Nijo Castle 

جاهای دیدنی کیوتو؛ از کاخ امپراطوری تا پارک میمون!

کیوتو، پایتخت باستانی ژاپن، همیشه در فهرست محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ژاپن قرار دارد. این شهر مکان فوق العاده‌ای برای بازدید‌ در تمام طول سال است و جاذبه‌ها و تفریحات زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد. کیوتو مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر چون توکیو و اوساکا، به‌عنوان مرکز اقتصاد، رشد سریعی داشته‌است. زمانی که به جاذبه‌های سفر به کیوتو می‌اندیشید، ممکن است گیج شوید؛ چرا که جاذبه‌‌های زیادی برای رفتن و تفریحات گسترده‌ای برای انجام دادن دارد. در این مقاله، شهر را به پنج منطقه اصلی تقسیم می‌کنیم و در مورد هر منطقه و بهترین جاهای دیدنی کیوتو بیشتر با شما صحبت می‌کنیم. با معرفی جاذبه‌های کیوتو همراه ما باشید!

رزرو تور ژاپن

چرا کیوتو؟


کیوتو قدیمی‌ترین شهر ژاپن، از سال ۷۹۴ تا ۱۸۶۸ بیش از ۱۰۰۰ سال پایتخت کشور و محل سکونت امپراطور آن کشور بوده‌است. در طول قرن‌ها، این شهر در اثر جنگ و آتش‌سوزی‌های بسیاری تخریب شده‌است. با‌این‌حال، کیوتو به دلیل ارزش فرهنگی و تاریخی‌اش تا حد زیادی از بمباران‌ها در امان مانده‌است؛ به همین دلیل است که هنوز هم می‌توانید از جاذبه‌های قدیمی کیوتو دیدن کنید. امروزه کیوتو حدود ۲۰۰۰ معبد و زیارتگاه مانند مقبره Fushimi Inari ، kinkakuکاخ امپراطوری یا Kyoto Imperial Palace و منطقهKyoto gyoen را در خود جای داده‌است.

جاهای دیدنی کیوتو مرکزی

ایستگاه کیوتو Kyoto Station

Kyoto Station

یکی از بهترین جاهای دیدنی کیوتو ایستگاه کیوتو واقع در دروازه اصلی شهر است که در مرکز شهر کیوتو قرار دارد. بیشتر گردشگران سفر خود را از این نقطه شروع می‌کنند. تقریبا تمام خطوط حمل‌و‌نقل عمومی از ایستگاه کیوتو خارج می‌شوند و به این‌جا می‌رسند. هم‌چنین این ایستگاه به‌عنوان یک مجتمع خرید بزرگ شناخته می‌شود، جایی که شما می‌توانید غذاهای محلی را امتحان کنید و سوغاتی‌های مناسبی برای دوستانتان بیابید. در اطراف ایستگاه، چندین نقطه جذاب وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از عرشه دیده‌بانی برج کیوتو مشاهده کرد. این مکان‌ها عبارتند از: قلعه Nijo، کاخ گیون، کاخ امپراطوری یا  Kyoto Imperial و بازار Nishiki.

کاخ امپراطوری کیوتو و کیوتو گیون          Kyoto Imperial Palace & 

کاخ امپراطوری کیوتو که با نام کیوتو گوشو شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تاریخی در سفر به کیوتو است که می‌توان با سوار شدن به مترو به‌راحتی به آن‌جا رسید. این کاخ بیش از ۱۰۰۰ سال محل سکونت سابق خانواده امپراطوری بوده‌است. ساختمان فعلی در سال ۱۸۵۵ پس از سوختن بازسازی شده، اما معماری آن سبک قدیمی خود را حفظ کرده‌است. کاخ امپراطوری در پارک بزرگ کیوتو گیون جای گرفته و شما می‌توانید در کنار بازدید از آن از کاخ سلطنتی Sento، واقع در جنوب شرقی کاخ و باغ‌های زیبا نیز دیدن کنید.

قلعه نیجو Nijo Castle 

یکی دیگر از دیدنی‌های کیوتو قلعه نیجو است که به‌عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده و در فاصله‌ای دور از کیوتو گیون قرار دارد. این قلعه در سال ۱۶۰۳ ساخته شده و هنگام بازدید از توکیو و بازدید از کیوتو گوشو به‌عنوان اقامت موقت شوگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورودی قلعه نیجو بسیار جلب‌توجه می‌کند؛ دروازه کارامون به طرز استادانه‌ای تزیین شده‌ و جزئیات زیادی دارد؛ سقف منحنی‌شکل نمونه‌ای از معماری ژاپنی آن زمان و کنده‌کاری‌های چوبی در بالا و روی سقف، آثار هنری واقعی هستند. درها و سقف‌های کشویی قلعه نیجو به زیبایی تزیین شده‌اند و باغ‌های اطراف آن نیز فرصت گردش آرام و لذت بردن از طبیعت را فراهم می‌کنند.

پاسپورت دومینیکا

بازار نیشیکیNishiki Market 

Nishiki Market 

اگر گرسنه هستید، بازار نیشیکی بهترین مکان برای چشیدن غذاهای سنتی در سفر به کیوتو است. در این بازار فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که در کوچه‌پس‌کوچه‌‌ها جای گرفته و انواع‌واقسام غذاها از ریشه و ساقه گرفته تا برگ را سرو می‌کنند. گاهی اوقات بازار بسیار شلوغ می‌شود و مردم به‌سختی از آن عبور می‌کنند. بعضی از فروشگاه‌ها غذای آماده می‌فروشند؛ بنابراین می‌توانید همزمان با خرید کردن و قدم زدن، این غذاهای خیابانی را امتحان کنید؛ ژاپنی‌ها به عملِ راه رفتن و غذا خوردن Tabe-aruki می‌گویند. در سفر به کیوتو و بازدید از جاهای دیدنی از سوشی‌های تازه بازار نیشیکی دیدن کنید.

جاهای دیدنی کیوتو شمالی

اگر به تاریخ ژاپن، معابد و زیارتگاه‌های مقدس علاقه‌مند هستید، بخش شمالی شهر کیوتو هرگز شما را ناامید نمی‌کند. این منطقه پر از معابد و اماکن تاریخی است که بیشتر آن‌ها به‌عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند.

معبد کینکاکوجی  kinkakuji Temple 

یکی از جاهای دیدنی کیوتو معبد کینکاکوجی است که با نام پاویلیون طلایی نیز شناخته می‌شود. این معبد بودایی ذن به دلیل طراحی خیره‌کننده و ظاهر پوشیده از ورق طلا شهرت زیادی دارد. این ساختمان باغ بزرگ برکه‌ای به نام کیوکوچی دارد؛ می‌توانید در اطراف آن قدم بزنید و پیاده‌روی آرامش‌بخشی داشته باشید. اگر در فصل زمستان به کیوتو سفر و از معبد کینکاکوجی بازدید کنید، نمای باشکوه معبد طلایی پوشیده از برف را خواهید دید.

معبد ریوانجی Ryoanji؛ رازآلودترین جای دیدنی کیوتو

Ryoanji

معبد ریوانجی یکی دیگر از معابد ذن است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و دارای باغ صخره‌ای معروفی است که جنبه ساده اما مهمی از فرهنگ ژاپن را نشان می‌دهد. خود معبد در اصل ویلای یک اشراف‌زاده در دوره هیان بود که در سال ۱۴۵۰ به یک معبد بزرگ تبدیل شده‌است. در محوطه باغ آن 15 سنگ وجود دارد که در مستطیلی مملو از شن قرار گرفته‌اند؛ چند درخت نیز در انتهای باغ وجود دارد.

تفاسیر گوناگونی از این باغ وجود دارد؛ به‌عنوان مثال این صخره‌ها را به ببر ماده و توله‌هایش که در حال عبور از رودخانه بوده تشبیه کرده‌اند، یا نمودار نقطه‌های مشخصی در کهکشان را با نقاط قرارگیری صخره‌ها مقایسه کرده‌اند؛ یا شن را نماد آب و صخره‌ها را نماد کوه دانسته‌اند، ولی بهترین تفسیر این بوده که در فضای باغ قدرتی است که آرامش مطلق را به انسان تلقین می‌کند و در این فضا، رازی است که با هیچ واژه‌ای نمی‌توان توصیفش کرد.

معبد کاروما Kurama و مقبره کیفونه Kifune

در شمال کوهستان، دو جاذبه تاریخی به نام معبد کوراما و مقبره کیفونه قرار دارد. این منطقه به‌عنوان بهترین محل پیاده‌روی و جستجو در مکان‌های معنوی طبیعت شناخته می‌شود. برای آمدن به این نقطه در ابتدا به ایستگاه کیوتو بروید، از آن‌جا تا ایستگاه شیچیجو یک کیلومتری پیاده‌روی کنید؛ سپس از خط اصلی به ایستگاه دماچیاناگی بروید و به خط اصلی ایزان در جهت کوراما حرکت کنید. می‌توانید در ایستگاه Kurama یا Kibuneguchi پیاده شوید. اگر می‌خواهید به فعالیت‌های خود سرعت ببخشید، تور کوهنوردی خصوصی کوراما و کیبونه را رزرو کنید تا راهنما شما را به ایستگاه کیوتو ببرد؛ مطمطئن باشید در طول مسیر با شنیدن داستان‌های جالب درباره این منطقه تاریخی شگفت‌زده خواهید شد.

جاهای دیدنی کیوتو جنوبی

مقبره فوشیمی ایناری  Fushimi Inari Shrine

مقبره فوشیمی ایناری یکی از جاذبه‌هایی است که به هنگام جستجوی بهترین جاهای دیدنی کیوتو در اینترنت بارها عکس آن را دیده‌اید. این مقبره در جنوب شهر کیوتو قرار گرفته و چیزی که آن را بسیار خاص و محبوب کرده، صف طولانی هزاران دروازه نارنجی آن است. در این مسیر بی‌پایان بیش از ۵۰۰۰ دروازه نارنجی که از میان تپه‌های پشت مقبره فوشیمی ایناری می‌گذرد وجود دارد. پیاده‌روی زیارتی فوشیمی ایناری شما را از ایستگاه جی آر ایناری به نزدیکی قله‌کوه ایناری می‌رساند. این پیاده‌روی ۵ کیلومتری شامل بالارفتن از پله‌ها است که اگر آن را آهسته طی کنید، مسیر سختی نیست. 

وسعت محوطه معبد فوشیمی را چیزی در حدود ۸۷۰ هزار متر مربع بیان کرده‌اند؛ بنابراین باید زمان کافی برای گشت‌و‌گذار در این عبادتگاه داشته باشید. این معبد از چندین نیایشگاه کوچک و یک بنای اصلی تشکیل شده‌است. بنابر گفته برخی منابع حدود ۳۲ هزار معبد نیز در سراسر ژاپن زیر نظر عبادتگاه فوشیمی ‌ایناری فعالیت می‌کنند. مقبره فوشیمی ایناری محل هزار مقبره است؛ از جمله خدای برداشت برنج، تجارت و کسب‌وکار. شما ده‌ها مجسمه از روباه‌ها، که به عنوان پیام‌آور خدایان در نظر گرفته می‌شوند، را در محوطه مقبره می‌یابید که بعضی‌هاشان کلیدی در دهان خود دارند که نشان‌دهنده کلید انبار برنج در دوران باستان بوده‌است. پیشنهاد می‌کنیم هنگام بازدید از جاهای دیدنی کیوتو به ملاقات این روباه‌ها بروید!

معبد توفوکوجی Tofukuji Temple

افزون بر مقبره فوشیمی ایناری، جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز در سفر به کیوتو وجود دارد که معبد توفوکوجی یکی از آن‌ها است و به عنوان بهترین مکان برای دیدن منظره زیبای برگ‌های رنگارنگ در فصل پاییز شناخته می‌شود. این معبد یکی از معابد اصلی ذن در کیوتو است که شامل باغ‌های ذن و قدیمی‌ترین دروازه معابد ذن می‌شود. در این باغ‌ها زیبایی‌شناسی ذن با هنر مدرن ترکیب شده‌است. هر باغ ویژگی متفاوتی دارد؛ باغ جنوبی یک باغ سنتی با سنگ‌ریزه‌های تراشیده شده و سنگ‌های بزرگ است، در باغ شرقی سنگ‌های استوانه‌ای ایستاده بر روی سنگ‌ریزه‌های تراشیده شده وجود دارد، باغ شمالی دارای الگوی شطرنجی از سنگ‌های مربع و موزاییک است و باغ غربی دارای الگوی شطرنجی دیگری است که با بوته‌های ریز هرس شده آزالیا ایجاد شده‌است.

موزه Gekkeikan Okura Sake

موزه Gekkeikan Okura Sake

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیوتو موزه Gekkeikan Okura Sake است. این موزه مربوط به آبجوسازی ژاپنی بوده که از روی موزه آبجوسازی قدیمی نوسازی شده‌است. درون این موزه با ابزار و وسایل پیشامدرن که با آن‌ها آبجو تولید می‌کرده‌اند بازسازی شده و شما در آن با روش سنتی، تاریخچه و روند تولید آبجو آشنا می‌شوید.

هم‌چنین یک تور اختیاری برای بازدید از آبجوسازی کوچک وجود دارد که در آن می‌توان فرآیند تخمیر را از طریق پنجره مشاهده کرد؛ هرچند این بخش از موزه از زمان شیوع کرونا بسته شده‌است. حیاطی بین موزه Gekkeikan Okura Sake و آبجوسازی Uchigura مربوط به دوره Meiji وجود دارد که تا دهه 1930 از ظروف چوبی روباز در آن استفاده شده و حیاط پر از ظروف بزرگی بوده که در آفتاب خشک می‌شدند. ضلع جنوبی کارخانه آبجوسازی، جایی که چاه در آن قرار دارد، محل شستشو بوده و یک دفتر کار در شرق وجود داشته‌است، درحالی‌که غرب موزه محل استراحت آبجوسازان ارشد و سایر کارگران ماهر بوده‌است.

 جاذبه‌های کیوتو شرقی؛ منطقه هیگاشیاما 

Higashiyama area

کیوتوی شرقی با نام مشهور دیگری نیز شناخته می‌شود؛ منطقه هیگاشیاما. در سفر به کیوتو در منطقه هیگاشیاما تاریخ و فرهنگ ژاپن را از نزدیک می‌بینید. این منطقه نسبتا کوچک و همه‌چیز به هم نزدیک است؛ همین نزدیکی باعث می‌شود گردشگران به‌راحتی بتوانند در یک روز در این منطقه قدم بزنند و از مکان‌های مختلف دیدن کنند. اگر پیاده‌روی ترجیح شما نیست، یا دلتان نمی‌خواهد تنهایی بروید، یک سواری ریکشا را امتحان کنید. ریکشاها وسیله نقلیه سنتی ژاپنی‌ها است که اغلب در نقاط دیدنی ژاپن یافت می‌شوند؛ آن‌ها شما را به نقاط گردشگری اطراف می‌برند، در‌حالی‌که راهنمای سفر دارند و اطلاعات را برایتان توضیح می‌دهند. از آن‌ها بخواهید که شما را در منطقه بگردانند تا بتوانید از پارک مارویاما با بیش از 200 شکوفه گیلاس، Yasaka Pagoda که برجی پنج‌وجهی است و معبد Kenninji دیدن کنید.

معبد Kiyomizu-dera

برای شمایی که اولین بار به کیوتو سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم از معابد مشهوری مانند معبد Kiyomizu-dera دیدن کنید. این معبد یکی از بهترین جاهای گردشگری کیوتو در تمام طول سال است که همواره مملو از گردشگران زیادی است. این معبد در دامنه کوه اوتو، بخشی از رشته‌کوه هیگاشیاما واقع شده و بر شرق کیوتو مسلط است. Kiyomizu-dera در وسط کوه واقع شده و پله‌های چوبی آن به‌قدری مشهور است که بسیاری از مردم از طریق پله‌های این معبد به بالای شهر کیوتو می‌رسند. این معبد دارای یک تالار اصلی است که تالار آن یک ایوان بزرگ و ستون‌های بلندی دارد. نکته جالبی که در خصوص این معبد صدق می‌کند این است که در هنگام ساخت، حتی یک میخ در سازه این ساختمان استفاده نشده‌است.

 معبد Sanjusangendo؛ بهترین نمونه نمایش بودا در کیوتو

این معبد به عنوان جنگلی از مجسمه‌های بودا شناخته می‌شود؛ زیرا ۱۰۰۱ مجسمه بودا که الهه‌های رحمت هستند در سالن اصلی چوبی بلند معبد جای گرفته‌اند که چهره هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. این معبد در ابتدا شامل چندین ساختمان غیر از تالار اصلی از جمله بتکده پنج طبقه، تالار الهه‌ رحمت و سالن چهار پادشاه بهشتی بود. این ساختمان‌ها در سال 1249 در اثر آتش‌سوزی ویران شدند؛ امپراطور گو-ساگا دستور بازسازی تالار اصلی را داد که در سال 1251 آغاز شد. ساختمان در سال 1266 تکمیل شد و تا به امروز باقی مانده‌است. از 1000 کانن اصلی ایستاده، تنها 124 مورد از آتش نجات یافتند؛ امپراطور نیز دستور ساخت 876 مجسمه جدید کانن را برای جایگزینی با مجسمه‌های سوخته پیشین داد.

 منطقه Gion؛ جاذبه تفریحی و دیدنی کیوتو

Gion

این منطقه که اغلب به‌نام منطقه گیشا شناخته می‌شود، منطقه تفریحی معروفی است که بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌های زیبای سنتی را در خود جای داده‌است. گیشاها در گذشته مردانی بودند که با آرایش و لباسی زنانه در محافل و مهمانی‌ها حاضر می‌شدند و برای سرگم کردن مهمانان، رقص‌وآواز و پذیرایی از مهمانان تربیت می‌شده‌اند. از قرن 17ام به بعد نیز زنان به گیشاها پیوستند و در حال حاضر بیشتر گیشاهای ژاپن که تعداد آن‌ها به 1000 می‌رسد را زنان تشکیل می‌دهند. اگر خیلی خوش‌شانس باشید، گیشاها را در خیابان می‌بینید و یا اگر در فصل بهار به ژاپن سفر کنید، شاهد جشنواره‌های رقص آنان خواهید بود. 

بهترین جاهای دیدنی کیوتو غربی؛ منطقه آراشیاما

پل Togetsukyo

منطقه آراشیاما یک جاذبه گردشگری محبوب است که حدود یک ساعت با مرکز کیوتو فاصله دارد. در مقایسه با سایر مناطق شهر کیوتو، این منطقه در محدوده خارج از شهر قرار دارد، بااین‌حال، هنگامی‌که از آن‌جا بازدید می‌کنید، مجذوب زیبایی‌های طبیعی آن می‌شوید.  پل Togetsukyo یک پل 155 متری است که بر روی رودخانه Katsura قرار گرفته و آرام‌آرام از Saga Arashiyama عبور می‌کند. منظره پل در تمام فصول زیبا است؛ در بهار رنگ صورتی شکوفه‌های گیلاس همه‌جا را پر می‌کند، در پاییز درختان افرا لباس نارنجی می‌پوشند و در فصل سرما منظره‌ای زیبا هم‌چون تابلوی نقاشی پدید می‌آورند. پیشنهاد می‌کنیم در کنار لذت بردن از جاهای دیدنی کیوتو، از این جاذبه طبیعی نیز دیدن کنید.

9. پارک میمون ایواتایا Arashiyama Monkey Park Iwatayama

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی کیوتو، پارک میمون ایواتایا آراشیاما، محل زندگی حدود ۱۲۰ میمون وحشی است. این میمون‌ها در فضای پارک بازی می‌کنند، از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌پرند و آزادانه پرسه می‌زنند. شما در سفر به کیوتو و بازدید از این پارک می‌توانید غذای مخصوص میمون‌ها را از فروشگاه پارک بخرید و از پشت میله‌ها به آنان بدهید. به‌علت وحشی بودن میمون‌ها پیشنهاد می‌کنیم از لمس آنان خودداری کنید و مستقیما در چشم‌های آنان خیره نشوید.

جنگل بامبو

bamboo forest

جنگل یا بیشه بامبو یکی از بهترین جاهای دیدنی کیوتو است. این جنگل مقصد بسیاری از گردشگران است؛ زیرا با سفر به این نقطه برای چند ساعتی از فضای زندگی شلوغ شهری دور می‌شوید. شما می‌توانید در این مسیر قدم بزنید و در میان انبوه بامبوها که طول آن‌ها به 20 متر می‌رسد چشمان خود را ببندید و نوازش باد را روی صورت خود احساس کنید و از صدای رقص بامبوها در باد لذت ببرید. این جنگل در شمال غربی ژاپن، در نزدیکی معبد Tenryu-ji واقع شده و مساحت آن به 16 کیلومتر مربع می‌رسد. اگر به دنبال بازدید از یک جاذبه آرامش‌بخش در کیوتو هستید و می‌خواهید مدیتیشن کنید، بازدید از جنگل بامبو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بخش‌های پنهان کیوتو

اگر به خارج از شهر کیوتو سفر کنید، جاذبه‌های متفاوتی از کیوتو را کشف می‌کنید که با طبیعتی زیبا احاطه شده‌اند. در کیوتوی شمالی، روستاهای آرامی در نزدیکی اقیانوس وجود داشته که مناظر خیره‌کننده‌ای را ایجاد کرده‌اند.

Amanohashidate kyoto ؛ تماشایی‌ترین جاذبه کیوتو

کیوتو چند منطقه ساحلی بسیار زیبا دارد. در یکی از این سواحل ساندبار آمانوهاشیدیت قرار دارد. ساندبارها انباشتی از ماسه‌ها هستند که بر اثر حرکت امواج روی هم جمع می‌شوند. این ساندبار در خلیج میزو است که در ارتفاع ۳.۴ کیلومتری از سطح دریا قرار داشته و با درختان کاج پوشیده شده‌است؛ گویی پلی به بهشت است. در ساندبار آمانوهاشیدیت زیارتگاه‌ها و معابد کوچکی برای بازدید وجود دارد. در سفر به کیوتو و بازدید از این ساندبار، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید.

Ine؛ شناورترین جاذبه کیوتو

Ine japan

اینه یکی از بهترین جاهای دیدنی کیوتو است که در شبه‌جزیره تانگو قرار گرفته و با بیش از 230 خانه-قایق شناور در دریا مناظر منحصر‌به‌فرد و زیبایی را ایجاد می‌کند. دسترسی به این منطقه تنها با تاکسی دریایی یا کشتی ممکن است. این خانه‌های خاص در ابتدا برای ماهی‌گیرانی ساخته شده بود که قایق خود را در طبقه اول پارک می‌کردند و سپس از طبقه دوم به عنوان محل سکونت خود استفاده می‌کردند. اگر مایل به جستجو در این منطقه هستید، با یک تور راهنما از این منطقه دیدن کنید تا برای ساکنان آن مزاحمتی ایجاد نکنید.

Uji؛ فرهنگی‌ترین جاذبه کیوتو

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی کیوتو شهر یوجی، شهری در جنوب کیوتو است که به دلیل چای سبز ماچا و معابدش معروف شده‌است. این شهر کوچک بین کیوتو و نارا، دو مرکز تاریخی و فرهنگی مشهور ژاپن واقع شده و نزدیکی آن به این دو پایتخت سابق منجر به توسعه اولیه یوجی به‌عنوان یک مرکز فرهنگی در نوع خود شده‌است. در اوج قدرت سیاسی قبیله فوجیوارا در دوره هیان، معابد و زیارتگاه‌هایی ساخته شده که از جمله آنان می‌توان معبد Byodoin و مقبره  Ujigami  را نام برد. لازم به ذکر است قدیمی‌ترین زیارتگاه‌های ژاپن در شهر اوجی ساخته شده‌اند. اوجی هم‌چنین به خاطر چای سبزش معروف شده‌است؛ در‌حالی‌که اعتقاد بر این است که معبد Kozanji در کیوتو محل اصلی کشت چای در ژاپن است، چای اوجی به دلیل کیفیت برتر خود در دهه 1100 بیشتر معروف است.

خیابان Yokai

نقاط مرموز و جاذبه‌های دیدنی زیادی در کیوتو وجود دارد. خیابان یوکای یکی از آن‌ها است. یوکای موجودات افسانه‌ای و ارواحی هستند که در داستان‌های عامیانه قدیمی ژاپن ظاهر می‌شدند و بر اساس این داستان‌ها، صدها یوکای، شبانه در خیابان حرکت می‌کردند. خیابان یوکای یک خیابان تجاری است که در آن می‌توانید نشانه‌هایی از یوکای‌های ساختگی را در مقابل مغازه‌ها و روی سکوها ببینید. این خیابان به علت رژه یوکای‌ها که در دومین شنبه ماه اکتبر هر سال برگزار می‌شود بیشتر شناخته شده‌‌است.

حالا که قصد بازدید از بهترین جاهای دیدنی کیوتو را دارید اما برای برنامه‌ریزی سفر خود به کمک نیاز دارید، با کارشناسان ما در سه‌کلیک در ارتباط باشید و بلیط هواپیما آنلاین را رزرو کنید!

نظرات کاربران