Pinzeria

رستوران های ارزان در سن پترزبورگ | شکم‌ گردی به‌ صرفه

شهر سن پترزبورگ رستوران‌های شیک و مجلل کم ندارد. یکی از اصلی‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های این شهر نوسکی است که بهترین رستوران های سن پترزبورگ را در خود جای داده است. رستوران‌هایی که قیمت منوی آن‌ها بالاست. اما گاهی با توجه به بودجه سفرمان دلمان می‌خواهد غذایی ارزان‌قیمت‌تر بخوریم و پول باقی‌مانده را صرف دیدن مکان‌های تاریخی شهر مقصد کنیم. ما در این مقاله لیستی از رستوران های ارزان در سن پترزبورگ را برای شما تهیه کرده‌ایم. بعد از خواندن این مطلب با رستوران های ارزان در سن پترزبورگ آشنا می‌شوید و می‌توانید برای سفرتان برنامه دقیق‌تری داشته باشید.

رزرو تور لوکس روسیه فقط با سه کلیک خوبه!

رستوران ترموک (teremok)

teremok

این رستوران زنجیره‌ای انتخاب خوبی برای خوردن غذاهای ارزان قیمت است. صاحبان این مجموعه رستوران‌ها سرعت ارائه غذا در فست فودها را با غذاهای سنتی روسی ترکیب کرده‌اند. البته نباید قیمت مناسب این رستوران را نادیده بگیریم. در نتیجه در رستوران ترموک می‌توانید غذاهای روسی را سریع و ارزان نوش جان کنید. به همین دلیل رستوران ترموک در فهرست رستوران های ارزان در سن پترزبورگ قرار می‌گیرد. منوی این رستوران شامل صبحانه، پنکیک‌ها، سوپ‌ها، غذای اصلی، کوفته، وارنیکی، غذای روز و دسر و فرنی است. 

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان انگلس، پلاک 27

سایت: www.teremok.ru

رستوران پینزِریا (Pinzeria)

پیزریا به معنای پیتزا فروشی است. این پیتزا فروشی ایتالیایی یکی از رستوران های ارزان در سن پترزبورگ است که وعده ناهار و شام را ارائه می‌کند و کافه هم دارد. غذاهای این رستوران ایتالیایی است از پیتزا تا غذاهای مدیترانه‌ای. شاید این پیتزافروشی دکوراسیون و فضای داخلی باشکوهی نداشته باشد اما جایی شیک، دنج و صمیمی برای خوردن یک ناهار یا شام ارزان‌قیمت ایتالیایی در سن پترزبورگ است. 

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان نوسکی، کوچه ماراتا، پلاک 2.

سایت: www.pinzeria.rest

رستوران خینکالی 

Khinkali restaurant

خینکالی یکی از محبوب‌ترین غذاهای گرجستان است. رستوران خینکالی یک رستوران گرجی در قلب سن پترزبورگ است. این رستوران وعده‌های غذایی ارزان‌قیمتی را ارائه می‌کند و به همین دلیل در فهرست رستوران های ارزان در سن پترزبورگ قرار می‌گیرد. این رستوران برای قرارهای دوستانه و عاشقانه گزینه مناسبی است. علاوه بر این در این رستوران غذای گیاهی نیز تهیه می‌شود. پس اگر به غذاهای گرجی علاقه دارید و دوست دارید در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید رستوران خینکالی را امتحان کنید.

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان لیتینی، پلاک 56، طبقه اول.

آدرس: www.white-group.ru/restaurants/view/deda-liteynyy

کافه رستوران پیشچکا (Pyshechka)

این رستوران در فهرست رستوران های ارزان در سن پترزبورگ قرار دارد و برای خوردن یک وعده غذای روسی با قیمت مناسب بهترین انتخاب است. این کافه رستوران فضایی دنج برای خوردن دونات مخصوص روسی، قهوه و چای است. علاوه بر آن می‌توانید از غذاهای سنتی روسی که در این کافه رستوران تهیه می‌شود لذت ببرید. منوی این رستوران غذاهای گیاهی را در خود جای داده است. رستوران Pyshechka بین مردم محلی بسیار محبوب است. 

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان سونوی موستیک، جنب مرکز ویزای چند منظوره، پلاک 56.

سایت: www.ginza.ru

رستوران فالی خینکالی (PhaliHinkali)

Pyshechka

اگر می‌خواهید در سن پترزبورگ به غذاهای عالی گرجی دسترسی داشته باشید رستوران PhaliHinkali بهترین انتخاب خواهد بود. این رستوران دنج فضایی صمیمی و دوست داشتنی دارد و خاچاپوری‌های خوشمزه‌ای می‌پزد که با گوشت و سبزی و پنیر زیادی پر شده است. اگر به خاچاپوری گرجی علاقه دارید این رستوران را در فهرست سن پترزبورگ گردی خود قرار دهید. این رستوران علاوه بر غذای خوب و باکیفیت توانسته در فهرست رستوران های ارزان در سن پترزبورگ قرار بگیرد. در ضمن این رستوران 14 شعبه در سن پترزبورگ دارد.

آدرس شعبه 1: سن پترزبورگ، خیابان وترانوف، پلاک 160.

آدرس شعبه 2: سن پترزبورگ، خیابان آوریل.

آدرس شعبه 3: سن پترزبورگ، خیابان اودارنیکوف، پلاک 34.

آدرس شعبه 4: سن پترزبورگ، بلوار بالتیک 4، ساختمان 1.

سایت: www.phali-hinkali.ru

رستوران تاکویاکی

Takoyaki restaurant

تاکویاکی یک رستوران ژاپنی از فهرست رستوران های ارزان در سن پترزبورگ است. تاکایوکی نام یکی از غذاهای ژاپنی است که برای تهیه آن تکه‌های هشت‌پا را با روکشی از مایع خمیری می‌پزند. این غذا به شکل کره‌های خمیری کوچک است که درون آن تکه‌های گوشت هشت‌پا وجود دارد. تاکویاکی یکی از غذاهایی است که معمولا در انیمه‌ها می‌بینیم. قیمت غذاهای این رستوران به‌صرفه و مناسب است. در ضمن در رستوران تاکویاکی می‌توانید غذاهای دریایی ژاپنی هم سفارش بدهید. 

آدرس: سن پترزبورگ، خیابان کریلوا لین، پلاک 2.

سایت: www.vk.com/takoyaki

شکم‌گردی ارزان در سن پترزبورگ را فراموش نکنید

در این مقاله اطلاعات مربوط به رستوران های ازان در سن پترزبورگ را در اختیارتان قرار دادیم تا راحت‌تر برای سفرتان به روسیه و شهر باشکوه آن یعنی سن پترزبورگ برنامه‌ریزی کنید، به ویژه اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌ها باشید. رستوران تاکویاکی، رستوران فالی خینکالی، رستوران گرجی خینکالی، رستوران ترموک و رستوران پینزِریا از بهترین رستوران‌های این فهرست بودند که با آن‌ها آشنا شدیم.

نظرات کاربران