021-22222426

هتل پارمیدا کیش

4 ستاره

درباره هتل

هتل پارمیدا کیش، فراتر از یک هتل ۴ ستاره

معرفی هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یکی از زیباترین و البته محبوب ترین هتل های ۴ ستاره کیش است که خدماتی فراتر از یک هتل ۴ ستاره را به شما ارائه می دهد و اقامت در آن تجربه خاص و لی نظیری برای شما خواهد بود.

با هتل پارمیدا کیش بیشتر آشنا شوید

هتل پارمیدا کیش واقعا مانند اسمش خاص و ویژه است و یکی از هتل هایی است که به دلیل ویژگی‌هایی بی‌نظیرش بیشترین امتیاز را از سوی مسافران دریافت کرده است . ساختمان ۴ طبقه این هتل زیبا که در سال ۱۳۹۳ در جزیره زیبای کیش افتتاح شد،دارای ۸۱ واحد شامل شامل اتاق های دوتخته و سه تخته و‌همینطور سوئیت های یک خوابه و دوخوابه است که در کنار دکوراسیون و امکانات خوب، چشم انداز زیبا و آرامش بخشی به جزیره و دریا دارند.

امکانات هتل پارمیدا کیش

هر چیزی که برای یک اقامت خوب و دلچسب لازم است را در هتل پارمیدا کیش در دسترس شماست. هتل دارای یک لابی بزرگ و چشم‌نواز با امکاناتی نظیر اینترنت و پذیرایی ویژه است. محوطه هتل پارمیدا کیش یکی از بهترین و زیباترین فضای سبز ها را دارد که پیاده در آن بسیار لذت بخش است. امکاناتی نظیر خشکشویی، اتاق چمدان، مینی بار، رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات هتل پارمیدای کیش می باشند.ه

موقعیت جغرافیایی هتل پارمیدا کیش

یکی از مهمترین ویژگی های هتل پارمیدا کیش که آن را به هتل ۴ ستاره ای محبوب تبدیل کرده است، موقعیت جغرافیایی این هتل در جزیره کیش و نزدیکی آن به جاذبه های متنوع، مراکز خرید ‌و دیدنی های مختلف است. با اقامت در هتل پارمیدا کیش می‌توانید به راحتی و‌در‌کمترین‌ زمان به بسیاری از مکان های دیدنی و‌تفریحی دسترسی داشته باشید. فاصله هتل پارمیدا کیش از دریا حدود ۱ کیلومتر است و در اطراف هتل جاذبه هایی مثل تله کابین کیش( در فاصله ۱۴۰۰ متری )، پارک پنگوئن (در فاصله ۱۳۰۰ متری) و اسکله تفریحی (در فاصله ۱۴۰۰ متری) در دسترس شماست. مراکز خرید مهم جزیره نیز مانند مرکز خرید زیتون( در فاصله ۷۵۰ متری) ،مرکز‌خرید دیپلمات(در فاصله ۴۰۰ متری) مرکز خرید پردیس ( در فاصله ۸۰۰ متری ) و بازار مریم (در فاصله ۱۵۰۰ متری) در اطراف هتل پارمیدا کیش قرار گرفته اند. موقعیت ویژه هتل پارمیدا کیش باعث می شود شما بتوانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و اقامت لذت‌بخشی. را در این هتل تجربه نمایید.

کافی شاپ و رستوران

کافی شاپ هتل پارمیدا کیش یکی از امکانات ویژه این هتل است که با طراحی فضای ویژه و دلپسند و منوی کامل و متنوع لحظات خوشی را برای میهمانان هتل فراهم می کند. بعد از یک گردش طولانی و لذت بردن از جاذبه های جزیره می توانید در کافی شاپ هتل پارمیدا با سفارش انواع قهوه و دیگر نوشیدنی های سرد و گرم خستگی را از تن بیرون کنید.

رستوران شیک هتل پارمیدا با سالن مجلل یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل به شمار می رود که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند. کیفیت غذای رستوران از مواردی است که بیشترین رضایت را در میان مسافران داشته است. پیشنهاد می کنم صبحانه هتل پارمیدا کیش را که به صورت بوفه سرو می شود را از دست ندهید.



کمتر

امتیاز هتل

میانگین امتیازات هتل

3.5
تمیزی و پاکیزگی 3.5
امکانات 3
موقعیت مکانی 4.5
آسایش و راحتی 4
ارزش نسبت به قیمت 3.5
عملکرد کارکنان 4

قوانین و مقررات

قوانین ورود و خروج

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14:00 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12:00 اقامتگاه خود را تحویل دهند.

قوانین کنسل کردن

قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

امکانات هتل

سالن کنفرانس
نمازخانه
آسانسور
کپسول آتش‌نشانی در راهرو
تلویزیون در لابی
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
لباسشویی
اطفای حریق
خود پرداز
اعلام حریق
رستوران ایرانی
ویلچر
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
پارکینگ روباز
جعبه کمک های اولیه
کپسول آتش‌نشانی در لابی
خدمات خانه‌داری
اتاق چمدان
فست‌فود
گشت غیررایگان
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
کافی‌شاپ فضای باز
چایخانه سنتی
کافی‌شاپ 24 ساعته
فضای سبز
روم سرویس
روزنامه
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل
کمتر

موقعیت هتل روی نقشه

بالای صفحه