بهترین برگرهای پراگ

بهترین برگرهای پراگ از نظر توریست ها

برگر یکی از غذاها و ساندویچ‌های پرطرفدار و محبوب در سراسر جهان و به‌خصوص در ایالات متحده آمریکا است. برگر را می‌توان در زمانی کوتاه کباب کرد، قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و نمی‌توان از طعم خوشمزه و دلچسب آن‌ چشم‌پوشی کرد. این سه مورد دلایلی هستند که برگر را در جهان محبوب کرده‌است. اگر مسافر شهر تاریخی پراگ هستید، بهترین برگرهای پراگ را از دست ندهید. مکان‌های زیادی برای کشف فرهنگ و تاریخ پراگ وجود دارد که انرژی زیادی برای گشت‌و‌گزار می‌طلبد. رستوران‌ها و کافه‌های پراگ، انتخاب نامحدودی از غذا را به مردم محلی و گردشگران ارائه می‌دهند؛ از جمله غذاهای چک، ایتالیایی، فرانسوی، بین قاره‌ای، آسیایی و گیاهی. در این مقاله در مورد بهترین برگرهای پراگ آمریکایی صحبت خواهیم‌کرد و به شما می‌گوییم که بهترین برگرها را کجا تست کنید. نگران نباشید، گزینه‌هایی برای گیاه‌خواران و وگان‌ها نیز وجود دارد. البته که برگر، یک پدیده آمریکایی نیست و انواع مختلفی از آن در کشورهای مختلف جهان وجود دارد که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

برگر‌های مختلف در جهان

بهترین برگرهای پراگ

یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست‎فودی در سراسر جهان، برگر است که معمولا از گوشت چرخ‌کرده، گوجه‌فرنگی، دو تکه نان گرد و دیگر مخلفات تشکیل می‌شود. تفاوت انواع برگر، در محتویات داخل ساندویچ و نان آن است، اما برخی از برگرها با ظاهر و نحوه پخت متمایز، به‌طور مشخصی با برگر آمریکایی تفاوت دارند. اگر به‌دنبال انواع مختلف برگر باشید، بدون شک با گزینه‌های عجیب‌وغریبی از جمله برگرهای رامن یا نوعی غذای ژاپنی متشکل از نودل، برگرهای اوکونومیاکی، برگرهای دوناتی، برگرهای توئینکی و غیره روبه‌رو خواهید شد. البته باید بگوییم بهترین برگرهای پراگ نیز موردتوجه مسافران قرار گرفته‌است. علاوه بر پراگ، کشورهای دیگر نیز این ساندویچ خوشمزه را سرو می‌کنند که در ادامه به انواع آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

  • برگر بولتن؛ آلمان
  • برگر بوف سندویچ؛ دانمارک
  • راملی برگر؛ مالزی
  • وادا پاو؛ هند
  • بان کباب؛ پاکستان

نه تا از بهترین برگرهای پراگ 

کافه Hard Rock 

کافه Hard Rock 

بیایید لیست بهترین برگرهای پراگ را با برگر کافه Hard Rock در پراگ شروع کنیم. این کافه در ترکیب غذا و نوشیدنی و موسیقی، بهترین است. این مکان که یکی از بهترین برگرهای پراگ از نظر گردشگران را طبخ می‌کند، نزدیک به میدان شهر قدیمی واقع شده‌است. کافه Hard Rock، یکی از بزرگ‌ترین کافه‌های اروپا است که با نمای نئو رنسانس تزئین شده‌ و نقاشی‌های دیواری رنگارنگی دارد. این کافه 1900 مترمربعی، در سه طبقه و یک زیرزمین قرار دارد که شامل صحنه رقص پرجنب‌وجوش، یک فروشگاه راک و مجموعه‌ای بی‌نظیر از یادگاری‌های مجموعه مشهور جهانی است. شعبه پراگ این کافه، از دیگر کافه Hard Rock متفاوت و متمایز‌ است؛ چراکه لوستری خیره‌کننده و گیتار شکل پنج‌متری در مرکز کافه آویزان است و سفارشی فقط برای این شعبه ساخته شده‌است.

Yes Burger Prague

اگر به‌دنبال بهترین برگرهای پراگ می‌گردید، Yes Burger Prague  را از دست ندهید. در این رستوران، می‌توانید از همبرگرهای بزرگ و آبدار لذت ببرید. محبوب‌ترین برگر این رستوران، برگر مکزیکی است. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی رستوران این است که 24 ساعته کار می‌کند. بنابراین اگر شب‌ها برای گشت‌وگزار بیرون بروید و خوردن برگر به سرتان بزند، می‌دانید که یکی از بهترین برگرهای پراگ را کجا پیدا کنید.

Bejzment؛ عرضه‌کننده بهترین برگرهای محلی پراگ

بهترین برگرهای پراگ

این مکان اغلب به‌عنوان یک رستوران فوق‌العاده با فضای داخلی به سبک آمریکایی توصیف می‌شود. کیفیت و طعم غذاهای موجود در منو این رستوران بسیار عالی است. اگر می‌خواهید یک شب خوب را با دوستان خود در یک رستوران خوب و دنج سپری کنید و بهترین برگرهای پراگ را بخورید، Bejzment یک انتخاب عالی برای شما است.  Bejzment یک سرگرمی منحصربه‌فرد برای مشتریانش دارد. قانون مسابقه این است؛ یک برگر گوشت تازه که یک کیلوگرم وزن دارد را بخورید. البته هنوز کسی موفق به انجام آن نشده‌است. با این حال، این فرصت همیشه برای تازه واردان فراهم است. هر توریستی که بتواند آن را بخورد، یک برگر به صورت رایگان از بهترین برگرهای پراگ را دریافت خواهد‌کرد.

TGI Friday’s

رستوران بعدی در لیست بهترین عرضه‌کننده برگرهای پراگ،  TGI Friday’s است. در واقع، سه شعبه از این رستوران در مناطق مختلف شهر پراگ وجود دارد. در این مکان می‌توانید غذاهای لذیذ آمریکایی مانند همبرگر، بال مرغ بوفالو و ساندویچ گوشت گاو بی‌بی‌کیو را امتحان کنید.

این رستوران، یک رستوران واقعی آمریکایی با فضای داخلی مناسب و دنج و غذاهای فوق‌العاده است. همه چیز در اینجا برای داشتن یک وعده غذایی فراموش‌نشدنی و اوقات خوش ساخته شده‌است.  علاوه بر همبرگرها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده، می‌توانید در مهمانی‌های این رستوران نیز شرکت کنید؛ TGI Friday’s اغلب اوقات مهمانی‌های خوبی را سازماندهی می‌کند.

Mozaika Burger & Co

Mozaika Burger & Co

غذای اصلی در این رستوران برگر است و می‌توانیم بگوییم آشپزی را به یک هنر تبدیل کرده. درMozaika Burger & Co می‌توانید همبرگرهای سنتی امتحان کنید یا آن‌ها را با سبزیجات، سالاد، سس و ادویه‌های مختلف مخلوط کنید. ویژگی بارز این رستوران که یکی از بهترین برگرهای پراگ از نظر گردشگران را دارد، کیفیت خوب محصولاتشان است. این مکان، گوشت و سبزیجاتش را از کشاورزان می‌خرد؛ به همین دلیل قیمت‌هایش کمی از بقیه رستوران‌ها بالاتر است. با این وجود، در اینجا می‌توانید یکی از بهترین برگرهای پراگ را امتحان کنید.

Café Palanda؛ ارائه‌دهنده بهترین برگرهای پراگ در قلب شهر

Café Palanda که در قلب شهر پراگ قرار دارد، انتخابی عالی برای استراحت و کسب انرژی برای گشت‌وگزار در اطراف پراگ است. منو این رستوران تعداد کمی غذا دارد، اما کیفیت آن‌ها شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کافه Palanda، جزو برترین کافه‌هایی است که می‌توانید در آن‌جا یکی از بهترین برگرهای پراگ را بخورید؛ به همین دلیل پالاندا جوایز مختلفی را دریافت کرده‌است. بنابراین اگر در مرکز شهر هستید و مایلید همبرگر، ساندویچ یا باربیکیو بزرگ، خوشمزه و مغذی‌ای را امتحان کنید، این‌جا انتخاب خوبی برای شما است.

Dish

بهترین برگرهای پراگ

اکثر گردشگرن تصور می‌کنند که این رستوران دارای سبک سنتی آمریکایی نیست؛ درصورتی که برگر، بال مرغ و سایر تنقلات در آنجا واقعا به سبک آمریکایی سرو می‌شود. Jama یکی از رستوران‌های قدیمی پراگ است که علاوه بر غذاهای آمریکایی، غذاهای اصیل چک را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از بهترین برگرهای پراگ را در این رستوران می‌توانید پیدا کنید. خدماتش سریع و غذاها با کیفیت و خوشمزه هستند. البته غذاها ممکن است برای یک نفر زیاد باشند؛ زیرا حجم زیادی دارند.

Dish؛ ارائه‌دهنده یکی از بهترین برگرهای خوشمزه پراگ

Dish به‌عنوان رستورانی که همبرگرهای خوشمزه می‌پزد و سطح خدمات عالی دارد، شهرت پیدا کرده‌است. در رستوران Dish، برگرهای کلاسیک روی یک نان بریوش ترد سرو می‌شود. نان بریوش، برگرهای این رستوران را به یکی از بهترین برگرهای پراگ تبدیل کرده‌است. علاوه بر این، این کافه دارای سس و سایر تنقلات مناسب با سلیقه‌های مختلف است. البته لازم به ذکر است که این رستوران‌، رستوران شلوغی است و بهتر است قبل از مراجعه حضوری، از قبل در آنجا میزی برای خود رزرو کنید تا معطل نشوید.

The Tavern

The Tavern

کافه  The Tavern، یکی از اولین‌ کافه‌هایی است که در پخت همبرگرهای کلاسیک آمریکایی تخصص دارد. در سال 2010، این کافه برای طرفداران برگرهای کلاسیک آمریکایی به سبک غذاخوری افتتاح شد. غذای عالی و خدمات درجه یک، این مکان را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها تبدیل کرده‌است. از میان برگرهای آبدار و تازه کبابی، گردن گاو با پنیر و سس‌های خانگی را از منو انتخاب کنید. ساندویچ مرغ سرخ‌شده جنوبی ترد یا گوشت خوک دودی که برنده جایزه باربیکیو شده‌است یا سیب زمینی سرخ کرده چیلی چدار خوشمزه و تند را هم بعد از برگر امتحان کنید، اما فراموش نکنید که جا برای دسر چیزکیک با کارامل نمکی بگذارید. اگر به‌دنبال یکی از بهترین برگرهای پراگ هستید، یک‌بار به این رستوران سر بزنید چون ارزش توجه دارد.

جمع‌بندی

تشخیص بهترین برگرهای پراگ تقریبا غیرممکن است؛ زیرا رستوران‌های این لیست به طرز شگفت‌انگیزی برگر می‌پزند و انتخاب بهترین میان آن‌ها سخت است. ما در این مقاله، برترین‌ رستوران‌هایی که علاوه بر پخت برگر، خدمات عالی، طراحی داخلی، قیمت و کیفیتی مناسب دارند را به شما معرفی کردیم. اگر به پراگ سفر کردید و بهترین برگرهای پراگ را خوردید، حتما آن‌جا را به ما معرفی کنید و از تجربه‌ خوبتان به ما بگویید. ممنون که در بررسی بهترین برگرهای پراگ همراه ما بودید. 

نظرات کاربران