021-22222426

هتل پالاس کیش

5 ستاره

درباره هتل

هتل پالاس کیش، ستاره درخشان آسمان کیش

معرفی هتل پالاس

هتل پالاس یکی از جدیدترین ، مدرن ترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش است که در مدت کمی که از افتتاحش می‌گذرد جایگاه ویژه ای در بین هتل های محبوب و با سابقه جزیره کیش پیدا کرده است.هتل پالاس کیش در سال ۱۴۰۰ و با یک طراحی کاملا مدرن و بر اساس استاندارد های روز هتل‌داری دنیا، در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش ساخته شد. ظاهر چشم‌نواز و گیرای هتل از همان ورود شما را مجذوب خود می کند. لابی بزرگ و مجلل هتل با آسانسورهای شیشه ای که شما را تا طبقه ۱۵ هتل می برد به شما نوید اقامتی خاص و بی نظیر را می دهد. اتاق ها و‌سوئیت های لوکس هتل پالاس کیش با مدرن ترین و شیک ترین دکوراسیون برای ظرفیت های ۱ تا ۵ نفره طراحی شده و که از بالکن های دلنواز آن می‌توان چشم اندازهای بی‌نظیر، جزیره ، دریا و غروب زیبای کیش را تماشا کرد. هتل پالاس کیش بعنوان جدیدترین هتل ۵ ستاره جزیره کیش بالاترین کیفیت و خدمات را به مسافران ارائه می دهد و بدون تردید اقامت در هتل پالاس کیش تجربه ای بی‌نظیر خواهد بود.

امکانات هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش تمامی امکانات به روز، استاندار و مدرن یک هتل ۵ ستاره را در خود جای داده و یکی از بی‌نظیرترین هتل ها از نظر امکانات و خدمات در جزیره کیش است. در هتل پالاس کیش همه چیز برای آسودگی و رفاه مسافران فراهم است. اتاق ها در بهترین وضعیت از نظر نظافت و امکانات قرار دارند. سالن ورزشی، سالن ماساژ، اسپا، رستوران، کافی شاپ و سالن آمفی تئاتر و امکان اجاره لوکس ترین ماشین ها برای مسافران از امکانات هتل پالاس کیش است. در کنار اینها استخر سرریز روباز هتل پالاس که در طبقه ۱۵ این هتل قرار دارد یکی از جذاب ترین امکانات این هتل به شمار می رود و شما می توانید در حال. شنا در این استخر روباز زیبا از تماشای منتظره دریا و جزیره لذت ببرید‌. علاوه بر این هتل پالاس کیش تنها هتل جزیره کیش است که یک سینمای استاندارد و با کیفیت داد و شما می‌توانید بهترین لحظات را در کنار خانواده در این هتل ۵ ستاره بی نظیر سپری کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل پالاس

هتل پالاس در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش واقع شده. هتل پالاس کیش با فاصله کمی از دریا ( ۱.۴ کیلومتر) بنا شده و مسافران می‌توانند در کمترین زمان ممکن به دریا و تفریحات ساحلی جزیره کیش دسترسی داشته باشند. قرار گیری هتل پالاس کیش در مرکز جزیره ، دسترسی به سایر جاذبه ها و مراکز خرید جزیره را بسیار آسان کرده است بطوریکه شما می‌توانید در اندک زمانی خود را به  جاذبه های مثل تله کابین کیش ( در فاصله ۷۰۰ متری) ، پارک برفی پنگوئن ( در فاصله ۲ کیلومتری), اسکله تفریحی ( در فاصله‌ ۲ کیلومتری) کارتینگ کیش(در فاصله ۲ کیلومتری) و کیبل اسکی( در فاصله ۱.۶ کیلومتری) برسانید. مراکز خرید بزرگ و عمده جزیره نیز در فاصله کمی از هتل پالاس کیش قرار دارند  و دسترسی مسافران به بازار مرجان( در فاصله۱.۸ کیلومتری) ، مرکز تجاری کیش ( در فاصله ۱.۸ کیلومتری) ، مرکز خرید میکامال ( در فاصله ۷۰۰ متری) بازار پردیس ( در فاصله ۱ کیلومتری) و بازار مروارید ( د فاصله ۲.۵ کیلومتری) بسیار آسان خواهد بود.

کافی شاپ و رستوران

دکوراسیون شیک و مدرن و طراحی مجلل از ویژگی های تمامی فضاهای هتل پالاس کیش، از جمله کافی شاپ و رستوران این هتل می باشد بطوری که احساس خاص بودن را در شما برانگیخته می کند.انواع نوشیدنی های سرد و گرم و بهترین قهوه ها را می‌توانید در فضای کافی شاپ و یا فضای سبز هتل و در کنار آب نماهای زیبای آن نوش جان کنید. رستوران مجلل هتل نیز بهترین غذاها را در انواع مختلف با بهترین کیفیت سرو می کند و شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر به دنبال جدید ترین خدمات یک هتل ۵ ستاره برای اقامت در جزیره کیش هستید در انتخاب هتل پالاس کیش تردید نکنید.



کمتر

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 15:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه