیت و زیبایی، امکانات بی‌نظیری را به مخاطب ارائه می‌دهد. در ادامه تعدادی از بهترین اقامتگاه‌ها برای سافاری در کشور آفریقای جنوبی را به شما معرفی می‌کنیم.

پاسپورت دومینیکا

Tengile River Lodge

این اقامتگاه زیبا و مدرن در سابی ساند قرار دارد و دارای 9 سوئیت است. سوئیت‌های این مجموعه هرکدام 200 متر بوده و در قسمت‌هایی از جنگل پنهان شده تا شما بتوانید زمانی که در آنجا اقامت دارید، فیل‌هایی که برای تغذیه از این مسیر عبور می‌کنند را از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید. از جمله زیبایی‌های Tengile River Lodge می‌توان به پارچه‌های چاپ گیاه‌ با دست، کف‌های درست‌شده از سنگ بازیافتی و قالیچه‌های رنگارنگ اشاره کرد. همچنین می‌توانید در حمام‌های مرمری با دیوارهای شیشه‌ای دوش بگیرید، در استخر بزرگ این مکان شنا کنید و یا در باشگاه‌ ورزشی فعالیت داشته باشید و لذت ببرید. اقامت در این مکان یکی از بهترین انتخاب‌های سافاری در آفریقای جنوبی است.

Cheetah Plains

یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای اقامت سافاری در آفریقای جنوبی Cheetah Plains نام دارد. این اقامتگاه 4 سوئیت دارد و دیواری‌های شیشه‌ای و فضای داخلی آن که غنی‌شده با هنر آفریقای جنوبی ‌است، زیبایی این مکان را دوچندان کرده است. جالب است بدانید در این ملک لوکس می‌توانید از وسایل ‌نقلیه‌ای استفاده کنید که با انرژی خورشید کار می‌کند و آبی که در این مکان مورد استفاده بازدیدکنندگان قرار می‌گیرید، آب خاکستری‌رنگ است. این مکان تمام انرژی خود را از تهویه مناسب گرفته تا کنترل دما، با استفاده از انرژی تجدیدپذیر خورشید تامین می‌کند. اگر برای گردشگری در طبیعت به آفریقای جنوبی سفر کردید، اقامت در Cheetah Plains را از دست ندهید.

Great Fish River Lodge

سافاری در آفریقای جنوبی

یکی دیگر از باشکوه‌ترین مکان‌ها برای اقامت سافاری در آفریقای جنوبی Great Fish River Lodge است. این مکان رویایی و رمانتیک بر فراز رودخانه بزرگ ماهی قرار گرفته‌ و یکی از جاذبه های سافاری در آفریقای جنوبی به شمار می‌آید. این اقامتگاه دارای 30 اتاق بوده که در دو مکان نزدیک به هم، تقسیم شده است. همچنین یک کمپ چادری خارج از شبکه هم در این مکان وجود دارد و کسانی که دوست دارند حیواناتی مانند کرگدن سیاه، یوزپلنگ و گونه‌های آسیب‌پذیر و در خطر انقراض را از نزدیک مشاهده کنند، می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. به شما پیشنهاد می‌کنیم همراه با شریک احساسی خود در این مکان اقامت داشته باشید و لحظاتی رویایی را برای خود رقم بزنید.

The Farmstead

زمانی که در مسیر این مزرعه زیبا رانندگی می‌کنید، می‌توانید حیوانات بسیار جذابی مانند پلنگ، یوزپلنگ، سگ وحشی، گله‌های فیل و بوفالو را تماشا کنید و لذت ببرید. در سال 2017 حصارهایی که در مرز شرقی با تیمباواتی وجود داشت، از بین رفت و همین باعث گستردگی حیات‌وحش این منطقه شد. 3 سوئیت مجلل در این منطقه وجود دارد و زمانی که وارد آن شوید می‌توانید هنر زیبای آفریقای جنوبی را در پارچه‌های مخملی موجود در این مکان مشاهده کنید. اقامت در این مکان را در برنامه سفر به آفریقای جنوبی قرار دهید و لذت ببرید.

کلام آخر سه کلیک

در این مقاله کوشیدیم شما را با بهترین مکان‌ها و اقامتگاه‌های سافاری در آفریقای جنوبی آشنا کنیم. محیط زیست این کشور بسیار جذاب و متنوع بوده و می‌توانید از انجام تفریحاتی مانند ماشین‌سواری، موتورسواری، تماشای حیوانات وحشی و اهلی لذت ببرید. تمام این تفریحات با حداکثر ایمنی انجام می‌شود و نگران آسیب‌پذیری خود نباشید. پس از خواندن این مقاله آیا دوست دارید سافاری در این کشور را تجربه کنید؟ 

نظرات کاربران