ماه عسل در آفریقای جنوبی + معرفی اقامتگاه های مخصوص

کشور آفریقای جنوبی در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده‌‌است و چهارمین کشور پهناور و بیست‌وچهارمین کشور پرجمعیت جهان نیز محسوب می‌شود. ویژگی‌های فرهنگی و طبیعی، دره‌های زیبا، بیابان‌های بکر، صخره‌های مرجانی، پارک‌های جنگلی، سواحل کناری نیلگون اقیانوس و شهرهای شلوغ و سرزنده این کشور، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر به طبیعت علاقه دارید، این کشور باوجود مناظر طبیعی فراوان، غواصی میان کوسه‌ها، وجود حیات‌وحش غنی ازجمله جاندارانی مانند شیر، بوفالو، پلنگ، کرگدن و… مقصد بسیار مناسبی برای شما است. در این مقاله به معرفی 10 مکان جذاب و زیبا در این کشور می‌پردازیم تا برای گذراندن ماه عسل در آفریقای جنوبی بتوانید حسابی خوش بگذرانید و لحظات شیرینی را با شریک زندگیتان رقم بزنید. پس با سه‌کلیک همراه شوید.

رزرو تور آفریقا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

فرانشهوک، ؛مقصدی برای گذراندن ماه عسل در آفریقای جنوبی

فرانشهوک، ؛مقصدی برای گذراندن ماه عسل در آفریقای جنوبی

فرانشهوک یک شهرک در آفریقای جنوبی است که در منطقه استلنبوش واقع شده‌است. اگر به‌دنبال یک مقصد خوب برای گذراندن ماه عسل در آفریقای جنوبی هستید، حتما به فرانشهوک بروید. این شهر در دامنه جنوبی کشور آفریقا قرار دارد و یک خلوتگاه کوهستانی است که برای یک سفر رمانتیک، مقصد مناسبی محسوب می‌شود. این شهر عجیب و زیبا یادآور کشور فرانسه است. استراحتگاه‌های مناسب، چشم‌اندازی از دره‌های پوشیده از گیاه بوگنیول، آرامش حاکم در شهر و… این مکان را به یکی از بهترین مقاصد برای رفتن به ماه عسل در آفریقای جنوبی تبدیل کرده‌است. ازجمله سرگرمی‌هایی که در این شهر وجود دارد می‌توان به بازدید از اتومبیل‌های قدیمی موزه موتور فرانشهوک، پیاده‌روی در باغ‌های انگور و سواری عاشقانه با تراموا اشاره کرد. برای اقامت به La Residence ، The Last Word Franschhoek ، The Garden House و Plumwood lnn بروید. رستوران‌های La Coin Francais، La Petite Colombe ، Le Bon Vivan، Roubens Franschhoek ، Village Grill & Butcher برای غذاخوردن پشنهاد می‌شود. بهترین زمان برای بازدید از شهر فرانشهوک از ماه سپتامبر تا نوامبر است. از طریق فرودگاه بین‌المللی کیپ‌تاون به فرانشهوک بروید که تقریبا یک ساعت طول می‌کشد تا به این شهر برسید.

Queenstown. Eastern Cape

برای ماه عسل در آفریقای جنوبی، چه چیزی می‌تواند عاشقانه‌تر از رز قرمز، آب‌وهوای ایده‌آل و شهرنشینان خوش‌برخورد باشد؟ ترکیب این موارد خوش‌گذرانی سفر شما را تکمیل می‌کند که همه آن‌ها در شهر کوئینستون وجود دارد. نام مستعار این شهر، رز، پایتخت آفریقای جنوبی و نام مرسوم‌شده آن، کومانی است که در وسط استان کیپ شرقی آفریقای جنوبی واقع شده و در حال حاضر مرکز تجاری، اداری و آموزشی منطقه کشاورزی اطراف است. در این شهر برای رقم زدن یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، ساکن شدن در استراحتگاه‌های زیبای کنار رودخانه، ماهیگیری و… بپردازید. بهترین زمان بازدید از این شهر از ماه سپتامبر تا نوامبر است. برای رفتن به کوئینستون، به فرودگاه بین‌المللی پورت الیزابت که با شهر حدود 345 کیلومتر فاصله دارد، بروید. اقامتگاه‌های Roche House ، Lavender Lane ، Nola’s B&B و  Positano برای اقامت مناسب است. رستوران‌های پیشنهادی ما به شما در این شهر، Buffalo Springs Spur Steak Ranch  ، Dagwood Roadhouse ، ویمپی، Steers و Asian Cuisine Restaurant است.

The Garden Route. Western Cape یکی از مقاصد ماه عسل در آفریقای جنوبی

The Garden Route. Western Cape یکی از مقاصد ماه عسل در آفریقای جنوبی

اگر به‌دنبال یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی هستید، جاذبه‌های خلیج کوچک پلتنبرگ،  the Garden Route’s attractions، Cango caves، Knysa and Tsitsikamma و… ازجمله مقاصدی است که باید به آن‌جا بروید. درکل جاده باغ آفریقایی و جاذبه‌های آن یکی از زیباترین شگفتی‌های آفریقای جنوبی است. پیاده‌روی در Robbery Natural Reserve ، تماشای هجوم پرندگان استوایی و غارهای کنگو و… از تفریحات و سرگرمی‌های این جاده باغ است. برای رفتن به ماه عسل در آفریقای جنوبی از ماه می تا آگوست به این مکان زیبا بروید. اقامتگاه‌های  The Plettenberg Hotels, Villa Afrikana Guest Suites, Villa Paradise and Cinnamon Boutique برای یک اقامت رمانتیک پیشنهاد می‌شود. برای رفتن به این مکان، نزدیک‌ترین فرودگاه از گاردن روت، فرودگاه جرج است که در فاصله کمتر از 8 کیلومتر قرار دارد و از آنجا فقط 10 دقیقه طول خواهد کشید تا به این مقصد برسید. برای گذراندن یک ماه عسل در آفریقای جنوبی آن هم در جاده باغ زیبا و خوردن یک غذای خوب و باکیفیت، رستوران‌های The Olive Tree, Carola Ann’s, Zinzi Restaurant, 101 Meade Street Restaurant, Old Townhouse Restaurant, Pembreys و صدف خوراکی پیشنهاد ما به شما است.

پاسپورت دومینیکا

Elephant Coast. Kwazulu Natal

کوازولو ناتال، یکی از بهترین مقاصد برای رفتن به ماه عسل در آفریقای جنوبی است. مکانی که در آن از فضای شلوغ و پرتنش دور شده و به آرامش می‌رسید. پیاده‌روی کنار ساحل هنگام غروب، بلعیدن هوای تازه، نگاه کردن به حیات‌وحش و طبیعت و خوردن غذاهای دریایی متنوع ازجمله جاذبه‌های کوازولو ناتال است. تفریحات و سرگرمی‌های شهر کوازولو ناتال، سرگرم شدن در سالن بازی، غوطه‌ور شدن در آرامش جاده ناتینگهام، گشت‌وگذار در هتل زیبای بورلی هیلز و خرید از بازار لوکس واقع در Oyster Box و… است. اقامتگاه‌های پیشنهادی ما برای شما  Beachcomb stay, 305 Guest House, Ballito Ce la Vie Guest House, and Sun Birds است. برای غذاخوردن به رستوران‌های دریایی کیپ تاون، لوسیا، لایت هاوس،  Reef & Dune, Braza, Mseni Restaurant, Barracca Restaurant بروید. برای گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی، شهر کوازولو ناتال و ساحل فیل انتخاب خوبی است؛ پس برای رفتن به این شهر و ساحل زیبایش به نزدیک‌ترین فرودگاه، یعنی فرودگاه بین‌المللی King Mswati بروید. زمان پرواز تقریبا کمتر از 4 ساعت است.

ژوهانسبورگ؛ مقصدی برای ماه عسل در آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ؛ مقصدی برای ماه عسل در آفریقای جنوبی

ژوهانسبورگ بزرگ‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که به‌خاطر معادن طلای بزرگی که دارد به شهر طلایی شهرت دارد و یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل در آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. آب‌وهوای این شهر، گرمسیری و ملایم است. جالب است بدانید که شما به شهری سفر می‌کنید که دریا و ساحل ندارد ولی آنقدر جاذبه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که دریا و ساحل از یادتان می‌رود. جاذبه‌هایی مانند پارک Gold Reef City ، Soweto و موزه ماندلا، موزه خانه ویکتوریایی Lindfield ، موزه آپارتاید، موزه Constitution Hill و… . ژوهانسبورگ شهری جوان است که فقط 120 سال است که ساخته شده‌است. برای آشنایی با تاریخ آن حتما به موزه‌ها سری بزنید. این شهر محبوب برای گذراندن یک ماه عسل در آفریقای جنوبی، بسیار مناسب است و همزمان شما را به یک تجربه عاشقانه و ماجراجویی نزدیک می‌کند. چشیدن طعم غذاهای اصیل آفریقایی، مراکز خرید فوق‌العاده، استراحتگاه‌های کنار ساحل که انگار دروازه‌هایی به بهشت است و… همه و همه سفر شما را خاطره‌انگیز می‌کند. برای اقامت در این شهر به هتل‌ د بیچ که فضایی سرسبز و اتاق‌های چوبی دارد، هتل لوکس رزیدنت بوتیک، هتل 5 ستاره مونارش، 54 ان باد، وینستون و… بروید. Fusionista Restaurant ، Lucky Bean Restaurant ، رستوران ماربل، Urbanologi ، Pata Pata, The Local Grill, The Roving Bantu Kitchen ازجمله رستوران‌های پیشنهادی ما به شما است. برای ماه عسل در آفریقای جنوبی آن هم رفتن به شهر محبوب ژوهانسبورگ، از ماه آگوست تا اکتبر به آنجا بروید تا بهترین آب‌وهوا را تجربه کنید. برای رفتن به این شهر، یک پرواز تا فرودگاه بین‌المللی ژوهانسبورگ رزرو کنید و با تاکسی تماس بگیرید و به مقصد برسید.

لیمپوپو؛ ساحل شمالی

لیمپوپو؛ ساحل شمالی آفریقای جنوبی

لیمپوپو یکی از بهترین مقاصد برای رفتن به ماه عسل در آفریقای جنوبی است. یک تجربه عاشقانه که با ماجراجویی همراه است. قدم زدن در ساحل، سافاری یا گردشگری در حیات‌وحش و… از جمله کارهایی است که در این منطقه می‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید بعد از پیاده‌روی در ساحل، از فضای رمانتیک فاصله گرفته و به تالاب‌ها و در دل طبیعت بروید، به حیوانات بزرگ‌جثه و پرنده‌های رنگارنگ و زیبا خیره شوید و از آن‌ها فیلم و عکس بگیرید؛ تجربه‌ای که شاید یک‌بار در عمرتان اتفاق بیفتد. دیگر تفریحات لیمپوپو شامل آب‌های محلی Bela Bela ، رفتن به پارک ملی کروگر، تجربه یک سافاری هیجانی، چشم‌اندازهای رمانتیک در Vena land در نزدیکی زیمبابوه و… است. 

برای داشتن اقامتی رمانتیک به Fairview Hotel and Village ، Marataba Safari Lodge ، Bushveld Terrace Hotel و Goranga Safari Camp بروید. برای غذاخوردن نیز به Blueberry Heights Farm, Mountain River Spur Steak Ranch, Ambiance Restaurant, The Red Plate, Mashovhela Bush Lodge بروید. برای رسیدن به لیمپوپو و رقم زدن یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی از طریق فرودگاه بین‌المللی پولوک وین، به این شهر بروید. بهترین زمان برای بازدید از لیمپوپوی زیبا، از ماه اکتبر تا مارس است.

Free State. Heart Of South Africa

این مکان تقریبا 3000 فوت بالاتر از سطح دریا قرار دارد و توسط کوه‌های مرتفع و زیبا احاطه شده‌ و یکی از زیباترین مقاصد برای ماه عسل در آفریقای جنوبی است. جاذبه‌های Free State با قله‌های سربه‌فلک‌کشیده که در زمستان پوشیده از برف است، صخره‌های زیبا، دره‌های عمیق، رودهای شفاف، تپه‌های سرسبز و… که برای یک سفر رمانتیک ضرورت دارد. ازجمله تفریحاتی که در این منطقه می‌توان انجام داد، رانندگی از ژوهانسبورگ به ایالت آزاد، اسب‌سواری در زمان غروب آفتاب، جشنواره رز و… است که برای رقم زدن یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی ضرورت دارد. ب

رای اقامت به گست‌هاوس، Moolmonshoek Country Lodge, Fouriesburg Country Inn, and Black Mountain Leisure بروید. مکان‌هایی که برای غذاخوردن پیشنهاد می‌شود، Buffalo Creek Spur Steak Ranch, Seven On Kellner Restaurant, The Shack, Panarottis Bethlehem, Smileys Restaurant است. برای بازدید از قلب آفریقای جنوبی، به فرودگاه بین‌المللی برام فیشر در بلوم فونتین که در فاصله‌ای نزدیک از مرکز شهر قرار دارد و کشورهای مختلف جهان به آن متصل است، بروید تا در کم‎‌ترین زمان به این ایالت برسید و بهترین ماه عسل در آفریقای جنوبی را برای خود و عشقتان رقم بزنید.

دولستروم؛ مقصدی برای ماه عسل در آفریقای جنوبی

دولستروم؛ مقصدی برای ماه عسل در آفریقای جنوبی

دولستروم (Dullstroom) به Gem of Mpumalanga معروف است که یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد برای رفتن به ماه عسل در آفریقای جنوبی است. تماشای مناظر باشکوه پانوراما، Cayon ، Pilgrim s rest ، غارهای اکو، ماهیگیری در حال پرواز، تماشای مزرعه‌ها، دریاچه‌های آرام و هوای تازه و… همه و همه برای یک سفر رمانتیک لازم است. طبیعت حافظت‌شده یا ذخایر سابی ساند در مجاورت پارک ملی کروگر، خرید ازBule Mall، بازدید از آبشار Lone Creek و… ازجمله تفریحات در دولستروم است. 

اقامتگاه‌های پیشنهادی ما در این شهر عبارت‌است از هایگرو گوست هوس، Ulusaba Private Game Lodge ، Belgrace Boutique Hotel و Badgerluer Bush Lodge. برای غذاخوردن نیز به Mrs Simpson’s Restaurant, Art of Food, Mayfly Restaurant & Cocktail Lounge, Fatima’s Kitchen, Pickles and Things بروید. 

از ماه می تا آگوست برای رفتن به دولستروم آن هم برای ماه عسل در آفریقای جنوبی، از طریق فرودگاه بین‌المللی اولیور تامبو به آنجا بروید. اگر با ماشین بروید تقریبا 2 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد.

پورت الیزابت؛ کیپ شرقی

آیا چیزی می‌تواند عاشقانه‌تر از قدم زدن در سواحل بکر و زیبا باشد؟ در شهر پورت الیزابت، زیباترین جنگل‌ها، تپه‌های شنی، سواحل زیبا و… شما را به‌وجد می‌آورد و برای شما یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی رقم می‌زند. شور و نشاط و ماجراجویی در این شهر موج می‌زند. شما با دیدن صخره‌های مرجانی و زندگی دریایی به آرامش می‌رسید. این شهر که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جنوبی آفریقا است، به‌نام شهر دوست‌داشتنی یا شهر بادوم نیز نامیده می‌شود. ازجمله تفریحاتی که در پورت الیزابت وجود دارد می‌توان به پارک ملی آدو الفنت، یک سافاری شگفت‌انگیز و برخورد با حیوانات بزرگ‌جثه، غواصی و برخورد با نهنگ‌ها، زندگی شبانه پرجنب‌وجوش، کافه‌ها، رستوران‌ها، تئاترها و … اشاره کرد. 

برای اقامت در این شهر دوست‌داشتنی به هتل ویندرمر، رادیسون بلو و The Beach Hotel بروید. برای غذاخوردن نیز به  De Kelder Restaurant, Shanna’s Portuguese Restaurant, Fish Finder, Mellas Dim-Sum & Noodles Bar, Two Olives بروید. 

بهترین زمان برای بازدید از شهر پورت الیزابت و رفتن به ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی در آن‌جا از ماه آوریل تا دسامبر است. فرودگاه بین‌المللی پورت الیزابت به کشورهای مختلف جهان متصل است؛ به‌همین دلیل برای رفتن به این شهر دردسری وجود ندارد.

سوازیلند (Swaziland)؛  مقصدی برای ماه عسل در آفریقای جنوبی

سوازیلند (Swaziland)؛  مقصدی برای ماه عسل در آفریقای جنوبی

کشور سوازیلند که امروزه به اسواتینی تغییر نام داده، با داشتن کوه‌های ناهموار و خلوتگاه‌های حومه شهر، دهکده‌های عجیب، مسیرهای پیاده‌روی و غروب‌های زیبا، مکان دنج و آرامی برای گذراندن یک ماه عسل در آفریقای جنوبی است. تفریحات و سرگرمی‌های این مقصد گردشگری شامل بازار صنایع دستی، کازینو Happy Valley ، هنر Yebo برای هنردوستان، اجرای رقص سنتی در دهکده فرهنگی و… است. ماه‌ آوریل تا دسامبر، بهترین زمان ممکن برای سفر به اسواتینی است. 

برای اقامتی راحت و رمانتیک به Foresters Arm, Summerfield Botanical Garden, Royal Swazi Spa, and Mountain Inn بروید. رستوران‌های پیشنهادی ما به شما این موارد است: Mugg & Bean Swaziland, Ramblas Sibebe Rock Spur, eDish Cafe, Coconuts Restaurant, The Taj Sizzler. 

برای رفتن به سوازیلند یا اسواتینی برای گذراندن یک ماه عسل رمانتیک در آفریقای جنوبی، می‌توانید پرواز خود را در فرودگاه بین‌المللی King Mswati III واقع در شهر Manzini رزرو کنیدن.

کلام پایانی

کشور آفریقای جنوبی به‌خاطر ذخایر غنی، شگفت‌انگیزترین شهرها، زیبایی‌های طبیعی، سواحل بکر، هتل‌های لوکس در سطح جهانی و… به یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل تبدیل شده‌است. در این مقاله سعی کردیم با معرفی 10 مقصد برای گذراندن ماه عسل در آفریقای جنوبی به شما کمک کنیم. از فرانشهوک و خلوتگاه‌های کوهستانی‌اش، کوئینستون و آب‌وهوای ایده‌آلش و جاذبه‌های خلیج کوچک پلتنبرگ گفتیم. به ‌معرفی کوازولو ناتال و پیاده‌روی در جاده ناتینگهام، ژوهانسبورگ یا شهر طلایی، لیمپوپو و سافاری در حیات‌وحش پرداختیم تا درنهایت به سوازیلند یا اسواتینی که مکانی دنج و آرام است و غروب‌های زیبایی دارد رسیدیم. اگر به این کشور رنگارنگ سفر کردید و به‌غیر از این 10 مقصد، جاهای دیدنی دیگری کشف کردید، تجربه خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران