پارک های آبی ژوهانسبورگ

پارک های آبی ژوهانسبورگ؛ سرزمین موج های خنک!

پارک های آبی ژوهانسبورگ از بهترین پارک‌های آفریقای جنوبی به شمار می‌آیند که مجموعه‌ای از سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، استخرهای موج‌دار، رودخانه‌های زیبا و سایر جاذبه‌های آبی شگفت‌انگیز را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. چه به‌دنبال گذراندن یک روز بیرون از خانه همراه با خانواده باشید و چه به‌دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز، پارک های تفریحی ژوهانسبورگ بهترین گزینه است. همچنین استخرهایی برای افرادی وجود دارد که دوست دارند فقط زیر نور خورشید استراحت کنند و تفریحات هیجان‌انگیری انجام ندهند. در این مقاله تعدادی از بهترین پارک‌های آبی این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

رزرو تور آفریقا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

1. Gold Reef City Theme Park

پارک های آبی ژوهانسبورگ

یکی از پارک های آبی در ژوهانسبورگ Gold Reef City Theme Park نام دارد. این پارک ششمین پارک موضوعی بزرگ جهان به شمار می‌آید و برای کودکان و بزرگسالان مناسب است. همچنین این مکان درمجموع دارای 200 هکتار مساحت بوده و بیش از 50 جاذبه دارد. این مکان به‌خاطر سواری‌های هیجان‌انگیزش ازجمله ترن‌هوایی Scream Machine با ارتفاع 104 متر شهرت دارد. در این مکان تفریحات دیگری مانند کارناوال گلد راش، کنسرت‌ها و نمایش‌هایی هم وجود دارد که می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید. در حین حضور در شهربازی، بازدیدکنندگان می‌توانند غذاها و نوشیدنی‌های مختلفی را امتحان کنند. در سفر به ژوهانسبورگ، بازدید از این مکان که یکی از بهترین پارک های آبی ژوهانسبورگ محسوب می‌شود را از دست ندهید.

2. Kids World & Waterpark

یکی دیگر از پارک های تفریحی ژوهانسبورگ Kids World & Waterpark نام دارد. این پارک دارای سرسره‌های فراوانی بوده و برای خانواده‌ها مناسب است. یکی از سرسره‌های بادی و پرطرفدار این مکان 20 متر ارتفاع دارد و استخرهای بزرگ و کوچکی که در آن وجود دارد برای تمام سنین مناسب است. جالب است بدانید این پارک به دو بخش تقسیم شده، بخشی برای کودکان نوپا و بخشی برای کودکان بزرگ‌تر. سطح ایمنی این مکان بسیار بالا بوده و می‌توانید فرزندانتان را با خیال راحت رها کنید تا بازی کنند. فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی در این مکان وجود دارد که می‌توانید هر چیزی که لازم دارید را خریداری کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، هات‌داگ‌های این مکان را از دست ندهید.

3. GoG Lifestyle Park

پارک های آبی ژوهانسبورگ؛ GoG Lifestyle Park

یکی دیگر از پارک های موضوعی ژوهانسبورگ GoG Lifestyle Park است. این پارک شامل یک استخر بزرگ با موج‌های آرام و تعداد زیادی صندلی برنزه‌کننده است. استخر بازی و سرسره‌های آبی متعددی برای کودکان وجود دارد و شما می‌توانید زمانی که فرزندتان در حال بازی هستند، زیر نور آفتاب استراحت کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید یک روز کامل در این مکان بمانید و از طریق رستوران‌هایی که وجود دارند وعده‌های غذایی خود را خریداری کرده و نوش جان کنید. زمین‌بازی ماجراجویی و زمین مینی‌گلف از جمله سرگرمی‌های مناسب جوانان در این مکان است. جالب است بدانید سالن‌های زیبایی در این پارک وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و از دریافت خدمات لذت ببرید. اگر به ژوهانسبورگ سفر کردید، بازدید از این پارک که به‌عنوان پایتخت سرگرمی شناخته شده است را از دست ندهید.

پاسپورت دومینیکا

4. Santorama Miniland

یکی دیگر از پارک های آبی آفریقای جنوبی Santorama Miniland نام دارد. این پارک در میدراند واقع شده و طیف وسیعی از سواری‌ها و امکانات رفاهی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این مکان فعالیت‌های متنوعی از جمله سرسره، استخر، فضای بازی کودکان و منطقه برنزه کردن دارد و برای افراد در سنین مختلف مناسب است. همچنین پس از گذراندن یک روز سخت در این پارک، به شما پیشنهاد می‌کنیم استخر موج سرد و یخی، حمام آبگرم و جکوزی‌های مختلف را برای استراحت کردن امتحان کنید. این پارک که یکی از بهترین پارک های آبی ژوهانسبورگ محسوب می‌شود، همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است و هر زمانی که دوست داشته باشید می‌توانید به آن مراجعه کرده و خوش بگذرانید.

5. Saddle Creek Adventures

پارک های آبی ژوهانسبورگ؛ Saddle Creek Adventures

یکی دیگر از پارک های آبی در ژوهانسبورگ Saddle Creek Adventures است. این پارک در نزدیکی شهر ژوهانسبورگ قرار دارد و به سرزمین ماجراجویی معروف است. جالب است بدانید که ورزش رفتینگ در آب که نوعی قایق‌سواری گروهی است برای اولین بار توسط این مکان به بازدیدکنندگان ارائه شد. قایق‌سواری در رودخانه Vaal تجربه‌ای در زندگی است که در هیچ جای دیگری وجود ندارد. کارکنان این مکان برخورد بسیار خوبی با بازدیدکنندگان دارند و تمام تجهیزات لازم را همراه با یک قایق‌ران در اختیار شما قرار می‌دهند تا یک روز به‌یادماندنی داشته باشید. همچنین قبل‌از اینکه فعالیت خود را شروع کنید، روش‌های پارو زدن به شما آموزش داده می‌شود تا بدانید اگر با مشکلی مواجه شدید چه کاری باید انجام دهید. حتما قایق‌سواری در این پارک که یکی از بهترین پارک های آبی ژوهانسبورگ است را همراه با عزیزانتان تجربه کنید، حتما به شما خوش می‌گذرد.

6. Pines Resort Krugersdorp

یکی دیگر از جاهای دیدنی ژوهانسبورگ Pines Resort Krugersdorp نام دارد. این مکان در واقع یک استراحتگاه شناخته شده در رشته‌کوه Magalies است. این استراحتگاه طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها و امکانات را به شما ارائه می‌دهد تا مطمئن شوید که شما، خانواده و دوستانتان اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. شنا و اسکی روی آب از شناخته‌شده‌ترین فعالیت‌های آبی این منطقه به شمار می‌آید و اگر از ورزش‌های آبی و ماجراجویی لذت می‌برید، این مکان مناسب شما است. در این مکان هر نوع اقامتی که دوست داشته باشید، از اقامت در یک هتل لوکس گرفته تا اقامت در یک کلبه، پیش روی شما وجود دارد و می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌تان انتخاب کنید که در چه ‎نوع مکانی ساکن شوید. 

7. Wild Waters Boksburg

پارک های آبی ژوهانسبورگ

یکی دیگر از پارک های آبی در ژوهانسبورگ Wild Waters Boksburg است. این پارک در نزدیکی بوکسبورگ، گوتنگ واقع شده و گردشگران زیادی برای بازدید از آن به این شهر سفر می‌کنند. استخر موج‌دار، سرسره کشتی دزدان‌ دریایی، رودخانه لوله‌ای و سرسره‌های آبی از جمله تفریحات آبی این منطقه به شمار می‌آید. یکی از جاذبه‌های اصلی این پارک، جزیره دزدان دریایی نام دارد که دارای دو سرسره بزرگ و هیجان‌انگیز است. همچنین یک استخر موج‌دار و یک فضای بازی همراه با سرسره‌های کوچک برای کودکان در این مکان وجود دارد. این پارک، یکی از معدود پارک‌های آبی است که در تمام فصول سال فعالیت‌های هیجان‌انگیز را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. به شما پیشنهاد می‌کنیم به این پارک که یکی از جذاب‌ترین پارک ‌های تفریحی ژوهانسبورگ است سری بزنید و از سوار شدن بر سرسره‌های سرعتی و قایق‌های شگفت‌انگیز لذت ببرید. 

8. Vanderbijlpark

یکی دیگر از پارک های تفریحی ژوهانسبورگ Vanderbijlpark نام دارد. این پارک سرپوشیده و بزرگ در واندربیل، گوتنگ واقع شده و برای تمام سنین مناسب است. وسایل سواری کافی و امکانات رفاهی متعددی برای شما در این مکان وجود دارد. شما می‌توانید در این مکان شنا کنید و یا در سونا یا اتاق بخار استراحت کنید و لذت ببرید. همچنین دو استخر، دو سرسره کوچک و دو رودخانه برای کودکان در این مکان وجود دارد. Vanderbijlpark در طول سال میزبان رویدادهای خاصی است و پول این مراسم‌ها صرف امور خیریه می‌شود. یکی دیگر از مزایای قابل توجه این پارک آبی این است که در اطراف آن هتل‌ها و مکان‌های اقامتی زیادی وجود دارد و برای گردشگران بسیار مناسب است. اگر با خانواده خود به ژوهانسبورگ سفر می‌کنید، شک نکنید که اینجا مکان خوبی برای اقامت است.

9. Hugh Wyndham Park

پارک های آبی ژوهانسبورگ، Hugh Wyndham Park

یکی دیگر از پارک های موضوعی ژوهانسبورگ Hugh Wyndham Park است. این پارک دارای سرسره، تاب و الاکلنگ بوده و بیشتر برای کودکان مناسب است. ترن هوایی و چرخ‌وفلک از جمله جاذبه‌های این منطقه به شمار می‌آید و گونه‌های مختلفی از پرندگان سراسر جهان در قسمتی از این پارک نگهداری می‌شوند که می‌توانید از آن بازدید کنید و لذت ببرید. استخر شنای پارک در تمام طول سال باز است و به سه بخش تقسیم می‌شود، بخشی برای نوزدان زیر سه سال، بخشی برای کودکان 3 تا 8 سال و بخشی برای کودکان بیشتر از 9 سال. همچنین استخری در این مکان وجود دارد که برای تمام سنین مناسب بوده ولی فقط در فصل تابستان باز است. علاوه‌بر آن مغازه‌هایی در کنار این استخرها وجود دارد که می‌توانید غذاها و خوراکی‌های خوشمزه محلی را خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید. اگر به این شهر سفر کردید، بازدید از این پارک که یکی از بهترین پارک های آب ژوهانسبورگ است را فراموش نکنید. 

10. Happy Island Water World

یکی دیگر از جاهای دیدنی ژوهانسبورگ Happy Island Water World نام دارد. این پارک آبی دارای جاذبه‌های متعددی است که شما و فرزندانتان را در تمام طول روز سرگرم می‌کند. سرسره‌های سرعتی و استخر آب برای کودکان زیر چهار سال از جمله جاذبه‌های این مکان به شمار می‌آید. در کنار این سرسره‌ها، مکان‌هایی برای پیک نیک وجود دارد که می‌توانید پس از یک سواری هیجان‌انگیز در یکی از سرسره‌ها، غذا بخورید و استراحت کنید. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های در این پارک وجود دارد که طیف گسترده‌ای از وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های عالی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک روز سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را با دوستان یا خانواده خود سپری کنید، اینجا همان مکانی است که به‌دنبالش هستید.

11. Ellis Park Swimming Pool

پارک های آبی ژوهانسبورگ

یکی دیگر از پارک های آبی آفریقای جنوبی Ellis Park Swimming Pool است. این پارک خانوادگی برای تمام سنین مناسب بوده و تفریحات هیجان‌انگیزی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. سواری‌، سرسره، مناطق بازی، استخرهای هیجان‌انگیز و استراحت کردن زیر نور آفتاب از جمله تفریحات این منطقه به شمار می‌آید که برای سنین 3 تا 95 سال مناسب است. این پارک همه‌روزه از 9 صبح تا 6 عصر باز است و می‌توانید همراه با خانواده و دوستانتان به این پارک که یکی از زیباترین پارک های آبی در ژوهانسبورگ است مراجعه کرده و خاطره‌ای به‌‌یاد‌ماندنی برای خود رقم بزنید.

12. Zoo Lake Swimming Pool

یکی دیگر از پارک های آبی در ژوهاسبورک Zoo Lake Swimming Pool نام دارد. پارکینگ‌هایی در نزدیک باغ‌وحش وجود دارد و همین باعث شده تا زمان بازدید از این مکان نگران جای پارک نباشید. همچنین سرسره، وسایل سواری و استخر از جمله جاذبه‌های این مکان به شمار می‌آید که هر شخصی را جذب خودش می‌کند. اگر به ژوهانسبورگ سفر کردید، حتما روزی را به بازدید از این پارک اختصاص دهید و از تماشای گونه‌های مختلف حیوانات لذت ببرید. یکی از بهترین پارک های آبی در ژوهانسبورگ قطعا همین است که امکانات زیادی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

کلام آخر سه کلیک در مورد پارک های آبی در ژوهانسبورگ

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعدادی از پارک های آبی در ژوهانسبورگ آشنا کنیم. پارک‌های این شهر علاوه‌بر زیبایی و جاذبه‌های شگفت‌انگیز، مکانی مناسب برای گذراندن یک روز عالی در کنار خانواده و دوستان است. سرسره‌ها، استخرها و رودخانه‌هایی در این پارک‌ وجود دارد که تفریحاتی مناسب با تمام سنین به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ بنابراین چه به‌دنبال استراحت‌کردن زیر نور خورشید باشید و چه به‌دنبال تفریح و هیجان، این پارک‌ها انتخاب مناسبی برای شما است. آیا برای سفر به ژوهانسبورگ و تجربه لذت و هیجان آماده‌اید؟

نظرات کاربران